31 Mayıs 2020, Pazar 19:48:54

THY Do&Co'dan endişelendiren mesaj!

Türk Hava Yolları'nın (THY) ikram şirketi THY Do&Co'dan çalışanları endişelendiren açıklama.
  • SATİŞ MEMURLARI EN ÖNEMLİ PERSONEL VE SATIŞ OFİSLERİ.BUNU KABUL EDİN LÜTFEN.
  • Ahlak dışı yapılan yorumların bir çoğu TK personeline ait olmadığını herkes biliyor. İsim olarak KM,Purser,KA,FO,Cpt yazar altına iğrenç yorum döşersiniz olur biter. Hiçbir personel çalışma arkadaşlarına ohh olsun demez. Diyen varsa da ciddi psikolojik sorunları vardır. Bunları yazanlara sözüm; Basitlikten öleceksiniz.
  • Ben bu doco nun bu halini 7 yıl önce gördüm işten çıkarılacak arkadaşlara önerim dünyanın sonu değil üzmeyin kendinizi rızkı veren Allah'a şükredin alın tazminatınızı arkanıza bile bakmayın dışarda alacağınız para daha bereketli gelecektir
  • Zaten pek işe yaramaz ve önemsizdik, bizden sonra çok daha iyi olacak.. Sizlere kolay gelsin.
  • Sevgili ve değerli arkadaşlarım Öncelikle sağlıklı günler dilemek isterim Yaptığınız yorumların hepsini okudum içinizde bizlere kızan da seven arkadaşlarımız da var belki bazılarınıza karşı hatalarımız olmuştur belki yanlışlarımız olmuştur sonuçta hepimiz insanız ve hata yapmaya müsait is görünen o ki muhtemel Temmuz 17’de işsiz kalacağız takdir Allah’ın tabi nasipte ne varsa olur uçuş esnasında veya daha sonrasında oldu da kalbini kırdığımız arkadaşlarımız varsa Veya üzdüğümüz arkadaşlarınız varsa hakkınızı helal edin sonuçta üç günlük dünya inşallah hiçbiriniz işten çıkarmazlar ekmeğinizden olmazsınız daha güzel daha ferah ortamlarda çalışmaya erişirsiniz Sizlerle çalışmak sizlerle beraber uçmak benim için bir onurdu hepinizi çok seviyorum Allaha emanet olun yolunuz bahtınız açık olsun.Hakınızı Helal edin.
  • Herkes kendi zihniyetini doğru kabul ediyor.
  • Hayret kimse bahsetmemiş.Ocak ayının başında ER GİBİ 10 servis yaptığımız bir ucuşta.Teke düşürdüler yok yere.Tek basına organizasyonu yapmaya calıssınlar diye.Yani ortada Çin dısında etkilenen ülke yokken zaten FC ler 1 kişiye düşürüldü..
  • Çekilecek gibi değil zaten artık. Kafi geldi. Ömür boyu yapılamazdı.
  • 17 Temmuzda kararname ile gelen işten çıkarma engellemesi sona eriyor. Kabinden 1400 kişi çıkarılacağı duyulmaya başladı. Maalesef :(
  • Lokantacı almancıya şirket kurdurup ikramcı yaparsan olacak olan budur. Ülkeyi mahfeden yandaş zihniyeti

Türk Hava Yolları'nın (THY) ikram şirketi THY Do&Co'dan çalışanları endişelendiren açıklama.

THY Do&Co'dan yapılan açıklamada THY'den gelecek talebe göre servis konseptiyle ilgili adım atılacağı belirtilirken, servis konseptiyle ilgili "ancak öneri yapabiliyoruz" dendi.

İşte THY Do&Co'nun açıklaması;

Değerli arkadaşlar,

Öncelikle hepinizin ve ailelerinizin bu dönemde iyi olduğunu temenni ederek aşağıdaki bilgilendirmeyi sizlerle paylaşmak isteriz.

Sizlerden çok sayıda gelen sorulara istinaden bu açıklamayı yapmak istedik. Son günlerde Uçan Aşçı’larımızla ilgili olarak basında yer alan haberleri takip etmekteyiz.

