29 Ekim 2013, Salı 13:36:58

THY’NİN YENİ ÜNİFORMALARI NE ZAMAN KULLANILACAK?

Şubat ayında eskiz modelleri basına yansıyan ve eleştirilen THY’nin yeni kıyafetleri aradan 8 ay geçmesine rağmen halen bitirilemedi. THY’nin kıyafetleri ne zaman kullanılmaya başlanacak?
  • Topçu Hava Yolları
  • çalışanlarına ve kamuoyuna güven vermesi gereken bir yönetici için olmazsa olmaz bir vasıftır "sözünde durmak". Hamdi Topçu gibi insanların, mutabakat sağlanamamış karar verilememiş terzi ek süre istemiş vs gibi saçma bahaneler sıralamaya ve bir çeşit özel durumdan ötürü sözünü yerine getiremediğini ima etme lüksü bile yoktur. zira sözüne sadık olmayan bütün insanlar, bir takım özel koşullar oluştuğu için sözlerini yerine getiremediklerini iddia ederler. oysa zaten önemli olan her şart ve koşulda sözünün eri olabilmektir. ne kadar komik birşey her ay çıkıp bir sonraki ay valla geliyo üniformalar diye konuşmak :)
  • ramazan bayramı dedi fos kurban bayramından sonra dedi fos şimdi gelecek yıl oldu. dünya markası olma yolunda ilerleyen bu kadar büyük bir şirketinin yöneticisinin verdiği sözleri tutmaması üzücü. insan neden itibar etsin ki bu adamın ağzından çıkanlara. bir insan kendi sözünü bu kadar itibarsızlaştırmamalı. yapacağını söylemeli ya da söylediğini yapmalı. çok yazık.
  • Üniforma paramparça ise parayla satın al diyen para rumuzlu arkadaş, daha önce hiç kurumsal şirkette çalışmamış ve kurum kültüründen bihaber sanırım. Bana verilen maaş emeğimin hakkı, kılık kıyafetinin değil, hele ki düğmesine kadar çorabının rengine kadar standart olan üniformamız da hiç değil. öğretmenlere her yıl eğitim öğretim yılının başında ödenek verilir, bize üniforma ödeneği verilmiyor. Valizinden paltosuna kadar vermek zorundalar. Her şey planlanıyor da, üniforma stoku mu planlanamıyor? Yeni kıyafetlere gelince, yeni yılla beraber, kamusal alanda türban serbestisinin ardından havada da münasip kıyafetli kabin memurları olacak, göreceğiz. O değil de trolleylerin arasından nasıl geçecekler merakla bekleceğim.
  • bunlar kabin ekibi üniformaları...kokpit ekibi niye yorum yapıyor anlamadım...senelerdir siz seçtiniz üniformaları daha ne istiyorsunuz?
  • Nuri kardeş çok güldüm eyvallah :) ama isteyen takabilse sağlam olur bir yandan da
  • Parama kiyamiyorum evet alda giyelim..
  • acaba ne zaman gelecek yeni kaftanlarımız yaa dilek abla acele et lütfennn :// hepimiz sabırsızlanıyoruz uçaklarda haseki sultanlar gibi salınmak için :((
  • Hosteslerin etek uzunlukları daha kesin olarak kararlaştırılamamıştır da ondan.
  • ölümü gösterip sıtmaya razı etmek" deyimiyle uyuşacak üniformalardır. önce çok kötü formaların fotoğrafları basına sızdırılır, insanlar tepki gösterir, daha sonra biraz daha normal ama yine çok boktan olan, osmanlı temalı üniformalar belirlenir. insanlar da en azından diğerinden daha iyi diye fazla tepki göstermez olur biter.

Modacı Dilek Hanif tarafından tasarlanan THY’nin yeni kıyafetleri henüz tamamlanamadı. Geçen yıl şubat ayında basına yansıyan Osmanlı çizgileri taşıyan modelin ağır eleştiriler almasından sonra sözkonusu modellerin eskiz olduğu açıklanmı ve başka modeller üzerinde çalışıldığı açıklanmıştı.

THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu’nun, ‘Ramazan bayramında yeni kıyafetlerimiz hazır olacak’ açıklamasına rağmen THY uçucu ekiplerinin yeni kıyafetleri bir türlü seçilemedi.

