15 Mart 2015, Pazar 11:35:25

TRABZON'DA SEFERLERE SİS ENGELİ

Trabzon'da etkili olan sis nedeniyle bazı uçak seferleri iptal edildi.
  • 3. grup nerdesiniz.Arff gelin yorum yapın biraz eğlenelim.İtfaiye merdiveninizle uçağı çekip indiremediniz mi?Sizin bi arkadaşınız vardı;uygun pist ve arff hizmeti sivil havacılık için yeterli diye.O zat gelip basın açıklaması yapsın.Aa pardon mesai saatindeyiz unuttum,belki şu an mangal başındadır gelemez.Ya da maaşını çekiyodur el arabasıyla.Ne de olsa yattığı yerden 4 bin lira alan bi birim.
  • THY iptal olan uçuşlardaki tüm yolcuları hemen otele yerleştirdi.. Akşam 20:30 TRZ-İST pegasus uçağı erteleme gösterdi, saat gece 24:00'de yolcular hala açıklama bekliyorlardı, ne bir iptal var ne de başka bir şey,.. Pegasus yetkilileri saat 21.00'de tası tarağı toplayıp kaçtılar...Artık insanlar camı çerçeveyi indirmek üzereyken bir kaç kişi meydan müdürünün yanına çıktı , beyefendinin hiçbir şey umurunda değilmiş gibi şurdaki formları doldurun bana getirin diyor.. ;İnsan kalkar bir insanları sakinleştirir, sen bu işletmenin müdürüsün, ama yok lakin hiçbişey yapmadı.. Sonrasında pegasusdan mesaj geldi uçuş sabah 8 e ertelendi diye..Çevreden gelen çoğu insan havalanında koltuklarda yattı...Olan sabah sınava girecek gençlere oldu...bu low cost filan değil artık düpedüz çingenelik....
  • Trabzon'a laf atanlar kendilerine baksınlar, Bu ülke'de varmı Trabzon kadar şerefli milliyetçi toplum?
  • Arff ne is yapior yaa sis var sisi dagitsa ya pilot naaapsin ?
  • Kahraman arff ciler izindeymiş herhalde, yoksa, şartlar kötü de olsa pilotlar inerdi değil mi ya :)
  • DHMİ ye yeni genel müdür atadılar ama hala uçaklar inemiyor. Yoksa İşletme personeli yeni genel müdüre de kesik atıyor olmasın.
  • Android uygulamasi sen her nereliysen senin kadar lanet bir yolcu profili yok.Erkeksen çık ortaya medeniyet görmemiş cahil
  • Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.
  • Flight simulatorde boyle havalarda inen abi bana da öğretir misin sisli havada inmeyi ismin ne faceten ekliyim abi
  • Lanet insan profili sensin bence boş insan...

Devlet Hava Meydanları İşletmeleri (DHMİ) yetkililerinden alınan bilgiye göre, kentte etkili olan sisin görüş mesafesini düşürmesi üzerine, Trabzon Havalimanı'nda dün akşam ve bu sabah bazı uçak seferleri iptal edildi.

Türk Hava Yolları, Borajet, Pegasus, Anadolujet ve Onur Air'in bazı Trabzon seferleri iptal edilirken, DHMİ yetkilileri, sisin etkisini kaybetmesinin ardından hava ulaşımının normale döneceğini kaydetti.

TRABZON'DA SEFERLERE SİS ENGELİ

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

pilot ~ 4 yıl önce
3. grup nerdesiniz.Arff gelin yorum yapın biraz eğlenelim.İtfaiye merdiveninizle uçağı çekip indiremediniz mi?Sizin bi arkadaşınız vardı;uygun pist ve arff hizmeti sivil havacılık için yeterli diye.O zat gelip basın açıklaması yapsın.Aa pardon mesai saatindeyiz unuttum,belki şu an mangal başındadır gelemez.Ya da maaşını çekiyodur el arabasıyla.Ne de olsa yattığı yerden 4 bin lira alan bi birim.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
yazık ~ 4 yıl önce
Bir insanda önce kalite olacak. Rumuzu pilot yazmakla insan olunmuyor. Provakatif yorum yapmışsın. İnsanları kışkırtıcı yorum yaparak kaliteni ortaya koymuşsun. Köpekleri çok severim ama köpekleşen insanları değil.
Misafir-Duayen ~ 4 yıl önce
THY iptal olan uçuşlardaki tüm yolcuları hemen otele yerleştirdi.. Akşam 20:30 TRZ-İST pegasus uçağı erteleme gösterdi, saat gece 24:00'de yolcular hala açıklama bekliyorlardı, ne bir iptal var ne de başka bir şey,.. Pegasus yetkilileri saat 21.00'de tası tarağı toplayıp kaçtılar...Artık insanlar camı çerçeveyi indirmek üzereyken bir kaç kişi meydan müdürünün yanına çıktı , beyefendinin hiçbir şey umurunda değilmiş gibi şurdaki formları doldurun bana getirin diyor.. ;İnsan kalkar bir insanları sakinleştirir, sen bu işletmenin müdürüsün, ama yok lakin hiçbişey yapmadı.. Sonrasında pegasusdan mesaj geldi uçuş sabah 8 e ertelendi diye..Çevreden gelen çoğu insan havalanında koltuklarda yattı...Olan sabah sınava girecek gençlere oldu...bu low cost filan değil artık düpedüz çingenelik....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 4 yıl önce
Trabzon'a laf atanlar kendilerine baksınlar, Bu ülke'de varmı Trabzon kadar şerefli milliyetçi toplum?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
iPhone Uygulaması ~ 4 yıl önce
Arff ne is yapior yaa sis var sisi dagitsa ya pilot naaapsin ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Arff ~ 4 yıl önce
Kahraman arff ciler izindeymiş herhalde, yoksa, şartlar kötü de olsa pilotlar inerdi değil mi ya :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yenisi ~ 4 yıl önce
DHMİ ye yeni genel müdür atadılar ama hala uçaklar inemiyor. Yoksa İşletme personeli yeni genel müdüre de kesik atıyor olmasın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Trabzon ~ 4 yıl önce
Android uygulamasi sen her nereliysen senin kadar lanet bir yolcu profili yok.Erkeksen çık ortaya medeniyet görmemiş cahil

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kyzer ~ 4 yıl önce
Burada boş laf sahibi çok ama iş oraya gelince kimse çıkmaz merak etme ancak laf atarlar Trabzon kelimesi bile bazı kimselere batıyor
Android Uygulaması ~ 4 yıl önce
Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
sanalci ~ 4 yıl önce
Flight simulatorde boyle havalarda inen abi bana da öğretir misin sisli havada inmeyi ismin ne faceten ekliyim abi

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Android Uygulaması ~ 4 yıl önce
Lanet insan profili sensin bence boş insan...

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000