11 Temmuz 2019, Perşembe 14:46:37

Onur Air Avrupa'da havayolu şirketi kurdu

Türkiye'nin köklü özel havayolu şirketlerinden Onur Air, Bulgaristan merkezli yeni bir havayolu şirketi kurdu.
  • TERCIHEN KORUKLU OTOBUS DAHA KONFORLUDUR.
  • Honor air olsaydı güzel olurdu
  • Ne Bulgar sevgisiymiş be arkadaş . Başınızı yiyecekler az kaldı .
  • Tavsiyem... Öncelikle Avrupa daki borclari halletsinler....
  • Yeni pilot ihtiyacı var yahut olacak diyebilirmiyiz bu gelişmeler ışığında? Yani first officer ihtiyacı doğrultusunda tecrübesizle için type rating?
  • insallah stuttgart eskisehir bursa seferleri baslar yolun acik olsun onur holiday
  • Logoyu kim yaptı. Wix logo mu? :))
  • avrupanın yaptırımlarına karşı bir tedbir mi acaba ????
  • Keşke çalışanlarının da hakkını verse

Türkiye'nin köklü özel havayolu şirketlerinden Onur Air, Bulgaristan merkezli yeni bir havayolu şirketi kurdu.

Holiday Europe adını alan şirket, Onur Air'in filosundaki TC-OBZ kuyruk tescilli A321 tipi uçağın yeni renklerine boyanmasıyla ilk uçağına da kavuştu. Göklerdeyiz'de yer alan bilgiye göre; Holiday Europe Avrupa'nın çeşitli ülkelerine charter seferler düzenleyecek.



(Foto: Oaktree)

Onur Air Avrupa'da havayolu şirketi kurdu

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (17)

MAFYAKENAN ~ 1 ay önce
TERCIHEN KORUKLU OTOBUS DAHA KONFORLUDUR.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Onur air ~ 2 ay önce
Honor air olsaydı güzel olurdu

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Bulgarlar ~ 2 ay önce
Ne Bulgar sevgisiymiş be arkadaş . Başınızı yiyecekler az kaldı .

Yanıtla

Kalan karakter 1000
XX ~ 2 ay önce
Tavsiyem... Öncelikle Avrupa daki borclari halletsinler....

Yanıtla

Kalan karakter 1000
lazzz ~ 2 ay önce
laz sen kurma ozaman 1/2 uçakla şirket. ülen sizene adamın parası uçağı var şirket kurmuş para kazanmak için girişim yapmış Allah yolunu bahtını açık etsin demek düşer. ala ala yaaa ne günlere kaldık
Type ~ 2 ay önce
Yeni pilot ihtiyacı var yahut olacak diyebilirmiyiz bu gelişmeler ışığında? Yani first officer ihtiyacı doğrultusunda tecrübesizle için type rating?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Evet ~ 2 ay önce
Arkadaşlar bence de bilgisi olan varsa aydınlatsın lütfen.
gurbetci ~ 2 ay önce
insallah stuttgart eskisehir bursa seferleri baslar yolun acik olsun onur holiday

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Logo ~ 2 ay önce
Logoyu kim yaptı. Wix logo mu? :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
ilya ~ 2 ay önce
avrupanın yaptırımlarına karşı bir tedbir mi acaba ????

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Km ~ 2 ay önce
Keşke çalışanlarının da hakkını verse

Yanıtla