03 Aralık 2019, Salı 20:06:46

THY'den tartışılacak alkol kararı

Türk Hava Yolları (THY) kısa ve uzun mesafeli uçuşlarında içki ikramında kısıtlamaya gitti. Kısa uçuşlarda Rakı, Cin ve Votka tamamen kaldırıldı.
  • Şiz orda insanlara hizmet için ordasınız İş hayatında eleştiri olmaz ya başka iş yaparın yada işe devam edersin Siz bu işin böyle olduğunu bilerek başvurdunuz
  • Uçak meyhanemi kardeşim sağolsun içkiyi iptal edene hiç içilmesin kullanan meyhaneye yürü
  • Çok iyi olmuş. Bir kabin memuru olarak yazıyorum. Uçaklarda o kadar alkol alan yolcu var ve bize o kadar sıkıntı yaşatıyorlar ki anlatamam, say say bitmez. Ayrıca o alkol alan yolcu birşey istersen ağızları o kadar leşşşş gibi kokuyor ki midemiz kalkıyor bazen. Alkol tamamen kalkmalı. Bir uçuş en fazla ne kadar uzun olabilir?? 12-13 saat olsun (ki genel olarak uçuşlar 3-5 saattir). 12-13 saat(max.) alkol almayıver ne olur sanki ölür müsün???
  • Arabistan ve İran'da da alkol yasak,birçok müslüman ülkede de öyle ama bereketleri de yok huzurları da buna ne diyeceksin? Allah niye hristiyana verdikçe veriyor da müslümanlara vermiyor?
  • Kaldıralım ama sen de gayri müslüm icatlarını kullanmayacaksın olur mu?
  • Ne zamanmış o chp thy'si? Chp,son 70 yıldır tek başına iktidar mı olmuş? İktidar olmadığı halde thy'de etkili olabilmişse bravo o zaman.İktidar yalakası olmasan dişleyecek kemik bulamayacaklardansın belli ki...
  • Üstüne yolcuya da zuber verirlerse tam olur :)
  • Arkadaşlar acaba THY katarlilara satılacak mı da içki servislerini kaldırıyorlar...??? Katar a hoş görünmek lazım da
  • Tamamen kalkması lazım yanımdaki kişinin içki içmesini istemiyorum.hersey yerinde yapilmali
  • Sigara, soğan sarımsak vs den farkı yok... Kimse kapalı ortamda leş gibi alkol kokusunu çekmek zorunda değil.

Türk Hava Yolları (THY) kısa ve uzun mesafeli uçuşlarında içki ikramında kısıtlamaya gitti. Kısa uçuşlarda Rakı, Cin ve Votka tamamen kaldırıldı.

2019 yılı içerisinde yaşanan B737 Max krizi sonrası sıkıntılar yaşayan Türk Hava Yolları bir süre önce tasarruf tedbirlerini uygulama koydu. Ekim ayında alınan karar ile birlikte birçok kalemde tasarruf tedbirlerini uygulamaya başlayan THY'nin, son tasarruf tedbiri ise oldukça tartışılacak gibi görünüyor. 

Özellikle ikramları ile yolcusunun beğenisi kazanan ve bu alanda birçok ödül alan THY, dış hatlar ekonomi sınıflarında alkol ikramı ile ilgili radikal kararlar aldı. Dış hat ekonomi sınıfında Rakı, Votka ve Cin ikramını kaldıran bayrak taşıyıcı, 6 saati aşan ER (ekonomi) olarak bilinen uçuşlarda ise tek tip Ballantines marka viski ikram edeceğini duyurdu Konu ile ilgili olarak kabin memurları ve Turkkish Do&Co şefleri bilgilendirildi. 

Uygulamanın 6 Aralık tarihinden itibaren belirtilen tüm uçuşlarda başlatılacağı kaydedildi. 

