SAMİ ALAN VE ONUR AIR

    Çok beğenilenler

  • acaba??? 01 Ekim 2013, Salı 13:58:16 Sami efendi Ali Babacan'ın kuzeni olmasaydı yine bu şirketlere girip de o makamlara gelebilir miydi??? Neden torpilli zatı bu kadar övüyorsunuz anlamak güç!!!! 3
    • ** 01 Ekim 2013, Salı 21:21:00 ne farkeder ki,adam başarılı,bu yeter 7
    • !!! 02 Ekim 2013, Çarşamba 14:07:19 ARKANDA BABACAN OLDU MU YAPTIĞIN HERŞEY BAŞARI OLUR ZATEN!!!! 2
  • Hangi başarı????? 01 Ekim 2013, Salı 21:17:24 Sayın yazar, Sami beyi öven yazı yazmışsınız ama altını doldurmamışsanız. Hangi başarısı var? Tamamıyla yazdırılan bir yazı gibi geldi bana 0
  • Tüm yorumlar

  • yazık 10 Ekim 2013, Perşembe 23:13:45 Arkadaşlar onur air yıllardır Arabistanda operasyon yapıyor peki orayı kim yönetiyoor. Bence Alan ın ilk olarak oradaki operasyona sahip çıkması gerekiyor. Herkes bilir 12 uçaktan 4 uçağa neden ve nasıl gelindiğini birileri oralarda müdür sıfatıyla yattıkları yerden para alacak altındaki personel herşeye koşacak. Uçaklara çıkıyoruz kokuyor yerde yatan uçak temizlenmiyor içindeki yemekler duruyor, uçağın kabini dökülüyor teknik malzeme bulamıyoruz diyor sıkıştımı uçak ground diyor. En sonunda araplar dayanamadı kocaman operasyon un ufak oldu. Allah orada operasyon yapan personele sabır versin. 1
  • talha kor 07 Ekim 2013, Pazartesi 09:58:04 benim bildigim sami alan amerıkada west airlinedan ozellıkle getırıldı.vızyonsuz ve yenılıge acık bırı olmasa oralara gelemezdı zaten... 4
  • BEYAZ SAYFA 04 Ekim 2013, Cuma 16:15:22 MADEM BEYAZ BİR SAYFA AÇILIYOR ÖYLEYSE TÜM İRANLI KARDEŞLERİME ÖNERİM ONUR EKİBİNDEN BİR ALLAHIN KULUNU BIRAKMAYIN... YOK BAŞARILI İMİŞ, YOK OLMAZSA OLMAZMIŞ GİBİ TİPİK YÖNLENDİRMELERE DE GELMEYİN. TEMİZ/DÜRÜST/NAMUSLU/DİNİNDE İMANINDA ADAM MI YOK BU ÜLKEDE... BİLEN BİR DOST 7
  • Saftrik 04 Ekim 2013, Cuma 10:11:31 AKP deyince yorumlardan şunu mu çıkarmam lazım? ''Onur Air' in yeni sahibi AKP'' . Bence yakışmış. Helal olsun. 5
  • Kaptan Picard 03 Ekim 2013, Perşembe 11:25:06 Kardeşim sami alan alım sırasında adı geçen hissedarlardan biri değil miydi? Bir baksanıza o gunün gazete kupürlerine. 0
  • En doğrusu 03 Ekim 2013, Perşembe 08:37:45 En doğrusunu aşağıda biri yazmış. Eski istanbul havayolları zihniyeti. O kadar doğru ki... Milattan önce kalma yönetim becerileri ile artık bir yerlere gelmek mümkün değil. Başında ki adamı değil örümceklenmiş zihniyeti değiştireceksin. Bu şirket adam olur mu. Çok zor... 1
  • .... 02 Ekim 2013, Çarşamba 16:12:03 özellikle khm artık khmlikten cıkmıs durumda ofise gidiyosunuz padisahım sen cok yasa naraları ama padısah arkasını donunce cadı kazanı sahte gülmeler gülücük atmalar insanlar dertlerını anlatcakken bagırmalar..cok seyın degısmesı lazım cookkk..akıllılar kactı gıttı sırketten.. 0
    • ssss 04 Ekim 2013, Cuma 04:05:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • bi sey degısmez 02 Ekim 2013, Çarşamba 16:07:09 degişen sadece sirketin kar marjı olur bu sırket yıllardır calısanını ikinci plana atmıstır..artık iyi dedigimiz yabancı di bilen isini yapan calısanın yanında iş bilmeyen nasıl sırkete gırmıs dedıklerımız bıle baska sırketler uc katı maasa ıs bulur oldu..khm calısanına shıp cıkmak yeırne ozellıkle eskıler olmak uzere hemen ıs cıkısı yapıyor ıstedıklerı zam ıstemeyen genc toy calısanlar..ınsanlar bu sırketı severek yıllarca calıstı zor sartlara katlandı ama artık herkes ısyanda cunku gozgore degersız oldukları gosterılıyor..koltuklarını kaybetme derdındeıler calısanlarına sahıp cıkacagına dertlerını dınleyıp cozum bulucagına bagırarak odalarından cıkarıyorlar..cok kisinın hakkı yendı gozyası dökuldu gururu kırıldı..ınsanlar ortam guzel dıye calıstı ama bakıldıkı ortam falan kalmmamıs dedıkodu yonetıme ıspıyonlamalar asık yuzler artık ortam..gecmısı mumla arar oldu ınsanlar..ben bıseyın degıscegını sanmıyorum umutla beklemete yoruyo artık en ıısı cantayı hazırlamak.. 0
