20 Şubat 2019, Çarşamba 23:08:13

THY'nin yeni B737 Max 8'i yola çıktı

Türk Hava Yolları'nın Boeing'den alacağı B737 Max uçaklarının 9'uncusu da filoya katılmak üzere yola çıktı.
  • Herkes airbus 320 321 neo lr aliyo bizim thy de nerde sorun lu ucak var onu aliyor b 737 max resmen kelle koltukta gidiyorsun kendinize gelin liyakatsiz thy şefleri
  • THY TEKNİK ENGELLİ HASTA CALIŞANINI İŞTEN ATTI
  • Kabin maaşları düşürülerek buradan edilecek tasarrufla daha çok 737-max alınmalı.
  • Neden hala İzlanda'ya direk uçuş yok? Bilen var mı kızlar?
  • Maxların tescili niye LCA-LCB.. şeklinde gelmiyor karışık geliyor bilen var mı?
  • Tamam da niye o kadar yol yapıyor direk teslimat olmuyor mu
  • Thy mize hayırlı olsun yüce Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin

Türk Hava Yolları'nın Boeing'den alacağı B737 Max uçaklarının 9'uncusu da filoya katılmak üzere yola çıktı.

Amerika Birleşik Devletleri'nin Seattle kentindeki Boeing tesislerinde boyama işlemleri ve tüm test süreçlerini başarıyla geçen TC-LCK kuyruk tescilli B737 Max tipi uçak Kanada'daki Goose Bay Havalimanı'na gitmek üzere havalandı. 

Uçağın buradan sonraki durağı ise İzlanda'nın Reykjavik kenti olacak ve daha sonra ise THY filosundaki yerini almak üzere İstanbul'a hareket edecek. 

THY'nin yeni B737 Max 8'i yola çıktı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (17)

Tuncay ~ 3 ay önce
Herkes airbus 320 321 neo lr aliyo bizim thy de nerde sorun lu ucak var onu aliyor b 737 max resmen kelle koltukta gidiyorsun kendinize gelin liyakatsiz thy şefleri

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tebrikler ~ 2 ay önce
Seni kutluyorum..
TK ~ 3 ay önce
THY TEKNİK ENGELLİ HASTA CALIŞANINI İŞTEN ATTI

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CCTV ~ 3 ay önce
Kabin maaşları düşürülerek buradan edilecek tasarrufla daha çok 737-max alınmalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Leman ~ 3 ay önce
Neden hala İzlanda'ya direk uçuş yok? Bilen var mı kızlar?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tbt ~ 3 ay önce
sen sorasın diye bebeğim..
MİSAFİR ~ 3 ay önce
izlanda'nın nüfusunun 300 bin kişi olması yeterli midir.ben sakarya lıyım bizim vilayet bile 1 milyonu geçti yahu
aktarma noktası ~ 3 ay önce
izlanda küçük gövdeli uçaklar için paha biçilmez bir aktarma noktası amerika seyahatleri için. thy elbette yapmaz sonuçta direkt uçuyor amerikaya ama pegasus yapabilir wow air ile anlaşarak. pegasus+wow air küçük gövdeli uçaklar ile ekonomik amerika....
Reg ~ 3 ay önce
Maxların tescili niye LCA-LCB.. şeklinde gelmiyor karışık geliyor bilen var mı?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
. ~ 3 ay önce
TC-LCH ve TC-LCI tescilleri kullanılmayacak herhalde
Neden ~ 3 ay önce
Neden kullanılmayacak
Yusuf ~ 3 ay önce
Tamam da niye o kadar yol yapıyor direk teslimat olmuyor mu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
direk ~ 3 ay önce
Aslında Ankara Ostimde üretilir diye bekledik. Tamamen yerli üretecekmişiz o yüzden o iş rafa kalktı. Tahtaları yağlayıp karadan yürütüp getiriyoruz mecbur.
Sibel ~ 3 ay önce
SEA-IST mesafesini google den arastir bakayim ne cikiyo.
......... ~ 3 ay önce
Thy mize hayırlı olsun yüce Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin

Yanıtla