13 Şubat 2014, Perşembe 09:16:56

THY 3 YENİ HATTI UÇUŞ AĞINA EKLİYOR

Türk Hava Yolları, yaz sezonuyla birlikte uçuş ağına Avrupa'da 3 yeni noktayı daha ekleyecek.
  • Doğru valla easyjey bile haftada 4 sefer uçuyo bu yaz . Sunexpressin yaptığı ayıp. Anadolujetin taşeronluğunu yapacağına adam gibi önem versin izmire.
  • İzmire de yeni hat açsın. Yeni içhatlar terminali açılınca dış hatlar terminali baya boş kalıcak 15 milyonluk terminali 2-3 milyon yolcu kullanacak yazık. Sunexpress zaten az uçuyo yeni hat açıp haftada bir sefer koyuyo ( laf olsun diye ). Pegasus değerlendirmeye baksın bu işi thy yapmazsa.
  • thy ne kadar daha ahl ye yüklencek sabiha gökçene agırlık vermeli bence pegasus sabihaya 40 uçak koymuş hergün yeni hatlar açıyo thy ise sabihadan 10 boing 737 le operasyon yapıyo.sabihaya bu yaz 10 737 daha koyup yeni hatlar açmalı artık .
  • Ben munster'de oruruyorum 1993-2003 seneleri Arasinda her yaz Ankara ve İstanbuldan direk Ucardik zaten simdi tarifeli sefer olacak demek ki Ankaradan Anadoluya sefer baslatan ilk firma Thy'nin alt markasi Anadolujet degil Thy'nin o yillardaki ilk alt markasi THT'dir (TURK HAVA TASİMACİLİGİ) bunuda bir hatirlayin artik.
  • Sao paolo - buenos Aires , Bişkek - ulan batur ve bangkok - Vietnam uçuşlarında ara meydandan yolcu alınabiliyor. Bu durum özel izinlere bağlı
  • buenos airese,brezilyasız direkt uçsa süper olcak
  • THY'nin iki ülke arasında aktarmalı uçuşlarında yolcu taşıma hakkı var mı,yoksa sadece aktarmalı yolcuları mı taşıyor.Örneğin Buenos Aires'e Sao Paulo aktarmalı gidiyor.Bir kişi Sao Paulo-Buenos Aires arası uçmak istese THY bu yolcuya bilet satabiliyor mu? Afrika'da birçok nokta var mesela aktarmalı uçulan.Buralarda yerel halk uçabiliyor mu bu destinasyonlarda.
  • Açılacak uzun ucuşlar daha belli değil mi
  • Gurur verici , THY yeni Ucaklarin gelmesiyle birlikte daha da büyüyecektir. Yalniz Almanya cikisli , Antalya hatti nicin (sezonluk olabilr )acilmaz, bunu anlamis degilim? Kimse simdi oraya zaten SunExpress ucuyor demesin, Lufthansa'da Antalya'ya sefer düzenliyor! Mesela Frankfurt-Antalya Hatti acilip, yeni ucaklarin gelmesiyle Dis Hatlar'dan cekilecek olan A340'lar verilebilir. Ucak'lar yaz sezonunda full ceker!
  • Palma de Mallorca super olur yaz aylarinda.....

Türk Hava Yolları, yaz sezonuyla birlikte uçuş ağına Avrupa'da 3 yeni noktayı daha ekleyecek. 

Üst üste üç kez Avrupa'nın en iyi havayolu şirketi seçilen Türk Hava Yolları, yaz dönemiyle birlikte uçuş ağına yeni noktalar ekleme kararı aldı. THY Yönetimi tarafından alınan kararla Avrupa'da 3 şehir daha şirketin uçuş ağına katılıyor.

AirportHaber'in edindiği bilgiye göre; Türk Hava Yolları, Atatürk Havalimanı çıkışlı uçuşlarına 21 Mayıs 2014 tarihinden itibaren Bulgaristan'ın Varna, 24 Mayıs 2014'ten itibaren İtalya'nın Katanya ve 18 Haziran 2014'ten itibaren de Almanya'nın Münster şehirlerini uçuş ağına dahil edecek.

Türk Hava Yolları'nın ilk aşamada Varna ve Münster'e haftada 4, Katanya'ya ise haftada 3 sefer düzenleyeceği öğrenildi.

Alınan bu kararla, THY'nin Almanya'daki uçuş noktası 13, İtalya'daki uçuş noktası 8'e, Bulgaristan'daki uçuş noktası ise 2'ye yükselecek.

