30 Eylül 2019, Pazartesi 13:47:48

TGS personeli büyük takdir topladı

Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da yaşanan 5.8 şiddetindeki deprem anında TGS personelinin davranışı büyük takdir topladı.
  • Star Alliance Ve THY Teşekkür Belgesi verilmeli.Ayın Personelı .
  • Bu düzgün arkadaşı Yeşilköy satiş ofisine örnek personel gönderilsin .Kiskanmayin doğrusu başarı devamı .
  • Apron çalışanıyım deprem saatinde apronda çalışıyordum. Hiç kimse bizi bilgi vermedi. Aileme ulaşamadım. Öncelik operasyon dediler ve bisi çalıştırdılar.
  • Bu memleket düzelirse böyle kaliteli insanlarla düzelecek
  • Mudur her yeri izliyor koltugunu kaptirma korkusundan :)))
  • Diğer masumlar gibi yakında onuda fetöcu ilan edersiniz!
  • Personeli de gecikmede yolcudan kaçsın
  • Söylenecek o kadar çok şey var ki hangisinden başlayayım. Sosyal medyada kameralara yansıyan bir görüntüyü paylaşmakla olsa keşke işler. Alanda operasyonu yürüten TGS herhangi bir konuda söz hakkı olmayan TGS. Kurucu ortağı oluyorsun şirket açılırken ama görmezden geliyorsun bir nebze de olsa. Yolcu memnuniyeti diyorsun, yolcuyu memnun etmesi için PERSONELİNİ MEMNUN ETMİYORSUN (tk personeli hariç tabi) Yolcu geliyor karşımıza neden somurtuyorsunuz diyor, herkes öyle diyor. Yolcuya bir şey diyemiyorsun. Bilse keşk2 ne halde, durumda olduğumuzu. Allahtan beter durumda değiliz tabi ama biraz daha iyileşmesi gerek "bağzı" şeylerin! Yıllık izinde yurtdışı gezisi planlıyorum mesela ama kesinlikle TK'dan bilet almam! Enayimiyim bir dünya para vereyim olsa pass hakkım yada indirimli bilet hakkım tamam vereyim parayı alayım eyvallah. Bi keresinde bir yolcu uçuş hakkımızla ilgili bir şey sordu sandı ki bizi tk personeliyiz pass hakkımız var. Dedim bizim onlarla alakamız yok, öyle uçuş muçuş hakkımızda yok acayip şaşırdı. Size en ilgincini söylicem sıkı durun; geçende bir yolcu ile karşılaştım pass uçuuor ama nasıl pass adam gatwick havalimanının duty free'sinde çalışıyormuş ve tk pass bilet hakkı veriyormuş yılda birkaç kez bunlar. Pass statüsünde öyle bir statü yok R10 resmen :D o kadar değersiziz yani. Üzdü :(
  • Tüm işi TGS yapıyor. Taşınma sürecinde tüm taşınmayı A’dan Z’ye TGS yaptı yeri geldi personel dolap taşıdı yeri geldi saatlerce mesai yaptı.Taşınma sürecinde ve sonrasında TGS mükenmel bir operasyon yürüttü birtane aksaklık olmadı.Ama gel gelelim taşınma parasını sadece THY aldı TGS hak etmedi.TGS yolcu memnuniyeti için ve THY nin para kazanması için haddinden fazla çaba gösterirken.THY karşılık olarak kendilerini TK yetkilisi diye adlandıran ama yolcudan kaçan personellerin açıklarını aramak canlarını yakmak için iş bilmeyen kibr abidesi insanları sahaya sürdü. Pas bilet mi güldürmeyin beni 10 yıldır gelecek eminim gelir.Taşınma parasımı eminim bir dahaki taşınmaya yatar.Dördücü çift ikramiye mi eminim oda olur.Herşeye rağmen bizler işimizi en iyi şekilde ahlaklı bir şekilde yapmaya devam edeceğiz kazandığımız parayı hakketmek için.
  • ALKIŞLIYOR VE TEBRİK EDİYORUM.

Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da yaşanan 5.8 şiddetindeki deprem anında TGS personelinin davranışı büyük takdir topladı.

Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi'nin Twitter'dan paylaştığı görüntülerde; bir TGS yolcu hizmetleri memuru deprem olduğunu hissetiği anda yolcusunu koruma altına aldı. 

Sarsıntı anında işlemlerini yaptığı yolcuyu yanına alarak bankonun altına götüren memur, büyük takdir topladı.

