29 Eylül 2020, Salı 16:05:43

İlker Aycı THY çalışanlarına seslendi

Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, THY çalışanlarına seslendi.
  • Rabbim en kısa zamanda sizin bu pervasız döneminizi sonlandırır ve sizi tarihe gomer İnsallah
  • alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
  • Şirketin üst yönetiminden alt yönetimine her kademesi tam bir facia. FACİA.
  • Thy tarihinin en başarısız yk başkanı çalışanlara seslenmiş. Batırdın kardeşim şirketi, ne konuşuyorsun.
  • Valla şirketin durumuna üzüleyimmi sevineyimmi bilemedim.İlker ve icra komitesi 5 sene önce beni işten attığında bayağı zor durumda kalmıştım.Etme bulma dünyası ama gene olan emekçlere oluyoryönetim kurulu toplayacağını toplamıştır.Kİmse kendini bir şey sanmasın.Allahın tokadını yiyen kendine geliverir.
  • Canimizi disimize takip calistik, buna odul olarak maaslarimizda kesinti yapildi. Tasarruf istiyorsan bu kadar ucak yerdeyken bu kadar pilotun, kabin memurunun sirkette isi ne? Yolla gitsin, isler acilinca yine kosa kosa gelecekler zaten. Benim maasimi neden kesiyorsjn? Yaziklar olsun!
  • Bilader çalışanına 1 ay bakamadın. Neyin videosunu gönderiyosun. Çalışanına 1 ay bile bakamayan ceo olucağıma gider bildiğim işi yaparım( eğer bildiği iş varsa). Çaycı olabilir mesela
  • İlker Aycı sen kendini o makamı dolduracak kapasitede görüyormuşsun? Malum sebepler olmasa acaba bu şirkette memur olabilir miydin? İşte bu da açıkça hak yemektir. İstifa et ve kapasitenin yetebileceği bir yerde işe başla. Torpilsiz emek ile kazanılan para kıymetlidir.
  • sahi bize aidiyet mavrasi atıyorlar da bu üst yönetimin maaşı da yüzde elli azaldı mi ben göremedim de ?
  • THY AİLESİ BAMBAŞKA

Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, THY çalışanlarına seslendi.

Pandemi sürecinin zorluğuna değinen Aycı, Hava İş Sendikası ile yürütülen görüşmelerle ilgili de değerlendirmelerde bulunarak Ali Kemal Tatlıbal'a teşekkür etti. 

THY'nin pandemi sürecinde dünya üzerindeki şirketlere göre geniş uçuş ağı nedeniyle daha az etkilendiğinin altını çizen Aycı, kargo taşımacılığında da '5. sıraya çıktık' dedi.

İşte Aycı'nın açıklamaları:

 

İlker Aycı THY çalışanlarına seslendi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (252)

bir bilen ~ 26 gün önce
Rabbim en kısa zamanda sizin bu pervasız döneminizi sonlandırır ve sizi tarihe gomer İnsallah

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cabincrew ~ 26 gün önce
alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BiziBitirdiniz ~ 27 gün önce
Şirketin üst yönetiminden alt yönetimine her kademesi tam bir facia. FACİA.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Gaskoin ~ 29 gün önce
Thy tarihinin en başarısız yk başkanı çalışanlara seslenmiş. Batırdın kardeşim şirketi, ne konuşuyorsun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İzmir den akf ~ 27 gün önce
THY iyi yönetilmiyor sayın başkanım lütfen önlem alalım,yoksa yakında maaşlarimizi almayacağız.
serdar ok ~ 1 ay önce
Valla şirketin durumuna üzüleyimmi sevineyimmi bilemedim.İlker ve icra komitesi 5 sene önce beni işten attığında bayağı zor durumda kalmıştım.Etme bulma dünyası ama gene olan emekçlere oluyoryönetim kurulu toplayacağını toplamıştır.Kİmse kendini bir şey sanmasın.Allahın tokadını yiyen kendine geliverir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kargo Muduru ~ 1 ay önce
Canimizi disimize takip calistik, buna odul olarak maaslarimizda kesinti yapildi. Tasarruf istiyorsan bu kadar ucak yerdeyken bu kadar pilotun, kabin memurunun sirkette isi ne? Yolla gitsin, isler acilinca yine kosa kosa gelecekler zaten. Benim maasimi neden kesiyorsjn? Yaziklar olsun!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Alla alla ~ 27 gün önce
Seni neden cikarmiyorda pilot kabin memuru cikartiyor?
Kalitesiz insan ~ 27 gün önce
Sen çok kalitesiz bir insansın. Detay yazmama gerek yok. Sen zaten çok net yazmışsın.
77 ci ~ 27 gün önce
senin yüklediğin uçaklar kendi uçmadı biraderim, ben ayni saatte uçuş yapıp maasin yarısını alıyorum, akıllı olun biraz
komik ~ 26 gün önce
Thy Kargodaki torpille giren görgüsüzmüdürlerden birinin yapacağı açıklama bu kadar olur ancak şaşirmadim.
... ~ 26 gün önce
Kalitesiz bir yorum.
fo ~ 25 gün önce
bir düşün bakalım o uçaklar müdürsüz mü uçabilir pilotsuz mu?
1 ay bakamadın ~ 1 ay önce
Bilader çalışanına 1 ay bakamadın. Neyin videosunu gönderiyosun. Çalışanına 1 ay bile bakamayan ceo olucağıma gider bildiğim işi yaparım( eğer bildiği iş varsa). Çaycı olabilir mesela

Yanıtla

Kalan karakter 1000
KAPTAN ~ 1 ay önce
İlker Aycı sen kendini o makamı dolduracak kapasitede görüyormuşsun? Malum sebepler olmasa acaba bu şirkette memur olabilir miydin? İşte bu da açıkça hak yemektir. İstifa et ve kapasitenin yetebileceği bir yerde işe başla. Torpilsiz emek ile kazanılan para kıymetlidir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
havaci ~ 27 gün önce
torpilsiz? emek? hak etmek? bunlar “yeni türkiye” de sözlükten çıktı hocam, onemli olan sorgu sual olmadan biat etmek. ancak er ya da geç bu ülke normalleşecek, bu şirketin pilotu hostesi teknisyeni yer çalışanı alnının akıyla emek vermeye devam edecek ancak göz önündekiler tarih olacak ve inanıyorum bu süreç yakındır, bu tükenmişlik onu gösteriyor
Yav HE he ~ 26 gün önce
Kaptan acaba sen o kokpiti hakediyormusun ACABA
paylıt ~ 1 ay önce
sahi bize aidiyet mavrasi atıyorlar da bu üst yönetimin maaşı da yüzde elli azaldı mi ben göremedim de ?

Yanıtla