14 Kasım 2019, Perşembe 14:19:43

THY iki hattını sessiz sedasız kapattı!

Türk Hava Yolları, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan sefer düzenlediği iki hattını kapatma kararı aldı.
  • Türkiye ve İsrail uçuşlar ne zaman başlayacak
  • Çekemeyenler THY Kötülemiş
  • Dürüst rekabet her daim geçerli olmalı...!
  • Genelde özel sektör tecih ederim..
  • Kimsenin maaşında gözüm yok...yalnız akp iktidarı thy na yağdırdı resmen....ama halkın büyük bi çoğunluğuna hala söz verilen 1000 tl hala yatacak....ayıptır....yazıktır...thy batmasın diye bizden aldıklarını onlara veriyor başkada bişey yaptığı yok..ben hakkımı helal etmiyorum....bu ülkede hak yiyenler özellikle baştakiler..... Allahtan bulsunlar....
  • Libyada turkiye uçak niye gelmiyor
  • Ne thy si ya. Milli havayolu ancak artık başka havayolları kullanıyorum yabancı. Bir tarih değiştirmeye kalk bakalım dünyanın farkını alıyor.thy.son 5 yıl bu böyle.
  • pegasusun sıfır diz mesafeli kucak kucağa oturulan uçaklarıyla yarı fiyatına da olsa gitmek kimisine zor gelecektir. Aynı uçakta thynin 165 pgs nin 189 koltuğu var.
  • Ya tamam sponsor olsunlar da ne reklam yıldızları vardı eskiden, şimdi parası bu modele mi yetiyor? İnstada 350K takipçisi var ne gibi bir tanınırlığı var ki bu modelin? Amanda Cerny gibi geniş kitlelere hitap eden internet fenomenleriyle reklam yapın daha iyi en azından 26M takipçisi var.
  • Bu defa faaliyet icra eden firmalar fiyatları katlar, 0.50 ile çarparlar!

Türk Hava Yolları, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan sefer düzenlediği iki hattını kapatma kararı aldı.

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Suudi Arabistan'ın Riyad şehir ile Birleşik Arap Emirlikleri'nin Abu Dhabi'ye sefer düzenleyen Türk Hava Yolları bu hatlardaki faaliyetlerini durduracak.

Edinilen bilgiye göre; Türk Hava Yolları'nın söz konusu hatların yeteri kadar talep görmediği gerekçesiyle seferlerin Aralık 2019'dan itibaren icra edilmeyeceği öğrenildi.

Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Riyad'a Flynas'ın, Abu Dhabi'ye de Pegasus'un neredeyse yarı fiyata uçuyor olmasının THY seferlerine gösterilen talebin düşük olmasında etkin olduğu belirtildi.

THY iki hattını sessiz sedasız kapattı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (53)

Islam ~ 14 gün önce
Türkiye ve İsrail uçuşlar ne zaman başlayacak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Alaşehir ~ 2 ay önce
Çekemeyenler THY Kötülemiş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haluk ~ 2 ay önce
Dürüst rekabet her daim geçerli olmalı...!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haluk ~ 2 ay önce
Genelde özel sektör tecih ederim..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adalet ~ 2 ay önce
Kimsenin maaşında gözüm yok...yalnız akp iktidarı thy na yağdırdı resmen....ama halkın büyük bi çoğunluğuna hala söz verilen 1000 tl hala yatacak....ayıptır....yazıktır...thy batmasın diye bizden aldıklarını onlara veriyor başkada bişey yaptığı yok..ben hakkımı helal etmiyorum....bu ülkede hak yiyenler özellikle baştakiler..... Allahtan bulsunlar....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Recep dace ~ 2 ay önce
sen gerçekleri bilmeden atıyorsun
Selçuk ~ 2 ay önce
THY iktidarın değil Türkiye'nin markası hemde en büyük ulusal markalarımız dan boş yapma
Gercek ~ 1 ay önce
Yalan dolan başvuru yapan ve gercekden ihtiyacı olan aldı üstüne kayıtlı iki üç araba olanda başvurmuş kesin seninkide ogledir
Ayşe ~ 5 gün önce
Gerçek ihtiyaç sahiplerine verildi.Malı, müşkü, arabası olana verilmeyecekti zaten.
Ayşe ~ 5 gün önce
Nikname’in adalet ama dünyanın en büyük havayolu şirketlerinden biri ve karlılığıda yüksek olan THY’nı yerden yere vuruyorsun.Hayatında iki koyunu güdemeyenler dünya çapında başarılı işleri beğenmiyor maalesef adalet!
Bilgin ~ 2 ay önce
Libyada turkiye uçak niye gelmiyor

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cezayirli ~ 8 ay önce
Ne thy si ya. Milli havayolu ancak artık başka havayolları kullanıyorum yabancı. Bir tarih değiştirmeye kalk bakalım dünyanın farkını alıyor.thy.son 5 yıl bu böyle.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bulut ~ 4 ay önce
Sen cezayir hava yollariyla uc ozaman var ise tabi öyle bir havayolu THY havadaki 5 yildizli otelimiz gibi her sen ne diyorsun bos herif
Ayşe ~ 5 gün önce
Dandik havayolları ile uöabilşrsin fark almıyorlar ama korona temizliğini eksik yapıyorlarmış
yolcuya azarar ~ 10 ay önce
pegasusun sıfır diz mesafeli kucak kucağa oturulan uçaklarıyla yarı fiyatına da olsa gitmek kimisine zor gelecektir. Aynı uçakta thynin 165 pgs nin 189 koltuğu var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
M m ~ 8 ay önce
Yolun açık olsun Pegasus!!! Sen birtanesin
Blackmoon ~ 5 ay önce
Hikaye anlatma boşyere ben pegasus la ayda 4 kere gidip geliyorum gayette iyi yeni havalimanı açıldığında gittim o havalimanına bir daha asla kullanmam pegasus la uçmaya da ondan sonra başladım thy 10 basar
Stan ~ 10 ay önce
Ya tamam sponsor olsunlar da ne reklam yıldızları vardı eskiden, şimdi parası bu modele mi yetiyor? İnstada 350K takipçisi var ne gibi bir tanınırlığı var ki bu modelin? Amanda Cerny gibi geniş kitlelere hitap eden internet fenomenleriyle reklam yapın daha iyi en azından 26M takipçisi var.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Al takke ver kül ~ 10 ay önce
Bu defa faaliyet icra eden firmalar fiyatları katlar, 0.50 ile çarparlar!

Yanıtla