08 Nisan 2020, Çarşamba 23:07:45

Hava İş'ten tüm üyelere kredi imkanı!

Türkiye Sivil Havacılık Sendikası (Hava İş) her üyesinin kullanabilceği sorgusuz sualsiz kredi anlaşması yaptı.
  • MALESEF KREDİ PUANIM DUŞUK DENEREK RED ALDIM . NASIL ANLAŞMA OLMUŞ ANLAMADIM .
  • sendikamıza çok teşekkürler, ellerinden geleni yapıyorlar
  • Daha uygun krediler var piyasada
  • %1.09 çok fazla değil mi, vakıfbank %.99 ile veriyor zaten.nasıl bir avantaj olduğunu anlayamadım.
  • HERKES BASVURABILIR ZATEN SU AN KIM BANKADAN KREDI CEKSE BU KADAR BILE FAIZ ALMAZLAR HERHALDE HAVA IS BURDANDA KOMISYON ALIYOR ..
  • Bana biraz kelime oyunu gibi geldi. Yasa Covid-19'dan dolayı çıkartılanlar alınıcak diyor. Thy bu kapsama girmemek için cinlik yapıp iş akdi feshi tebligatına "performanstan dolayı çıkarıldınız" yazıyor.
  • Havaiş'ten önce TALPA aynı oranlarla teklifi sunmuştu zaten.
  • neden yaptığım yorumlar yayınlanmıyor??? devletin ve THY'nin yanında olmam sendikanın bir bok olmadığını söylemem zorunuza mı gidiyor???? lafa geldimi meydanda kül bırakmıyorsunuz ama siz kimin paralı habercilerisiniz acaba?? sefa bey boşuna konuşmuyormuş.... bu son yorumum oda sana... sen okuduğunda ben çoktannnnn uygulamanı silmiş olacağım.....
  • ne kredisi issiz kaldikdan sonra bir de bunu nasil odiycek millet devlet para basip vermeli butun devletlerin yaptigi bu
  • Borc yetmedi daha da borclanalim hemi Hava Is

Türkiye Sivil Havacılık Sendikası (Hava İş) her üyesinin kullanabilceği sorgusuz sualsiz kredi anlaşması yaptı.

Hava İş'ten yapılan açıklamada tüm üyelerin Türkiye Ekonomi Bankası'na (TEB) kredi başvurusu yapabileceği belirtildi.

Kabin memurları için 10 bin TL kokpit ekipleri için 50 bin limitli kredilerin kredi puanına bakılmaksızın kullanılabileceğini duyurdu.

İşte Hava İş'in açıklaması;
Değerli üyelerimiz,

Üyelerimizin Kısa Çalışma Ödeneği süresince maddi kayıplarını bir nebze azaltmak için Türkiye Ekonomi Bankası (TEB)  ile sadece üyelerimizin yararlanabileceği bir kredi anlaşması imzalamış bulunmaktayız.

TEB ile yapılan anlaşma doğrultusunda Kabin ekibi üyelerimiz 10.000 TL, Kokpit ekibi üyelerimiz 50.000 TL limitli  % 1.09 faiz oranı, 36 ay vade ile 3 ay ertelemeli ihtiyaç kredisi kullanabilmektedir. Kredi puanına bakılmaksızın tüm üyelerimiz ihtiyaç kredisinden yararlanabilmektedir. Kredi çekmek isteyen üyelerimizin;

T.C. Kimlik Numarası ve İletişim bilgilerini talep@havais.org.tr adresine göndermeleri yeterli olacaktır. Kredi kullanmak isteyen üyelerimiz TEB müşteri temsilcileri tarafından aranılacak ve kredi imkanından yararlandırılacaktır.

Sağlıkla Kalın.

Türkiye Sivil Havacılık Sendikası (Hava-İş)

Hava İş'ten tüm üyelere kredi imkanı!

