10 Eylül 2021, Cuma 15:02:01

TGS çalışanlara duyurdu; Bugün hesaplara yatıyor

Turkish Ground Services (TGS) çalışanlarının maaş bankası Yapı Kredi tarafından yılda bir kez ödenen promosyon ödemesi bugün hesaplara yatıyor.
  • Alım ne zaman olcak onuda haber verseniz artık ?
  • HAYIRLI UĞURLU OLSUN İNŞALLAH DAHA GÜZEL MAAŞLAR ALIP GEÇİM DERDİ DÜŞÜNMEDİĞİNİZ GÜNLERDE OLUR.
  • THY A.O. VE THY KARGO VE THY TEKNİK YOK TGS VAR BAŞKA YAPACAK İŞYER AĞIR ÇALIŞ ÇALIŞ ÇALIŞ SUSUYOR VE DÜŞSMAN EDİYORUZ...!!!!!!!!
  • Bu promosyonları artık TEKNIK A.S olarak bizde istiyoruz. Bankanın verdiği bir ücreti ben şirkete bunca yıldır verdim, kaldı ki o paralar bana gelmedi AO ya passat oldu jetta oldu. Artık aidiyet duygum bitti ve ben bu promosyonumu şirkete yedirmek istemiyorum. Ben almak istiyorum. Bunu resmiyete de taşıyacağım. Şimdiye kadar yediğiniz yeter!
  • bizimkiler de parayı cukka yapsınlar, müdürlere pirim olarak dağıtsınlar, yazık.. işçinin ahı kimsede kalmaz beyler bayanlar...
  • Verin insanlar sonda kuru maas bu yogunluk bu stres cekilmiyor seflere mudurlere vermeyin hak etmedikleri maasi aliyorlar torpilli abiler
  • Çay kaşığı ile verip tencere ile geri alacaklar netice itibariyle aksini iddia eden norveçte yaşıyordur
  • Aklıma Bir An Orta Okul Mezunu Müdürler Ve Şeller Geldi.
  • İki kere markete gitsen bitti :D
  • Sadece promosyonunu yedik, niye hemen lagaluga ediyonuz, ne var yani

Turkish Ground Services (TGS) çalışanlarının maaş bankası Yapı Kredi tarafından yılda bir kez ödenen promosyon ödemesi bugün hesaplara yatıyor.

TGS yönetimi tarafından çalışanlara yapılan bilgilendirmede 1000 TL'lik promosyon ödemesinin bugün ödeneceği açıklandı.
,

TGS çalışanlara duyurdu; Bugün hesaplara yatıyor

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (82)

işsiz genç ~ 6 gün önce
Alım ne zaman olcak onuda haber verseniz artık ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
HAYIRLI OLSUN ~ 7 gün önce
HAYIRLI UĞURLU OLSUN İNŞALLAH DAHA GÜZEL MAAŞLAR ALIP GEÇİM DERDİ DÜŞÜNMEDİĞİNİZ GÜNLERDE OLUR.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hayırlı olsun ~ 8 gün önce
THY A.O. VE THY KARGO VE THY TEKNİK YOK TGS VAR BAŞKA YAPACAK İŞYER AĞIR ÇALIŞ ÇALIŞ ÇALIŞ SUSUYOR VE DÜŞSMAN EDİYORUZ...!!!!!!!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
THY TEKNIK ~ 8 gün önce
Bu promosyonları artık TEKNIK A.S olarak bizde istiyoruz. Bankanın verdiği bir ücreti ben şirkete bunca yıldır verdim, kaldı ki o paralar bana gelmedi AO ya passat oldu jetta oldu. Artık aidiyet duygum bitti ve ben bu promosyonumu şirkete yedirmek istemiyorum. Ben almak istiyorum. Bunu resmiyete de taşıyacağım. Şimdiye kadar yediğiniz yeter!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Do&Co ~ 8 gün önce
bizimkiler de parayı cukka yapsınlar, müdürlere pirim olarak dağıtsınlar, yazık.. işçinin ahı kimsede kalmaz beyler bayanlar...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tgs amelesi ~ 9 gün önce
Verin insanlar sonda kuru maas bu yogunluk bu stres cekilmiyor seflere mudurlere vermeyin hak etmedikleri maasi aliyorlar torpilli abiler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Acı Gerçek ~ 9 gün önce
Çay kaşığı ile verip tencere ile geri alacaklar netice itibariyle aksini iddia eden norveçte yaşıyordur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Şoför kart ~ 10 gün önce
Aklıma Bir An Orta Okul Mezunu Müdürler Ve Şeller Geldi.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ne garip... ~ 8 gün önce
Arkadaş belirtmiş müdür ortaokulu... Doğru ve ana şirkette de sanat okulu mezunu lisans mezunlarını yönetiyor. Eğitim iyice ayaklara alındı. Avrupa üretir satar ve pazar olarak kullandığı ülkelere eğitimin gereksizliğini yansıtır ki ülke üretmesi eğitimli kişi küsüp ülkede ilerleme olmasın diye. Bu oyunu iyice yutmuşuz hayırlı olsun. Hat Hot tipler amele gibi calıştırır insanları ve sonra kazandık sanırız, lafım anlayanadır ve az miktarda kaldıysa bunu anlayan...
19 Buçuk Korana Tipi! ~ 7 gün önce
Dolmuşcu Olanda/Var Pazarcı Olan'da Var Aralarında.Arkadaşım Doru Bir Kanıya Varmış Bıravo.
Market ~ 10 gün önce
İki kere markete gitsen bitti :D

Yanıtla