©AirportHaber.com

THY 3 YENİ HATTI UÇUŞ AĞINA EKLİYOR

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (20)

iPhone Uygulaması ~ 7 yıl önce
Doğru valla easyjey bile haftada 4 sefer uçuyo bu yaz . Sunexpressin yaptığı ayıp. Anadolujetin taşeronluğunu yapacağına adam gibi önem versin izmire.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 7 yıl önce
İzmire de yeni hat açsın. Yeni içhatlar terminali açılınca dış hatlar terminali baya boş kalıcak 15 milyonluk terminali 2-3 milyon yolcu kullanacak yazık. Sunexpress zaten az uçuyo yeni hat açıp haftada bir sefer koyuyo ( laf olsun diye ). Pegasus değerlendirmeye baksın bu işi thy yapmazsa.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
thy saw pgs ~ 7 yıl önce
thy ne kadar daha ahl ye yüklencek sabiha gökçene agırlık vermeli bence pegasus sabihaya 40 uçak koymuş hergün yeni hatlar açıyo thy ise sabihadan 10 boing 737 le operasyon yapıyo.sabihaya bu yaz 10 737 daha koyup yeni hatlar açmalı artık .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Munster ~ 7 yıl önce
Ben munster'de oruruyorum 1993-2003 seneleri Arasinda her yaz Ankara ve İstanbuldan direk Ucardik zaten simdi tarifeli sefer olacak demek ki Ankaradan Anadoluya sefer baslatan ilk firma Thy'nin alt markasi Anadolujet degil Thy'nin o yillardaki ilk alt markasi THT'dir (TURK HAVA TASİMACİLİGİ) bunuda bir hatirlayin artik.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
340cı ~ 7 yıl önce
Sao paolo - buenos Aires , Bişkek - ulan batur ve bangkok - Vietnam uçuşlarında ara meydandan yolcu alınabiliyor. Bu durum özel izinlere bağlı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hamburg/tolga ~ 7 yıl önce
buenos airese,brezilyasız direkt uçsa süper olcak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TK ~ 7 yıl önce
THY'nin iki ülke arasında aktarmalı uçuşlarında yolcu taşıma hakkı var mı,yoksa sadece aktarmalı yolcuları mı taşıyor.Örneğin Buenos Aires'e Sao Paulo aktarmalı gidiyor.Bir kişi Sao Paulo-Buenos Aires arası uçmak istese THY bu yolcuya bilet satabiliyor mu? Afrika'da birçok nokta var mesela aktarmalı uçulan.Buralarda yerel halk uçabiliyor mu bu destinasyonlarda.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TK Cevap ~ 7 yıl önce
Hayır uçamıyoor. THY sadece aktarma noktalarında yolcusunu indiriyor. Geri İstanbul'a dönerken de aktarma noktasında kalkış yaptığı yerden yolcu taşıyamıyor. Geçen sene İstanbul-Maldivler-Kolombo uçtum. Bu şekilde oldu.
buster ~ 7 yıl önce
3.trafik hakkı; O ülkelerle yapılan ve alınan izinlere göre değişiyor. Misal SAO-BUE hattında sadece o ara uçuş için bilet satabiliyor, thy.com'dan bakabilirsiniz. Ama diğer başka ülkelerde bu olmayabiliyor. Köstence-Varna & Varna-Köstence arası satabilecek mi ilgili ülkelerin sivil havacılıklarının vereceği karara göre belli olur sanırım.
k/m1 ~ 7 yıl önce
bir yolcu Sao-Paulo dan Buenos Aires e bilet alabiliyor aynı şekilde terside oluyor, nasıl becerdiler bilmiyorum ama anlaşma var. Nerden mi biliyorum çünkü bu seferi yaptım! Bkz:Bangkok - Ho Chi Minh City
iPhone Uygulaması ~ 7 yıl önce
Açılacak uzun ucuşlar daha belli değil mi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bülent ~ 7 yıl önce
Gurur verici , THY yeni Ucaklarin gelmesiyle birlikte daha da büyüyecektir. Yalniz Almanya cikisli , Antalya hatti nicin (sezonluk olabilr )acilmaz, bunu anlamis degilim? Kimse simdi oraya zaten SunExpress ucuyor demesin, Lufthansa'da Antalya'ya sefer düzenliyor! Mesela Frankfurt-Antalya Hatti acilip, yeni ucaklarin gelmesiyle Dis Hatlar'dan cekilecek olan A340'lar verilebilir. Ucak'lar yaz sezonunda full ceker!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Almanya - Antalya ~ 7 yıl önce
Geçtiğimiz yaz THY Almanya'nın belirli şehirleri ile İzmir ve Antalya arasında seferler koymuştu. Ancak genellikle zamanla kötüydü. Ben İzmir'den Hamburg' a 03:00 uçağı ile uçmuştum, dönüşte de Hamburg - Antalya uçağı saat 02:00 de Antalya'ya inmişti.
LUTFEN ~ 7 yıl önce
Palma de Mallorca super olur yaz aylarinda.....

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000