26 Mart 2021, Cuma 14:45:48

THY'NİN YENİ YÖNETİM KURULU BELLİ OLDU

Bugün başlayan Türk Hava Yolları Genel Kurulu'nda yen yönetim belli oldu.
  • Yani thy'deki belki atananlar iyidir bilmiyorum ama alt tarafta bi cok birimde çalışan bile yok. Bu halde iken bile yoluna devam edebiliyor ise tamamen devlet sayesinde. Devlet desteği sayesinde Thy çalışanlari bi çoğu evinde yatarak para kazanıyor.
  • Ersin serkab oguz un a
  • Siz pilot dusmanligina devam edin.THY da pilot ve kabin, ise bile gitmeyen torpilli bankamatik mudurlerini seflerini beslemekl icin gece gunduz kaniyla caniyla ucuyor.NEDEN PILOTLARDAN YUZDEE ELLI,,,, NEDENNNNN....kaptanlardan fo lardan fazla maas alan binlerce mudur sef varken pandemide full time ucan pilotlardan NEDEN YUZDE ELLİ...torpilli fazlalık personeli beslemek için pilotların parasına goz dikiyolar,,,,BU DEVRAN DÖNECEK 2023 SEÇİMLERİNİ KAYBEDECEKSİNİZ O ZAMAN TÜRKİYEDE İŞ BİLE BULAMAZSINIZ...SİZİN YANDAŞ SENDİKA BAŞKANIDA GİDER KAMYON ŞÖFÖRLÜĞÜ YAPAR...YATACAK YERİNİZ YOK...KUL HAKKI YEMEYE DEVAM EDİN
  • Bu devran döndüğünde hepinizi nerelerde göreceğiz merak içindeyim
  • Fahrettin altun’un eşi değil mi? Havacılıkla alakası nedir?
  • ALAKASIZ ÇOK İSİM VAR ESKİ KULECI BILE ÇOK ILGINC
  • haksim dayinin olmasi gerekirdi havkenaygotuhaksim
  • Rawza Domesticrock'ın da olmasi gerekirdi kesinlikle... Rakip hava yolu siolarinin belini bukup el ense cekip kunde yapip tuş edebilecek
  • top 50 cfo arasında gösterildiği iddia edilen haneden damadı hem yk üyesi ve hem de icra komitesi üyesi olmuş. Bu Şeker damat zaten gmy idi. Eğer GMY lik görevine devam ederse, Genel Müdürün hem astı hem de üstü olacak. Tam yalelelli nikahı gibi bir şey.
  • Yıllarca işsiz pilot olarak oturuyorum hakkımı helal etmiyorum.Bakalım bundan sonra yine bilmem ne vakfına üye olma şartı getirirlermi

Bugün başlayan Türk Hava Yolları Genel Kurulu'nda yen yönetim belli oldu.

Alınan kararla İlker Aycı yönetim kurulu başkanlığına devam etti. Türkiye Varlık Fonu Genel Müdürlüğü görevine atanan Selim Arda Ermut'un yerine Türk Hava Yolları Genel Müdür Yardımcısı Murat Şeker getirildi.

Türk Hava Yolları'nın yeni yönetim kurulu şu şekilde oluştu:

İlker Aycı (Başkan)

Mecit Eş
Bilal Ekşi
Mithat Görkem Aksoy
Orhan Birdal
Melih Şükrü Ecertaş
Muzaffer Akpınar
Fatmanur Altun
Murat Şeker

THY'NİN YENİ YÖNETİM KURULU BELLİ OLDU

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (36)

Eski ~ 19 gün önce
Yani thy'deki belki atananlar iyidir bilmiyorum ama alt tarafta bi cok birimde çalışan bile yok. Bu halde iken bile yoluna devam edebiliyor ise tamamen devlet sayesinde. Devlet desteği sayesinde Thy çalışanlari bi çoğu evinde yatarak para kazanıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İsimsizlertksı ~ 1 ay önce
Ersin serkab oguz un a

