26 Şubat 2011, Cumartesi 16:27:57

KOKPİTTEN İÇERİ BAKTI VE... "OH MY GOD!"

Amsterdam’daki uçak kazasından hemen sonra çekilen görüntüler, kaza sonrası yaşanan korku ve paniği gözler önüne serdi. İşte Airporthaber’in ulaştığı o çok özel görüntüler...
  • kazanın ilk olduğu gunlerden itibaren bu olay tk da araştırıldı ve ilgili tum yerlere raporlar ve araştırma sonuçlarıda gönderildi. kendi komplo teorilerinize göre değil GERÇEK BULGULAR, SES VE UÇUŞ KAYITLARI VE NTSB VE HOLLANDA OTORİTESİNİN raporlarına göre değerlendirildi. siz istediğiniz kadar bağırıp çağırın gerçeği değiştirip sulandıramasınız. rahmetli kaptan sizin için kahramandır, onlarca kişinin kurtulmasını sağlamıştır, benim içinse 9 kişinin ölümüne sebep olmuş bir kişidir. bu nereden baktığınıza göre değişir tabii ama arada birde kafanızı gömdüğünüz kumdan çıkarıp etrafa bir bakınızki, gerçeklerin neler olduğunuda görebilin. sonra yeniden kafanızı gömer birşey olmamış gibi yaparsınız. akıl-fikir diyorum o kadar...
  • Bir belgesel izleyip sanki olayin gercek şahidiymişcesine bu saçma direnişiniz nedir anlamıyorum? Yine diyorum bu kazada kaybın az olması merhum Hasan Tahsin ARISAN ve ekibinin kabiliyetidir ölülerin arkasından çamur atmayın bugün bir suç size yöneltse hiç kuşkusuz reddedersiniz hollanda kulenin boeingin ve belkide THY nin yaptıgıda budur ölünün üzerine suçu atmak en basit şeydir ha olayın oluş şeklini benim gibi mantığa yatkın şekilde açıklayın haklısınız diyeyim ama karşıma geçip yok belgeseldi buydu suydu geçin arkadaşım o işleri yanlı haber yapıyorlar bana gerçek kayıtlarla araştırmalarla gelin merhumların üzerine suç atmayın
  • Yani sizin demenizle pilotlar gerizekalı ve intihar ettiler hatta kasten uçağı düşürdüler tamam arkadaşlar ben haksızım herkes gerizekalı sizsiniz akıllı zaten pkk yida amerika kollamiyor siz her denilene inanmaya kendi pilotlarinizi asagilamaya devam edin.Ancak sunu unutmayin ki basında geçen çoğu şey yalan ve yanlıştır.Firmalar kişi ve kuruluşlar kendilerini temize çıkarmak için ölmüşlerin üzerine suç atar.Hatta ergonekon işide hasan tahsin arisan hocanin basinin altindan cikti ve ucak o yuzden arizalanip dustu ucagin dusme sebebide bilinmiyor amerika sistemleri bloke etti uçak düştü alın size uçağın düşme nedeni ... Hollanda kule suçunu üstlenmedi diretmeler sonucunda kalkan uçağın neden olduğu hava akımının etkisi oldugu açıklandı
  • hala pilot hatası değildir diye bas bas bağırmanın ne faydası var anlayabilmiş değilim. adamlar butun raporları hazırlamış, tv de belgeselini bile yayınlamış birileri hala arkadaşlarını koruma peşinde. tum dunya gordu bu uçağın pilotaj hatası yuzunden düştüğünü, tv de belgeselinden seyrettiler, raporlarını okudular vs. sen hala vorteks bilmemne yazıp dur. zaten anlatmaya çalıştığın şeyin adı vorteks değil, wake turbulance. onu yanlış yazdığın gibi oyle bir durumda ancak (bu vaka'da) inişten önce çok buyuk uçak inerse olur ki, onuda yanlış yazmışsın zaten. "tk uçağından önce buyuk uçak kaldırmış atc aynı pistten" diye. baştan aşağı yalan yanlış şeyleri yaz, sonra da editörden yardım bekle doğruların yazılmasını engellesin diye
