05 Ekim 2018, Cuma 10:57:13

Ve o uçak hangardan çıktı

Katar emiri Temim bin Hamed Al Sani tarafından Türkiye’ye hediye edilen VIP donanımlı Boeing 747-8i tipi uçak Türkiye Cumhuriyeti boyamasıyla hangardan çıktı. Uçağın fotoğrafları Türk Basını'nda ilk kez AirportHaber'de...
  • 70 yıllık ömrümüzde siyasileri doyuramıyoruz. Bunları gördükçe deist oldum. 1 trilyon 683 milyara deposu doluyor. geçmiş olsun.
  • Vala benim için önemli olan hergün onlarca terörist gebertiliyorya ben ona bakarım.Ben soğan ekmek yerim farketmez bu terörle mücadele bu hızla sürmeli.Kaçta uçak slmış falan önemli değil
  • Vala Ben Onu bunu bilmem Motorsikletim vardi satin 9 liraya1 lada aldim onuda kiredi kartindan paracektim taksitle oyle aldim inan sonumuz kotu maas yetmiyor 25 liralik yag tenekesi40 tl olmus gecen at 150 lirarik elektrik faturasi 300 olmus vatan sagolsun sonumuz iyi
  • Bu tür uçagın aylık masrafı ne kadar açaba bilen var mı?
  • Anlamiyorum gercekten sevsenizde sevmesenizde uzerinde yasadiginiz topragin lideri bu adam. Nasil bir kin nasil bir dusmanliktir bu yorumlar rezalet resmen.
  • Ver Türk askerini al özel uçağı.
  • Bu dev 747'de tecrübesiz pilotların elinde ACT2 olur.
  • kıskananlar çatlamış, ye huuuuuuuuuuuuuuuuu
  • Gosteris, dunyanin her anlamda en buyuk ulkesi olmadan, herseyin en buyugune sahip olma hastaligidir. En buyuk ucak, en buyuk havalimani vs.. Ilim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmez isen bu nice okumaktir demis yunus emre.. benim hic bir zaman tepkim bizi yonetenlere degil, bu halkadir, ben olsam cok daha cilginini yapardim, nasil olsa halk arkamda.. spacecraft da alirdim, zepplin de ..
  • Buna milletin aklıyla alay etme denir.Tasarruf diye meydanlarda bağır,çağır uçak al.A319,A330,B747 sırada nevar.A380.Haram zıkkım olsun haklarımız.

Katar emiri Temim bin Hamed Al Sani tarafından Türkiye’ye hediye edilen VIP donanımlı Boeing 747-8i tipi uçak Türkiye Cumhuriyeti boyamasıyla hangardan çıktı. Uçağın fotoğrafları Türk Basını'nda ilk kez AirportHaber'de...

15 Eylül tarihinde İsviçre’nin Basel kentinden İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’na inen uçak, o günden bu yana THY’nin bakım hangarında özel bir bölümde bakım ve boya işlemleri için tutuluyordu.

Hangarda uçağın yanına hiç kimse yaklaştırılmazken polis hangar içinde gün boyu nöbet tuttu ve isimleri yazılı personel dışında hangar içine kimse alınmadı.

Kamuoyundan gizlenen o uçak bugün ilk kez hangardan dışarı çıktı.

İŞTE O UÇAK





Ve o uçak hangardan çıktı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (200)