THY'den tartışılacak alkol kararı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (195)

İsimsiz ~ 10 ay önce
Şiz orda insanlara hizmet için ordasınız İş hayatında eleştiri olmaz ya başka iş yaparın yada işe devam edersin Siz bu işin böyle olduğunu bilerek başvurdunuz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İstanbul ~ 12 ay önce
Uçak meyhanemi kardeşim sağolsun içkiyi iptal edene hiç içilmesin kullanan meyhaneye yürü

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Murtaza ~ 2 ay önce
Hadi ordan mantığa bak ya
kabin memuru ~ 12 ay önce
Çok iyi olmuş. Bir kabin memuru olarak yazıyorum. Uçaklarda o kadar alkol alan yolcu var ve bize o kadar sıkıntı yaşatıyorlar ki anlatamam, say say bitmez. Ayrıca o alkol alan yolcu birşey istersen ağızları o kadar leşşşş gibi kokuyor ki midemiz kalkıyor bazen. Alkol tamamen kalkmalı. Bir uçuş en fazla ne kadar uzun olabilir?? 12-13 saat olsun (ki genel olarak uçuşlar 3-5 saattir). 12-13 saat(max.) alkol almayıver ne olur sanki ölür müsün???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tayfur ~ 7 ay önce
Thy içki sattığı için hisse senedinde haram olduğundan alamyoruz
süper'e ~ 12 ay önce
Arabistan ve İran'da da alkol yasak,birçok müslüman ülkede de öyle ama bereketleri de yok huzurları da buna ne diyeceksin? Allah niye hristiyana verdikçe veriyor da müslümanlara vermiyor?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mikaël ~ 12 ay önce
Her hristayan ulkenin 20 devletten fazla somurgesi var africa ulkeleri mal arastir biraz
Airport ~ 12 ay önce
Allah avrupa'ya da birinci ve ikinci dünya savaşlarını yaşattı, demek ki orada yaşayan yahudi ve hiristiyanlar alkol içtikleri için. Ama islam âlemine hiç bir dünya savaşı yaşatmadı. Zaten üçüncü dünya savaşı çıkarsa da yine alkolik kafalar yüzünden çıkar, alkol içmeyen kafalar yüzünden değil. Çünkü islam aleminde de alkolik kafalara uyanlar var maalesef.
isimsiz ~ 12 ay önce
saçmaladığının farkına umarım varırsın
Korkusuz ~ 12 ay önce
Boş konuşma ebu cahil
Nalaka ~ 12 ay önce
Sen sinavdan kalacan anlasilan cınım
Osmanlı'ya ~ 12 ay önce
Kaldıralım ama sen de gayri müslüm icatlarını kullanmayacaksın olur mu?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cırcıf'a ~ 12 ay önce
Ne zamanmış o chp thy'si? Chp,son 70 yıldır tek başına iktidar mı olmuş? İktidar olmadığı halde thy'de etkili olabilmişse bravo o zaman.İktidar yalakası olmasan dişleyecek kemik bulamayacaklardansın belli ki...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Agam bizle dalga geçiyi ~ 12 ay önce
Üstüne yolcuya da zuber verirlerse tam olur :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Vah THY vah AKP vah Başkan vah.. ~ 12 ay önce
Son 2 yılda 20den fazla fuzuli müdürlük açıp yandaş eşi dostu zengin eden yönetim koskoca THY markasını ne hale getirdiniz. "İstikbal Göklerdedir" mottosu ile 100 yıl önce vizyonunu ortaya koyan bir Kurucu Lider'den, "İtibardan tasarruf olmaz" diyen kafalara geçerseniz siz, kusura bakmasın kimse daha çok koca şirketimiz ülkemiz gibi kepenkleri kapatır. THY batışı ve haliyle Katarlilara satışı da şimdiden hayırlı olsun. Ülkede tek bir değer birakmayanlarin da Allah iki yakasını bir araya getirmesin dilerim. Amin.
Uzaylı ~ 12 ay önce
Arkadaşlar acaba THY katarlilara satılacak mı da içki servislerini kaldırıyorlar...??? Katar a hoş görünmek lazım da

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kadir ~ 12 ay önce
Qatar air in alkol yelpazesi çok geniş
Yolcu ~ 12 ay önce
Yandaşa satarlarsa yandık. Türk Telekom gibi boşaltır içini.
Teo man ~ 12 ay önce
Tamamen kalkması lazım yanımdaki kişinin içki içmesini istemiyorum.hersey yerinde yapilmali

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yallah ~ 12 ay önce
ucaga binmeyin o zaman :) yaninizdakinin ne yaptigindan size ne
Leş koku ~ 12 ay önce
Sigara, soğan sarımsak vs den farkı yok... Kimse kapalı ortamda leş gibi alkol kokusunu çekmek zorunda değil.

Yanıtla