16 Haziran 2019, Pazar 10:15:45

Zonguldak'a inemeyen THY uçağı Esenboğa'ya divert etti

Türk Hava Yolları'nın İstanbul-Zonguldak seferini yapan uçağı hava koşulları nedeniyle Ankara'ya yönlendirildi.
  • Neden KFS inmez bu uçak illaki ESB ?
  • Bence bu seçim den kaynaklı germania iniyordu şimdi atlasglobal iniyor.THY ils cihazı dedi yaptık yine böyle bahaneler saygılar herkese
  • Merak ediyorum yeni havalimanından zonguldak kaç saat sürüyor toplamda? Havalimanına varmak,çekin,biniş,uçuş vs. Otobüsle olduğundan çoook daha kısa olmadığına eminim ama.
  • THY, nin bugün gercekleştirdiği istanbul,zonguldak seferi uçağın ters rüzgar sebe biyle inememesi sebebiyle ankaraya yönlendirilmiş gelen 95 yolcu gidecek 108 yolcu yine mağdur olmuştur.dikkat çekmek istediğim konu şudurki inemeyen pas gecen TC-JLS Airbus A319 Salihli uçağı daha önceki uçuşlardada pas gecen uçaktır,bu uçağın teknik bir sıkıntısımı var yada pilotları sürekli pas gecen aynı pilotlarmı bir gün önce atlasjetin aynı model a319 u aynı gün içerisinde iki defa inip kalkerken bu uçak neden inemiyor görevlileri ve bilgi sahibi arkadaşları yoruma bekliyor saygılar sunuyorum
  • Aynı şey neden oluyor ? Cidden merak ettim.Denk mi geliyor yoksa başka bir problem mi var
  • Bence uçma sen THY! Bu iş senle olacak gibi değil! İnsanlar hep mağdur bu kaçıncı oldu sözde sefer saatini değiştireceklerdi uçağın iniş saatine yakın rüzgar olduğunu bu yüzden iniş sağlanamıyor denildi ama ortada yapılan bir değişiklik yok. Zonguldak'ın adını kirletmekten başka bir iş yapamıyorsunuz!
  • Thy baktı yolcu yetersizliğinden dolayı seferleri iptal edemiyor(uçaklar full) bahaneyi kuyruk rüzgarında buldu. Germania bu meydana 10 sene ILS yokken geldi. Şimdi ILS var ama THY zoraki uçuyor izlenimi vermekte. Yolcuları bezdirip satılan koltuk sayılarını düşürdükten sonra amaçlarına ulaşıp iptal ederler. Uçuş saatlerini öğleden sonraya alın sayın THY yetkilileri. Çözüm üretin. Şu anda geldiğiniz saatlerde bu rüzgar böyle. Başladığından beri kaçıncı divert. Ama sorsalar 1 yıllık meteorolojik verileri inceledik o yüzden bu saatte derler.
  • Zonguldağa B777 lerle uçuş olsa güzel olurdu
  • Rus pilotlar olsa çok rahat inerlerdi.İşte baba parası ve akp torpili.ülkenin geldiği dip durum
  • bu uçuşta f/o olarak görev yapan olarak maalesef kaptanın çelişkili kararları ve kuleden de kaynaklı bilgi eksinkliği nedeni ile inip inmeme konusunda bayağı bir karmaşa yaşadık.

Türk Hava Yolları'nın İstanbul-Zonguldak seferini yapan uçağı hava koşulları nedeniyle Ankara'ya yönlendirildi. 

TK2732 sefer sayısı ile İstanbul'dan Zonguldak'a hareket eden Airbus A319 tipi yolcu uçağı Zonguldak'taki olumsuz hava koşulları nedeniyle şehre inemedi. 

Bir süre havada tur atan THY uçağı başkent Ankara'daki Esenboğa Havalimanı'na divert etmek zorunda kaldı. 

Zonguldak'a inemeyen THY uçağı Esenboğa'ya divert etti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (35)

Teknik Problem? ~ 4 ay önce
Neden KFS inmez bu uçak illaki ESB ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B737 fan ~ 4 ay önce
Bence bu seçim den kaynaklı germania iniyordu şimdi atlasglobal iniyor.THY ils cihazı dedi yaptık yine böyle bahaneler saygılar herkese

