09 Eylül 2013, Pazartesi 17:05:27

THY UÇAĞINDA SLIDE VAKASI!

Türk Hava Yolları’na ait Airbus A330-300 tipi yolcu uçağının slide’ı patladı...
  • Yorumlar çok uzun kısa ve öz yazın da rahat rahat okuyalım,ne o roman yazmışsınız yine :)
  • Arm neyin yapmamistir
  • Tüm slide vakaların Kabin Amirlerin büyük sorumluluğu vardır. Kabin Amirlerini kontrol eden sistem ve Uçuş eğitim sorgulanmalıdır.
  • Yer ekibi,teknik,kabin ekibi ve diğerleri nedense birbirleriyle didişiyorlar sürekli.Neyin kavgası arkadaşlar bu?herkesin işi zor,herkes birbirine saygı göstermeli.havaalanında birbirinizi gördüğünüzde merhaba diyorsunuz,burada birbirinizi yiyorsunuz.Ben de bir kabin memuruyum ama diğer çalışanlara saygım sonsuz.Hepimizin biribirine ihtiyacı var.Tüm bu söylediklerime herkes alınmasın lütfen.Bazı kişiler,kendilerini zaten biliyorlar.Slide'ı patlatan arkadaşı eleştirmekte neyin nesidir,herkes hayatında hatalar yapıyor,kimse dört dörtlük değil.Biraz merhamet lütfen.
  • 00:17 deki Kapi kolay acilir diyen kendini teknisyen zanneden kardeş. Çık bakalim 30000 feet ede acabiliyormusun kapilari. O yuksekliklerde kapilar acilsaydi bugune kadar 50000 vaka duymustuk ucak kacirmalar ile ilgili. Bir kere otur ve dusun bakalim o kapiyi acan supermen o zaman emergency exıt da acar degilmi.sen bunu bir dusun. Şöyle 5 sene veriyorum sana düşünmen için. Ama bu süre içinde tornavidanı bir kenara koy sen uçaklara filan bakım yapma.
  • Bu nasıl iş yaaa. Devamlı slide patlıyor. Eğitim almıyor mu bunlar? Ülkenin şirketin parasına yazık yaa.
  • Bilip bilmeden herkes konuşmuş yine,dedikleri gibi her yerde her zaman olabilecek bir olaydır bu,herkesin başına gelebilir,en tecrübelisinden en tecrübesizine kadar herkes yapabilir,ben Amirinde ,1 numaranında eğitmeninde slide patlattığını gördüm ,o yüzden arkadaş geçmiş olsun dedikten sonra bence herkes işin baksın ,başka yoruma gerek varmı....ama bir arkadaşın dediğine de katılmamak mümkün değil,bence uçağa binerken bütün kabin ekiplerinin cep telefonlarının toplanması lazım,uçak yere teker koyar koymaz hemen cep telefonları açılıyor ya mesaj atılıyor ya face giriliyor yada telefon ediliyor,bunun önüne geçmek için yapılması gereken en iyi şey telefonların başta toplanması sonra dağıtılması...
  • o da güzel part time 300 de nasıl uçar :)) ağzı olan konuşuyor :)
  • Arkadaşlar uçağın havada kapısı açılamaz kapı üzerinde inanılmaz bir iç basınç (kabin basıncı) vardır. Uçak kapılarının büyük bir kesimi tapa tipidir bu yüzden imkansıza yakındır. Sadece belli özel durumlarda pek kullanılmasa da belirli metre aralığında ve belirli sürat aralıkları vardır ( Güvenlik nedeniyle belirtemeyeceğim ) o aralığa sürat düşürülerek kapı açılabilir bu operasyonel olarak pek kullanılan bir şey değildir sadece belli özel durumlarda kullanılmaktadır. Bu irtifada yolcular içinde gerekli yaşam şartları sağlanabilmektedir. Bu şartlar acil durumda kullanılmaktadır. A320/A330 Fam. type
  • En az 1 sene sonra egitimi verilerek sertifikasi alinacak olan 330 ucaginda bir part time kabin memuru nasil olurda slide patlatabilir? O ucakta ucamaz bile. Bilmeden cahil cahil yorum yapmasa keske insanlar. Bence bu slidei patlatan asagidaki gibi boburlenen ukala arkadaslardan biri. part timelarin hatalarinj bulmaya calisicaginiza kendi sorumluluklarinizi once yerine getirin ve emniyetli bir ucus gerceklestirin. Bazilari isini mukemmel yapiyor onlara sozum yok olamazda ama bazilari??!!!

Türk Hava Yolları’nın Paris-İstanbul seferini yapan TC-JNJ kuyruk tescilli A330-300 tipi yolcu uçağının Atatürk Havalimanı’na indikten sonra slide’ı (tahliye botu) patladı.

Atatürk Havalimanı’nda yaşanan olay şöyle gelişti; TK 1822 sefer sayısıyla Paris’ten İstanbul’a gelen THY uçağı, körüğe yanaştı. Yolcularını tahliye eden uçağın kabin ekibi, arka kapıyı açar açmaz uçağın slide’ı patladı. Kabin ekibinin durumu kokpite bildirmesinin ardından körüğe teknik personel çağrıldı.

