22 Ağustos 2013, Perşembe 09:43:58

TÜRK PİLOTLAR İÇİN KAMPANYA ÖNERİSİ

Hava-İş Sendikası yönetimine aday olan Değişim Hareketi Başkanı Sedat Emanet, Lübnan’da kaçırılan THY pilotlarıyla ilgili önemli bir kampanya önerisinde bulundu. İşte Emanet'in o çağrısı...
  • bi cacik olmaz... Allaha emanet...
  • bu tenik çalışanlarının işleri yokmu?sendika başkanı bunlardanmı olacak hep.herşeyi holditem'a alırlar bir iş yapmazlar ama sendika başkanlığına gelince sanki şehzade adeti gibi aday olurlar.
  • yahu sedat emanet bey 2-3 tane oy alacaksın diye kaptanlarımızın şu en vahim günlerinde ve en huzursuz dönemlerinde böyle bir açıklama yapman,çok seviyesizce bir durum.sanki senden başkası budurum için birşeyler yapmıyormuş gibi her üyeliğimizide askıya alalım diyorsun.PEKİ ALINCA NE OLACAK KAPTANLARIMIZI BIRAKACAKLAR MI?YANİ TÜRKİYENİN AKILLISI SEN BİZDE SANA RİAYET EDİP ASKIYAMI ALICAZ BÖYLE UCUZ SİYASET YAPARSAN SENDİKA BAŞKANI OLAMAZSIN.ZATEN OLMIYACAKSIN KABİNDEN SANA OY YOK....
  • Yahu boş boş greve çıktınız, kimsenin desteği varmı diye sormadınız, pilot camiası bu greve inanmadı çünki manasızdı ve bu yüzdende dahil olmadı( bu arada genel müdürlüktende bi allahın kulu katılmadı, katılan 3-5 kabin memuru) hata yaptığınızı anladınız, ideolojik sebeplerden devam ediyosunuz, kazanacağınız bişey olmadığı belli hala Atilla ağanın inadından sonlandırmadığı greve yeter demiyosunuz, fakat burda iki insanın hayati durumu var genede insanlık göstermiyosunuz ilk günki gibi saldırıyosunuz. Bu arada o grev kırıcıların aidatlarıyla ayakta duruyo o sendika hala, sizin boş eyleminizlede değil. Hiç kimseninde umrunda değil yaptığınız grev de maaş alamamanızda kendi düşen ağlamaz.
  • Sayın Değişim Hareketi Başkanı Sedat Emanet, Görünüşe göre yeni dönemde Atilay Ayçin yine sendika başkanı. Aynı ülke seçimlerinde olduğu gibi birkaç muhalefet grup oyları böldüğünde yönetimde bulunan muhalefet oyların toplam çoğunluğundan az oy almasına rağmen tek tek her gruptan fazla oy aldığı için başa geçecek. Aday gruplar bu oyuna gelmeyin. Tek grup olun. Sol partilerin oyları bölerek yönetimi sağ partilere hediye ettiği gibi yapmayın. Lütfen birleşin ve tek muhalif grup olarak karşımıza gelin. Aklı başında bir sendika yönetimi istiyoruz. Aklınızı başınıza toplayın. gökkuşağı , emek meclisi,Değişim Hareketi koltuk sevdasına oyları bölüp yönetimi istenmeyenlere hediye etmeyin.Gökkuşağının geçen seçimde bir oyla kaybettiğini unutmayın , bu kesin bir matematiksel sonuçtur. Bir oy alamadığı için kaybetti. Kardeşler yoldaşlar arkadaşlar titreyin kendinize gelin, bölücülük yapmayın , birleşin ve birleşmiş olarak karşımıza gelin.Zaman birlik olma zamanıdır kavga yapma zamanı değil
  • Emanet kusura bakma biz kendimizi sana emanet etmeyiz
  • hava-iş diye bi sendika mı var? :))))
  • Lubnanda kacirilan pilotlarimiz icin tum havacilik calisanlari olarak tepki gosterip destek verilmelidir. Havacilik sektorunde calisan herkes yakalarina siyah kurdele takarak kacirilma olayina tepki gostermelidir.
  • destek olalımda bize gıreve çıkna kim destek olduteknik olarak destekmi verdiniz?şimdide birlikten bahsadeyorsun emanet isterdimki bu yazıyı yazmadan iyice düşünseydin bizler 100 günü aşkındır gırevdeyiz hani bahsettiğin birlik beraberlik? nerdesiniz neden kılınızı kıpırdatmadınız sizlerde olsaydınız teknik olarak bu gırev bu kadar uzun sürermiydi? bi düşün yazık çok yazık....
  • Yetmedi uğraştığınız insanlarla demi bir yandan kaçırılan pilotlarla ilgili demogoji yapayım derken bir yandan mevcut sendika yönetimine çarpıtmalar yapıyorsunuz ki seççimlerde belki payım artar, grevdeki insanlar yeterince sıkıntı ve dertle uğraşıyorlar zaten onlar zaten haklar gitmesin kimsenin kılına zarar gelmesin diye greve çıktı bu neyin çarpıtmasıdır şimdi.O protesto yapan kaptandan sonra kim uçuşa gittiyse o utansın!En başından beri greve çıkmayarak 1 günde halledilecek işi günlerce uzattıkları için en baştan biz elimizi hiçbirşeye sürmeyiz bize ne diyenler utansın! şimdi tutupta grev kırıcı oldukları için mi vs gibi laflar ancak ve ancak mevcut yönetimi yıpratmaya ya hadi onuda geçtim sizin greve çıkmış insanlara hiç mi saygınız yok bu onlara zarar verir hak arayan insanlara .Önce elini suya sabuna değdirmeyenlere laf syleyin Onurlu insanlara değil.