İşte o anlar:

 

TGS personeli büyük takdir topladı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

Star Alliance Hava Yolları Başarılı Personeli ~ 19 gün önce
Star Alliance Ve THY Teşekkür Belgesi verilmeli.Ayın Personelı .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yeşilköy Satiş Ofise terfi ~ 19 gün önce
Bu düzgün arkadaşı Yeşilköy satiş ofisine örnek personel gönderilsin .Kiskanmayin doğrusu başarı devamı .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yok canım ~ 19 gün önce
Bu arkadaşa ne kadar yakınsın sen onu söyle hele yada ta kendimisin
Mc mc ~ 20 gün önce
Apron çalışanıyım deprem saatinde apronda çalışıyordum. Hiç kimse bizi bilgi vermedi. Aileme ulaşamadım. Öncelik operasyon dediler ve bisi çalıştırdılar.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Adamsın ~ 20 gün önce
Bu memleket düzelirse böyle kaliteli insanlarla düzelecek

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Demek ~ 20 gün önce
Mudur her yeri izliyor koltugunu kaptirma korkusundan :)))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Önce takdir sonra tekdir! ~ 20 gün önce
Diğer masumlar gibi yakında onuda fetöcu ilan edersiniz!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Aynen ~ 20 gün önce
Merak etmeyin iett otobüsünün de bir ömrü var artık eskidi frenler tutmuyor motor vuruntu yapıyor(!)
Corendon ~ 20 gün önce
Personeli de gecikmede yolcudan kaçsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TGS ~ 20 gün önce
Söylenecek o kadar çok şey var ki hangisinden başlayayım. Sosyal medyada kameralara yansıyan bir görüntüyü paylaşmakla olsa keşke işler. Alanda operasyonu yürüten TGS herhangi bir konuda söz hakkı olmayan TGS. Kurucu ortağı oluyorsun şirket açılırken ama görmezden geliyorsun bir nebze de olsa. Yolcu memnuniyeti diyorsun, yolcuyu memnun etmesi için PERSONELİNİ MEMNUN ETMİYORSUN (tk personeli hariç tabi) Yolcu geliyor karşımıza neden somurtuyorsunuz diyor, herkes öyle diyor. Yolcuya bir şey diyemiyorsun. Bilse keşk2 ne halde, durumda olduğumuzu. Allahtan beter durumda değiliz tabi ama biraz daha iyileşmesi gerek "bağzı" şeylerin! Yıllık izinde yurtdışı gezisi planlıyorum mesela ama kesinlikle TK'dan bilet almam! Enayimiyim bir dünya para vereyim olsa pass hakkım yada indirimli bilet hakkım tamam vereyim parayı alayım eyvallah. Bi keresinde bir yolcu uçuş hakkımızla ilgili bir şey sordu sandı ki bizi tk personeliyiz pass hakkımız var. Dedim bizim onlarla alakamız yok, öyle uçuş muçuş hakkımızda yok acayip şaşırdı. Size en ilgincini söylicem sıkı durun; geçende bir yolcu ile karşılaştım pass uçuuor ama nasıl pass adam gatwick havalimanının duty free'sinde çalışıyormuş ve tk pass bilet hakkı veriyormuş yılda birkaç kez bunlar. Pass statüsünde öyle bir statü yok R10 resmen :D o kadar değersiziz yani. Üzdü :(

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yhm ~ 20 gün önce
Merhaba ben tgs yhm personeliyim. O sizin dediğiniz duty free çalışanı hikayesi şöyle anlatayım. Yurtdışı ülkelerinde havalimanı çalışanlarının pass bilet alma hakları var. Herkez kendi ülkesinin en büyük firması üzerinden alıyor. Örnek Almanya'da lutfansa havalimanında tuvalet temizleyenlere bile yılda birkaç kere (tam olarak sayısını bilmiyorum) pass bilet verme zorunluluğu var. Bunu o ülkenin kuralları belirliyor. R9 statüsünde yani yabancı havayolları statüsünde uçuyorlar. Myidtravel sitesinden alıyorlar.
Bisimit ~ 20 gün önce
Tüm işi TGS yapıyor. Taşınma sürecinde tüm taşınmayı A’dan Z’ye TGS yaptı yeri geldi personel dolap taşıdı yeri geldi saatlerce mesai yaptı.Taşınma sürecinde ve sonrasında TGS mükenmel bir operasyon yürüttü birtane aksaklık olmadı.Ama gel gelelim taşınma parasını sadece THY aldı TGS hak etmedi.TGS yolcu memnuniyeti için ve THY nin para kazanması için haddinden fazla çaba gösterirken.THY karşılık olarak kendilerini TK yetkilisi diye adlandıran ama yolcudan kaçan personellerin açıklarını aramak canlarını yakmak için iş bilmeyen kibr abidesi insanları sahaya sürdü. Pas bilet mi güldürmeyin beni 10 yıldır gelecek eminim gelir.Taşınma parasımı eminim bir dahaki taşınmaya yatar.Dördücü çift ikramiye mi eminim oda olur.Herşeye rağmen bizler işimizi en iyi şekilde ahlaklı bir şekilde yapmaya devam edeceğiz kazandığımız parayı hakketmek için.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Güzel insan ~ 20 gün önce
Taşınma parası da ne? Pass gelmez emin ol .. hangi şirketten aldın sunexpres? İran german? Hepsinden mi gelir diye düşünmeyelim işimize bakarsak en mutlu insan oluruz.. başkasının ekmeği bize ters..
çelebi ~ 20 gün önce
Bize yattı taşınma parası
XYZ ~ 20 gün önce
ALKIŞLIYOR VE TEBRİK EDİYORUM.

Yanıtla