24 Mayıs 2020, Pazar 10:04:45

Pegasus yeni seyahat düzenini anlattı

Pegasus Hava Yolları, yeni seyahat düzenini anlattı.
  • Neye göre yorum yayınlıyorsun, kriterlerini söyle de ona göre hoşuna gidecek yorumlar yapalım. Hakaret yok birşey yok yapılan yorumlar yayınlanmıyor, hayırdır ???
  • Arkadaslar inanmayin bu hainlere,bunlar yolcu gelsin diye can atiyorlar,paranizi ve caninizi kapdirmayin bunlara
  • uçuşlara başlada biletlerimizin para iadesini yap.
  • Evde karantina olsun
  • Kobay sen olsan nasıl olur
  • 6 aydır test bile yapılmadım hasta olup olmadığım bile belli degil bu hes kodu Ne halta yarayacak ? Önce insanları test yapın saglam raporu alsınlar ondan sonra kodmu verilecek onaymı ne verilecekse verilsin,baştan savma uydurma işler
  • Benim özel aracım var ,uçakla trenle hes ile heryere gidiliyorsa özel aracımlada gidebilirim ,ayrımcılık olursa halk tepki gösterir ,birşey yapılacaksa düzgün yapılsın
  • Karantinaya Ne oldu 14 gün ? Dünden bugüne ne değişti mesela ?
  • Şu yorumları yayınla artık
  • Pegasus kobay olarak kullanılmalı ,Thy ona göre hareket etmeli..Pegasus 1 ay uçsun eksikler yanlışlar görelim nedir ona göre Thy uçmaya başlar veya başlamaz ,Pegasus kobay olsun

Pegasus Hava Yolları, yeni seyahat düzenini anlattı.

Covid-19 krizi nedeniyle aylardır uçuşlarına ara veren şirketler yeni sisteme ayak uydurmaya başladı. Sabiha Gökçen'den operasyonlarını sürdüren Pegasus, uçuşların başlamasının ardından uyulacak tedbirleri anlatan bir video yayınladı.

Yolcularını yeni kurallar konusunda uyaran Pegasus, uçak içindeki hijyenik tedbirlerini de sıraladı.

İşte Pegasus'un bilgilendirici videosu:

Pegasus yeni seyahat düzenini anlattı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (46)

Editör ~ 1 ay önce
Neye göre yorum yayınlıyorsun, kriterlerini söyle de ona göre hoşuna gidecek yorumlar yapalım. Hakaret yok birşey yok yapılan yorumlar yayınlanmıyor, hayırdır ???

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Cevap ~ 1 ay önce
Arkadaslar inanmayin bu hainlere,bunlar yolcu gelsin diye can atiyorlar,paranizi ve caninizi kapdirmayin bunlara

Yanıtla

Kalan karakter 1000
tbt ~ 1 ay önce
uçuşlara başlada biletlerimizin para iadesini yap.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Menekşe pala ~ 1 ay önce
Evde karantina olsun

Yanıtla

Kalan karakter 1000
..... ~ 1 ay önce
Kobay sen olsan nasıl olur

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Hes kodu aldım ~ 1 ay önce
6 aydır test bile yapılmadım hasta olup olmadığım bile belli degil bu hes kodu Ne halta yarayacak ? Önce insanları test yapın saglam raporu alsınlar ondan sonra kodmu verilecek onaymı ne verilecekse verilsin,baştan savma uydurma işler

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Test ~ 1 ay önce
Paranı ver yaptır madem kendinde risk görüyorsun! Saçma bir yorum işte..
He ~ 1 ay önce
Bi sen akıllısın bütün sağlık sektörü bunu esgeçmiş vay canına
Lan dallama ~ 1 ay önce
83 Milyon insanı nasıl test etsinler. Hiç mi beyin yok sende.
Bir Bilen ~ 1 ay önce
Cahil Erdemliliği gerçekten kötü birşey. Havalimanına gittiğinizde doğrudan uçağa bineceğinizi mi düşündünüz? Havalimanında test yapılabileceği aklınıza gelmedi mi hiç? Filyasyon nedir nasıl yapılır araştırdınız mı? Zaten hastalık bulaşmayacak diye garanti sunmuyor sistem. Sadece takibine olanak sağlamaya çalışılıyor.
Hes ~ 1 ay önce
Tanı almış kişilere temas etmiş kişiler 14 gün karantinaya alınıyor. Karantinadaki kişiler sağlık bakanlığının kurduğu sisteme kaydediliyor. Bunlara 14 gün geçmeden HES kodu verilmiyor
Hes ayrımcılık ! ~ 1 ay önce
Benim özel aracım var ,uçakla trenle hes ile heryere gidiliyorsa özel aracımlada gidebilirim ,ayrımcılık olursa halk tepki gösterir ,birşey yapılacaksa düzgün yapılsın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Yakut ~ 1 ay önce
Özel aracınizla 'da; şehirler arası yolculuk yapabilirsini. Bu izin szdece ucak ve tren icin degil. Özel aracımla sivasa gidecegim, 28 mayis gunu.kod msj.ni aldım...
Doktor ~ 1 ay önce
'HES' kodu sizin son 30 günde TC Numaranıza bağlı hastahane kaydınızı göre verilir, yani Covit tanısı konulmuş mu, geçirmiş mi, taşıyıcı mı diye, tek başına seyahatiniz için yeterli değildir. E-devlet üzerinden yada kaymakamlıklar dan seyahat izninizi alın.
Sss ~ 1 ay önce
Gidiliyor zaten özel araçla
Halk ~ 1 ay önce
Devletine ve hükümetine Minnetdar bu krizde hadi başka kapıya yada italyaya İngiltere begenmiyorsan Tröll
14 gün karantina ? ~ 1 ay önce
Karantinaya Ne oldu 14 gün ? Dünden bugüne ne değişti mesela ?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Değişti ~ 1 ay önce
Değişen şey binlerce koronavirüs hastası kapan insan oldu, ve hiç bir yetkili zamanında önlem almadığı için veya yanlış kararlar aldıkları için yargılanmıyor.. onlarca insanın ölüm vebali var üzerlerinde
Ekip ~ 1 ay önce
Ekiplere virüs testi yapılmalı
Admin uyuma ~ 1 ay önce
Şu yorumları yayınla artık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Thy ~ 1 ay önce
Pegasus kobay olarak kullanılmalı ,Thy ona göre hareket etmeli..Pegasus 1 ay uçsun eksikler yanlışlar görelim nedir ona göre Thy uçmaya başlar veya başlamaz ,Pegasus kobay olsun

Yanıtla