24 Ocak 2018, Çarşamba 22:22:00

TGS'de 2018 yılı zam oranları belli oldu

Türk Hava Yolları'nın iştiraklerinden Turkish Ground Services'de (TGS) zam oranları belli oldu.
  • Arkadaşlar şimdi bu hafta içi mulakata mi cagrilmalar olacak yoksa eğitim icin mi ben onu anlayamadım bilgi veren arkadaşimiz net bilgi verirse cok sevinirim ona gore bi yere is basvurusuda bulunacagim birde en yakin eğitim araliktami
  • Arkadaşlar tgs personel maaşları ne kadar
  • Eğitime çağrılan arkadaşlar.. Herkes Atatürk ve Yeni Havalimanı için mi çağrıldı ? Bir de Eğitimlere gitmek için servis imkanı sağlıyorlar mı yoksa kendş imkanımız ile mi gidiyoruz ??
  • ARALIK ayı için eğitim grubu var arkadaşlar haber gelir. Bu haftaiçide mülakata çağrılcak olanlar var . Umudunuzu kaybetmeyin.
  • Arkadaşlar içerden aldığım bilgiye göre çağrılmalar olucak bir sonraki eğitim programı için, bekleyin alım bitmiş değil
  • Bende ramp iscisi olarak basvurdum 2100tl maas bu isi yapan kisi icin dusuk bi ucret bence hammallik sonucta ama bakalim yarin gidicem nolucak saglik raporunu verdik
  • 2. Grubunda egitimi bitmiş. Bence çağırsalardi simdi cagirirlardi 3 aydir mulakata girmişim ses seda yok. Arkadaslar tanidigi olan varsa sorabilirmi cagiralacak grup var mi yoksa aralik ayina mo basliyacaklaf tekrar telefonla mi ariyalim. Neyapayim bilemeidm baska is bakicam belki haber gelir diye umitleniyorum allah yardimcimiz olsun
  • Ben bugün çağrılmadım :)
  • 500 kişiden itibaren cagirmiyolarsa bence bu zamana kadar mutlakat yapmazlardi insallah cagirirlar telefonla arayip mulakati geçip gecmedigimizi sorduğumuzda soyluyolar mi
  • Hocam cagriliyorsunuz derken bir yerden duyum aldiniz mi

Türk Hava Yolları'nın iştiraklerinden Turkish Ground Services'de (TGS) zam oranları belli oldu.

AirportHaber'in edindiği billgiye göre; Turkish Ground Services'de personelin merakla beklediği zam oranı büyük oranda netleşti.

TGS'de 2018 yılı için memur ve işçilere yüzde 14 oranında zam uygulanacak. 

TGS yönetiminin kısa süre içerisinde zam oranlarını açıklayacağı öğrenildi.

©AirportHaber

TGS'de 2018 yılı zam oranları belli oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (886)

Bilgi ~ 4 saat önce
Arkadaşlar şimdi bu hafta içi mulakata mi cagrilmalar olacak yoksa eğitim icin mi ben onu anlayamadım bilgi veren arkadaşimiz net bilgi verirse cok sevinirim ona gore bi yere is basvurusuda bulunacagim birde en yakin eğitim araliktami

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.. ~ 16 saat önce
Arkadaşlar tgs personel maaşları ne kadar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
acil bilgi lütfen ~ 21 saat önce
Eğitime çağrılan arkadaşlar.. Herkes Atatürk ve Yeni Havalimanı için mi çağrıldı ? Bir de Eğitimlere gitmek için servis imkanı sağlıyorlar mı yoksa kendş imkanımız ile mi gidiyoruz ??

