10 Nisan 2019, Çarşamba 13:47:15

TGS'den devam primine zam

Yer hizmetleri şirketi Turkish Ground Services (TGS), İstanbul Havalimanı geçiş ile birlikte devam primlerine zam yaptı.
  • tk
  • Kurallar Avrupa standartlarinda maaşlar Afrika
  • Mayis 5 de ortalik karisir ikramiyeyi alipda giden cook olacak.Yerine adam alsanda yetismesi aylar belkide yillar alir.
  • ya arkadas burda sıcakta az ekıple çalısan bızız bıze neden yok bu bayragın altında bız calısmıyozmu tabı ıstanbuldakıler bunun kat kat mıslını hak edıyolar braz vıcdanlı olalım her ay degısık maas yatıo
  • Arkadaşlar taşınma parası varmı tk ile teknik çalışanlarına yatmış bilgisi net olan bizlere yatıcak mi
  • 12saat çalışmamızın hakkını verin hakkım haram olsun
  • Fark yok hep basitte alıyorlar çalışanı
  • İşe giderken ailem kumanya hazirliyor resmen yolda karnin acikmasin diye memleketemi gidiyoruz işemi anlamadım ikramiyeyi alır almaz ben topuk canımı yolda bulmadım kardes ;)
  • İkramiyeyi alır almaz baba kaçar çoğu insan da bunu bekliyor sanırım....olucak gibi değil hiç bir olur tarafı yok...
  • Ya şükredin işiniz var yoksa akgençlikte burda çalışmak isteyen insan cok beğenmeyen gitsin

Yer hizmetleri şirketi Turkish Ground Services (TGS), İstanbul Havalimanı geçiş ile birlikte devam primlerine zam yaptı.

Edinilen bilgiye göre; personele maaşla birlikte verilen devam primi İstanbul Havalimanı'na taşınma sonrası artırıldı. Hali hazırda 229 Lira olan devam primi, 300 TL'ye çıkarıldı. Yapılan zam personele tebliğ edilirken, 300 TL'ye çıkarılan devam priminin Mayıs ayı maaşıyla birlikte hesaplara yatıralacağı kaydedildi.

Öte yanda devam primi zammından sadece İstanbul Havalimanı'nda görev yapan personelin yararlanacağı öğrenildi.

TGS'den devam primine zam

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (92)

kkk ~ 9 saat önce
tk

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 20 saat önce
Kurallar Avrupa standartlarinda maaşlar Afrika

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs apron ~ 6 gün önce
Mayis 5 de ortalik karisir ikramiyeyi alipda giden cook olacak.Yerine adam alsanda yetismesi aylar belkide yillar alir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Uçak altı ~ 4 gün önce
5 mayıs 'ta toplu iş bırakmalı olucak güldürmeyin eskiler yerinden oynamaz ekstra parada yatmaz çalışmaya devam boş yere rüzgar yapmayın
Apron ~ 2 gün önce
Mayıs 5 de TGS çok eleman kaybedecek
ADA istasyonu ~ 8 gün önce
ya arkadas burda sıcakta az ekıple çalısan bızız bıze neden yok bu bayragın altında bız calısmıyozmu tabı ıstanbuldakıler bunun kat kat mıslını hak edıyolar braz vıcdanlı olalım her ay degısık maas yatıo

Yanıtla

Kalan karakter 1000
5m Bülent tel ~ 6 gün önce
Arkadaşlar taşınma parası bizede yatacakmı. Bilgisi olan varmı?
Bülent tel ~ 5 gün önce
5m taşınma parası yatarmı arkadaşlar
Tgs ~ 9 gün önce
Arkadaşlar taşınma parası varmı tk ile teknik çalışanlarına yatmış bilgisi net olan bizlere yatıcak mi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 8 gün önce
Bize vermezler 76 tl den belli biz insan değiliz adam yerine koymuyorlar çalışanı beklemeyin
Uçak altı ~ 8 gün önce
Ne taşınma parası hayal kurmayın tgs thy velrçedi zinası hala aklınız basmadımı
Çayeli ~ 8 gün önce
Çok beklersin. İşiniz gücünüz para. Biraz da işinizi düşünün.
Oprtr ~ 8 gün önce
Bekliyoruz ??
Makinist ~ 9 gün önce
12saat çalışmamızın hakkını verin hakkım haram olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs Hiç iyi gitmiyor ~ 10 gün önce
Fark yok hep basitte alıyorlar çalışanı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs ~ 11 gün önce
İşe giderken ailem kumanya hazirliyor resmen yolda karnin acikmasin diye memleketemi gidiyoruz işemi anlamadım ikramiyeyi alır almaz ben topuk canımı yolda bulmadım kardes ;)

Yanıtla