06 Şubat 2017, Pazartesi 10:42:41

4 Bin Euro buldu teslim etti!

Türk Hava Yolları’nın yer hizmetleri şirketi TGS’ye sağlık hizmeti veren Air Clinic’te görev yapan Şükrü Merdamet, havalimanında bulduğu 4 bin euro’yu kayıp eşyaya teslim etti.
  • Helal olsun
  • ne hased adamlarsiniz. bu yigide helal olsun. Allah yaptigin isin karsiligi degil 11 kati 11000 bin katini verecektir
  • Aman yarabbi seni tanımak istiyorum yiğidim
  • Öncelikle tebrik ederim ama inşallah parayı buldum teslim ettim diye havalara girmez. Girerse zaten parayı vermemiş gibidir. para için kızlar bi kişiye vurulmayın. İyi günler
  • Sıkıysa vermesin kameralar fıldır fıldırr adamı tavana asarlar onun bilincinde olduğu için vermiş
  • O parayı mecbur geri vericekti yoksa polis gelip alırdı ondan kendi teslim etmesi isabet olmuş aksi halde suçlu duruma düşecekti bunu bilen arkadaş parayı iade etmiş.
  • Şirketi akıllı olsunda bir maaş ikramiye versin bari ödül olarak zaten asgari ücrete çalışıyorlar. Diğer İnsanlar daha çok özenir bu insanlık davranışına.
  • İşte tam Türk erkeği ince uzun boylu yakışıklı dürüst işinde ekmeğinde. Boardinlerde denk geliyorum ara sıra hiç dikkat etmemisim çok yakisikliymis.
  • Hala bu memlekette durust namuslu çalişan insanlar vardir ve hep de olacaktirda...her firmada her şirkette ve her ortamda olur..ayrica da kötu niyetli insanlarda vardir ama..genelleme yapmak herkese kaka demek doğru olmaz..
  • Anlamiyorum acı çeke çeke yürüyene ,hamileye engelliye tekerlekli araba vermezler sapasaglam insanlari gençleri taşirlar dutyfreeden alişverişlerini içkilerini alirlar.Hayatta taşidigim yolcunun içkisini dutyfreeden almam.üçkuruş başiş için.

Türk Hava Yolları’nın yer hizmetleri şirketi TGS’ye sağlık hizmeti veren Air Clinic’te görev yapan  Şükrü Merdamet, havalimanında bulduğu 4 bin euro’yu kayıp eşyaya teslim etti.

Asgari ücretli çalışandan Şükrü Merdamet isimli çalışan, Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali’nde bulduğu parayı görevlilere teslim etti.

Air Clinic adlı sağlık kuruluşunda hasta taşıma görevi yapan Merdamet, dış hatlar terminali arındırılmış salondan geçtiği sırada yerde maaşının 11 katı tutarında para buldu. Merdamet, daha sonra parayı Atatürk Havalimanı işletmecisi TAV’a ait kayıp eşya bürosuna teslim ederek örnek bir davranış sergiledi.

©AirportHaber

4 Bin Euro buldu teslim etti!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (64)

Aynen katılıyorum bende olsam bulsam teslim ederim helal olsun ~ 10 ay önce
Helal olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Almanyali ~ 1 yıl önce
ne hased adamlarsiniz. bu yigide helal olsun. Allah yaptigin isin karsiligi degil 11 kati 11000 bin katini verecektir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TK ~ 2 yıl önce
Aman yarabbi seni tanımak istiyorum yiğidim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Atatürk Havaalanında çalışan ~ 2 yıl önce
Öncelikle tebrik ederim ama inşallah parayı buldum teslim ettim diye havalara girmez. Girerse zaten parayı vermemiş gibidir. para için kızlar bi kişiye vurulmayın. İyi günler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eyvaaah ~ 1 yıl önce
Senin beyne hava gitmiyo yada şizofren tedavisi görüyosun ilaçlarını almadın nediyosun sen ya
SAW da bir çalışan !! ~ 2 yıl önce
Sıkıysa vermesin kameralar fıldır fıldırr adamı tavana asarlar onun bilincinde olduğu için vermiş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vermeyenler ~ 2 yıl önce
Bilinçli olmakta bir erdem ne yapalım ne istiyosun
Polatx ~ 2 yıl önce
O parayı mecbur geri vericekti yoksa polis gelip alırdı ondan kendi teslim etmesi isabet olmuş aksi halde suçlu duruma düşecekti bunu bilen arkadaş parayı iade etmiş.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
misafir ~ 2 yıl önce
Şirketi akıllı olsunda bir maaş ikramiye versin bari ödül olarak zaten asgari ücrete çalışıyorlar. Diğer İnsanlar daha çok özenir bu insanlık davranışına.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Çalışan ~ 2 yıl önce
Asgari ücrete durmazlar bahşişleride var
Bordobere ~ 1 yıl önce
Calisan sanane milletin bahsisinden .. her insanin rizki farklidir ... cok istiyorsan o gencin yaptigi isi yap sende kapiver bahsisi.... kapissss ...gel calista goreyim boyunun olcusunu
Banu ~ 2 yıl önce
İşte tam Türk erkeği ince uzun boylu yakışıklı dürüst işinde ekmeğinde. Boardinlerde denk geliyorum ara sıra hiç dikkat etmemisim çok yakisikliymis.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Akın ~ 2 yıl önce
Adam gibi adam helal olsun banu tanıstırayım seni
camar ~ 2 yıl önce
Hala bu memlekette durust namuslu çalişan insanlar vardir ve hep de olacaktirda...her firmada her şirkette ve her ortamda olur..ayrica da kötu niyetli insanlarda vardir ama..genelleme yapmak herkese kaka demek doğru olmaz..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Doco ~ 2 yıl önce
Yapilmasi gerekeni yapmis abartmayin heee yapmasaydi nolurdu lamera ceker yakalr isten atar
airclinic ~ 2 yıl önce
Anlamiyorum acı çeke çeke yürüyene ,hamileye engelliye tekerlekli araba vermezler sapasaglam insanlari gençleri taşirlar dutyfreeden alişverişlerini içkilerini alirlar.Hayatta taşidigim yolcunun içkisini dutyfreeden almam.üçkuruş başiş için.

Yanıtla