9 Ağustos günü İstanbul-Beyrut uçuşu sonrası kaçırılan Türk Hava Yolları pilotları Murat Akpınar ve Murat Ağca’dan kaçırılmalarının üzerinden iki haftaya yakın zaman geçmesine rağmen henüz haber alınamamıştır. Bu süreçte kaçırılan pilotların aileleri başta olmak üzere tüm Türk halkının endişesi artarak devam etmekte olup pilotlarımızın bir an önce serbest bırakılmalarını beklemekteyiz. Bu noktada son derece üzüldüğümüz bir noktaya dikkat çekmek istiyorum.

THY çalışanlarını temsil eden Hava-İş Sendikası yöneticilerinin geçtiğimiz aylarda düzenlenen Gezi parkı eylemlerinde ön saflarda yer almasına rağmen kaçırılan pilotlar hakkında tek bir açıklama yapmaması manidardır.  Hava İş Sendikası, grev kırıcı olarak gördükleri için mi arkadaşlarımıza sahip çıkmamaktadır?

Hava İş Sendikası dışında TALPA-TASSA-UTED-TALTA-TUSHAD ve DISPEÇERLER derneğinin değerli yöneticilerine de seslenmek istiyorum. Gün kulak arkasına yatmak değil, birlik beraberlik şuuru ile hareket etme günüdür. Sizler kurumsal niteliğiniz ile kitleleri harekete geçirmelisiniz. Gelin yasal izinleri valilikten ve yöneticilerden alarak Lübnan Konsolosluğu’na siyah çelenk bırakarak protesto edelim. Gelin hep beraber Türk Telekom-TTnet ve Avea üyeliklerimizi askıya alalım.  Arkadaşlarımızın arkasında olduğumuzu gösterelim. Unutmayalım ki bu arkadaşlarımız da bir eş –bizler gibi baba..Onların da evlerinde bekleyenleri var. Onlar ve bizler şerefli bayrağımızı taşıdığımız için hedefiz.

Teknisyen ve dispeç, harekatçı olarak uçan arkadaşlar,eğer o uçuşta sen olsaydın taşıdığın apolet sebebi ile sende kaçırılacaktın. Sessiz kalmakla kendimizi daha ne kadar kandıracağız. Ya yarın!!!

TÜRK PİLOTLAR İÇİN KAMPANYA ÖNERİSİ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