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (44)

TEB ~ 2 ay önce
MALESEF KREDİ PUANIM DUŞUK DENEREK RED ALDIM . NASIL ANLAŞMA OLMUŞ ANLAMADIM .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
proceci ~ 2 ay önce
benim de tanıdığım en az 3 kişinin kredisi iptal oldu. yanlış bilgilendirme. düzeltmeliler yaptıkları yanlşı.
projeci ~ 2 ay önce
sendikamıza çok teşekkürler, ellerinden geleni yapıyorlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yalan is ~ 2 ay önce
*TEB ile yapmış olduğumuz Kredi anlaşmasına başvurular devam etmektedir. Ancak Türk Ekonomi Bankasının kendi kredi politikaları doğrultusunda değerlendirilecektir. Hâlihazırda kullanmış olduğunuz kredi miktarı gelir oranınızı aşıyorsa, daha önceki dönemlerde ödeme düzensizliği ya da icra takibiniz varsa vs.. maalesef bu imkândan yararlanamayacaktır. Sorgusuz vericekleri dedigi kredinin altına düştükleri not
G. ~ 2 ay önce
Daha uygun krediler var piyasada

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tavsiye ~ 2 ay önce
%1.09 çok fazla değil mi, vakıfbank %.99 ile veriyor zaten.nasıl bir avantaj olduğunu anlayamadım.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HERKES ~ 2 ay önce
HERKES BASVURABILIR ZATEN SU AN KIM BANKADAN KREDI CEKSE BU KADAR BILE FAIZ ALMAZLAR HERHALDE HAVA IS BURDANDA KOMISYON ALIYOR ..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kelime oyunu ~ 2 ay önce
Bana biraz kelime oyunu gibi geldi. Yasa Covid-19'dan dolayı çıkartılanlar alınıcak diyor. Thy bu kapsama girmemek için cinlik yapıp iş akdi feshi tebligatına "performanstan dolayı çıkarıldınız" yazıyor.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fo ~ 2 ay önce
Havaiş'ten önce TALPA aynı oranlarla teklifi sunmuştu zaten.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hayırdır airport haber ~ 2 ay önce
neden yaptığım yorumlar yayınlanmıyor??? devletin ve THY'nin yanında olmam sendikanın bir bok olmadığını söylemem zorunuza mı gidiyor???? lafa geldimi meydanda kül bırakmıyorsunuz ama siz kimin paralı habercilerisiniz acaba?? sefa bey boşuna konuşmuyormuş.... bu son yorumum oda sana... sen okuduğunda ben çoktannnnn uygulamanı silmiş olacağım.....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yazik ~ 2 ay önce
ne kredisi issiz kaldikdan sonra bir de bunu nasil odiycek millet devlet para basip vermeli butun devletlerin yaptigi bu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Oksijen İsrafısın ~ 2 ay önce
Hiç bir şey bilmediğin yaptığın yorumlardan belli.Muhtemelen onun bunun maaşı düşsün diyen hasetçilerdensin.Bugün dünyada amerikadan başka hiçbir ülke karşılıksız para basamaz. Bilgiye erişimin bu kadar kolay olduğu ortam da iki satır makale okumaya kırk dereden su getirenler saçma sapan yorumlar yapmaya hiç erinmiyor. İşiniz gücünüz hasetlik. Bazen diyorum ki keşke Anafartalar Komutanı, Gazi, İlk Cumhur ve Meclis Başkanı,Türkiye Cumhuriyeti Devleti Kurucusu Mareşal Mustafa Kemal Atatürk kurtarmasamıydı acaba bu bir güzelim ülkeyi. Çünkü siz bu ülkeyi haketmiyorsunuz.
Sendikaya ithafen ~ 2 ay önce
Su işler bitsin ilk isim sendikadan cikmak olacak nasil bir sendikamiz var ayrima gel! Banka,kokpit ekibi fazla aliyor ona 50bin sıkalım demis tamam da kabin icin 10bin nedir?sendika boyle birseye nasil olur verir?50bin ile 3ay herkes rahat idare eder ama 10bin nedir kardesim sakiz parasi gibi? Dalga geciyorsunuz resmen! Simdi birileri linc edecek ama 4 kisilik ailenin yoksulluk siniri 7.636tl!!! Sendika da Baskan ve calisanlar kac parayla gecinecek aylik tabi orasini allah bilir
Yetmedi ~ 2 ay önce
Borc yetmedi daha da borclanalim hemi Hava Is

Yanıtla