Yanıtla

Kalan karakter 1000
xyz ~ 22 saat önce
ARALIK ayı için eğitim grubu var arkadaşlar haber gelir. Bu haftaiçide mülakata çağrılcak olanlar var . Umudunuzu kaybetmeyin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kasım ~ 5 saat önce
KASIM ayı için olmayacak mı bilginiz var mı
Eğitim ~ 2 gün önce
Arkadaşlar içerden aldığım bilgiye göre çağrılmalar olucak bir sonraki eğitim programı için, bekleyin alım bitmiş değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs Ekim ayı ~ 1 gün önce
Arkadaşlar bende 12 Ekim'de mülakata girdim bekliyorum inşallah ararlar
Sagolun ~ 1 gün önce
Hocam bilgilendiremniz cok makbule gecti allah razi olsun
...... ~ 1 gün önce
Bilgi yüksekten mi yoksa normal çalışanlardan mı sadece İstanbul için mi bu bilgi
Eğitim ~ 23 saat önce
İstanbul için bildiğim kadarıyla, zaten siz 3 4 ay önce sınava girmiş olabilirsiniz ama ekime kadar sınavlar oldu, e onların da değerlendirilmesi yapılacak ve kontenjan dolması için daha önceki aylardan da çağrılabilir yani her an herşey olabilir arkadaşlar:)
Yasin ~ 2 gün önce
Bende ramp iscisi olarak basvurdum 2100tl maas bu isi yapan kisi icin dusuk bi ucret bence hammallik sonucta ama bakalim yarin gidicem nolucak saglik raporunu verdik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eğitm ~ 3 gün önce
2. Grubunda egitimi bitmiş. Bence çağırsalardi simdi cagirirlardi 3 aydir mulakata girmişim ses seda yok. Arkadaslar tanidigi olan varsa sorabilirmi cagiralacak grup var mi yoksa aralik ayina mo basliyacaklaf tekrar telefonla mi ariyalim. Neyapayim bilemeidm baska is bakicam belki haber gelir diye umitleniyorum allah yardimcimiz olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çağrı ~ 2 gün önce
En azından olumsuz diye dönmeleri gerekir bu şekilde insanları 2-3 ay bekletmeleri hoş değil, zaten referansı kimin sağlamsa ona bakıyorlar bence gerisi önemli değil..
Alpha Bravo Charlie ~ 23 saat önce
Arkadaşlar bu haftaiçi mülakatlar için çağrılan olucak bazı gruplarda eğitim için Aralık ayında bilginiz olsun umutsuzluğa kapılmayın. Kesin bilgi yayalım.
Bugün ~ 3 gün önce
Ben bugün çağrılmadım :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Xyz ~ 22 saat önce
Haftasonu zten çağrılmazsın idari ofis çalışmıyor haftasonu bu haftaiçinde de mülakat olacak. Bazı eğitim programları Aralık ayına programlanmış o gruptada olabilirsiniz arkadaşlar.. Havalimanı taşınması geciktiğinden Aralıkta da eğitim grubu olacak.
Cgrlmyck ~ 4 gün önce
500 kişiden itibaren cagirmiyolarsa bence bu zamana kadar mutlakat yapmazlardi insallah cagirirlar telefonla arayip mulakati geçip gecmedigimizi sorduğumuzda soyluyolar mi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tgs ~ 4 gün önce
ilk mülakatı geçtim muayene ve doktor heyetinden geçtim egtim için haber bekliyordum ve o güzel haber sonunda geldi sigorta çıkışı yapılması ve egtime başladığınız zaman işe başlamış oluyorsunuz dendi rabbim yolumuzu rızkımızı hayırlı kılsın helal kazançlar nasip etsin diğer kardeşlerime de hayırlısı olsun hakkınızda iyi günler
Tgs ye ~ 4 gün önce
Hayırlı olaun mülakata ne zaman girmiştiniz dynet puanınız kaçtı acaba
Eylül ~ 4 gün önce
Ne zaman mülakata girmiştiniz hangi ay yeni işinizde hayırlı olsun.
Yeni havalimani ~ 3 gün önce
Arkadaşlar yeni havalimani açılışı geciktiginden ve asil tasinma ocak ayinda olacağından bence alimlar gecikebilir umudunuzu yitirmeyin hala alim soz konusu
Merte cvp ~ 4 gün önce
Hocam cagriliyorsunuz derken bir yerden duyum aldiniz mi

Yanıtla