21 Ağustos 2019, Çarşamba 13:15:48

THY Teknisyenleri bir bir gidiyor!

Türk Hava Yolları'nda görev yapan bazı teknisyenlerin başta Pegasus olmak üzere diğer bakım şirketlerine gitmek için istifa ettikleri öğrenildi.
  • Geçen yurt dışında uçakta arıza var, tekniğe bakmasını söylüyoruz bakıyor. Ee birşey yapmayacak mısın diyoruz, yaparım ama zaman alır, kalkış saatini kaçırırız diyor. O kadar saat pas uçup sadece rutin iş (yakıt alımı) yapması çok anormal bir durum gibi geldi bana. Nedense böyle durumları raporlamak yerine idare etmeye çalışıyoruz. Bunlar ayıklanmadan teknikte çalışma koşullarında iyileşme olması da zor.
  • bu nasıl bir yorum şeklidir, çok yanlış hiç tasvip etmiyorum. Havacılık camiasına yakışmıyor.
  • işimize gelmiyor aslanım. var mı diyeceğin?
  • ''Yazık gerçekten milli havayolu şirketimiz adına üzülüyorum.'' Bu lafı bende çok söylerdim kardeşim ama şöyle birşey var ki burası devlet şirketiyse, devlet gelsin şirketine sahip çıksın. Senin benim düşüneceğim bir konu değil bu.
  • fazıl sen misin ?
  • Şirkette huzursuz adam çok. Sendika görevini yerine getirmiyor.Yeni yetme AO KABİN Memuru uçuşlarda 10-15 yıllık adamın önüne geçiyor.Teknik Desteklere , Teknisyenliğe geçiş için bir rota çizilmeli.Şimdide sınav mubabbeti çıktı. Lisans alıcaksan sınava giricekmişiz. Madem personeline güvenmiyosun,hadi o sınavı bütün cs lerine yap. Madem kalite istiyosun, madem bizim önümüzü kesiyosun haketmeyen almasın diyosun. Hadi topyekün yap sınavı da görelim dürüstlüğünüzü kaç tane cs kalıyo. Teknik destek üç kuruş fazla almasın diye yapılan işlere bak. 10.1 muhabbeti ayrı sıkıntı habom krizi hala sürmekte. TEKNİK DESTEKLERE ÇÖZÜM İSTİYORUZ.
  • Yöneticilere tavsiyem; 2019 yılında yapısalda ki istifalara bir bakın. Sebebini sorgulayın. Takımhanecisi bile istifa etti başka şirket ile anlaştı. Sebep sırf para değil. Ne şirkette huzur var ne birimde.
  • Tarikatlara teslim biryer, bahcesine bak, gelengiden degisik tarikat kiyafetleri giten teknisyenler
  • Canı isteyen istediği yere gitsin, hiç merak etmesin , boşalttığı yeri hemen birileri doldurur.
  • yorumlarınızı dikkatlice okudum ve eminim ki hiç bir kabin memuru size cevap yazmamış. neden? çünkü iğrenç kıyaslamalar ve üsluplarla yazmışsınız! gönül ister ki bu şekil şükül lafları karşımıza çıkıncada söyleyiniz! mesela pass biletle uçak kapısında sizden önce binen yeni yetme bir kabin memuruna... veya uçakta sizin üzerinizde ego tatmin eden kabin amirine veya kokpitini süpürdüğünüz kaptanınıza... hepinize bol şans!

Türk Hava Yolları'nda görev yapan bazı teknisyenlerin başta Pegasus olmak üzere diğer bakım şirketlerine gitmek için istifa ettikleri öğrenildi. 

Türk Hava Yolları Teknik A.Ş'de son dönemde teknisyen istifaları dikkat çekmeye başladı. Lisanslı teknisyenlerden bir bölümünün farklı bakım şirketlerinde çalışmak üzere ayrılmaya başladıkları öğrenilirken Lufthansa'nın Türkiye'de kurmayı planladığı bakım merkezi için de şimdiden THY teknisyenlerini yokladığı kaydedildi.

THY Teknik'ten ayrılan teknisyenlerin başta Pegasus olmak üzere diğer bakım onarım şirketlerinde çalışmaya başladıkları belirtilirken bir kısım teknisyenin de ayrılık hazırlığı yaptığı öğrenildi.  Lufthansa tekniğin bakım pazarına girmesi ile teknisyen piyasasında hareketlenmenin daha da artacağı öngörülüyor. Hali hazırda THY Teknik'ten ayrılan teknisyenlerin ayrılma sebeplerinin ise maaş dışında sebeplerden kaynaklandığı ifade edildi. Airporthaber'in edindiği bilgiye göre, mevcut maaşlarının çok az fazlasına şirket değiştiren teknisyenlerin, asıl istifa sebeplerinin şirketteki huzursuzluktan kaynaklandığı öne sürüldü.

