04 Haziran 2020, Perşembe 22:28:00

THY pas bilet sistemini aktif etti

Türk Hava Yolları'ndan personele yönelik yapılan duyuruda pas bilet sisteminin yeniden açıldığı belirtildi.
  • kalan corbayi icer.
  • Hadi iyisiniz. Yakında umrede açılır. Bedavacılar sizi
  • Thy'de yıllarca çalışıp haksız yere işten atılan insanların pass bilet hakları için açıp kazandıkları davanın mahkeme kararını thy ceo'su şahıs uygulamadı hala uygulamıyor,devlet de sen nasıl mahkeme kararını uygulamazsın diyemiyor,suç duyurusunda bulunuldu o bile işleme konmuyor sonra Türkiye şöyle büyüdü böyle gelişti,herkes bize gıpta ediyor,kıskanıyor masalları. Adaletin olmadığı yerin her tarafı gelişmiş olsa ne yazar? Thy'de 5 sene müdürlük,8 sene memurluk yapan kendi isteğiyle işten ayrılsa bile aile boyu pass,ced kullanabiliyor. Kendi yandaşlarına her türlü hakkı ver bize hakkımızı verme sonra Allah,din,iman'dan bahset ! Yüce Allah,alayınızdan yediğiniz kul haklarının,yaptığınız torpillerin,haksızlıkların, adiliklerin acısını sülale boyu çıkarır inşallah !
  • Yolcunun iadesini yapın bir an önce. Sonra pass bilet düşünün! Madem herşey normal ödeyin paramızı.
  • Bu HES kodu yandas gibi biseymi?
  • Kaldırılmalı. Bu lüks kalemler bitmeli. THY kar etmek için çalışmalı. Beleş tatil biletleri yasaklanmalı.
  • ... nerede kalmıştık

Türk Hava Yolları'ndan (THY) personele yönelik yapılan duyuruda pas bilet sisteminin yeniden açıldığı belirtildi.

İşte THY'den yapılan açıklama;
Değerli Çalışma Arkadaşlarımız,

Bilindiği üzere COVID-19 Tedbirleri Talimatı gereğince Webpass sisteminden PASS/CED bilet işlemleri durdurulmuştu. Pandemide normalleşme sürecinin başlamasıyla beraber yurt içi uçak seferlerimiz başlamış, akabinde yurtdışı seferlerimiz de başlayacaktır.

Çalışan memnuniyeti ve mağduriyet yaşanmaması adına çalışan ve yakınlarının bilet alımı İçin Webpass sistemi yeniden açılmıştır.

HES (Hayat Eve Sığar), T.C. Sağlık Bakanlığı önlemleri kapsamında güvenle uçabilmeniz için zorunlu hale getirilen yeni bir uygulamadır. Aldığınız HES kodunu, biniş kartını alırken ve uçağa binerken görevli çalışana göstermeniz gerekecektir.

Yeni sürecin tüm Ortaklık çalışanlarımıza sağlık ve huzur getirmesi dileğimizle.

THY pas bilet sistemini aktif etti

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (23)

Tekke’de ~ 1 ay önce
kalan corbayi icer.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 15 gün önce
İyi halt yediniz
Pist ~ 1 ay önce
Hadi iyisiniz. Yakında umrede açılır. Bedavacılar sizi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pass ! ~ 1 ay önce
Thy'de yıllarca çalışıp haksız yere işten atılan insanların pass bilet hakları için açıp kazandıkları davanın mahkeme kararını thy ceo'su şahıs uygulamadı hala uygulamıyor,devlet de sen nasıl mahkeme kararını uygulamazsın diyemiyor,suç duyurusunda bulunuldu o bile işleme konmuyor sonra Türkiye şöyle büyüdü böyle gelişti,herkes bize gıpta ediyor,kıskanıyor masalları. Adaletin olmadığı yerin her tarafı gelişmiş olsa ne yazar? Thy'de 5 sene müdürlük,8 sene memurluk yapan kendi isteğiyle işten ayrılsa bile aile boyu pass,ced kullanabiliyor. Kendi yandaşlarına her türlü hakkı ver bize hakkımızı verme sonra Allah,din,iman'dan bahset ! Yüce Allah,alayınızdan yediğiniz kul haklarının,yaptığınız torpillerin,haksızlıkların, adiliklerin acısını sülale boyu çıkarır inşallah !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Korona sonrası fesih ~ 1 ay önce
Ben işten 2 ay önce çıkarıldım pass biletlerimi kullanabileceğimi söylediler. Bir bilet satışa gidin isterseniz.
Salih ~ 1 ay önce
İŞTEN ÇIKARILAN ARK o verilen pas biletlerin ülkeyi terket diye :) napcaksın memlekete mi gideceksin zaten elinde 2 tane vardır
Salih yazana ~ 1 ay önce
Olay bilet değil hak. Önce bunu anla sonra yorum yap.
~ 1 ay önce
Haksız yere nice insanları yok sendikacı yok fetocu diye işten attılar kimler sebep olduysa Allah hepsinin belalarını versin inşallah pülük pürçük darmadağın olurlar. Çok can yaktınız Allahta sizlerin canlarını yaksın
İade ~ 1 ay önce
Yolcunun iadesini yapın bir an önce. Sonra pass bilet düşünün! Madem herşey normal ödeyin paramızı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pava ~ 1 ay önce
Cok beklersin yolcu pava yok pava
Haranli ~ 1 ay önce
Bu HES kodu yandas gibi biseymi?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pass Bilet ~ 1 ay önce
Kaldırılmalı. Bu lüks kalemler bitmeli. THY kar etmek için çalışmalı. Beleş tatil biletleri yasaklanmalı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Agaya beleşş ~ 1 ay önce
Beleş değil, maliyetini vergisini dolar kuruna göre ödeyip alıyoruz personel biletini. Evet yolcunun aldığına göre ucuz ama beleş değil.
Geri zekalı ~ 1 ay önce
... satılamayan koltuk da gidiliyor, şirketin zarar etmesi önleniyor. Hâlâ, pass bilet mantığını öğrenemediniz. Sadece THY de vermiyor. Uluslar arası bütün şirketlerin benzer biletleri var.
Km ~ 1 ay önce
Anlasilan pas bilet hakkin yok
Pass-ced ~ 1 ay önce
Boş koltuğa para verip uçuyorsun daha ne.
Kesin ~ 1 ay önce
bilet almak için ağlayan almadığı içinde saldıran taşeronlardansın ama malesef cnm gördüğün gibi açtık diye mail bile geliyo ! Ayrıca bu bi gider değil boş koltugu satmaktıt az öteye
Pass biletten ~ 1 ay önce
Thy çift haneli milyonlar kazanıyor. Zararına yapılan bir işlem değil.
Amcaniz ~ 1 ay önce
Sen hiç,ekmek yapan insanın ekmek yemediğini gördün mü? Sığır kardeşim.
Olley, olley ~ 1 ay önce
... nerede kalmıştık

Yanıtla