30 Nisan 2017, Pazar 09:13:20

Delta pilotu kadın yolcuya yumruk attı

Delta Havayolları'nın geçen hafta gerçekleştirilen bir seferinin ardından iki kadın arasında çıkan kavgaya müdahale eden Delta pilotu, kadınlardan birini yumrukladı.
  • Bir şekilde butun bu yorumları yapanlarla ayni ortamdaki bulunuyorum çok kötü seviye sıfırın altında ve ben farkında değilim bende mi bu kadar kalitesizim ....????? Pilot kimseye yumruk falan atmamış zaten olay terminalde oluyor sadece insani vazifesini yapıyor .!tank önüne yatmayla ne alakası var Onuda anlamış degil zaten anlamakta istemiyorum
  • Birde Pegasus'un kasıntılı pilotlarına bakın maalesef pilot olmakla adam olunmuyor etrafınızdaki insanları küçümsemeyin yoksa kendinizi bir gün bir hiç olarak görürsünüz.
  • pilotların haline bak arpaya bak suya bak
  • agzina balgam atarim bak
  • Ezil mühendis, aylık 30 bin kazanırken sizin gibilerle muhattap olmayacağımızı anlamadın mı hala :) kıskanma çalış seninde de ( pek sanmıyorum :) olur
  • Bizim pilotlar böyle birşey yapmaya korkar, çünkü tankın önüne bile çıkmaktan çekinmeyen bu milletten derhal sopa yiyeceğini, ardından kapının dışına konulacağını ve artık başka bir yerde de iş bulamayıp bi don bi gömlek kalacağını çok iyi bilir. Aslında böyle bir şey yapmasa da pilotları periyodik olarak pataklamak gerekir. Gereğinden fazla havalanmış burunlarını sürtmek ve o tavan yapmış kimsenin umrunda olmayan boş egolarını kırmak için. Sizi gidi uçak kamyonu şöförleri sizi. Mühendislerin yapıp uçurduğu bir aracı kullanmayı size öğrettiler diye kendinizi bişey mi zannediyorsunuz bakim ha? (Mühendis)
  • Trump geldi ortalık karıştı thy hayde atağa amerika destinasyonunu ele gecir
  • İnsan Hakları Demokrasi ve Batının Değerleri ! Alın görün buyurun ! Ama Türkiye'de olsa idi düşünün neler olurdu,Ne Kampanyalar Ne Reklamlar karalamalar daha neler neler ! Alın görün işte ne neymiş !
  • Sasirmadik
  • Kadinlara siddet kulanan elleri kirilsin insallah.

Delta Havayolları'nın geçen hafta gerçekleştirilen bir seferinin ardından iki kadın arasında çıkan kavgaya müdahale eden Delta pilotu, kadınlardan birini yumrukladı.

21 Nisan tarihinde yapılan bir uçuşun ardından Atlanta Havalimanı'na iniş yapan Delta Havayolları uçağındaki iki kadın yolcu, uçaktan indikten sonra birbirine girdi.

Yere düşen kadınların kavgasına müdahale eden Delta Havayolları pilotu, kadınlardan birini yumrukladı. Daha sonra ise olay yerinden uzaklaşan pilotun bir anlık davranışı o esnada video kaydı yapan bir kişinin kadrajına girdi.

Delta Havayolları'ndan yapılan açıklamda videonun ve olayın farkında olduklarını, kapsamlı bir araştırma yaptıkları ve pilotun görevden uzaklaştırıldığı belirtildi.