©AirportHaber

THY Teknisyenleri bir bir gidiyor!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (98)

arıza ~ 7 gün önce
Geçen yurt dışında uçakta arıza var, tekniğe bakmasını söylüyoruz bakıyor. Ee birşey yapmayacak mısın diyoruz, yaparım ama zaman alır, kalkış saatini kaçırırız diyor. O kadar saat pas uçup sadece rutin iş (yakıt alımı) yapması çok anormal bir durum gibi geldi bana. Nedense böyle durumları raporlamak yerine idare etmeye çalışıyoruz. Bunlar ayıklanmadan teknikte çalışma koşullarında iyileşme olması da zor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
??? ~ 22 gün önce
bu nasıl bir yorum şeklidir, çok yanlış hiç tasvip etmiyorum. Havacılık camiasına yakışmıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
karakutu ~ 25 gün önce
işimize gelmiyor aslanım. var mı diyeceğin?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
karakutu ~ 25 gün önce
''Yazık gerçekten milli havayolu şirketimiz adına üzülüyorum.'' Bu lafı bende çok söylerdim kardeşim ama şöyle birşey var ki burası devlet şirketiyse, devlet gelsin şirketine sahip çıksın. Senin benim düşüneceğim bir konu değil bu.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
teknisyen ~ 25 gün önce
fazıl sen misin ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teknik Destek Personeli ~ 26 gün önce
Şirkette huzursuz adam çok. Sendika görevini yerine getirmiyor.Yeni yetme AO KABİN Memuru uçuşlarda 10-15 yıllık adamın önüne geçiyor.Teknik Desteklere , Teknisyenliğe geçiş için bir rota çizilmeli.Şimdide sınav mubabbeti çıktı. Lisans alıcaksan sınava giricekmişiz. Madem personeline güvenmiyosun,hadi o sınavı bütün cs lerine yap. Madem kalite istiyosun, madem bizim önümüzü kesiyosun haketmeyen almasın diyosun. Hadi topyekün yap sınavı da görelim dürüstlüğünüzü kaç tane cs kalıyo. Teknik destek üç kuruş fazla almasın diye yapılan işlere bak. 10.1 muhabbeti ayrı sıkıntı habom krizi hala sürmekte. TEKNİK DESTEKLERE ÇÖZÜM İSTİYORUZ.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arap sen lisans alma ~ 26 gün önce
Zihniyete bakar misin? Sen 5 düşün 1 konuş bence. Marangoz falan misin anlamadim. Lisans almak için sınava girmek istememekte ne demek? Her önüne gelene verelim lisans, senin gönlün olsun.
Arap diyen Yunanlı ~ 25 gün önce
Arap diyen arkadaş , Zamanında kendiniz aldınız illegal yollardan.Kaçınızın Yunan şirketi patladı gidip bir daha verdiniz euroları da aldınız anlatsana ? Şirkette çoğu illegal yollarla aldı bu lisansları.
Str ~ 26 gün önce
Yöneticilere tavsiyem; 2019 yılında yapısalda ki istifalara bir bakın. Sebebini sorgulayın. Takımhanecisi bile istifa etti başka şirket ile anlaştı. Sebep sırf para değil. Ne şirkette huzur var ne birimde.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Teslin ~ 26 gün önce
Tarikatlara teslim biryer, bahcesine bak, gelengiden degisik tarikat kiyafetleri giten teknisyenler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hemen ~ 26 gün önce
Canı isteyen istediği yere gitsin, hiç merak etmesin , boşalttığı yeri hemen birileri doldurur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sık kafasına ~ 26 gün önce
Zeka bu işte bu yüzden biyerlere gelinmiyor. Torpille giren badem bıyık seni.
Avi ~ 8 gün önce
Giden giderde tecrübe ne olacak yandaşları soktunuz şirkete otomotiv marangoz falan filan onlar bile size sırtını döndü yöneticiler Bilal Beyden fırça yiyince kuzuya döndü.Bu kadar istifanın sorumlusu siz siniz eyyy yöneticiler.Giden gider mantınındır gün size de işleyecek fakat biz her yerde çalışırız siz ne yapacaksınız.easa lisanslarını tekrardan işleme sokacaktınız ne oldu hesap şaştı.Teknisyeni degersizlestirme operasyonu yolunda gitmiyor.zor oyunu bozar alman 13 unde geliyor ajanlarınızı gönderinde mülakata kimler gidiyor bir sayı çıkartın.Hakkimizi verin bizimle uğraşmayın teknisyen varsa uçak uçar ne siz nede pilot biz gelir.Bunu bir kenara yazın.
kabin memuru ~ 26 gün önce
yorumlarınızı dikkatlice okudum ve eminim ki hiç bir kabin memuru size cevap yazmamış. neden? çünkü iğrenç kıyaslamalar ve üsluplarla yazmışsınız! gönül ister ki bu şekil şükül lafları karşımıza çıkıncada söyleyiniz! mesela pass biletle uçak kapısında sizden önce binen yeni yetme bir kabin memuruna... veya uçakta sizin üzerinizde ego tatmin eden kabin amirine veya kokpitini süpürdüğünüz kaptanınıza... hepinize bol şans!

Yanıtla