30 Ocak 2015, Cuma 10:08:03

SHGM PİLOTA CEZAYI KESTİ

SHGM‘nin resmi Twitter hesabından yapılan açıklamada, “Havacılık freyzyolojisine aykırı şekilde konuşan pilota SHY- İPC’ye göre 1000 lira ceza verildi” ifadelerine yer verildi.
  • ceza alan pilotun adı bile geçmediği için bence yalan yayınlanmış bir haber, kişilere korku salmak adına yayınlanmış bir haber bence. bu cezanın neye istinaden verildiği ve kimin aldığı bile daha belli değil.
  • ceza alan pilotun adı bile geçmediği için bence yalan yayınlanmış bir haber, kişilere korku salmak adına yayınlanmış bir haber bence. bu cezanın neye istinaden verildiği ve kimin aldığı bile daha belli değil.
  • Bu aralar SHGM' nin bir erkekliği tuttu ki sormayın gitsin. Herkesin başına demoklesin (adaletin) kılıcı değil de Ali kıran baş kesen kesildi. Bu haberleri okuyunca veya duyunca işin aslını bilenlerin aklına gelen ilk şey, SHGM denen devlet kurumunun Yeni yıl mali bütçesinin devlet tarafından karşılanmadığı, bütçesini sektör çalışanlarına ve şirketlere kestiği cezalardan karşıladığı gerçeğidir. Bu gerçekten hareketle, biliyorsunuz biz de yeni yılın ilk ayını tamamladık. devletin bütçeleme çalışması, meclis oylaması Aralık ayında yapılır. Görünen o ki SHGM yöneticileri Ulaştırma Bakanlığından bekledikleri mali desteği görememişler. Geçtiğimiz son iki ay içerisinde şirketlere ceza üstüne ceza yağdırdılarına göre. Galiba hesapları da biraz eksik kalmış ki şimdi sektör çalışanlarına da dadanmışlar. Hani devletin ekonomik göstergelerinin hiç te iyi olmadığını sağdan soldan duyuyorduk ta bu kadar kötü olduğunu bilmiyorduk. 1USD=2,5TL ye dadanınca dövizden maaş alana dayanmak fena fikir değil
  • SHGM bravo size tebrik ediyoruz. Şimdi eminiz bir daha kontrolörlerle dalaşacak afracı pilot zor çıkar. Büyük bir çoğunluğunun ne haliniz varsa görün dediğini duyar gibi oluyorum. Peki ya Tafracı Kontrolörlere ne olacak. Eminiz ki bir çok kontrolör şimdi bundan cesaret bulup Havacılık Frezyolojisine ve etik meslek anlayışına uygun olmayan davranışlara, konuşmalara daha çok ve rahatlıkla meyledecekler. Yok demeyin, şeffaf olup Live ATC nin tüm frekansları yayınlamasına izin verin hep beraber dinleyip görelim, istatistik tutalım. Bu uygulamadaki objektifliğiniz takip edilecek bilesiniz. Hele hele bazı şirketlerin -ki bunların zaman zaman kontrolörleri hediyelere, biletlere boğarak şımarttığı bilinmekte, trafiklerine imtiyaz sağlanmasını da yasakar ve resmi mevzuata riayet edilmediği, Doc 4444 esaslarına uyulmadığı gerekçesiyle gereken kıdem durdurma, işten uzaklaştırma cezalarını da yaptırabilirseniz o zaman size otorite deriz. Dilerim bana da bulaşırsınız.İp nasıl pazara çıkarılır görür
  • Ben pilotun yerinde olsam OSMANLICA saydirirdim !!! Bundan 20 sene evvel ilk ADB ucusunda ( B727 ) bizimde basimiza gelmis idi...Kulede bir cacaron ilk yaklasmada anlatip duruyor idi, bizim kaptan da ( Allah Selamet versin ) tersleyip telsizi kapatti.. !!!...yani herzamanda ucus ekibinde hata yok !!
  • Sadece gülüyorum, bence sghm kendini imha etsin. Türkiye'de shgm denen tümör, ekonomi kaygısının, uçuş emniyeti önüne geçmesine izin vermiş, olayların önemini anlama, kavrama yetisine sahip olmayan siyasi bir kurumdur.
  • kendini ağa sanan kendini paşa sanan kaptan var bir iki tane artist. onun dışındaki bütün pilot arkadaşlar gayet kibarlar. yeni pilot olmuş arkadaşlar ara sıra konuşurken teknik hatalar yapsalar da telafi edilemeyecek şeyler diil bunlar ama frekans adabı önemli tabi bi yerde de. gelelim şu artiZlere! kendini babasının çiftliğinde sanıp terbiye sınırını aşıp kendini kaybedip fütursuzca bağıra çağıra konuşarak zaten büyük stresle işini yapan atc arkadaşların motivasyonunu düşürerek hata yaptırmaya meylettirenler önce bi kendinize bakın insan gibi frekansı ve diğre kibar pilot meslektaşlarınızı dinleyin de sonra atcnin gerginliğini yargılayın emi!!! eğer bu artizlerden biriyse bu cezayı alan ki cezanın sebebinin böle bi yaklaşım olduğunu düşünüyorum haketmiştir bence eğer çirkin bir üslup takındıysa ha az bi ceza olmuş o ayrı. ceza biraz daha ağır olmalıydı ki diğerlerine de örnek olsun!!
  • ay hevesim kursağımda kaldı. kimmiş? ne demiş? başlığı görünce hemen şeyettim ama yorumlarda da çıkmadı, aşkolsun arkadaşlar..
  • kuledeki yaklasmadaki ve ground taki insanlarla tanistiniz mi? Calisma kosullarini gordunuz mu? Bi caylarini icip 2 kelam sohbet ettiniz mi? F/O
  • Dispatch/pilot:dlr veya baska bir sinavi gecmek sana ne katkisi olacak kagit uzerindeki basaridan baska havacilik konusmalari bellidir baska ucaklari rapor etme kalibi bellidir git ingiliz flolojisi oku o zaman sayin pilot aday adayinin adayini adayi kule konusmalarini ortadogu uzerinde dinlemedin galiba araplar w ya bile biryerlerinden element uydurmuslar gunah diye ne diyosunuz siz yahu......