İşte kavga anları;

Delta pilotu kadın yolcuya yumruk attı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (41)

Inanmiyorum ~ 1 yıl önce
Bir şekilde butun bu yorumları yapanlarla ayni ortamdaki bulunuyorum çok kötü seviye sıfırın altında ve ben farkında değilim bende mi bu kadar kalitesizim ....????? Pilot kimseye yumruk falan atmamış zaten olay terminalde oluyor sadece insani vazifesini yapıyor .!tank önüne yatmayla ne alakası var Onuda anlamış degil zaten anlamakta istemiyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İnsan ~ 1 yıl önce
Birde Pegasus'un kasıntılı pilotlarına bakın maalesef pilot olmakla adam olunmuyor etrafınızdaki insanları küçümsemeyin yoksa kendinizi bir gün bir hiç olarak görürsünüz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ahhhh ~ 1 yıl önce
pilotların haline bak arpaya bak suya bak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
katil ~ 1 yıl önce
agzina balgam atarim bak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilot ~ 1 yıl önce
Ezil mühendis, aylık 30 bin kazanırken sizin gibilerle muhattap olmayacağımızı anlamadın mı hala :) kıskanma çalış seninde de ( pek sanmıyorum :) olur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
pilotçuğa ~ 1 yıl önce
ahh keşke mühendis kadar olabilsenizde konuşsanız...iki pedal bir joystick onu bile adam gibi kullanamayıp ya tail sürtesiniz yada gidip bir yerlere toslarsınız...bununla mı övünüyorsunuz egolular
~ 1 yıl önce
Pilot olmuşsun ama adam olamamışsın ne diyeyim sana.
Yemezler ~ 1 yıl önce
Bizim pilotlar böyle birşey yapmaya korkar, çünkü tankın önüne bile çıkmaktan çekinmeyen bu milletten derhal sopa yiyeceğini, ardından kapının dışına konulacağını ve artık başka bir yerde de iş bulamayıp bi don bi gömlek kalacağını çok iyi bilir. Aslında böyle bir şey yapmasa da pilotları periyodik olarak pataklamak gerekir. Gereğinden fazla havalanmış burunlarını sürtmek ve o tavan yapmış kimsenin umrunda olmayan boş egolarını kırmak için. Sizi gidi uçak kamyonu şöförleri sizi. Mühendislerin yapıp uçurduğu bir aracı kullanmayı size öğrettiler diye kendinizi bişey mi zannediyorsunuz bakim ha? (Mühendis)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
alın bunu ~ 1 yıl önce
hastalanmış çatlıyor :)
Nasıl mühendissin ~ 1 yıl önce
Geçen bi kaptan "havacılıkta en iyisi kullanıcı (pilot demek istiyo) olmak" demişti de ayıplamıştım ama seni daha çok ayıpladım şimdi. Saçmaladığın yorumunda hem uçak mühendislerine de kamyon mühendisi demiş olurken hem de kamyon şoförlerini de küçümsemiş oluyosun. Mühendisler içinde nasıl senin gibiler varsa pilotlar içinde de öyleleri var işte. Yorum yapmadan önce bi kendini değerlendir. (Pilot-mühendis)
Cekilin. ~ 1 yıl önce
Hasetinden catlayacak ezik...
A321 Captain ~ 1 yıl önce
senin gibi kıskanç insanları gördükçe iyikide pilot olmuşum doğru yoldayım. demekki kıskanılan bi mesleğim var diyorum. ama bu kadar kıskançlık fesatlık iyi değil. bigün bu kıskançlığın yüzünden kalp krizi bile geçirirsin. çokmu istedin pilot olmayıda olamadın zavallı ? kıskançlıktan fesatlıktan gözlerin kan çanağına dönmüş fesat.
Bela ~ 1 yıl önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
Acınasılar ~ 1 yıl önce
