21 Mart 2020, Cumartesi 10:55:45

THY'nin kredi notu düşürüldü

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Standart & Poor's (S&P)i Türk Hava Yolları'nın kredi notunu B+ seviyesinden B seviyesine düşürdü.
  • mubarek kandil akşamı hepinizi engelli hasta insanlarla alay eden kötülük eden işten atan hepinizi mevlaya sevk ediyorum nasıl biliyorsa öyle yapsın başınıza gelince anlarsınız birden araba carpar öbür boyu yatalak yada yakınına gelir ağlar durursun ömür boyu kafanı taşlara vurursun ben ne yaptım diye
  • İyi ki tr de yasamiyoruz lan! Bu ne bicim sirket bu ne bicim devlet.
  • Eyyy Thy yonetimi! O kadar cok hak hukuk yediniz ki olacağı biydu. Sirkete baglilik vs de kalmadigina gore Tk nin iflasida gelir yakin bir zamanda.
  • Bence yeni hava limanindan olusan aksakliklar hala düzeltilemedi. Ucuslarimiz kabus oldu. Son güne kadar ucuslarimiz, anormal saatlere aliyorlar( iki saatlik aktarma 9 saate cikiyor oysa ekstra para ödüyorum) hava limani degisiyor,ucagim degisiyor. Üc kez yasadik. Artik THY yollari tercihimiz degil. Pilotlarimiz degil yönetim degismeli. Çita yükseldikce kalite düstü Yazik. Selamlar
  • Bu şirketin parası nerde Kardeşim varlık fonunda kasayı tamamen mi boşalttıniz Allah sizi bildiği gibi yapsın
  • Kredi notunu düşürsün birşey olmaz, dua ve sabırla üstesinden geliriz,evelallah,inşallah, maşallah,hamdolsun,amin...
  • bizler yaptığımiz işin hakkını az ya da çok aliyoruz. Ya şirkete hicbir vasfı olmadan girip roket hızıyla yükselenler ne yapacak ? Çiftliğin kökü kurudu.
  • Miraç Kandiliniz Mübarek olsun.
  • Umarım Eğitimini beraber uçarız askerim , öğretmenim ve Toefl notum 106 ve Level 6 Türkiye ve İngiltere boş konuşuyorsunuz pilotun asker ve sivil olarak ayrımını yapmak kadar kötü birşey yoktur kurallara uyup , SOP ti takip eden ve standartlar içinde uçan her zaman en iyi pilottur, saygılarımla
  • Tk da calisan pilotlar artik su savurganliktan sirketin dusmaniymis gibi hareket etmekten vazgecmeliler luzum olmadigi halde deicing almalari simariklik yuzunden ucamam dedileri zaman bence bitmistir ben bir yer calisani olarak artik kaptanlarin simarikliklarindan biktim luzum olmadigi halde teknik cagirin ucak rotara girsin yolcu almam onu etmem bunu yapmam devri bitmistir

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Standart & Poor's (S&P)i Türk Hava Yolları'nın kredi notunu B+ seviyesinden B seviyesine düşürdü.

Türk Hava Yolları tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada; kredi notunun düşürüldüğünü ve durağan olan not görünümünü negatif izleme olarak değiştirildiğini bildirdi.

THY açıklaması:

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Standart & Poor's (S&P) Covid-19 salgınının etkisiyle havayollarında yaşanan talep zayıflamasından dolayı 20.03.2020 tarihinde Türk Hava Yolları'nın kredi notunu B+ seviyesinden B seviyesine düşürmüştür ve durağan olan not görünümünü negatif izleme olarak değiştirmiştir.

Bu gelişme ile birlikte, Ortaklığımızın 2015 yılında ihraç etmiş olduğu USD cinsi Ekipman Teminatlı Geliştirilmiş Kredi Sertifikaları'nın notunu da BB+ seviyesinden BB seviyesine düşürmüştür ve görünümü negatif izleme olarak belirtmiştir. 

