21 Mart 2010, Pazar 16:02:06

THY UÇAĞI AHL'YE İNDİ

İsviçre'nin Zürih kentinden kalkan 1908 sefer sayılı THY uçağı yaşanan arızadan sonra, Atatürk Havaalanı'na iniş yaptı.
  • Havaciliga dair yorumlar yapsak daha iyi olur, niye bu karalama politikalari bilmem. Ucak Boeing B737-800 TC-JFI, yani Star Alliance boyamali bir ucak. Ucak 11:11 yerel saat ile zürihten kalkti, 11.48 yerel saat ile tekrar inis yapti. 13:00 sularinda yine normal bir sekilde zürihten kalkti.
  • AHL yerine mi hipodrama mı insin dedik, yayınlamadınız.
  • evet, hakSIZsınız...
  • BU OLAYA BIRÇOK SEBEB OLABİLİR. ORNEGİN YER GÖREVLİLERİ YÜKLEMEYİ DE HATALI YAPARSA BU OLAY OLMA OLASILIGI BULUNMAKTADIR. SADECE 1 ORNEK DAHA FAZLADA ORNEK BULUNABİLİNİR. EN GÜZELİ KAZASIZ BELASIZ ATLATILMASI. DOST..
  • THY nin skytrax ödüllerinde kategorilerdeki puanlamasında en kötü iki puanı 5 üzerinden 2 yıldızla hosteslerin ve pilotların yolcu ile iletişimi.daha sonra rötarlar falan filan.pilotun tekrar tekrar özür dilemesi güzel olmuş
  • yani arkadaslar nerdeyse aferin kocum iyi surtmusun helal valla diyeceksiniz bu 737 ekiplerinin jetciligi nereye kadar gecen gun biri "H" taksi yolunda V1 ' ı gecti bugun zurih yarın ...
  • Kaptan pilot bir sorunu farketmiş olabilir ve kontrol amaçlı uçağı tekrar zurich havaalanına indirmiştir ve yapılan kontrol de bir sorun olmadığı farkına varılmış ve uçak sorunsuz şekilde uçuşunu gerçekleştirmiştir. Hemen cabin ekibiyle yolcular kavga etti birbirine girdi diye yazmak hiç hoş değiş. Bu tip yanlış haberler zarar verir thy. Teknik nedenden dolayı iniş yaptı denmesi daha uygun. Acil iniş yaptı demek yolcularla cabin ekibi kavga etti demek çok yanlış bir söylem..
  • kuyruk sürtmesi olayı normal bir olay degil, bir cok sebebi olabılır elbet, kaptvaın hatası da olabılır olmayabılr de.. fakat kaptan pilotun davranışı guzel bir hareketti, tebrikler, gecmıs olsun...
  • bahsedilen uçuş zaten THY'nın Atatürk Havalimanı'ndan gerçekleştirdiği tarifeli seferi.Şu durumda başlıkta THY uçağı AHL'ye indi cümlesini çok saçma buldum.Olması gereken olmuş.Başka nereye inecekti ki?
  • Allah kazasız belasız uçuşlar versin. Ancak kaptan pilotun neden kuyruğu sürttüğü konusunda bir soruşturma başlatılmalı. Haksızmıyım dostlar?

AirportHaber'in yolculardan edindiği bilgilere göre uçak içinde herhangi bir kavga veya tartışma yaşanmadığı belirtildi.

Türkiye saatiyle 14:10'da Atatürk Havaalanı'nda olması gereken uçak arıza nedeniyle 2 buçuk saat gecikme yaşadı.

Gecikme nedeniyle kaptan pilotun yolculardan defalarca özür dilediği ögrenildi.

THY UÇAĞI AHL'YE İNDİ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (10)

Misafir ~ 12 yıl önce
Havaciliga dair yorumlar yapsak daha iyi olur, niye bu karalama politikalari bilmem. Ucak Boeing B737-800 TC-JFI, yani Star Alliance boyamali bir ucak. Ucak 11:11 yerel saat ile zürihten kalkti, 11.48 yerel saat ile tekrar inis yapti. 13:00 sularinda yine normal bir sekilde zürihten kalkti.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
AHL yerine mi hipodrama mı insin dedik, yayınlamadınız.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
evet, hakSIZsınız...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
BU OLAYA BIRÇOK SEBEB OLABİLİR. ORNEGİN YER GÖREVLİLERİ YÜKLEMEYİ DE HATALI YAPARSA BU OLAY OLMA OLASILIGI BULUNMAKTADIR. SADECE 1 ORNEK DAHA FAZLADA ORNEK BULUNABİLİNİR. EN GÜZELİ KAZASIZ BELASIZ ATLATILMASI. DOST..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
THY nin skytrax ödüllerinde kategorilerdeki puanlamasında en kötü iki puanı 5 üzerinden 2 yıldızla hosteslerin ve pilotların yolcu ile iletişimi.daha sonra rötarlar falan filan.pilotun tekrar tekrar özür dilemesi güzel olmuş

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
yani arkadaslar nerdeyse aferin kocum iyi surtmusun helal valla diyeceksiniz bu 737 ekiplerinin jetciligi nereye kadar gecen gun biri "H" taksi yolunda V1 ' ı gecti bugun zurih yarın ...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
Kaptan pilot bir sorunu farketmiş olabilir ve kontrol amaçlı uçağı tekrar zurich havaalanına indirmiştir ve yapılan kontrol de bir sorun olmadığı farkına varılmış ve uçak sorunsuz şekilde uçuşunu gerçekleştirmiştir. Hemen cabin ekibiyle yolcular kavga etti birbirine girdi diye yazmak hiç hoş değiş. Bu tip yanlış haberler zarar verir thy. Teknik nedenden dolayı iniş yaptı denmesi daha uygun. Acil iniş yaptı demek yolcularla cabin ekibi kavga etti demek çok yanlış bir söylem..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
kuyruk sürtmesi olayı normal bir olay degil, bir cok sebebi olabılır elbet, kaptvaın hatası da olabılır olmayabılr de.. fakat kaptan pilotun davranışı guzel bir hareketti, tebrikler, gecmıs olsun...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
bahsedilen uçuş zaten THY'nın Atatürk Havalimanı'ndan gerçekleştirdiği tarifeli seferi.Şu durumda başlıkta THY uçağı AHL'ye indi cümlesini çok saçma buldum.Olması gereken olmuş.Başka nereye inecekti ki?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 12 yıl önce
Allah kazasız belasız uçuşlar versin. Ancak kaptan pilotun neden kuyruğu sürttüğü konusunda bir soruşturma başlatılmalı. Haksızmıyım dostlar?

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000