30 Kasım 2019, Cumartesi 04:00:01

THY’nin ilk A350’si görüntülendi

Fransa’nın Toulouse şehrindeki Airbus Fabrikası üretim hattından çıkan Türk Hava Yolları’nın ilk A350 uçağı görüntülendi.
  • 5 opsiyonlu ucagida A350-1000‘e cevirsinler...
  • Teknik pilotlara hayirli olsun
  • Onvelikle Ucaktan inince saatlerce apronda hadin.indin cikmak icin saatlerce yurume hadi bir.sekil Aah yaddim etti Ciktin sis cokmesin.diye dua ederek ve Eger varsa paran taksiye Mucize.sekilde araban varsa 300 .400 otoark Aaaah ahh Allah Fitil Fitil cikartsin Amiiinnn
  • Önce bu soyguncu havalimanı ile ilgili sorunlar çözüme kavuşsa..?
  • Hayırlı olsun inşaAllah...Güzel haber
  • Shanghai PVG 350 ile gitmek istiyorum
  • Macron saçmalamaya devam ederse almaya biliriz haberiniz olsun fransa
  • Olur olmaz herşeye bülten yağdıranlar, 350 eğitimine adam gönderirken "aman kimse duymasın, bilmesin" moduna girdiler. Yakışır hepinize!
  • Ekiplerde kartlar yeniden dağıtılıyor. Şimdi 77ciler düşünsün =)
  • Vah vah ortalık ikinci el 787 ...350 kaynıyor bizimkisi daha yeni geliyor

Fransa’nın Toulouse şehrindeki Airbus Fabrikası üretim hattından çıkan Türk Hava Yolları’nın ilk A350 uçağı görüntülendi.

Türk Hava Yolları’nın geçen yıl sipariş edilen 25 adet A350’nin ilki olan uçak, THY’nin uzun menzilli uçuşlarında kullanılacak.

THY’nin yeni A350-900'ler için rotaları; Londra, Dubai, Los Angeles ve Seul olarak belirlenmişti . Türk Hava Yolları’nın 25 adet kesin 5 adette opsiyonlu A350 siparişi bulunuyor.

THY’nin ilk A350’si görüntülendi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

A350-1000 ~ 10 ay önce
5 opsiyonlu ucagida A350-1000‘e cevirsinler...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ahyirli olsun ~ 10 ay önce
Teknik pilotlara hayirli olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sabri ~ 10 ay önce
Onvelikle Ucaktan inince saatlerce apronda hadin.indin cikmak icin saatlerce yurume hadi bir.sekil Aah yaddim etti Ciktin sis cokmesin.diye dua ederek ve Eger varsa paran taksiye Mucize.sekilde araban varsa 300 .400 otoark Aaaah ahh Allah Fitil Fitil cikartsin Amiiinnn

Yanıtla

Kalan karakter 1000
... ~ 10 ay önce
Önce bu soyguncu havalimanı ile ilgili sorunlar çözüme kavuşsa..?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Oldiebutgoldie ~ 10 ay önce
Hayırlı olsun inşaAllah...Güzel haber

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bu rotalari Kim belirliyor ~ 10 ay önce
Shanghai PVG 350 ile gitmek istiyorum

Yanıtla

Kalan karakter 1000
imran ~ 10 ay önce
Macron saçmalamaya devam ederse almaya biliriz haberiniz olsun fransa

Yanıtla

Kalan karakter 1000
imran'a ~ 10 ay önce
Tıpış tıpış gider alırsın. Almanlara da öyle diyorlardı gördük kuzu kuzu 25 milyar euroluk trenyolu yapım ve tren alım anlaşması yaptılar. Onların parasına,icatlarına,turistine muhtacız.
Macron ~ 10 ay önce
İmrancım etme kurban olayım
Aa ~ 10 ay önce
Olur olmaz herşeye bülten yağdıranlar, 350 eğitimine adam gönderirken "aman kimse duymasın, bilmesin" moduna girdiler. Yakışır hepinize!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
330Kokpit ~ 10 ay önce
Bir zamanlar eleştirdikleri hastalıklı zihniyeti çok güzel temsil ediyorlar, Maşallah eksikleri yok. Gizli saklı işler bu şirkette kabak tadı verdi artık. Adam gibi bir pilot idareci göremedik, göremeyeceğiz de bu gidişle
340cı ~ 10 ay önce
Ekiplerde kartlar yeniden dağıtılıyor. Şimdi 77ciler düşünsün =)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mıhee ~ 10 ay önce
Vah vah ortalık ikinci el 787 ...350 kaynıyor bizimkisi daha yeni geliyor

Yanıtla