  • Senin cahil biri olduğunu anladığım için laf anlatmak bişeyler ögretmek için kendimi yormayacağım vorteks etkisini bilmiyorsan az zahmet edip araştır. Ayrıca vorteks etkisi oldugu kaza günlerinde açıklandı sapık sapık konuşup beni gunaha sokma o ceviz kadar beynini zorlayip sendeki fikirlerin o insanlardada oldugunu düşün ve densiz densiz konusma yaslanmışsın rahat koltuğuna şöyle yapsaydı böyle yapsaydı diyorsun. Kimsin ki ne bilgin var havacılıkla veya uçaklarla en fazla vpilot sundur ögrenmişsin to/ga yı falan gelmiş burda ahkam kesiyosun sen kime neye çamur atıyosun bu hakkı sana kim veriyor haddini bil biraz ya üstelik sözü geçen insanlar acı bir şekilde can vermiş az terbiyeni takin.!!! yöneticim lütfen bu şahsı konuşturmayın !!!
  • vorteks i nereden gordun guzel kardeşim? hiç bir yerde, hiçbir raporda vorteks etkisi yazmıyor, sana vahiy yoluyla mı geldi bu bilgi? aynı arıza birçok uçuşta olmuş ve de olmaya devam ediyor, hepsi sağ salim inmişler bi bu uçak inememiş. inememe sebebi de kokpitteki işlerini düzgün yapmamaları 3 pilotun'da!!! birinci görevin uçağı uçurmak, o nasıl olacak hız olmadan peki? vorteksden serbest düşüş yapmış uçak, bak şu işe:) "zaten bi kalkış, bi iniş yapıyosun kokpitte, bari onu düzgün yap" derler adama boyle bi durumda. ben arkada hayatını kaybeden 6 kişiye uzuluyorum, hiç ugruna gittiler. ondeki 3 kışıde arkadakiler gibi ne olduğunu bile anlayamadıkları (anlamaları gerekirken) için buyuk suçlular özelliklede en öndeki 2 si...
  • bu videoyu sadece bir kez izleyebildim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. perihanın o sesi içimi yaktı. meslektaşım murat'a ve kaptanlarımıza ALLAH RAHMET EYLESIN. NUR ICINDE YATSINLAR.
  • Uçak stall olmuş çakılıyor toga yapacakmış (?) zaten vorteks etkisi var uçak boşluğa düşmüş hızla irtifa kaybediyor yerden yüksekliği 30 metre bile olmuş olsaki sanmıyorum son yaklaşma artık onlarca tonluk bir uçağın yere düşmesi kaç saniye alır zekanız beyniniz alıyor mu oturduğun koltuğa yaslanıp to/ga yapsaydı bu kaza olmazdı demek bile olağan üstü bir densizlik ayıptır ayıp!!! esefle kınıyorum Hasan Tahsin ARISAN yüzbinlerce saat uçuşu olan deneyimli bir pilottu...
  • Havacılıkla uçaklarla ilgili hiçbir fikri olmayan insanlar bizim değerli pilotlarımıza çirkef atmasın uçağın altimetresi bozuktur mutabık bu uçağı düşürecek bir sorun değil ancak önemli bir sorundur asıl sorun hollanda kuleye aittir bizim inen uçaktan önce büyük bir uçak kaldırılmış zaman kaybetmeden bizim uçağımız indirilmeye çalışılmış oluşan vorteks hava akımı yüzünden uçak stall a düşüp irtifa kaybetmiş ve yere çakılmıştır ve ölü sayısının bu kadar az olması pilotaj kabiliyetidir aşağılık kompleksine kapılıp o insanlara çamur atmayın siz yüzlerce kişinin mesuliyetini elinizde bulundurmak nedir bilirmisiniz ? bu kaza bir facia da olabilirdi Hasan Tahsin ARISAN 'ı ve ekibini ve diğer meftaları rahmetle anıyoruz...
  • hostesin feryatları ve haykırışı resmen yüreğimi acıttı. kendinden önce arkadaşlarını ve yolcuları düşünüyor. Allah yolunu daima açık etsin.