emanet??? ~ 9 yıl önce
bi cacik olmaz... Allaha emanet...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
işleri yokmu ~ 9 yıl önce
bu tenik çalışanlarının işleri yokmu?sendika başkanı bunlardanmı olacak hep.herşeyi holditem'a alırlar bir iş yapmazlar ama sendika başkanlığına gelince sanki şehzade adeti gibi aday olurlar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
edep yahu ~ 9 yıl önce
yahu sedat emanet bey 2-3 tane oy alacaksın diye kaptanlarımızın şu en vahim günlerinde ve en huzursuz dönemlerinde böyle bir açıklama yapman,çok seviyesizce bir durum.sanki senden başkası budurum için birşeyler yapmıyormuş gibi her üyeliğimizide askıya alalım diyorsun.PEKİ ALINCA NE OLACAK KAPTANLARIMIZI BIRAKACAKLAR MI?YANİ TÜRKİYENİN AKILLISI SEN BİZDE SANA RİAYET EDİP ASKIYAMI ALICAZ BÖYLE UCUZ SİYASET YAPARSAN SENDİKA BAŞKANI OLAMAZSIN.ZATEN OLMIYACAKSIN KABİNDEN SANA OY YOK....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
grevcilere ~ 9 yıl önce
Yahu boş boş greve çıktınız, kimsenin desteği varmı diye sormadınız, pilot camiası bu greve inanmadı çünki manasızdı ve bu yüzdende dahil olmadı( bu arada genel müdürlüktende bi allahın kulu katılmadı, katılan 3-5 kabin memuru) hata yaptığınızı anladınız, ideolojik sebeplerden devam ediyosunuz, kazanacağınız bişey olmadığı belli hala Atilla ağanın inadından sonlandırmadığı greve yeter demiyosunuz, fakat burda iki insanın hayati durumu var genede insanlık göstermiyosunuz ilk günki gibi saldırıyosunuz. Bu arada o grev kırıcıların aidatlarıyla ayakta duruyo o sendika hala, sizin boş eyleminizlede değil. Hiç kimseninde umrunda değil yaptığınız grev de maaş alamamanızda kendi düşen ağlamaz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
f ~ 9 yıl önce
Sayın Değişim Hareketi Başkanı Sedat Emanet, Görünüşe göre yeni dönemde Atilay Ayçin yine sendika başkanı. Aynı ülke seçimlerinde olduğu gibi birkaç muhalefet grup oyları böldüğünde yönetimde bulunan muhalefet oyların toplam çoğunluğundan az oy almasına rağmen tek tek her gruptan fazla oy aldığı için başa geçecek. Aday gruplar bu oyuna gelmeyin. Tek grup olun. Sol partilerin oyları bölerek yönetimi sağ partilere hediye ettiği gibi yapmayın. Lütfen birleşin ve tek muhalif grup olarak karşımıza gelin. Aklı başında bir sendika yönetimi istiyoruz. Aklınızı başınıza toplayın. gökkuşağı , emek meclisi,Değişim Hareketi koltuk sevdasına oyları bölüp yönetimi istenmeyenlere hediye etmeyin.Gökkuşağının geçen seçimde bir oyla kaybettiğini unutmayın , bu kesin bir matematiksel sonuçtur. Bir oy alamadığı için kaybetti. Kardeşler yoldaşlar arkadaşlar titreyin kendinize gelin, bölücülük yapmayın , birleşin ve birleşmiş olarak karşımıza gelin.Zaman birlik olma zamanıdır kavga yapma zamanı değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabin ~ 9 yıl önce
Emanet kusura bakma biz kendimizi sana emanet etmeyiz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
b737 ~ 9 yıl önce
hava-iş diye bi sendika mı var? :))))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haklı protesto ~ 9 yıl önce
Lubnanda kacirilan pilotlarimiz icin tum havacilik calisanlari olarak tepki gosterip destek verilmelidir. Havacilik sektorunde calisan herkes yakalarina siyah kurdele takarak kacirilma olayina tepki gostermelidir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
madur ~ 9 yıl önce
destek olalımda bize gıreve çıkna kim destek olduteknik olarak destekmi verdiniz?şimdide birlikten bahsadeyorsun emanet isterdimki bu yazıyı yazmadan iyice düşünseydin bizler 100 günü aşkındır gırevdeyiz hani bahsettiğin birlik beraberlik? nerdesiniz neden kılınızı kıpırdatmadınız sizlerde olsaydınız teknik olarak bu gırev bu kadar uzun sürermiydi? bi düşün yazık çok yazık....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
km ~ 9 yıl önce
Yetmedi uğraştığınız insanlarla demi bir yandan kaçırılan pilotlarla ilgili demogoji yapayım derken bir yandan mevcut sendika yönetimine çarpıtmalar yapıyorsunuz ki seççimlerde belki payım artar, grevdeki insanlar yeterince sıkıntı ve dertle uğraşıyorlar zaten onlar zaten haklar gitmesin kimsenin kılına zarar gelmesin diye greve çıktı bu neyin çarpıtmasıdır şimdi.O protesto yapan kaptandan sonra kim uçuşa gittiyse o utansın!En başından beri greve çıkmayarak 1 günde halledilecek işi günlerce uzattıkları için en baştan biz elimizi hiçbirşeye sürmeyiz bize ne diyenler utansın! şimdi tutupta grev kırıcı oldukları için mi vs gibi laflar ancak ve ancak mevcut yönetimi yıpratmaya ya hadi onuda geçtim sizin greve çıkmış insanlara hiç mi saygınız yok bu onlara zarar verir hak arayan insanlara .Önce elini suya sabuna değdirmeyenlere laf syleyin Onurlu insanlara değil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000