THY'nin kredi notu düşürüldü

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (44)

engelli ~ 9 gün önce
mubarek kandil akşamı hepinizi engelli hasta insanlarla alay eden kötülük eden işten atan hepinizi mevlaya sevk ediyorum nasıl biliyorsa öyle yapsın başınıza gelince anlarsınız birden araba carpar öbür boyu yatalak yada yakınına gelir ağlar durursun ömür boyu kafanı taşlara vurursun ben ne yaptım diye

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Air Canada ~ 9 gün önce
İyi ki tr de yasamiyoruz lan! Bu ne bicim sirket bu ne bicim devlet.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
PROUD TURKEY ~ 9 gün önce
iyiki TÜRKIYEDE YAŞIYORUM IYIKI KENDI DEVLETIMDE VE TOPRAĞIMDA YAŞIYORUM
Iyi ki ~ 9 gün önce
Kal orda sen,sakın gelme
Proud Turkey yazana ! ~ 8 gün önce
Yoruma bak isime bak. İyi ki Türkiye'de yaşıyorum deyip ismini ingilizce yazmak tam bir trajikomedi.
Ek kpt ~ 9 gün önce
Eyyy Thy yonetimi! O kadar cok hak hukuk yediniz ki olacağı biydu. Sirkete baglilik vs de kalmadigina gore Tk nin iflasida gelir yakin bir zamanda.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
... ~ 9 gün önce
TK'dan önce senin gelmiş olabilir ek kpt...
Beyhan Aydogan ~ 9 gün önce
Bence yeni hava limanindan olusan aksakliklar hala düzeltilemedi. Ucuslarimiz kabus oldu. Son güne kadar ucuslarimiz, anormal saatlere aliyorlar( iki saatlik aktarma 9 saate cikiyor oysa ekstra para ödüyorum) hava limani degisiyor,ucagim degisiyor. Üc kez yasadik. Artik THY yollari tercihimiz degil. Pilotlarimiz degil yönetim degismeli. Çita yükseldikce kalite düstü Yazik. Selamlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY ~ 9 gün önce
Bu şirketin parası nerde Kardeşim varlık fonunda kasayı tamamen mi boşalttıniz Allah sizi bildiği gibi yapsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dua ve sabır ~ 9 gün önce
Kredi notunu düşürsün birşey olmaz, dua ve sabırla üstesinden geliriz,evelallah,inşallah, maşallah,hamdolsun,amin...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
pilot ~ 9 gün önce
bizler yaptığımiz işin hakkını az ya da çok aliyoruz. Ya şirkete hicbir vasfı olmadan girip roket hızıyla yükselenler ne yapacak ? Çiftliğin kökü kurudu.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ground ~ 9 gün önce
Ozellikle yer isletmede ve daha sonra ayri baskanlik olarak acilan istanbul baskanliginda neler var neler.
Miraç Kandiliniz Mübarek olsun ~ 9 gün önce
Miraç Kandiliniz Mübarek olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Sivila320 f/o ya ~ 10 gün önce
Umarım Eğitimini beraber uçarız askerim , öğretmenim ve Toefl notum 106 ve Level 6 Türkiye ve İngiltere boş konuşuyorsunuz pilotun asker ve sivil olarak ayrımını yapmak kadar kötü birşey yoktur kurallara uyup , SOP ti takip eden ve standartlar içinde uçan her zaman en iyi pilottur, saygılarımla

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kendince tehdit mi ~ 9 gün önce
Eğitmenleri artık ilker beye direkt şikayet ediyor öğrenciler. Dediğin gibi, öğrenci standart ise ama sen askeri olmanın verdiği travmatik kafaya sahipsen, sana yallah öğretmen askerî pilot. Yazmış level 6 sahibiyim diye,aferin sana. Welldone george!
Bu kadar donanimli iseniz ~ 9 gün önce
Sanli Ordumuza ve vatanimiza hizmet etmeye neden devam etmediniz komutanim?
Sivil FO A320 ~ 9 gün önce
Uçarız Maykıl rahat ol. Senden daha fosilleriyle uçtum, üstesinden geldim. Derdi veren Allah dermanını da veriyor. Ama sen o askeriyeden kalma tehditkar eski kafanı toeldan 120 alsan da hiçbir zaman değiştiremeyeceksin. Sivil asker ayrımı olmaması gerektiğini bana değil yanmış devrelerine anlat ;)
Pilot ~ 10 gün önce
Tk da calisan pilotlar artik su savurganliktan sirketin dusmaniymis gibi hareket etmekten vazgecmeliler luzum olmadigi halde deicing almalari simariklik yuzunden ucamam dedileri zaman bence bitmistir ben bir yer calisani olarak artik kaptanlarin simarikliklarindan biktim luzum olmadigi halde teknik cagirin ucak rotara girsin yolcu almam onu etmem bunu yapmam devri bitmistir

Yanıtla