29 Mart 2020, Pazar 17:23:07

THY'nin yarın yapacağı seferler belli oldu

Türk Hava Yolları'nın yarın yapacağı iç hat seferleri belli oldu.
  • Ne günlere geldik!!
  • Ankaradan istanbula 4 saatte zaten arabayla ulaşılır.
  • Kargo dışında tüm operasyonları virüs tehditi bitene kadar durdurup , 8 Nisanda tüm ödemeleri eksiz alıp ,3 aylığına Kabin -Kokpit - Genel Müdürlük ,Yurt dışı ,Eğitim ve Diğer Şirket çalışanlarımızı üzülerek yazıyorum ki ÜCRETSİZ İZNE çıkarmadan başka çaremiz yok...Ülkemiz , Milletimiz ,Ailelerimiz ,Şirketimiz için buna dayanmalıyız. Hükümetimizde bu süre içinde tüm kredi borçlarımızıa 4 aylığına öteler ise buna ev kiraları tüm banka borçları dahil bu felaketten el birliği ile çıkarız...Kimse bu ülkede açlıktan ölmez , durum ortada . Kimse boş yere işkembeden atmasın.Sefer yok , Yolcu yok sadece Türkiye'de değil Dünyada bu salgın bitmediği süredede olmayacak...
  • Vaka artıyor, Ölü Artıyor. Para toplamayı Bırakın artık. Şehirler arası ve otobüs yasak. Ne ayaksınız
  • İnşaallah en kısa zamanda tüm hatlar tekrar açılır hayırlısıyla.
  • Rabbim şirket lerin ve hava sektöründe çalışanların yardımcısı olsun
  • jed bilet ile bu seferlerde ucabiliyormuyuz keşke buda netleşse
  • Uçuş olmayan satış ofislerinide kapat bari madem tasarruf istiyosun ücretsiz izin yap personele ucak varken boş boş oturuyorlardı evde otursunlar
  • samsun ve kayseri yok neden acaba ?
  • Zanzibara yokmu

Türk Hava Yolları'nın yarın yapacağı iç hat seferleri belli oldu.

Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi tarafından yapılan duyuruda; 'Pazartesi İstanbul Havalimanından yapılacak iç hat seferleri tabloda olup, Seyahat belgesine sahip Yolcularımız 4 SAAT ÖNCEDEN Havalimanı satış ofislerine gelerek bu seferlere bilet alabilirler' ifadeleri yer aldı.

THY'nin yarın yapacağı iç hat seferleri:

THY'nin yarın yapacağı seferler belli oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Ercan ~ 2 ay önce
Ne günlere geldik!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
güne gel ~ 2 ay önce
beğenmediysen inebilirsin
? ~ 2 ay önce
Ankaradan istanbula 4 saatte zaten arabayla ulaşılır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Korsanpilot ~ 2 ay önce
Boşunami söyleniyor evde kal türkiye oturun evinizde poponuza bibermi sürdünüz
Operasyon ~ 2 ay önce
Kargo dışında tüm operasyonları virüs tehditi bitene kadar durdurup , 8 Nisanda tüm ödemeleri eksiz alıp ,3 aylığına Kabin -Kokpit - Genel Müdürlük ,Yurt dışı ,Eğitim ve Diğer Şirket çalışanlarımızı üzülerek yazıyorum ki ÜCRETSİZ İZNE çıkarmadan başka çaremiz yok...Ülkemiz , Milletimiz ,Ailelerimiz ,Şirketimiz için buna dayanmalıyız. Hükümetimizde bu süre içinde tüm kredi borçlarımızıa 4 aylığına öteler ise buna ev kiraları tüm banka borçları dahil bu felaketten el birliği ile çıkarız...Kimse bu ülkede açlıktan ölmez , durum ortada . Kimse boş yere işkembeden atmasın.Sefer yok , Yolcu yok sadece Türkiye'de değil Dünyada bu salgın bitmediği süredede olmayacak...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kesinlikle ~ 2 ay önce
Çok doğru
Uçucu ~ 2 ay önce
Nasıl yok başka çaremiz ya kimse beni bu şirketin maaşları ödeyemeyecek kadar berbat durumda olduğuna inandıramaz. Maaş kesintisi ücretsiz izin falan kabul edilemez. Herkese hakkını vereceksin. Geçen yılı rekor karla kapattın. Gerekirse devlet desteği ile bir şekilde ayakta kalmak zorundasın. Ne zaman başınız derde girse hemen personelden kes. O lego filmine milyonlar verirken kimse hesap sormadı
EV DE KAL ~ 2 ay önce
Vaka artıyor, Ölü Artıyor. Para toplamayı Bırakın artık. Şehirler arası ve otobüs yasak. Ne ayaksınız

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ok ~ 2 ay önce
Tmm bi evde kalacağız. Sen de hazır evdeyken Türkçe yazmayı öğren biraz lütfen. İyi günler dilerim. (Yazım kurallarını google’dan da öğrenebilirsin)
Gökhan ~ 2 ay önce
İnşaallah en kısa zamanda tüm hatlar tekrar açılır hayırlısıyla.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
dua ~ 2 ay önce
dua et .. kafirler ilac bulsun ası gelistirsin ... musliman olarak tek yapabildigimiz (((((
kim ~ 2 ay önce
kim yenmiş kaderi duayla
Tgs li ~ 2 ay önce
Rabbim şirket lerin ve hava sektöründe çalışanların yardımcısı olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
rabbin ~ 2 ay önce
hayır da allah dan şer de allahdan ama cahillik bakii
incg ~ 2 ay önce
jed bilet ile bu seferlerde ucabiliyormuyuz keşke buda netleşse

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Qashqai ~ 2 ay önce
Geçmiş olsun Allah sana şifa versin. Zor tabi
Thy ~ 2 ay önce
Uçuş olmayan satış ofislerinide kapat bari madem tasarruf istiyosun ücretsiz izin yap personele ucak varken boş boş oturuyorlardı evde otursunlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yorumcu ~ 2 ay önce
samsun ve kayseri yok neden acaba ?

Yanıtla