Amsterdam’da düşen THY uçağına ait yeni görüntüler ortaya çıktı. Airporthaber’e ulaşan görüntüler, kazadan hemen sonra bir yolcu tarafından kaydedildi.

Görüntülerde, can havliyle kendilerini dışarı atan yaralı yolcuların sağa sola koşuşturdukları görülüyor.

Üç parçaya bölünen uçağın enkazının bulunduğu yöne doğru ilerleyen ambulansların siren sesleri duyulurken, iki kişi uçağın kapalı olan ön kapısından içeri girerek yaralılara yardım etmek istiyor. Bu sırada kokpit camından içeri bakan bir kişi, üç kişinin yaşamını yitirdiği kokpitte gördüğü manzara karşısında ‘Oh my god’(Aman Allah’ım) diyerek şaşkınlığını dile getiriyor.

Bir başka karede ise, kanat üzerine çıkarak uçağın içindekilere yardım etmek isteyen yolcular ile tarlada yaralı halde yerde yatan yolcular görülüyor.

Kazadan yaralı olarak kurtulan kabin memuru Perihan Özden’in, uçağın enkazına doğru koşarak yaşamını yitiren kabin memuru Murat Ulvi Eskin’e, ‘Murat, Murat’ diye seslendiği duyuluyor.

Kazadan sonra kurtarma ekipleri, yolcuları bir hangarın içine alıyor. Yolcularla burada yakından ilgilenen Hollandalı yetkililer, yağmurluk ve battaniye vererek yolcuların üşümemelerini sağlıyor.

İşte bir uçak kazası sonrası yaşanan olağanüstü korku ve panik dakikaları...

KOKPİTTEN İÇERİ BAKTI VE... "OH MY GOD!"

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (44)

Misafir ~ 8 yıl önce
kazanın ilk olduğu gunlerden itibaren bu olay tk da araştırıldı ve ilgili tum yerlere raporlar ve araştırma sonuçlarıda gönderildi. kendi komplo teorilerinize göre değil GERÇEK BULGULAR, SES VE UÇUŞ KAYITLARI VE NTSB VE HOLLANDA OTORİTESİNİN raporlarına göre değerlendirildi. siz istediğiniz kadar bağırıp çağırın gerçeği değiştirip sulandıramasınız. rahmetli kaptan sizin için kahramandır, onlarca kişinin kurtulmasını sağlamıştır, benim içinse 9 kişinin ölümüne sebep olmuş bir kişidir. bu nereden baktığınıza göre değişir tabii ama arada birde kafanızı gömdüğünüz kumdan çıkarıp etrafa bir bakınızki, gerçeklerin neler olduğunuda görebilin. sonra yeniden kafanızı gömer birşey olmamış gibi yaparsınız. akıl-fikir diyorum o kadar...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Bir belgesel izleyip sanki olayin gercek şahidiymişcesine bu saçma direnişiniz nedir anlamıyorum? Yine diyorum bu kazada kaybın az olması merhum Hasan Tahsin ARISAN ve ekibinin kabiliyetidir ölülerin arkasından çamur atmayın bugün bir suç size yöneltse hiç kuşkusuz reddedersiniz hollanda kulenin boeingin ve belkide THY nin yaptıgıda budur ölünün üzerine suçu atmak en basit şeydir ha olayın oluş şeklini benim gibi mantığa yatkın şekilde açıklayın haklısınız diyeyim ama karşıma geçip yok belgeseldi buydu suydu geçin arkadaşım o işleri yanlı haber yapıyorlar bana gerçek kayıtlarla araştırmalarla gelin merhumların üzerine suç atmayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Yani sizin demenizle pilotlar gerizekalı ve intihar ettiler hatta kasten uçağı düşürdüler tamam arkadaşlar ben haksızım herkes gerizekalı sizsiniz akıllı zaten pkk yida amerika kollamiyor siz her denilene inanmaya kendi pilotlarinizi asagilamaya devam edin.Ancak sunu unutmayin ki basında geçen çoğu şey yalan ve yanlıştır.Firmalar kişi ve kuruluşlar kendilerini temize çıkarmak için ölmüşlerin üzerine suç atar.Hatta ergonekon işide hasan tahsin arisan hocanin basinin altindan cikti ve ucak o yuzden arizalanip dustu ucagin dusme sebebide bilinmiyor amerika sistemleri bloke etti uçak düştü alın size uçağın düşme nedeni ... Hollanda kule suçunu üstlenmedi diretmeler sonucunda kalkan uçağın neden olduğu hava akımının etkisi oldugu açıklandı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
hala pilot hatası değildir diye bas bas bağırmanın ne faydası var anlayabilmiş değilim. adamlar butun raporları hazırlamış, tv de belgeselini bile yayınlamış birileri hala arkadaşlarını koruma peşinde. tum dunya gordu bu uçağın pilotaj hatası yuzunden düştüğünü, tv de belgeselinden seyrettiler, raporlarını okudular vs. sen hala vorteks bilmemne yazıp dur. zaten anlatmaya çalıştığın şeyin adı vorteks değil, wake turbulance. onu yanlış yazdığın gibi oyle bir durumda ancak (bu vaka'da) inişten önce çok buyuk uçak inerse olur ki, onuda yanlış yazmışsın zaten. "tk uçağından önce buyuk uçak kaldırmış atc aynı pistten" diye. baştan aşağı yalan yanlış şeyleri yaz, sonra da editörden yardım bekle doğruların yazılmasını engellesin diye