Kıskanılacak neyiniz var? Doğru düzgün geceniz, gündüzünüz mü var? Tüm insanlığın uyuduğu saatlerde kalkıp yollara düşüşünüzü mü kıskanıcaz? Eşini çocuklarını bırakıp günlerce görememenizi, yardıma ihtiyaçları olduğunda yanlarında olamamanızın çaresizliğini mi kıskanıcaz? Yalnız otel odalarında geçirdiğiniz bunalım dolu zamanlarınızı mı kıskanıcaz? Kimi 1 m2 kimi 2 m2 olan hapishane gibi mağaramsı çalışma alanlarınızda sıkış tıkış, insanlardan uzak ve asosyal saatlerce oturmak zorunda olmanızı mı kıskanıcaz? Çalışmadığınız saatlerde yaşadığınız yalnızlığı mı kıskanıcaz? Kokpitte yediğiniz soğuktan oranızın buranızın hasta oluşunu, devamlı aldığınız anormal radyasyonu mu kıskanıcaz? Kalkışında, inişinde, türbülansında yaşadığınız ama itiraf edemediğiniz uçuş korkusunu ve stresi mi kıskanıcaz? Bu kadar olumsuzluğa rağmen mühendislerin yapıp uçar hale getirdiği, orda burda çocukların bile kullanabildiği bir aracın sürücüsü olmakla bu kadar ego ve kibir sahibi olmanız aslında tez konusu.
Acınasılar'a cevap ~ 1 yıl önce
koçum bu saydıkların bizler için hayatın anlamı. hiç bir meslektaşımı inişte kalkışta türbülansta korktuğunu görmedim duymadım.. fesatlıktan senaryolar yazma.. zaten bu yazdıklarından korkan insanlar pilot olamaz. olsa bile meslekte devam edemez kalamaz.. bizler için yaşam ve hayat demek o kokpitin içerisinde bulunduğumuz süredir. şahsen kalkış ve inişlerde yaşadığım mutlulukta iyikide pilot olmuşum diyorum. uçuşa giderken işe gidermiş gibi değilde sanki bi hobimi yapmaya gidiyomuş gibi hissediyorum. pilotluk aslen bi hobidir fesat insan.. öyle bi anlatmışsınki o saydıklarını yapamadığından dolayı için gidiyo biliyorum.. çok çalış çabala sende yanımızda yer al. öyle kinini burda kusmakla pilot olamazsın ;)
mtd ~ 1 yıl önce
türbülansta korkmazlarmış mış ta mış...havacılık tarihinden haberin yok herhalde...yaptıgınız kaza kırımlarla tarihe geçmişsiniz aç bir oku bakalım..
mtd'e cevap ~ 1 yıl önce
havacılık tarihindeki kazalarla bizim korkup korkmamızın bağlantısı nedir sivrizekalı insan..? korkuncamı kaza oluyo yani. bu nasıl abes bi yorumdur. neye dayanaraktan yazdın bu mesajı. ne alakaya ne maydanoz. tekrar söylüyorum hiç bir hocamı meslektaşımı türbülansta korktuğunu görmedim duymadım. ne fesat kıskanç insanlarsınız ya.. kıskançlıktan gözleriniz kan çanağına dönmüş. kıskançlığınızın kinini burda kusun ancak. acınasılar...
Ula ne oliyi ~ 1 yıl önce
Trump geldi ortalık karıştı thy hayde atağa amerika destinasyonunu ele gecir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
lol.... ~ 1 yıl önce
yavaş geçirsin. onlar bizi ele geçiriyor! uyanın artık !!!!!
20Gözlemci ~ 1 yıl önce
İnsan Hakları Demokrasi ve Batının Değerleri ! Alın görün buyurun ! Ama Türkiye'de olsa idi düşünün neler olurdu,Ne Kampanyalar Ne Reklamlar karalamalar daha neler neler ! Alın görün işte ne neymiş !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hala ayni kafa. ~ 1 yıl önce
Amerikanin herseyi mukemmel degil, bunu kimse soyleyemez. Ama kanun var ve herkese gecerli, TR icin aynisini soyleyebilir misiniz?
0.o ~ 1 yıl önce
Sasirmadik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
G ~ 1 yıl önce
Kadinlara siddet kulanan elleri kirilsin insallah.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Some ~ 1 yıl önce
Bazileri siddet hak ediyo
G ~ 1 yıl önce
Sadist

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000