18 Şubat 2019, Pazartesi 12:55:05

THY'nin yeni rotaları belli oldu

Dünyanın en çok noktasına uçan havayolu unvanını elinde bulunduran Türk Hava Yolları, iki noktaya daha sefer başlatıyor.
  • Desenize yeni dakar skandallari kapida ;)
  • Ne oldu tis Şubat bitiyor?
  • SİİRT HAVALİMANI BİR DAHA KAPANMMAMAK ÜZERE AÇILSIN
  • ben zaten afrikalara dar gövdeyle uçtuğumdan çok geniş gövdeyle uçmaya başladım.
  • Thy ile kimsenin tahmin edemeyeceği yerlere geldi :)
  • Port Harcourt çok tehlikeli bir yerdir arkadaşlar, oraları görmüş biri olarak bir beyazın yeryüzünde gitmemesi gereken yerlerden biridir. THY ekibi kesinlikle orada konaklamamalı.
  • Başlangıç tatihi ?
  • Bakıyorum da nick name Boeing filosu olan bazıları yine başlamış söylenmeye. Siz nasıl bu düşünce yapısı ile görevinizi sağlıklı bir şekilde icra ediyorsunuz anlamak çok güç. Her şeyin bir sebebi vardır, o uçaklar oraya planlanıyorsa bunun bir çok sebebi var. Herkes kendi işine baksın lütfen. Kim nereye ne kadar uçuyor, hangi uçak nereye planlanıyor? yönetim böyle uygun gördü ise ekibin söylenme gibi bir lüksü olamaz, görev görevdir. Boeing size sürgün filosu gibi geliyorsa, memnun değilseniz yolunuzu çizmek sizin elinizde...
  • cılekes boeing dvm
  • Airbus’çı arkadaşlarımızı afrika semalarında görmekten mutlu olacğımızı bildiririz.

Dünyanın en çok noktasına uçan havayolu unvanını elinde bulunduran Türk Hava Yolları, iki noktaya daha sefer başlatıyor. 

THY, Kongo Cumhuriyeti'nin Pointe-Noire ve Nijerya’nın Port Harcourt kentlerine sefer başlatıyor. Yeni hatları Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi duyurdu.

 

THY'nin yeni rotaları belli oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (15)

Dakar ~ 3 ay önce
Desenize yeni dakar skandallari kapida ;)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tis ~ 3 ay önce
Ne oldu tis Şubat bitiyor?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fatih ~ 3 ay önce
SİİRT HAVALİMANI BİR DAHA KAPANMMAMAK ÜZERE AÇILSIN

Yanıtla

Kalan karakter 1000
km ~ 3 ay önce
ben zaten afrikalara dar gövdeyle uçtuğumdan çok geniş gövdeyle uçmaya başladım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Coğrafya bilgim ~ 3 ay önce
Thy ile kimsenin tahmin edemeyeceği yerlere geldi :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bilgi ~ 3 ay önce
Port Harcourt çok tehlikeli bir yerdir arkadaşlar, oraları görmüş biri olarak bir beyazın yeryüzünde gitmemesi gereken yerlerden biridir. THY ekibi kesinlikle orada konaklamamalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk ~ 3 ay önce
Başlangıç tatihi ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
AviationProfessional ~ 3 ay önce
Bakıyorum da nick name Boeing filosu olan bazıları yine başlamış söylenmeye. Siz nasıl bu düşünce yapısı ile görevinizi sağlıklı bir şekilde icra ediyorsunuz anlamak çok güç. Her şeyin bir sebebi vardır, o uçaklar oraya planlanıyorsa bunun bir çok sebebi var. Herkes kendi işine baksın lütfen. Kim nereye ne kadar uçuyor, hangi uçak nereye planlanıyor? yönetim böyle uygun gördü ise ekibin söylenme gibi bir lüksü olamaz, görev görevdir. Boeing size sürgün filosu gibi geliyorsa, memnun değilseniz yolunuzu çizmek sizin elinizde...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaptan ~ 3 ay önce
Sana mı soracağız. Çiziyoruz zaten. Hayatında Lagos sokağını gördün mü? Sen işine bak bugün varsın yarın yoksun. Lisansı olan bir pilot olsan asla böyle konuşmazsın. Masabaşından sallaması kolay.
Tk ~ 3 ay önce
Herhalde planlayanlardan biri sensin de söylenmeleri sana batmış. İnsanlara öğüt verene kadar filo planlamasını doğru düzgün yapın önce, bir taraftan uçaklar boş kalkarken diğer taraftan Overbook olan yolcular otelde konaklıyor...
337 ~ 3 ay önce
cılekes boeing dvm

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cpt ~ 3 ay önce
Airbus’çı arkadaşlarımızı afrika semalarında görmekten mutlu olacğımızı bildiririz.

Yanıtla