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Senin cahil biri olduğunu anladığım için laf anlatmak bişeyler ögretmek için kendimi yormayacağım vorteks etkisini bilmiyorsan az zahmet edip araştır. Ayrıca vorteks etkisi oldugu kaza günlerinde açıklandı sapık sapık konuşup beni gunaha sokma o ceviz kadar beynini zorlayip sendeki fikirlerin o insanlardada oldugunu düşün ve densiz densiz konusma yaslanmışsın rahat koltuğuna şöyle yapsaydı böyle yapsaydı diyorsun. Kimsin ki ne bilgin var havacılıkla veya uçaklarla en fazla vpilot sundur ögrenmişsin to/ga yı falan gelmiş burda ahkam kesiyosun sen kime neye çamur atıyosun bu hakkı sana kim veriyor haddini bil biraz ya üstelik sözü geçen insanlar acı bir şekilde can vermiş az terbiyeni takin.!!! yöneticim lütfen bu şahsı konuşturmayın !!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
vorteks i nereden gordun guzel kardeşim? hiç bir yerde, hiçbir raporda vorteks etkisi yazmıyor, sana vahiy yoluyla mı geldi bu bilgi? aynı arıza birçok uçuşta olmuş ve de olmaya devam ediyor, hepsi sağ salim inmişler bi bu uçak inememiş. inememe sebebi de kokpitteki işlerini düzgün yapmamaları 3 pilotun'da!!! birinci görevin uçağı uçurmak, o nasıl olacak hız olmadan peki? vorteksden serbest düşüş yapmış uçak, bak şu işe:) "zaten bi kalkış, bi iniş yapıyosun kokpitte, bari onu düzgün yap" derler adama boyle bi durumda. ben arkada hayatını kaybeden 6 kişiye uzuluyorum, hiç ugruna gittiler. ondeki 3 kışıde arkadakiler gibi ne olduğunu bile anlayamadıkları (anlamaları gerekirken) için buyuk suçlular özelliklede en öndeki 2 si...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
bu videoyu sadece bir kez izleyebildim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. perihanın o sesi içimi yaktı. meslektaşım murat'a ve kaptanlarımıza ALLAH RAHMET EYLESIN. NUR ICINDE YATSINLAR.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Uçak stall olmuş çakılıyor toga yapacakmış (?) zaten vorteks etkisi var uçak boşluğa düşmüş hızla irtifa kaybediyor yerden yüksekliği 30 metre bile olmuş olsaki sanmıyorum son yaklaşma artık onlarca tonluk bir uçağın yere düşmesi kaç saniye alır zekanız beyniniz alıyor mu oturduğun koltuğa yaslanıp to/ga yapsaydı bu kaza olmazdı demek bile olağan üstü bir densizlik ayıptır ayıp!!! esefle kınıyorum Hasan Tahsin ARISAN yüzbinlerce saat uçuşu olan deneyimli bir pilottu...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
Havacılıkla uçaklarla ilgili hiçbir fikri olmayan insanlar bizim değerli pilotlarımıza çirkef atmasın uçağın altimetresi bozuktur mutabık bu uçağı düşürecek bir sorun değil ancak önemli bir sorundur asıl sorun hollanda kuleye aittir bizim inen uçaktan önce büyük bir uçak kaldırılmış zaman kaybetmeden bizim uçağımız indirilmeye çalışılmış oluşan vorteks hava akımı yüzünden uçak stall a düşüp irtifa kaybetmiş ve yere çakılmıştır ve ölü sayısının bu kadar az olması pilotaj kabiliyetidir aşağılık kompleksine kapılıp o insanlara çamur atmayın siz yüzlerce kişinin mesuliyetini elinizde bulundurmak nedir bilirmisiniz ? bu kaza bir facia da olabilirdi Hasan Tahsin ARISAN 'ı ve ekibini ve diğer meftaları rahmetle anıyoruz...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 8 yıl önce
hostesin feryatları ve haykırışı resmen yüreğimi acıttı. kendinden önce arkadaşlarını ve yolcuları düşünüyor. Allah yolunu daima açık etsin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000