29 Ocak 2015, Perşembe 11:38:13

SHGM PİLOT KONTROLÖR VE TEKNİSYEN ALACAK

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), pilot, kontrolör ve teknisyen alımı yapacağını duyurdu.
  • Hiçbir öğrenci havaciligi severek okumuyo ben teknisyenlik okuyorum erzincan uni uçak teknolojisi bolumundeyim ama bir gram hevesim kalmadı ne bu bölümde ne de bu iste yeri gelince havaciliktir iyidir is sahası vardır rahat olursun iyi kazanırsın ama şu yorumlara bakacak olursak ise giremeyip aç kaldik
  • Bu maaşla 4 kontrolörü zor bulur SHGM. Alınacak kişilerin belli olmasını bırakın alacak adam bile bulamazlar. Maaşlar çok düşük.
  • bakım mı yapacak ?
  • he gardaş lise mezununun ne işi var shgm de o bilmez bişeyi değil mi? bencilsin kardeş kimse demedi zorla shyo oku diye kimsenin hayatına hiç kimse karışamaz :)
  • Arkadaş türk şnsanı asla memnun olmaz okadar ağladınız ingilizce kriteri kalksın diye adamlar kaldırdı şimdide torpilliler için kalktı diyorsunuz. Pes yaaa. Yine şikayet oğlum bi defolup gidinya faydasız insan topluluğu
  • Alinan kisiler belli formalite ilan klasik turkiye... thy nin torpilli adamlarinin ingilizcesi zayif olunca toefl i kaldirip ilan verdigi gibi...
  • Ucak teknisyeni diyo kardes ne alaka shyo ey başka biley ne fark eder bencil.
  • bari devlet kurumuna teknisyen alıyorsunuz shyo mezunu alın. ama nerdeee
  • Ilan daha verilmeden alinan alinmistir zaten diye dusunuyorum sahsen..
  • Kontrol pilotu için şartlar neler?

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), pilot, kontrolör ve teknisyen alımı yapacağını duyurdu.

SHGM'nin twitter hesabından yapılan açıklamada: 'SHGM'ye 4 kontrol pilotu, 4 Hava Trafik Kontrölörü,6 lisanslı uçak teknisyeni alacağız. Yakında ilan yapılacaktır. İlgilenenlere duyurulur'' açıklaması yapıldı.

SHGM PİLOT KONTROLÖR VE TEKNİSYEN ALACAK

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (19)

Android Uygulaması ~ 5 yıl önce
Hiçbir öğrenci havaciligi severek okumuyo ben teknisyenlik okuyorum erzincan uni uçak teknolojisi bolumundeyim ama bir gram hevesim kalmadı ne bu bölümde ne de bu iste yeri gelince havaciliktir iyidir is sahası vardır rahat olursun iyi kazanırsın ama şu yorumlara bakacak olursak ise giremeyip aç kaldik

Yanıtla

Kalan karakter 1000
??? ~ 5 yıl önce
Bu maaşla 4 kontrolörü zor bulur SHGM. Alınacak kişilerin belli olmasını bırakın alacak adam bile bulamazlar. Maaşlar çok düşük.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
amaç ~ 5 yıl önce
bakım mı yapacak ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
shyo ~ 5 yıl önce
he gardaş lise mezununun ne işi var shgm de o bilmez bişeyi değil mi? bencilsin kardeş kimse demedi zorla shyo oku diye kimsenin hayatına hiç kimse karışamaz :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 5 yıl önce
Arkadaş türk şnsanı asla memnun olmaz okadar ağladınız ingilizce kriteri kalksın diye adamlar kaldırdı şimdide torpilliler için kalktı diyorsunuz. Pes yaaa. Yine şikayet oğlum bi defolup gidinya faydasız insan topluluğu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
!! ~ 5 yıl önce
eee benım toefl vardı kanada'da pilot eğitimimi tamamladım amerikada 5 yıl yaşadım.Ama DLR ingilizceden kaldım :) yahu thy'de torpilin varsa kısa zamanda 340 a kaptan olursun yoksa zor girersin
Android Uygulaması ~ 5 yıl önce
Alinan kisiler belli formalite ilan klasik turkiye... thy nin torpilli adamlarinin ingilizcesi zayif olunca toefl i kaldirip ilan verdigi gibi...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Shy ~ 5 yıl önce
Ucak teknisyeni diyo kardes ne alaka shyo ey başka biley ne fark eder bencil.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
cahil ~ 5 yıl önce
Devlet kurumuna üniversite okumamış adam alınmasın be kardeşim bir dünya üniversite okuyan adam varken sen gidip ilkokul lise mezunu adam alırsan ayıp ayıp.
yazık ~ 5 yıl önce
bari devlet kurumuna teknisyen alıyorsunuz shyo mezunu alın. ama nerdeee

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 5 yıl önce
Ilan daha verilmeden alinan alinmistir zaten diye dusunuyorum sahsen..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 5 yıl önce
Kontrol pilotu için şartlar neler?

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000