24 Ocak 2018, Çarşamba 22:22:00

TGS'de 2018 yılı zam oranları belli oldu

Türk Hava Yolları'nın iştiraklerinden Turkish Ground Services'de (TGS) zam oranları belli oldu.
  • Mülakata cağrılan varmı alımlar ne zaman başlar yada şuan neden alım olmuyor bilen varsa yazsın catladık artık
  • istanbul mülakat sonucu için aranan varsa yolcu hizmetleri için mi yönlendirme için mi aranıyor lütfen bilgisi olan varsa yazsın
  • Yönlendirme olunca mesele herkes cevap vermiş burada insanlar yhm eğitimi var mı diyor ses yok. Yardımseverliği öğrenin sonra kadroyu düşünün.yardımseverlik olsa dışarıdan alım yapılıyor diye isyan etmez içinizde bencillik var o sebebten . Allah kalbinize göre versin :)
  • Ağlayan cahil reisçiler vardı ne oldu ulaaa :))) korkmayın aman ha
  • İZMİR'DE DURUMLAR NE BİLEN VAR MI?
  • Bir kaç gün önce yönlendirmeden daha yeni alınanlar oldu kadroya. Yönlendirmede çalışıyorsanız nasıl haberiniz yok ? İsim olarak gidiyor gruptan yani bu kişiler kadroya alındı deniyor alınmayanlarda oldu tabi. haberiniz oluyor yani
  • Yhm İstanbul eğitimleri başladığını duydum arkadaşlar ne kadar doğru bilen var mı? Çalışan biri söyledi
  • Yönlendirme alınıyor okumustum arkadaşım yolcu hiz alımı başlamış mı demek bu. Ayrıca istanbul için bekliyorum bir ay oldu mülakat olalı aynı zman mülakat olup da aranan var mı
  • Yönlendirmeden kadroya alınanlar oldu
  • Kardeşim size sormuşlar yönlendirme kabul eder misiniz siz de kabul etmişsiniz. Silah zoruyla bir durum olmamış yani. Yönlendirmeden kadroya geçenler olmuş. Şimdi dışarıdan alım yapıyor diye isyan etme herkes ekmeğinin peşinde. Hayret ya

Türk Hava Yolları'nın iştiraklerinden Turkish Ground Services'de (TGS) zam oranları belli oldu.

AirportHaber'in edindiği billgiye göre; Turkish Ground Services'de personelin merakla beklediği zam oranı büyük oranda netleşti.

TGS'de 2018 yılı için memur ve işçilere yüzde 14 oranında zam uygulanacak. 

TGS yönetiminin kısa süre içerisinde zam oranlarını açıklayacağı öğrenildi.

©AirportHaber

TGS'de 2018 yılı zam oranları belli oldu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (1770)

İstanbul yhm ~ 3 gün önce
Mülakata cağrılan varmı alımlar ne zaman başlar yada şuan neden alım olmuyor bilen varsa yazsın catladık artık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yhm ~ 4 gün önce
istanbul mülakat sonucu için aranan varsa yolcu hizmetleri için mi yönlendirme için mi aranıyor lütfen bilgisi olan varsa yazsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yhm eğitim ~ 4 gün önce
Yönlendirme olunca mesele herkes cevap vermiş burada insanlar yhm eğitimi var mı diyor ses yok. Yardımseverliği öğrenin sonra kadroyu düşünün.yardımseverlik olsa dışarıdan alım yapılıyor diye isyan etmez içinizde bencillik var o sebebten . Allah kalbinize göre versin :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Haberimiz mi var ~ 4 gün önce
Arkadaş Yhm alımı olsa zaten söyleriz biz yhm için mülakata girdik olumlu dediler sonra alım yok diye teklif ettiler geçici yönlendirme diye kabul ettik .. Havalimanı çok kalabalık zaten ofislere gittiğimiz yok haberimiz olmuyor yani sandığınız gibi
Karadeniz ~ 5 gün önce
Ağlayan cahil reisçiler vardı ne oldu ulaaa :))) korkmayın aman ha

Yanıtla

Kalan karakter 1000
35 ~ 6 gün önce
İZMİR'DE DURUMLAR NE BİLEN VAR MI?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Soran arkadaş ~ 6 gün önce
Bir kaç gün önce yönlendirmeden daha yeni alınanlar oldu kadroya. Yönlendirmede çalışıyorsanız nasıl haberiniz yok ? İsim olarak gidiyor gruptan yani bu kişiler kadroya alındı deniyor alınmayanlarda oldu tabi. haberiniz oluyor yani

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 6 gün önce
Yönlendirmeden kadroya alınan değil onlar burada umutları kirmayalim onlar her ekipten 50 kişi yönlendirme memuru için görevlendirildi görev süresi kısa sürdü ve tekrardan takım elbiseleri giyilip eski görev yerlerine geçiş yapıldı .
OYLE degil ~ 6 gün önce
Kadrolu calisanlarin bazilarini yonlendirmeye aldilar bir haftalik sonra geri eski yerlerine gectiler onun disinda syan hic bir yonlendirme kadrolu degil isim toplaniyo sadece birader
Haberimiz yok ~ 6 gün önce
Arkadaşlar bazı kişiler 1-2 ay önce direkt Yhm olarak başladı.. Daha sonra o kişileride yönlendirmeye çektiler üniformalarını çıkarttılar .. geçen günlerde de tekrar kadrolarına geri döndüler yani onlar zaten yhm üniforması ile daha önce çalışan kişilerdi... Yönlendirme olarak eğitim alıp başlayıp kadroya geçen olmadı.
Yhm ~ 6 gün önce
Yhm İstanbul eğitimleri başladığını duydum arkadaşlar ne kadar doğru bilen var mı? Çalışan biri söyledi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Evet bilgi lütfen ~ 6 gün önce
İstanbul için Yhm olarak eğitimde olan var mı ??
Yhm ~ 7 gün önce
Yönlendirme alınıyor okumustum arkadaşım yolcu hiz alımı başlamış mı demek bu. Ayrıca istanbul için bekliyorum bir ay oldu mülakat olalı aynı zman mülakat olup da aranan var mı

Yanıtla