THY Teknik ekiplerinin slide’ı toplaması sonrasında uçak bakıma alındı.















©AirportHaber Özel

THY UÇAĞINDA SLIDE VAKASI!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (66)

Android Uygulaması ~ 9 yıl önce
Yorumlar çok uzun kısa ve öz yazın da rahat rahat okuyalım,ne o roman yazmışsınız yine :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 9 yıl önce
Arm neyin yapmamistir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 9 yıl önce
Tüm slide vakaların Kabin Amirlerin büyük sorumluluğu vardır. Kabin Amirlerini kontrol eden sistem ve Uçuş eğitim sorgulanmalıdır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bu neyin kavgası ~ 9 yıl önce
Yer ekibi,teknik,kabin ekibi ve diğerleri nedense birbirleriyle didişiyorlar sürekli.Neyin kavgası arkadaşlar bu?herkesin işi zor,herkes birbirine saygı göstermeli.havaalanında birbirinizi gördüğünüzde merhaba diyorsunuz,burada birbirinizi yiyorsunuz.Ben de bir kabin memuruyum ama diğer çalışanlara saygım sonsuz.Hepimizin biribirine ihtiyacı var.Tüm bu söylediklerime herkes alınmasın lütfen.Bazı kişiler,kendilerini zaten biliyorlar.Slide'ı patlatan arkadaşı eleştirmekte neyin nesidir,herkes hayatında hatalar yapıyor,kimse dört dörtlük değil.Biraz merhamet lütfen.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 9 yıl önce
00:17 deki Kapi kolay acilir diyen kendini teknisyen zanneden kardeş. Çık bakalim 30000 feet ede acabiliyormusun kapilari. O yuksekliklerde kapilar acilsaydi bugune kadar 50000 vaka duymustuk ucak kacirmalar ile ilgili. Bir kere otur ve dusun bakalim o kapiyi acan supermen o zaman emergency exıt da acar degilmi.sen bunu bir dusun. Şöyle 5 sene veriyorum sana düşünmen için. Ama bu süre içinde tornavidanı bir kenara koy sen uçaklara filan bakım yapma.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bu kaçıncı! ~ 9 yıl önce
Bu nasıl iş yaaa. Devamlı slide patlıyor. Eğitim almıyor mu bunlar? Ülkenin şirketin parasına yazık yaa.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BİRAZ BİLGİ ~ 9 yıl önce
Bilip bilmeden herkes konuşmuş yine,dedikleri gibi her yerde her zaman olabilecek bir olaydır bu,herkesin başına gelebilir,en tecrübelisinden en tecrübesizine kadar herkes yapabilir,ben Amirinde ,1 numaranında eğitmeninde slide patlattığını gördüm ,o yüzden arkadaş geçmiş olsun dedikten sonra bence herkes işin baksın ,başka yoruma gerek varmı....ama bir arkadaşın dediğine de katılmamak mümkün değil,bence uçağa binerken bütün kabin ekiplerinin cep telefonlarının toplanması lazım,uçak yere teker koyar koymaz hemen cep telefonları açılıyor ya mesaj atılıyor ya face giriliyor yada telefon ediliyor,bunun önüne geçmek için yapılması gereken en iyi şey telefonların başta toplanması sonra dağıtılması...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
reyhan ~ 9 yıl önce
o da güzel part time 300 de nasıl uçar :)) ağzı olan konuşuyor :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Açıklama ~ 9 yıl önce
Arkadaşlar uçağın havada kapısı açılamaz kapı üzerinde inanılmaz bir iç basınç (kabin basıncı) vardır. Uçak kapılarının büyük bir kesimi tapa tipidir bu yüzden imkansıza yakındır. Sadece belli özel durumlarda pek kullanılmasa da belirli metre aralığında ve belirli sürat aralıkları vardır ( Güvenlik nedeniyle belirtemeyeceğim ) o aralığa sürat düşürülerek kapı açılabilir bu operasyonel olarak pek kullanılan bir şey değildir sadece belli özel durumlarda kullanılmaktadır. Bu irtifada yolcular içinde gerekli yaşam şartları sağlanabilmektedir. Bu şartlar acil durumda kullanılmaktadır. A320/A330 Fam. type

Yanıtla

Kalan karakter 1000
star ~ 9 yıl önce
En az 1 sene sonra egitimi verilerek sertifikasi alinacak olan 330 ucaginda bir part time kabin memuru nasil olurda slide patlatabilir? O ucakta ucamaz bile. Bilmeden cahil cahil yorum yapmasa keske insanlar. Bence bu slidei patlatan asagidaki gibi boburlenen ukala arkadaslardan biri. part timelarin hatalarinj bulmaya calisicaginiza kendi sorumluluklarinizi once yerine getirin ve emniyetli bir ucus gerceklestirin. Bazilari isini mukemmel yapiyor onlara sozum yok olamazda ama bazilari??!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000