  • KKTK 02 Ekim 2013, Çarşamba 14:51:39 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Başarı 02 Ekim 2013, Çarşamba 09:43:00 Sami beyin herhangi bir başarısını hatırlamıyorum. Sektörde de yeni. Umarım iyi bir şeyler yapar. Ancak öncelikle Onur Havayollarındaki eski İstanbul Havayolları zihniyetini temizlemeli ve şirketi güncel hale getirmelidir. Yoksa ???? 0
  • İLK İŞ 01 Ekim 2013, Salı 15:13:03 Finansı sağlam tutsun yeter... Gerisi boş 3
    • Finanscı değil ki 01 Ekim 2013, Salı 16:17:03 Bu arkadaş endüstri mühendisi finanscı değilki nasıl sağlam tutacak 0
    • FİNANS 02 Ekim 2013, Çarşamba 21:50:12 öyleyse benim gibi bir Finans uzmanı alsın 1
  • çok doğru 01 Ekim 2013, Salı 13:04:26 Murat Bey, yorumlarınıza ve analizinize katılmamak mümkün değil. Onur'un taze bir kana ihtiyacı vardı. Sami Alan tercihi çok doğru bir karar oldu. Çok başarılı olacaktır. Risk alabilen, kararlarının arkasında durabilen, atak ve vizyonel bir yönetim sergiliyecektir. 6
  • Hiyerarşi 01 Ekim 2013, Salı 11:28:56 Çok dedikodu yapılan bir şirkettir.Ben hayatımda bu kadar dedikodusu bol şirket görmedim. Şimdi hayal bile edemiyorum yapılan dedikoduları.Eminim şu anda şirket fokur fokur kaynayan bir kazan gibi. 0
    • Bence 02 Ekim 2013, Çarşamba 08:32:07 Onur Air'den illallah deyip ayrilan coktur ama gittigi yerde Onur Air'deki ortami ozleyen de coktur. 2
  • İsim / Rumuz 01 Ekim 2013, Salı 11:06:23 Yerlerde surunen kokpit ve kabin ekibi maaslarina care olacaksa hayirli ugurlu olsun 2
    • teknık 01 Ekim 2013, Salı 18:05:20 aynen teknık ofıs çalışanları,söförler,depo çalışanları vs diğer şirketlere göre maaslar çok düşük.Umarım bir çözüm bulurda herkes rahatlar.Kimi kazanla götürür kimine kaşık bile vermiyorlar 0
  • Sefil f/o 01 Ekim 2013, Salı 10:45:06 Canım şirket AKP ye yakın hangi iş adamına satılıyor? sami geldiğine göre.... 1
  • Sefil f/o 01 Ekim 2013, Salı 10:38:10 Abi güzel yazmışsınız da... Bırak şimdi sami alan'ı. Sadede gel onur air'in sahibi kim? Yönetim kurulu kimler? Satış sonuçlandı mı? 1
    • tayyar 01 Ekim 2013, Salı 20:17:38 kuzen sami alım sürecinde gizlenen hissedardı, müdür olarak sahneye çıktı. birileri de hala akpye yakın işadamı arıyor, alası burada hem de koltukta 0
  • Yönetici sorunu 30 Eylül 2013, Pazartesi 09:24:17 Şu anda Türk Sivil Havacılık Endüstrisinin temel sorunlarından birisi, belki de en önemlisi, yönetici sorunudur. Bu güne kadar ekonomik sıkıntıya girerek kapısına kilit vurarak sektörden çekilmek zorunda kalan tüm havacılık işletmeleri çok büyük oranda kötü yönetim sonucunda birşekilde piyasadan çekilmek zorunda kalmışlardır. Umarız ve bekleriz ki Sami Alan'a yeterli bir süre şans verilir, böylece de endüstrideki yönetici sorununun fark edilmesi için o bir örnek olur. Hem sektör yeni yöneticiler kazanır hem de tüm havacılık işletmeleri durumlarını gözden geçirmek zorunda kalırlar. Sami beye başarılar dilerim. Yolu açık olsun. Oktay ERDAĞI 2