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Birde pilot olacaksın ~ 4 ay önce
Bunu bile siyasete bağlayabilen aklından şüphe edilir yazık sana yazık
Hangisi daha avantajlı? ~ 4 ay önce
Merak ediyorum yeni havalimanından zonguldak kaç saat sürüyor toplamda? Havalimanına varmak,çekin,biniş,uçuş vs. Otobüsle olduğundan çoook daha kısa olmadığına eminim ama.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kverdan ~ 4 ay önce
THY, nin bugün gercekleştirdiği istanbul,zonguldak seferi uçağın ters rüzgar sebe biyle inememesi sebebiyle ankaraya yönlendirilmiş gelen 95 yolcu gidecek 108 yolcu yine mağdur olmuştur.dikkat çekmek istediğim konu şudurki inemeyen pas gecen TC-JLS Airbus A319 Salihli uçağı daha önceki uçuşlardada pas gecen uçaktır,bu uçağın teknik bir sıkıntısımı var yada pilotları sürekli pas gecen aynı pilotlarmı bir gün önce atlasjetin aynı model a319 u aynı gün içerisinde iki defa inip kalkerken bu uçak neden inemiyor görevlileri ve bilgi sahibi arkadaşları yoruma bekliyor saygılar sunuyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sıkıntısı var ~ 4 ay önce
Karnı ağrıyormuş
A319 ~ 4 ay önce
Atlasın geldiği saat hava uygun. Thy sefer saatini düzenler ise dertler azalacak.
Gerizekali ~ 4 ay önce
Sürekli ~ 4 ay önce
Aynı şey neden oluyor ? Cidden merak ettim.Denk mi geliyor yoksa başka bir problem mi var

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Karaelmas ~ 4 ay önce
Bence uçma sen THY! Bu iş senle olacak gibi değil! İnsanlar hep mağdur bu kaçıncı oldu sözde sefer saatini değiştireceklerdi uçağın iniş saatine yakın rüzgar olduğunu bu yüzden iniş sağlanamıyor denildi ama ortada yapılan bir değişiklik yok. Zonguldak'ın adını kirletmekten başka bir iş yapamıyorsunuz!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tam ~ 4 ay önce
almanci zonguldakli kafasi. Sizden baska sehir yok memlekette degil mi?
Yasin ~ 4 ay önce
Çok doğru kardeşim zaten seçim bitsin sefer çekilir zaten uçmasınlar diye yapılıyor 7 yıl zorluk çıkardılar bize ils cihazını taktirmamak için
Kömür ~ 4 ay önce
Thy baktı yolcu yetersizliğinden dolayı seferleri iptal edemiyor(uçaklar full) bahaneyi kuyruk rüzgarında buldu. Germania bu meydana 10 sene ILS yokken geldi. Şimdi ILS var ama THY zoraki uçuyor izlenimi vermekte. Yolcuları bezdirip satılan koltuk sayılarını düşürdükten sonra amaçlarına ulaşıp iptal ederler. Uçuş saatlerini öğleden sonraya alın sayın THY yetkilileri. Çözüm üretin. Şu anda geldiğiniz saatlerde bu rüzgar böyle. Başladığından beri kaçıncı divert. Ama sorsalar 1 yıllık meteorolojik verileri inceledik o yüzden bu saatte derler.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Abc ~ 4 ay önce
İşin ilginç yanı da bu zaten. Avrupa büyüğü THY Zonguldağa inemiyor. Yolculara yazık oldu.
İnanılmaz ~ 4 ay önce
Keyfinden inemiyor çünkü dimi benim ZEKİ kardeşim
777 ~ 4 ay önce
Zonguldağa B777 lerle uçuş olsa güzel olurdu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
77ci ~ 4 ay önce
77 her piste inemez. Ona ozel koruk ve merdiven de olmali
2020 De ~ 4 ay önce
Airbus A350 ile uçulacak
7777 ~ 4 ay önce
797 alınacak ilk uçuşu da Zonguldak'a yapacaklar.
Deny ~ 4 ay önce
pist buna müsait değil
erman ~ 4 ay önce
Rus pilotlar olsa çok rahat inerlerdi.İşte baba parası ve akp torpili.ülkenin geldiği dip durum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rus Pilot ~ 4 ay önce
Kardeş adıma konuşmuşsun da ben de inemem.
Smirnoff ~ 4 ay önce
Rus pilot paraşütle iner ama votka senden!
Rus Pilot'a ~ 4 ay önce
Olsun be kardaş, düşünmen bile yeterdi :) Not: Bu Rus pilot türk asıllı galiba
f/o ~ 4 ay önce
bu uçuşta f/o olarak görev yapan olarak maalesef kaptanın çelişkili kararları ve kuleden de kaynaklı bilgi eksinkliği nedeni ile inip inmeme konusunda bayağı bir karmaşa yaşadık.

Yanıtla