SHGM‘nin resmi Twitter hesabından yapılan açıklamada,  “Havacılık freyzyolojisine aykırı şekilde konuşan pilota SHY- İPC’ye göre 1000 lira ceza verildi” ifadelerine yer verildi. Ceza alan pilotun kimliği açıklanmazken İPC‘ye göre cezanın Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından verilen idari para cezası anlamı taşıdığı bildirildi.

SHGM'nin Twitter'dan yaptığı açıklamada: 'Kontrol kule ile havacılık freyzolojisine aykırı şekilde konuşan havayolu pilotuna SHY-İPC göre 1000TL ceza verilmiştir' denildi.

 

SHGM PİLOTA CEZAYI KESTİ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (31)

hürkuş ~ 5 yıl önce
ceza alan pilotun adı bile geçmediği için bence yalan yayınlanmış bir haber, kişilere korku salmak adına yayınlanmış bir haber bence. bu cezanın neye istinaden verildiği ve kimin aldığı bile daha belli değil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
hürkuş ~ 5 yıl önce
ceza alan pilotun adı bile geçmediği için bence yalan yayınlanmış bir haber, kişilere korku salmak adına yayınlanmış bir haber bence. bu cezanın neye istinaden verildiği ve kimin aldığı bile daha belli değil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
SHGM ~ 5 yıl önce
Bu aralar SHGM' nin bir erkekliği tuttu ki sormayın gitsin. Herkesin başına demoklesin (adaletin) kılıcı değil de Ali kıran baş kesen kesildi. Bu haberleri okuyunca veya duyunca işin aslını bilenlerin aklına gelen ilk şey, SHGM denen devlet kurumunun Yeni yıl mali bütçesinin devlet tarafından karşılanmadığı, bütçesini sektör çalışanlarına ve şirketlere kestiği cezalardan karşıladığı gerçeğidir. Bu gerçekten hareketle, biliyorsunuz biz de yeni yılın ilk ayını tamamladık. devletin bütçeleme çalışması, meclis oylaması Aralık ayında yapılır. Görünen o ki SHGM yöneticileri Ulaştırma Bakanlığından bekledikleri mali desteği görememişler. Geçtiğimiz son iki ay içerisinde şirketlere ceza üstüne ceza yağdırdılarına göre. Galiba hesapları da biraz eksik kalmış ki şimdi sektör çalışanlarına da dadanmışlar. Hani devletin ekonomik göstergelerinin hiç te iyi olmadığını sağdan soldan duyuyorduk ta bu kadar kötü olduğunu bilmiyorduk. 1USD=2,5TL ye dadanınca dövizden maaş alana dayanmak fena fikir değil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Afracı ~ 5 yıl önce
SHGM bravo size tebrik ediyoruz. Şimdi eminiz bir daha kontrolörlerle dalaşacak afracı pilot zor çıkar. Büyük bir çoğunluğunun ne haliniz varsa görün dediğini duyar gibi oluyorum. Peki ya Tafracı Kontrolörlere ne olacak. Eminiz ki bir çok kontrolör şimdi bundan cesaret bulup Havacılık Frezyolojisine ve etik meslek anlayışına uygun olmayan davranışlara, konuşmalara daha çok ve rahatlıkla meyledecekler. Yok demeyin, şeffaf olup Live ATC nin tüm frekansları yayınlamasına izin verin hep beraber dinleyip görelim, istatistik tutalım. Bu uygulamadaki objektifliğiniz takip edilecek bilesiniz. Hele hele bazı şirketlerin -ki bunların zaman zaman kontrolörleri hediyelere, biletlere boğarak şımarttığı bilinmekte, trafiklerine imtiyaz sağlanmasını da yasakar ve resmi mevzuata riayet edilmediği, Doc 4444 esaslarına uyulmadığı gerekçesiyle gereken kıdem durdurma, işten uzaklaştırma cezalarını da yaptırabilirseniz o zaman size otorite deriz. Dilerim bana da bulaşırsınız.İp nasıl pazara çıkarılır görür

