23 Mart 2013, Cumartesi 08:45:31

THY ADANA UÇAĞI ANTALYA'YA İNDİ

İstanbul-Adana seferini yapan THY uçağını şiddetli rüzgar sebebiyle Antalya'ya inmek zorunda kaldı.
  • Askeri pilot evet yabanci pilottu ve antalyaya da zaten zor inis yapti ben de o ucaktaydim ve antalyaya indigimizde thy herhsngi bir cozumle bizi karsilamadi bizim direnisimiz sayesinde pilot getirtildi ve tekrardan ucus yaptik.ruzgar tamamen hikaye tekerleklerimiz yere degdi degecekti.kayseri mi antep mi die dolandik ve sonunda antalyaya inis yaptik bizzat rotayi cektim.thynin rezilligi kiniyorummm
  • Meslektasim yapmis, en dogrusunu yapmistir, uzatmayin, saygili olun biraz
  • İls tarafina kuyruk ruzgarindan inemediyse belki sehir uzerinden donusu emniyetli bulmamistir, kaptan ne derse o
  • arkadaslar havalimanı yanında güneybatısında 3km açgında arazimde çalışmaktaydım tüm gün rüzgar max 24-25km idi odaogleden sonra aksam saatlerinde oldukça iyi idi...
  • okumama gerek yok...yani yusuf yusf vaziytleri demek istiyorsun sanırım...
  • hatay havalimanı çalışanı olarak sanki birşey beceriyormuşsunuz gibi neden inmedi diye mi soruyorsunuz ? siz hangi uçağı zamaında kaldırdınız acaba? THY bilet sırasında çelebi çalışanlarının rahat tavırları . elde telefon kafalarına göre iş yapmaları,,, müdürleriniz ile çalışanlarınız arasındaki gönül oyunlarınız rezilliğinizin bini bin para .siz sadece bunlara çalışın ...
  • Uçağın inemediği zamanla ilgili hava durumu hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar
  • adana ucağı 2.5 saat havada kalıyor sonra antalya iniyor acaba hatay havalimanına nıcın inmemiş arası 15 dk. karayolu 180 km.
  • şimdi bi haberi oku... bi yazdıklarını oku... bir daha haberi oku... sonra bir daha yazdıklarını oku... bu işlemi bir kaç kez tekrarla belki durumu idrak edersin. "dam üstünde saksağan, vur beline kazmayı..."
  • Haberi okumadan yorum yapmayı ne kadar çok seviyoruz.

Edinilen bilgiye göre, saat 19.05’te İstanbul’dan havalanan THY’nin TK2472 sefer sayılı uçağı, saat 20.00 sıralarında geldiği Adana Şakirpaşa Havalimanı'na iniş yapamadı.

İnişe geçtiği sırada tekrar havalanan uçak, yaklaşık 2,5 saat havada kalırken, yolcuların panik yaşadığı bildirildi. 170 yolcusu olan uçak Antalya Havalimanı’na yönlendirildi.  

Öte yandan uçakta, pazar günü PTT 1. Lig'de Adanasporla mücadele edecek Boluspor kafilesi de bulunuyordu. Boluspor Genel Menajeri Kazım Kırcı, “Uzun süreden bu yana hiç bu kadar sıkıntılı yolculuk yapmamıştık. Hava şartlarından dolayı pilot uçağı indirmekte zorlandı. Uçakta bulunan yolcular büyük korku yaşadı. Yere indiğimizde de sallandık. Şükürler olsun iyiyiz” dedi.

THY ADANA UÇAĞI ANTALYA'YA İNDİ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (19)

Calimero ~ 9 yıl önce
Askeri pilot evet yabanci pilottu ve antalyaya da zaten zor inis yapti ben de o ucaktaydim ve antalyaya indigimizde thy herhsngi bir cozumle bizi karsilamadi bizim direnisimiz sayesinde pilot getirtildi ve tekrardan ucus yaptik.ruzgar tamamen hikaye tekerleklerimiz yere degdi degecekti.kayseri mi antep mi die dolandik ve sonunda antalyaya inis yaptik bizzat rotayi cektim.thynin rezilligi kiniyorummm

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Dogrudur ~ 9 yıl önce
Meslektasim yapmis, en dogrusunu yapmistir, uzatmayin, saygili olun biraz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tailwind ~ 9 yıl önce
İls tarafina kuyruk ruzgarindan inemediyse belki sehir uzerinden donusu emniyetli bulmamistir, kaptan ne derse o

Yanıtla

Kalan karakter 1000
mustafa ~ 9 yıl önce
arkadaslar havalimanı yanında güneybatısında 3km açgında arazimde çalışmaktaydım tüm gün rüzgar max 24-25km idi odaogleden sonra aksam saatlerinde oldukça iyi idi...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
melo'ya yazana ~ 9 yıl önce
okumama gerek yok...yani yusuf yusf vaziytleri demek istiyorsun sanırım...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adana Havalimanı ~ 9 yıl önce
hatay havalimanı çalışanı olarak sanki birşey beceriyormuşsunuz gibi neden inmedi diye mi soruyorsunuz ? siz hangi uçağı zamaında kaldırdınız acaba? THY bilet sırasında çelebi çalışanlarının rahat tavırları . elde telefon kafalarına göre iş yapmaları,,, müdürleriniz ile çalışanlarınız arasındaki gönül oyunlarınız rezilliğinizin bini bin para .siz sadece bunlara çalışın ...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Askeri pilot ~ 9 yıl önce
Uçağın inemediği zamanla ilgili hava durumu hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
? ~ 9 yıl önce
naaapcan hacı sorusturma mı açıcan ?
hatay havalimanı ~ 9 yıl önce
adana ucağı 2.5 saat havada kalıyor sonra antalya iniyor acaba hatay havalimanına nıcın inmemiş arası 15 dk. karayolu 180 km.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
adana havalimanı ~ 9 yıl önce
hatay havalimanında çelebi çalışanlarının kendi sorunlarından gönül oyunlarından , hangi uçağı zamanında gecikmesiz kaldırabilmiş ki
hatay havalimanı ~ 9 yıl önce
hava durumundan olmasın ?
melo'ya ~ 9 yıl önce
şimdi bi haberi oku... bi yazdıklarını oku... bir daha haberi oku... sonra bir daha yazdıklarını oku... bu işlemi bir kaç kez tekrarla belki durumu idrak edersin. "dam üstünde saksağan, vur beline kazmayı..."

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Okumadan ~ 9 yıl önce
Haberi okumadan yorum yapmayı ne kadar çok seviyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000