Ancak şu ana kadar THY tarafından bizlere FC hizmetine dair gelecekte öngörülen servis konseptiyle ilgili bir resmi açıklama yapılmamıştır.
Bildiğiniz gibi bizler servis konsepti konusunda ancak öneri yapabiliyoruz; son konsept kararı tabii ki müşterimizindir. THY’den bu konuda nihai ve resmi bir açıklama elimize ulaştığında bunu mutlaka sizinle her zamanki gibi paylaşacağız.

Hepimiz tüm çalışanlarımızla birlikte malesef belirsiz ve çok zor bir süreçten geçmekteyiz.
Bu konudaki önerimiz, resmi bilgiler geldikten sonra konuyu birlikte değerlendirerek ne şekilde ilerleyeceğimizi belirlemenin doğru olacağını düşünmekteyiz. 

Sağlıklı günlerde görüşmek üzere,

THY Do&Co'dan endişelendiren mesaj!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (113)

EN ÖNEMLİ DEPARTMAN SATIŞ OFİSLERİ VE SATIŞ MEMURLARI. ~ 1 ay önce
SATİŞ MEMURLARI EN ÖNEMLİ PERSONEL VE SATIŞ OFİSLERİ.BUNU KABUL EDİN LÜTFEN.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sales&traffic person ~ 30 gün önce
Senin kim olduğunu çok merak ediyorum
Nonames ~ 1 ay önce
Ahlak dışı yapılan yorumların bir çoğu TK personeline ait olmadığını herkes biliyor. İsim olarak KM,Purser,KA,FO,Cpt yazar altına iğrenç yorum döşersiniz olur biter. Hiçbir personel çalışma arkadaşlarına ohh olsun demez. Diyen varsa da ciddi psikolojik sorunları vardır. Bunları yazanlara sözüm; Basitlikten öleceksiniz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Eski Toprak ~ 1 ay önce
Ben bu doco nun bu halini 7 yıl önce gördüm işten çıkarılacak arkadaşlara önerim dünyanın sonu değil üzmeyin kendinizi rızkı veren Allah'a şükredin alın tazminatınızı arkanıza bile bakmayın dışarda alacağınız para daha bereketli gelecektir

