19 Ağustos 2020, Çarşamba 10:42:21

THY maaş tasarrufu için Covid-19'u mu bahane ediyor?

Türk Hava Yolları'nın (THY), kabin personeline Covid-19 bahanesiyle görev vermediği ve maaş kesintisi yaptığı iddia edildi.
  • Uçuşumuzun sonrasında banada böyle bir mail geldi ama ay sonunda maaşımız yattı böyle bir mail gelen arkadaşımda var o da 14 gün karantina sürecinde kaldı o da aldı maaşını böyle bir durumun olması söz konusu bile olamaz ..Sadece karalamaya çalışanların verdiği asılsız beyanlardır !!!! Insanlar ekmek yediği yere çamur atmamalı!!!!!
  • SHGM de yazi yayinlandi zaten. Yabanci pilotlarin ve km’lerin hepsini isten cikarin
  • THY personelini magdur etmez lütfen yani. Pandemi başından beri bi şey yapmadığı kaldı.
  • yazık olmasın tek bir yorum göndereyim bari
  • cahil cahil komplo teorileri üreteceğine evinde kalsın. bu mail benzeri olay yaşayan herkese gidiyor. bana 2 kez geldi söyleneni yaptım maaşta kesinti falan olmadı. gidip herhangi bir tanıdığına bu olayı sorabilirdin. airport'a yazıp ilgi çekmeye gerek yok. geçmiş olsun.
  • Bahane ediyor, IGA ya gectikten sonra toparlanamadi, artan yonetim kurulu ve idari masraflar yeni alinan bankamatik tarikat ve yandas ATM memur ve ve ATM mudurlere para yetismedi, vizyon sahibi olmayan yoneticiler hicbirseyle ilgilenmedi, Eksi insanlarla didismekten baska birsey yapmadi, evlilik ve kendi yatirimlarinin pesindeki Ayci icin hicbirsey onemli degildi ve bugunlere gelindi—CORONA BAHANE OLDU

Türk Hava Yolları'nın (THY), kabin personeline Covid-19 bahanesiyle görev vermediği ve maaş kesintisi yaptığı iddia edildi.

Son günlerde birçok THY kabin personeline gönderilen e-postada, 'Birlikte görev yaptığınız arkadaşınızda Covid-19 tespit edildi bu nedenle 14 gün boyunca uçuşlarınız alındı' bilgilendirmesi içeren bir e-posta gönderildi.

Ancak bu e-postanın içeriğinin gerçek olmadığını iddia eden kabin personeli, bunun THY'nin yeni bir maaş tasarrufu yöntemi olduğunu ve bu yolla 28 gün boyunca görev verilmediğini iddia etti.

Bu süreçte maaş verilmediğini ifade eden çalışanlar, THY'ye tepki gösterdi.

THY maaş tasarrufu için Covid-19'u mu bahane ediyor?

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (6)

Asılsız haber ~ 2 ay önce
Uçuşumuzun sonrasında banada böyle bir mail geldi ama ay sonunda maaşımız yattı böyle bir mail gelen arkadaşımda var o da 14 gün karantina sürecinde kaldı o da aldı maaşını böyle bir durumun olması söz konusu bile olamaz ..Sadece karalamaya çalışanların verdiği asılsız beyanlardır !!!! Insanlar ekmek yediği yere çamur atmamalı!!!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cozum basit ~ 2 ay önce
SHGM de yazi yayinlandi zaten. Yabanci pilotlarin ve km’lerin hepsini isten cikarin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yok canım ~ 2 ay önce
THY personelini magdur etmez lütfen yani. Pandemi başından beri bi şey yapmadığı kaldı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
habere ~ 2 ay önce
yazık olmasın tek bir yorum göndereyim bari

Yanıtla

Kalan karakter 1000
bu mail'i paylaşan ~ 2 ay önce
cahil cahil komplo teorileri üreteceğine evinde kalsın. bu mail benzeri olay yaşayan herkese gidiyor. bana 2 kez geldi söyleneni yaptım maaşta kesinti falan olmadı. gidip herhangi bir tanıdığına bu olayı sorabilirdin. airport'a yazıp ilgi çekmeye gerek yok. geçmiş olsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
EVET EVET ~ 2 ay önce
Bahane ediyor, IGA ya gectikten sonra toparlanamadi, artan yonetim kurulu ve idari masraflar yeni alinan bankamatik tarikat ve yandas ATM memur ve ve ATM mudurlere para yetismedi, vizyon sahibi olmayan yoneticiler hicbirseyle ilgilenmedi, Eksi insanlarla didismekten baska birsey yapmadi, evlilik ve kendi yatirimlarinin pesindeki Ayci icin hicbirsey onemli degildi ve bugunlere gelindi—CORONA BAHANE OLDU

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000