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KAPTAN ~ 1 ay önce
Siz pilot dusmanligina devam edin.THY da pilot ve kabin, ise bile gitmeyen torpilli bankamatik mudurlerini seflerini beslemekl icin gece gunduz kaniyla caniyla ucuyor.NEDEN PILOTLARDAN YUZDEE ELLI,,,, NEDENNNNN....kaptanlardan fo lardan fazla maas alan binlerce mudur sef varken pandemide full time ucan pilotlardan NEDEN YUZDE ELLİ...torpilli fazlalık personeli beslemek için pilotların parasına goz dikiyolar,,,,BU DEVRAN DÖNECEK 2023 SEÇİMLERİNİ KAYBEDECEKSİNİZ O ZAMAN TÜRKİYEDE İŞ BİLE BULAMAZSINIZ...SİZİN YANDAŞ SENDİKA BAŞKANIDA GİDER KAMYON ŞÖFÖRLÜĞÜ YAPAR...YATACAK YERİNİZ YOK...KUL HAKKI YEMEYE DEVAM EDİN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sorunun cevabı ~ 1 ay önce
Zaten almamanız gereken bir miktarı alıyordunuz şimdi hakkınız olana geldi miktar. bu arada celallenme sakin ol şampiyon. ne olduğu belirsiz üniversite mezunu ol yarım yamalak dil bil, 1.5 ay kursla pilot ol 80 bin maaş al. yok öyle bir dünya haddinizi bilin şu anki maaşın bile 40 bin üzeri utan azıcık insanlar işsiz esnaf batmış
Cpt. ~ 1 ay önce
Bu devran döndüğünde hepinizi nerelerde göreceğiz merak içindeyim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fatmanur altın? ~ 1 ay önce
Fahrettin altun’un eşi değil mi? Havacılıkla alakası nedir?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
vatandaş ~ 1 ay önce
hocam ne kadar naifsiniz! kuruldakilerden hangisinin havacılıkla ilgisi var :) onlar “liyakat” sahibi insanlar, en son atanan üyelere bakın, Kartal İmam Hatipli, başka söze gerek var mi ?!
Zeki insan ~ 1 ay önce
Arada bir yolcu olarak ucuyor olmasi olabilir Yetmez mi
Altun ~ 1 ay önce
Havacılıkla bir alakası yok .. fakirlere yardım etmek için Thy de gönüllü çalışıyormuş kocası öyle söylüyor , para maaş almadan çalışıyor kadıncağız yazık
GEREKSIZ ~ 1 ay önce
ALAKASIZ ÇOK İSİM VAR ESKİ KULECI BILE ÇOK ILGINC

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hödük ~ 1 ay önce
kuleci nedir arkadaş öyle bir meslek mi var? hava trafik kontrolörü demek istedin sanırım. adamlar avrupada amerikada pilotlardan daha iyi maaş alıyor daha havalı haberin olsun
Hödüğe ~ 1 ay önce
2-3k tazminat parası için mesleğin onurunu ayaklar altına alıp kapılarda yıllardır ağlayanlara mı havalı dedi birisi sen dua et yakında taşeron suriyeli ATC filan gelirse sizin maaşlar traşlanmasın mazallah havanız filan iner
VA ~ 1 ay önce
Yönetimde Havacılıkla alakalı iki değerli kişi var.. Birincisi ''Kuleci'' dediğiniz DHMİ eski Genel Müdürü ve Hava Trafik Baş Kontrolörlüğü olan yılların tecrübelisi Havacılık duayeni Orhan Birdal, Diğeride THY'den yetişme THY Genel Müdürü Bilal Ekşi..
km ~ 1 ay önce
haksim dayinin olmasi gerekirdi havkenaygotuhaksim

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sio ~ 1 ay önce
Rawza Domesticrock'ın da olmasi gerekirdi kesinlikle... Rakip hava yolu siolarinin belini bukup el ense cekip kunde yapip tuş edebilecek

Yanıtla

Kalan karakter 1000
arabic wiev ~ 1 ay önce
top 50 cfo arasında gösterildiği iddia edilen haneden damadı hem yk üyesi ve hem de icra komitesi üyesi olmuş. Bu Şeker damat zaten gmy idi. Eğer GMY lik görevine devam ederse, Genel Müdürün hem astı hem de üstü olacak. Tam yalelelli nikahı gibi bir şey.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dikkat ~ 1 ay önce
GM de yönetim kurulunda farkındasınız değil mi ?
torpils airlines ~ 1 ay önce
Yıllarca işsiz pilot olarak oturuyorum hakkımı helal etmiyorum.Bakalım bundan sonra yine bilmem ne vakfına üye olma şartı getirirlermi

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000