AirportHaber’in edindiği bilgiye göre, THY’nin yeni kıyafetlerinde yaşanan gecikmenin model üzerinde mutabakata varılamamasından kaynaklandığı ve kıyafetlerin 2014 yılı başından itibaren kullanılabileceği belirtildi.
 

THY’NİN YENİ ÜNİFORMALARI NE ZAMAN KULLANILACAK?

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (28)

Yorumcu ~ 9 yıl önce
Topçu Hava Yolları

Yanıtla

Kalan karakter 1000
.... ~ 9 yıl önce
çalışanlarına ve kamuoyuna güven vermesi gereken bir yönetici için olmazsa olmaz bir vasıftır "sözünde durmak". Hamdi Topçu gibi insanların, mutabakat sağlanamamış karar verilememiş terzi ek süre istemiş vs gibi saçma bahaneler sıralamaya ve bir çeşit özel durumdan ötürü sözünü yerine getiremediğini ima etme lüksü bile yoktur. zira sözüne sadık olmayan bütün insanlar, bir takım özel koşullar oluştuğu için sözlerini yerine getiremediklerini iddia ederler. oysa zaten önemli olan her şart ve koşulda sözünün eri olabilmektir. ne kadar komik birşey her ay çıkıp bir sonraki ay valla geliyo üniformalar diye konuşmak :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
rebekah ~ 9 yıl önce
ramazan bayramı dedi fos kurban bayramından sonra dedi fos şimdi gelecek yıl oldu. dünya markası olma yolunda ilerleyen bu kadar büyük bir şirketinin yöneticisinin verdiği sözleri tutmaması üzücü. insan neden itibar etsin ki bu adamın ağzından çıkanlara. bir insan kendi sözünü bu kadar itibarsızlaştırmamalı. yapacağını söylemeli ya da söylediğini yapmalı. çok yazık.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
latch ~ 9 yıl önce
Üniforma paramparça ise parayla satın al diyen para rumuzlu arkadaş, daha önce hiç kurumsal şirkette çalışmamış ve kurum kültüründen bihaber sanırım. Bana verilen maaş emeğimin hakkı, kılık kıyafetinin değil, hele ki düğmesine kadar çorabının rengine kadar standart olan üniformamız da hiç değil. öğretmenlere her yıl eğitim öğretim yılının başında ödenek verilir, bize üniforma ödeneği verilmiyor. Valizinden paltosuna kadar vermek zorundalar. Her şey planlanıyor da, üniforma stoku mu planlanamıyor? Yeni kıyafetlere gelince, yeni yılla beraber, kamusal alanda türban serbestisinin ardından havada da münasip kıyafetli kabin memurları olacak, göreceğiz. O değil de trolleylerin arasından nasıl geçecekler merakla bekleceğim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:))) ~ 9 yıl önce
bunlar kabin ekibi üniformaları...kokpit ekibi niye yorum yapıyor anlamadım...senelerdir siz seçtiniz üniformaları daha ne istiyorsunuz?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Utku ~ 9 yıl önce
Nuri kardeş çok güldüm eyvallah :) ama isteyen takabilse sağlam olur bir yandan da

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 9 yıl önce
Parama kiyamiyorum evet alda giyelim..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
k/m ~ 9 yıl önce
acaba ne zaman gelecek yeni kaftanlarımız yaa dilek abla acele et lütfennn :// hepimiz sabırsızlanıyoruz uçaklarda haseki sultanlar gibi salınmak için :((

Yanıtla

Kalan karakter 1000
XXXXX ~ 9 yıl önce
Hosteslerin etek uzunlukları daha kesin olarak kararlaştırılamamıştır da ondan.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
f/o ~ 9 yıl önce
ölümü gösterip sıtmaya razı etmek" deyimiyle uyuşacak üniformalardır. önce çok kötü formaların fotoğrafları basına sızdırılır, insanlar tepki gösterir, daha sonra biraz daha normal ama yine çok boktan olan, osmanlı temalı üniformalar belirlenir. insanlar da en azından diğerinden daha iyi diye fazla tepki göstermez olur biter.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000