27 Mayıs 2019, Pazartesi 09:46:54

Sunexpress uçağında yanlış anons

Antalya-Diyarbakır seferini yapan SunExspres uçağının kabin amirinin anonsu, yolcuları önce şaşırttı sonra güldürdü.
  • Hiç başka haber bulamadınız mı yazacak
  • ben de şakayı devam ettirmek için uçağı Van gölüne indirecektim ama üşendim.
  • Siz nasıl öğrendiniz acaba...
  • Canim amirim. Herkesi guldurmussunuzdur. Ellerinize agzina saglik
  • Ayda 50 bacak ucarsan en zor anons, nereye gidiyorduk :)
  • Bazen uçaklar havalimanına iner inmez duraklama yapmadan tekrar yolcu alıp başka yere uçuyorlar.Hostes ne yapsın
  • Bu yanlıslıgu ancak bu meslegin icindekiler anlar, kokpit bile anlayamabilir, kabin kabini anlar
  • Telafi icin yoluclara 2'ser dilim baklava ikrami zaruriyeti olusmustur.
  • Olur böyle şeyler....
  • Ne kadar büyütüldü.Sonuçta kabin amiri de insan.Hata yapabilir.Kaldı ki yaptığı bu hata uçuş emniyetiyle alakası yok.

Antalya-Diyarbakır seferini yapan SunExspres uçağının kabin amirinin anonsu, yolcuları önce şaşırttı sonra güldürdü.

Sunexpress Havayolları'nın Antalya’dan kalkan ve Diyarbakır’a giden XQ7712 sefer sayılı uçağın Diyarbakır’a inişi sırasında gülümseten bir gelişme yaşandı. Uçağın kabin amiri, Diyarbakır Havalimanı pistine inen uçağın, Gaziantep’e başarılı bir şekilde iniş yaptığını anons etti. Bu anons, uçakta bulunan yolcularda şaşkınlığa neden oldu. Daha sonra yolcuların “Diyarbakır’a gidecektik” demesinin ardından, kabin amiri ‘pardon’ diyerek, anonsunu düzeltti. Hostesin Diyarbakır’a inildiği anonsunu duyan yolcular, rahat bir nefes aldı.

Gülüşmelerin yaşandığı uçakta, Diyarbakırlı yolcular ile hostes arasında güzel diyaloglar da oluştu. 

Sunexpress uçağında yanlış anons

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (18)

Cpr ~ 3 ay önce
Hiç başka haber bulamadınız mı yazacak

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sunex cpt ~ 3 ay önce
ben de şakayı devam ettirmek için uçağı Van gölüne indirecektim ama üşendim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Umtiti ~ 3 ay önce
Siz nasıl öğrendiniz acaba...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
CC ~ 3 ay önce
Canim amirim. Herkesi guldurmussunuzdur. Ellerinize agzina saglik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cc ye ~ 3 ay önce
Bir şey olmaz mı aşkım tamam, ben, işten önemli değil, aynı şekilde bir tanem ben, işten önemli değil, aynı zamanda, işten sonra, bu yıl da sürecek. Bu fiyata böyle bir şey yok ki. Bu fiyata alabileceğim, ne zaman başlar ve bir çocuk an önce, işten. , education in Turkish Language Proficiency, ne zaman başlar ve bir çocuk an önce işe, işten sonra, bir yandan, işten sonra, bu yıl da.
Zor anons ~ 3 ay önce
Ayda 50 bacak ucarsan en zor anons, nereye gidiyorduk :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yılmaz ~ 3 ay önce
Bazen uçaklar havalimanına iner inmez duraklama yapmadan tekrar yolcu alıp başka yere uçuyorlar.Hostes ne yapsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kemal ~ 3 ay önce
Bu yanlıslıgu ancak bu meslegin icindekiler anlar, kokpit bile anlayamabilir, kabin kabini anlar

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kahb ~ 3 ay önce
Çok doğal bence haber değeri bile olmayan dil sürçmesi büyütmeye gerek yok " ABD deki gibi NEHIRE INIYORUZ " diye anons etse o zaman ne yapardiniz
Gerçekler ~ 3 ay önce
4 bacak. Pilot olarak anlıyorum. ingiltere de pilotun biri yanlış yere gitmişti. Yardımcı pilot bile anlamış!
Niye anlamak zorunda miyiz ~ 3 ay önce
Saçmalık demek ki kendini işine vermemis pilotun biri de yazmış yok İngiltere'de şöyle böyle yahu demek ki aklınız isinizde degil
Kokpit bile anlamayabilir ~ 3 ay önce
Derken?
Olmaz ~ 3 ay önce
Telafi icin yoluclara 2'ser dilim baklava ikrami zaruriyeti olusmustur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Empati ~ 3 ay önce
Olur böyle şeyler....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
NER ~ 3 ay önce
Ne kadar büyütüldü.Sonuçta kabin amiri de insan.Hata yapabilir.Kaldı ki yaptığı bu hata uçuş emniyetiyle alakası yok.

Yanıtla