10 Kasım 2019, Pazar 12:13:45

THY'nin A321'leri Thomas Cook'tan gelecek

Türk Hava Yolları'nın çeşitli şirketlerden kiralayacağı 21 uçağın tipleri belli oldu.
  • İç hatlar tamamen Airbus olmalı. Boeing rezilliğinden artık kurtulmalı.
  • Airbuslar geliyor,belki tekrar tip şefligini kaparim...bana koktuk ,makam lazim ,makamsiz krizlerim tutuyor....
  • Koltukları çok kötü non-reclining
  • Asetik lisansı elinde olanlara tıp eğitimi açılır umarım. Bu boşluğu türk çocukları doldursun.
  • Boeing takıntisi neden ne +si var boeingin biri bana anlatsin
  • Olan bütün hatlarda BC uçan bir THY yolcusuyum. Halihazırda eski konfigürasyon BC koltuklarda minder falan kalmadı, koltuk iskeleti bir tarafımıza batıyor. Şimdi de bu uçaklarda koltuk tipi değişmezse, normal hatlarda da kucak kucağa otururuz. Yeter artık bu kifayetsiz üst yönetim. Bilal bey lütfen biraz topa girin
  • Arkadaslar 80 tane imam hatip den mezun olma yobazin bir beyinin yönettigi sirkettende fazla bir sey beklemek ahmaklik olur batan geminin hurdalarini kiraliyorlar yatacak yeriniz yok sizin
  • Yatan uçakların koltuklarını söküp bu uçaklara yaksınlar. En azından eğlence sistemi olur.
  • Bu kiralanan uçakların koltuk konfigürasyonları değiştirilecek mi? Zira Ryanair ve Thomas Cookun koltukları çok kötü ve dar.
  • Kış geliyor uçaklar bakıma girecek onları doldurmak adına yapılmış bir hamle görüyorum

Türk Hava Yolları'nın kiralayacağı Airbus A321 tipi uçakların Thomas Cook'tan geleceği bildirildi.

Göklerdeyiz'de yer alan bilgilere göre; THY iflas eden Thomas Cook'tan 4 adet Airbus A321 kiralayacak.

15 adet Boeing 737 tipi uçağın Norwegian ve Ryanair gibi şirketlerden kiralanacağı kaydedilirken, 2016 ve 2015 model 4 adet Airbus A321 tipi uçağın ise geçtiğimiz yaz sonu iflasını açıklayan ve uçakları yerde olan Thomas Cook şirketinden geleceği belirtildi. Uçakların Kasım ayının ortalarından itibaren filoya katılması bekleniyor.

Toplam kiralanacak 21 uçağın dağılımı ise şöyle:

15 adet Boeing B737

4 adet Airbus A321

2 adet Airbus A319

THY'nin A321'leri Thomas Cook'tan gelecek

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (47)

Havacı ~ 3 ay önce
İç hatlar tamamen Airbus olmalı. Boeing rezilliğinden artık kurtulmalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
112 Ap0 ~ 3 ay önce
Airbuslar geliyor,belki tekrar tip şefligini kaparim...bana koktuk ,makam lazim ,makamsiz krizlerim tutuyor....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
:)) ~ 3 ay önce
yaw bu herifi niye kimse sevmiyor??
Muavin ~ 3 ay önce
Koltukları çok kötü non-reclining

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tip bekleyenler ~ 3 ay önce
Asetik lisansı elinde olanlara tıp eğitimi açılır umarım. Bu boşluğu türk çocukları doldursun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Beni lutfen aydinlatin ~ 3 ay önce
Boeing takıntisi neden ne +si var boeingin biri bana anlatsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nesimi var ~ 3 ay önce
Hic biseyi yok sorun orda zaten
Mevcut ~ 3 ay önce
Olan bütün hatlarda BC uçan bir THY yolcusuyum. Halihazırda eski konfigürasyon BC koltuklarda minder falan kalmadı, koltuk iskeleti bir tarafımıza batıyor. Şimdi de bu uçaklarda koltuk tipi değişmezse, normal hatlarda da kucak kucağa otururuz. Yeter artık bu kifayetsiz üst yönetim. Bilal bey lütfen biraz topa girin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ferdi ~ 3 ay önce
Hangi yopa girecek.
Ramp agent ~ 3 ay önce
Arkadaslar 80 tane imam hatip den mezun olma yobazin bir beyinin yönettigi sirkettende fazla bir sey beklemek ahmaklik olur batan geminin hurdalarini kiraliyorlar yatacak yeriniz yok sizin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ahmak ~ 3 ay önce
Sizler adam olamadığınız, Bi halta yaramadığınız için memleketim insanı bunlara teslim etti. Sesini çıkartma otur yerine.
Asıl yobaz ~ 3 ay önce
sen oluyorsun bu yazınla. Herkes kolayca anladı böylece seni ve senin zihniyetini. Hayat görüşü kendinden farklı olanları beyinsiz zanneden, farklı olmak nedir anlamak istemeyen yobaz
Tk ~ 3 ay önce
Uçakların yas ortalamasına bak ondan sonra yorum yaz 321 lere
İmam hatipli ... ~ 3 ay önce
İmam hatipli olmak nereni rahatsız etti
Kara sahin ~ 3 ay önce
Imam hatiplilerin bu guzide sirketi ne hale getirdigini gormemek icin aptal olmak lazim, matematiginiz de olmayinca sonuc husran tabii, yazik...
Max ~ 3 ay önce
Yatan uçakların koltuklarını söküp bu uçaklara yaksınlar. En azından eğlence sistemi olur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yorum ~ 3 ay önce
Bu kiralanan uçakların koltuk konfigürasyonları değiştirilecek mi? Zira Ryanair ve Thomas Cookun koltukları çok kötü ve dar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kabak ~ 3 ay önce
Yok, yatmayan ryanair koltuklarında uçuracaklar yolcuları... Te allam ya...
Tabi ~ 3 ay önce
THY kendi koltuklarıyla uçuracak
Qpr ~ 3 ay önce
Zannetmiyorum. Hem Kira süreleri ne kadar hiç bir bilgi verilmedi yada ben görmedim.
Bakım ~ 3 ay önce
Kış geliyor uçaklar bakıma girecek onları doldurmak adına yapılmış bir hamle görüyorum

Yanıtla