Yanıtla

Kalan karakter 1000
PADISAH ~ 5 yıl önce
Ben pilotun yerinde olsam OSMANLICA saydirirdim !!! Bundan 20 sene evvel ilk ADB ucusunda ( B727 ) bizimde basimiza gelmis idi...Kulede bir cacaron ilk yaklasmada anlatip duruyor idi, bizim kaptan da ( Allah Selamet versin ) tersleyip telsizi kapatti.. !!!...yani herzamanda ucus ekibinde hata yok !!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
shgm?? ~ 5 yıl önce
Sadece gülüyorum, bence sghm kendini imha etsin. Türkiye'de shgm denen tümör, ekonomi kaygısının, uçuş emniyeti önüne geçmesine izin vermiş, olayların önemini anlama, kavrama yetisine sahip olmayan siyasi bir kurumdur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 5 yıl önce
kendini ağa sanan kendini paşa sanan kaptan var bir iki tane artist. onun dışındaki bütün pilot arkadaşlar gayet kibarlar. yeni pilot olmuş arkadaşlar ara sıra konuşurken teknik hatalar yapsalar da telafi edilemeyecek şeyler diil bunlar ama frekans adabı önemli tabi bi yerde de. gelelim şu artiZlere! kendini babasının çiftliğinde sanıp terbiye sınırını aşıp kendini kaybedip fütursuzca bağıra çağıra konuşarak zaten büyük stresle işini yapan atc arkadaşların motivasyonunu düşürerek hata yaptırmaya meylettirenler önce bi kendinize bakın insan gibi frekansı ve diğre kibar pilot meslektaşlarınızı dinleyin de sonra atcnin gerginliğini yargılayın emi!!! eğer bu artizlerden biriyse bu cezayı alan ki cezanın sebebinin böle bi yaklaşım olduğunu düşünüyorum haketmiştir bence eğer çirkin bir üslup takındıysa ha az bi ceza olmuş o ayrı. ceza biraz daha ağır olmalıydı ki diğerlerine de örnek olsun!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
plt ~ 5 yıl önce
oğlum güzel konuş, sen ne mezunusun? "böle bi" ne demek?
koment ~ 5 yıl önce
ay hevesim kursağımda kaldı. kimmiş? ne demiş? başlığı görünce hemen şeyettim ama yorumlarda da çıkmadı, aşkolsun arkadaşlar..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tanistiniz mi? ~ 5 yıl önce
kuledeki yaklasmadaki ve ground taki insanlarla tanistiniz mi? Calisma kosullarini gordunuz mu? Bi caylarini icip 2 kelam sohbet ettiniz mi? F/O

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 5 yıl önce
Dispatch/pilot:dlr veya baska bir sinavi gecmek sana ne katkisi olacak kagit uzerindeki basaridan baska havacilik konusmalari bellidir baska ucaklari rapor etme kalibi bellidir git ingiliz flolojisi oku o zaman sayin pilot aday adayinin adayini adayi kule konusmalarini ortadogu uzerinde dinlemedin galiba araplar w ya bile biryerlerinden element uydurmuslar gunah diye ne diyosunuz siz yahu......

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000