Metin ~ 10 gün önce
70 yıllık ömrümüzde siyasileri doyuramıyoruz. Bunları gördükçe deist oldum. 1 trilyon 683 milyara deposu doluyor. geçmiş olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vurun ~ 11 gün önce
Vala benim için önemli olan hergün onlarca terörist gebertiliyorya ben ona bakarım.Ben soğan ekmek yerim farketmez bu terörle mücadele bu hızla sürmeli.Kaçta uçak slmış falan önemli değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vurun'a ~ 10 gün önce
Terörle mücadele, ağzından Türk veya Türk milleti sözcüğü çıkmayanlar, T.C'yi yasaklayanlar, Türk demeyelim Türkiye'li diyelim, milliyetçiliği ayaklar altına aldık, Türklük faşistliktir diyen, teröristlerle elele meydanlarda şarkılar söyleyen, şehitlere kelle diyen, askerliği parayla satanlar,fetocuları tıka basa kurumlara doldurup,makamları, ihaleleri kardeşçe paylaşan sonra kandırıldık, Bop'un eşbaşkanı benim,Amerikan askerleri için dua ediyorum diyenler ile yapılabilir mi sence?
Antalya ~ 12 gün önce
Vala Ben Onu bunu bilmem Motorsikletim vardi satin 9 liraya1 lada aldim onuda kiredi kartindan paracektim taksitle oyle aldim inan sonumuz kotu maas yetmiyor 25 liralik yag tenekesi40 tl olmus gecen at 150 lirarik elektrik faturasi 300 olmus vatan sagolsun sonumuz iyi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
747 ~ 12 gün önce
Bu tür uçagın aylık masrafı ne kadar açaba bilen var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakisir ~ 12 gün önce
Anlamiyorum gercekten sevsenizde sevmesenizde uzerinde yasadiginiz topragin lideri bu adam. Nasil bir kin nasil bir dusmanliktir bu yorumlar rezalet resmen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arsız ~ 12 gün önce
Bu kadarı arsızlık 29 tane jeti var bu vatandaşın a340 -500 var Tunustan alınma A330 -300 var ankara da özel hangarda . A320 319 var birsürü de ufak jet var . Milletin parası bu milletin !!!
Düşer ~ 12 gün önce
Abd de 3 ay içinde 3 tane düştü . Amerikalı kimseye sağlam mal vermez bu işte bi polim var !!
İsraf ~ 12 gün önce
Kardeşim israf diyoruz.zaten filoda 5 uçak var. Ne gerek var buna. Amerika air force one'ı kaç senedie kullanıyor.
Vassal ~ 12 gün önce
Ver Türk askerini al özel uçağı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ACT2 ~ 12 gün önce
Bu dev 747'de tecrübesiz pilotların elinde ACT2 olur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ACT2 ~ 12 gün önce
Amin
İkinize de ~ 12 gün önce
ACT sert çakmış herhalde büyük zorunuz var... :) dolar arttıkça da zorunuz artıyordur :)
ACT2 ~ 12 gün önce
Küllü AMİN.
tk2852 ~ 12 gün önce
kıskananlar çatlamış, ye huuuuuuuuuuuuuuuuu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Duanyanin en buyuk ulkesi ~ 12 gün önce
Gosteris, dunyanin her anlamda en buyuk ulkesi olmadan, herseyin en buyugune sahip olma hastaligidir. En buyuk ucak, en buyuk havalimani vs.. Ilim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmez isen bu nice okumaktir demis yunus emre.. benim hic bir zaman tepkim bizi yonetenlere degil, bu halkadir, ben olsam cok daha cilginini yapardim, nasil olsa halk arkamda.. spacecraft da alirdim, zepplin de ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
FatihKm ~ 12 gün önce
Okumayan bilmeyen arastirmayan sadece cebim dolsun fakirden fukaradan adaletsizlikten banane diyen bir toplum bu ne yazik ki ve yonetenlerde bu duzensizligin esitsizligin esittiridir aslinda. Evet 747 az olmus ben de olsam uzay mekigi falan alırdım. Boyle basa boyle tarak demisler bosuna da dememisler.. Kitap Okuma oranı yerlerde surunurken (Kuranı Kerimi okuyarak anlamakta dahildir) malum parti daha cok iktidar olur. normaldir.
Jetpack ~ 12 gün önce
Agzina saglik hcm
Resmi ~ 12 gün önce
Buna milletin aklıyla alay etme denir.Tasarruf diye meydanlarda bağır,çağır uçak al.A319,A330,B747 sırada nevar.A380.Haram zıkkım olsun haklarımız.

Yanıtla