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fc ~ 1 ay önce
Zaten pek işe yaramaz ve önemsizdik, bizden sonra çok daha iyi olacak.. Sizlere kolay gelsin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
FC Kamil AKMAN ~ 1 ay önce
Sevgili ve değerli arkadaşlarım Öncelikle sağlıklı günler dilemek isterim Yaptığınız yorumların hepsini okudum içinizde bizlere kızan da seven arkadaşlarımız da var belki bazılarınıza karşı hatalarımız olmuştur belki yanlışlarımız olmuştur sonuçta hepimiz insanız ve hata yapmaya müsait is görünen o ki muhtemel Temmuz 17’de işsiz kalacağız takdir Allah’ın tabi nasipte ne varsa olur uçuş esnasında veya daha sonrasında oldu da kalbini kırdığımız arkadaşlarımız varsa Veya üzdüğümüz arkadaşlarınız varsa hakkınızı helal edin sonuçta üç günlük dünya inşallah hiçbiriniz işten çıkarmazlar ekmeğinizden olmazsınız daha güzel daha ferah ortamlarda çalışmaya erişirsiniz Sizlerle çalışmak sizlerle beraber uçmak benim için bir onurdu hepinizi çok seviyorum Allaha emanet olun yolunuz bahtınız açık olsun.Hakınızı Helal edin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arif ~ 1 ay önce
Herkes kendi zihniyetini doğru kabul ediyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mustafa ~ 1 ay önce
800 kişi den fazla kıyım oldu ışçileri kapıya koydu buzamana kadar kar eden firma şimdi zarar eder oldu 3ay işçisine bakamaz durumdaymış bulaşık hane çamaşır beveraj hepsinden işçi kıyımı yaptı 8 martta alaha havale ediyoruz varoluymuş doğan doğuymuş bilgesiymiş hepsinide hakkımızı yiyen kim varsa
Km ~ 1 ay önce
Umarım çıkarılmaya önce karı-koca olanlardan başlarlar
Pomak FC ~ 1 ay önce
Yaziklar olsun bole bir sirkette calismaktan utaniyorum mahkemelere basvurma zamani gekdi hem manevi hem maddi tazminat icin birlik olmayiz 400 kisilik bi dava acilmali ve em az 150 ser bin almaliyiz manevi tazmimat olarak
KM ~ 1 ay önce
Hayret kimse bahsetmemiş.Ocak ayının başında ER GİBİ 10 servis yaptığımız bir ucuşta.Teke düşürdüler yok yere.Tek basına organizasyonu yapmaya calıssınlar diye.Yani ortada Çin dısında etkilenen ülke yokken zaten FC ler 1 kişiye düşürüldü..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fc ~ 1 ay önce
Çekilecek gibi değil zaten artık. Kafi geldi. Ömür boyu yapılamazdı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
K/A ~ 1 ay önce
Aynen şefler bi gitsin artik ense traşlarını görelim
Flying chef ~ 1 ay önce
Ilk cikarimda insallah senin gibi zihniyette olanlar gider!!!
Uçan Kişisi ~ 1 ay önce
Valla yeter artık suyu çıktı.. Hadi eyvallah..
ka ~ 1 ay önce
niye terbiyesizlik yapıyorsun ki
.. ~ 1 ay önce
ucakta neden boyle konusamiyodunuz sayin k/a
F. C. ~ 1 ay önce
Enseci K/A sen de bi sızı hissettim. :)
Sayin amirim ~ 1 ay önce
Sayin kabin amirim. Siz bu hayatta hangi basariyi elde ettinizde ensenizde tuy bitti bir soylermisiniz? Wc temizleyerek amir sifatini alip kendini ceo gibi hissetmek iste ancak boyle egitimsiz ve vasifsiz insanlarin girebileceği bir kalip. Biz yuruyoruz ense trasimiza iyi bakin. Zaten tek yapabildiginiz sadece bakmak.
6 Numara- K/a’ya cevaben ~ 1 ay önce
Şu şirkette şefler kadar temiz iş yapan yokken böyle bir yorum yapmanız, içten içe ne kadar karakter yoksunu olduğunuzu ifade etmenize eşdeğerdir. Yazık.
K/A ya cevap ~ 1 ay önce
Evladım senin aklın neyi almıyor biliyormuş,şefler sizin üzerinizden bütün servis yükünü alıyor,misafir iliskisi,trolley kurma,yemek tabaklama vs..hepsi senin yeni işin olacak,çay kahve içmeden trolley kaldırıp kurucan,biraz ayık ol herkes bildiği işi yapsın
K/A ya ~ 1 ay önce
Sende bi rahatla artık, kınanı yanında taşı uçakta çok lazım olucak.
SKA ~ 1 ay önce
Kabin amiri arkadaşım bu nasıl terbiyesizce bir söylem.. ekmek parası, ihtiyacı olan, borcu olan, aile geçindiren ve işlerini gayet profesyonelce yapan FC arkadaşlarımızın gitmesi senin ne işine yarayacak merak ediyorum. Kabinde çalışan birisi olarak net bizden çok daha profesyonel çalışıyorlar..Yolları açık olsun inşallah..
K/A ne ~ 1 ay önce
Biz gidersek o işi yapabilecek kapasiteye sahipmisin? Pek zannetmiyorum da neyse? Kapıda dur anca
KA1 ~ 1 ay önce
o "şefler bi gitsin artık" diyen kabin amiri eminim ki fake bir hesap ben ve benim gibi insanlar böyle düşünmüyor,uçtuğum bütün şefler çiçek gibi güzel insanlar
17 Temmuz ~ 1 ay önce
17 Temmuzda kararname ile gelen işten çıkarma engellemesi sona eriyor. Kabinden 1400 kişi çıkarılacağı duyulmaya başladı. Maalesef :(

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Karar ~ 1 ay önce
Hadi ordan felaket tellallari sizi !!!
Kamir ~ 1 ay önce
Thy maaşları yatırmış. Algı yonetimine başlamış. Hafif hafif ısındırılıyoruz..
Purser ~ 1 ay önce
5050 kişi
Vienna ~ 1 ay önce
Lokantacı almancıya şirket kurdurup ikramcı yaparsan olacak olan budur. Ülkeyi mahfeden yandaş zihniyeti

Yanıtla