05 Kasım 2019, Salı 18:31:26

Kaptan Alper Bahar hayatını kaybetti.

Pegasus Havayolları kaptan pilotlarından Alper Bahar hayatını kaybetti.
  • Allah rahmet eylesin. Tanımam ama güleç yüzlü biriymiş belli. Mutlaka birçok seveni ve hayat yolunda yardımından destek gören insanlar olmuştur. Kederli ailesine sabırlar diliyorum. Mekanı Cennet olur inşallah
  • Işıklar içinde uyu ne demek hala anlamadım. Allah mekanını cennnet, kabrini nur doldursun denmezmiydi.?
  • Mekanın cehennem olur inşallah hakkını yediğiniz pilotların cezası inşallah öbür dünyada sorulur.
  • Rahmetin bol olsun,güzel insan.. Tüm sevenlerinin başı sağolsun..
  • yazılanlardan anlıyorum ki güzel bir insanmış. insan olmayı başarmış.allah rahmet etsin.sevenlerine sabır versin.
  • Alper abi, çok iyi bir insandı. Allah, rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Işıklar içinde uyusun.
  • Güzel insan ışıklar içinde uyu.
  • Güzel abim nur içinde uyu
  • Pegasus'ta uçmuyorum ancak bizde de durum aynı. Başka bir iş bulmam lazım. Bizde insanlık yok yalakalık var, kıskançlık ve hırs var. Sürekli gece uç, dört bacak beş bacak uç. Üst üste geceleri uç. Ayda 90 100 saat uç. Söyleyince insanlar tepki veriyor, anlamıyor, şükürsüz sanıyorlar. Arkadaş bizden başka gece bu kadar uçan yok avrupa'da. Pilotlar kokpitte uyuya kalıyor. İnişte yere 50mt kala uyuya kalanı duydum. Uçağa binmeye korkar oldum. Bu şartlarda uzun yıllar çalışılmaz. Birisi de üzücü haberler peş peşe geliyor demiş acaba neden? Mekanı cennet olsun kaptanımızın.
  • Guzel insandi Allah Rahmet Eylesin. Sivil Havacilik Hava kuvvetleri baskisiyla haksiz yere lisans askiya almaktansa biraz da bu islerle ugrassa keske...Bir yandan seni begendim benim icin uc; begenmediklerim huzurla ucabilirler havayollarinda diyen Hava Kuvvetleri; diger yanda irgat gibi calistiran Pegasus... Ne olsaydi yani???? Pegasusta sadece bu yil kacinci olum guzellik uykularinda olanlar uyanmayi dusunuyorlar mi acaba???

Pegasus Havayolları kaptan pilotlarından Alper Bahar hayatını kaybetti.

2015 yılı Haziran ayından bu yana Pegasus Havayolları'nda pilotluk yapan Alper Bahar'ın hayatını kaybettiği öğrenildi.

Türk Hava Kuvvetleri'nden emekli olduktan sonra sivil pilotluğa Sunexpress'te başlayan kaptan pilot Bahar'ın cenazesine ilişkin henüz bilgi edinilemedi.

Kaptan Alper Bahar hayatını kaybetti.

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (59)

Adil Çaylak ~ 3 ay önce
Allah rahmet eylesin. Tanımam ama güleç yüzlü biriymiş belli. Mutlaka birçok seveni ve hayat yolunda yardımından destek gören insanlar olmuştur. Kederli ailesine sabırlar diliyorum. Mekanı Cennet olur inşallah

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İsa ~ 4 ay önce
Işıklar içinde uyu ne demek hala anlamadım. Allah mekanını cennnet, kabrini nur doldursun denmezmiydi.?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Rıdvan Esen ~ 3 ay önce
Bir müslüman ölenin arkasından kötü konuşmamalı. Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun demek zoruna gidenler sussun hiç olamazsa!
İbrahim ~ 2 ay önce
Millet sana mı danışacak ne diyeceğini.
. ~ 5 ay önce
Mekanın cehennem olur inşallah hakkını yediğiniz pilotların cezası inşallah öbür dünyada sorulur.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Nasıl? ~ 4 ay önce
Nasıl hak yediler?
Dila Bahar ~ 3 ay önce
Ben kızıyım. Bu yorumunuzu asla yakıstıramadım nasıl bir terbiyesizlik bu ? İnsanların acısı var,buraya yakınları tanıyan tanımayan güzel yorumlarla destek vermis. Siz nasıl bir ahlaksızsınız ??? Benim babam hayatını bu mesleğe verdi,asla hak yiyen bir insan degildi. Yazık sizin gibi utanmaz insanlara. İsminizi verin öyle yazın madem ?
Alper ~ 26 gün önce
Para için yaptığınız yorum cok kötü olmuş.
Türkmen Erdoğan ~ 5 ay önce
Rahmetin bol olsun,güzel insan.. Tüm sevenlerinin başı sağolsun..

Yanıtla

Kalan karakter 1000
n.sadi ~ 6 ay önce
yazılanlardan anlıyorum ki güzel bir insanmış. insan olmayı başarmış.allah rahmet etsin.sevenlerine sabır versin.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bir Kıdemli Kaptan Pilotun Oğlu ~ 9 ay önce
Alper abi, çok iyi bir insandı. Allah, rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Işıklar içinde uyusun.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Fatih K ~ 9 ay önce
Güzel insan ışıklar içinde uyu.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Duran kurt ~ 5 ay önce
Işıklar içindemi nurlar içindemi.Allah tan rahmet dilerim nurlar içinde yatsın.
Şeyhmus ~ 4 ay önce
Işıklar altında nasıl uyuyacak
S.U. ~ 9 ay önce
Güzel abim nur içinde uyu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Pilot ~ 9 ay önce
Pegasus'ta uçmuyorum ancak bizde de durum aynı. Başka bir iş bulmam lazım. Bizde insanlık yok yalakalık var, kıskançlık ve hırs var. Sürekli gece uç, dört bacak beş bacak uç. Üst üste geceleri uç. Ayda 90 100 saat uç. Söyleyince insanlar tepki veriyor, anlamıyor, şükürsüz sanıyorlar. Arkadaş bizden başka gece bu kadar uçan yok avrupa'da. Pilotlar kokpitte uyuya kalıyor. İnişte yere 50mt kala uyuya kalanı duydum. Uçağa binmeye korkar oldum. Bu şartlarda uzun yıllar çalışılmaz. Birisi de üzücü haberler peş peşe geliyor demiş acaba neden? Mekanı cennet olsun kaptanımızın.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kaptan ~ 9 ay önce
Guzel insandi Allah Rahmet Eylesin. Sivil Havacilik Hava kuvvetleri baskisiyla haksiz yere lisans askiya almaktansa biraz da bu islerle ugrassa keske...Bir yandan seni begendim benim icin uc; begenmediklerim huzurla ucabilirler havayollarinda diyen Hava Kuvvetleri; diger yanda irgat gibi calistiran Pegasus... Ne olsaydi yani???? Pegasusta sadece bu yil kacinci olum guzellik uykularinda olanlar uyanmayi dusunuyorlar mi acaba???

Yanıtla