10 Ağustos 2009, Pazartesi 15:03:36

MNG Teknik çalışanlarını sevindirdi

Küresel krizden etkilenen dev şirketler personel çıkarırken MNG Teknik çalışanlarını sevindirdi.
  • İkramiye ikramiye dediler ama tam bır yıldır ıkramiye verıceklerdi sonuna da verdıler bu gun yattı sugun yattı yok mng borcu vardı onu kapattık bu uzun zaman surdu en sonunda yattı bu yatan ikramıye (mng) kendısı vermedı sadece dışarıya yapılan işler lerden çalışan elemanların hakkı ama buda bıle ayrımcılık
  • padişahım çok yaşa.sene başından beri biz de bekliyoruz.
  • Köpek insanı ısırırsa haber olmaz insan köpeği ısırırsa haber olur.MNG çalışanlarına ikramiye vermiş de ne olmuş.MY TAKNİK ve ACT çalışanları da şirketlerine 1 er 2 şer maaş ikramiye bırakıyor.İşte haber bu.
  • isine saygisi olan insan icin iş ve ortam fark etmez. isinde severek, zevkle calisirsan hak seni zaten bulur aramana gerek yok.
  • bastakı ınsanlara belırlı zamanlarda bır teknıgın nasıl yonetılmesı hakkında bılgıler vermıstım bravo demekkı bunlar dogru ımıs kendımı tebrık edıyorum darısı dıger kendını bılen sırketlere Eskı bır tek arkadasınız Şeker
  • kriz diyorsunuz işvereni haklı gibi gösteriyorsunuz .mng hangar içinde üç dışında yedi uçak bakım yapılıyor çalışanlar kışın soğukta yazın sıcakta çalışıyor onların hakkı daha fazlasına layık
  • özel şirketler duyun görün okuyun bu yaz günlerinde en yoğun iş temposunun olduğu bu dönemde personelinizi motive edin değil mi?
  • arkadasların soledıgı gıbı bız maasımızı alamıoruz elımızde ne gelırse yapıoruz, mng ye helal olsun gelsın mytechnıc ı de alsın bız ıkramıye de ıstemeyız maas versın yeter... yada mytechnıc teknısyenlerını alsın zaten bu fırmaya dısardan teknısyen gelmez ıcerdekılerde kacmaya yer arıyo, hadı mng kurtar bızı......
  • kızarır mı onun yuzu yaaa, ortada dolasıyo gerıne gerıne umursamadan...
  • onur air yılda 4 defa ikramiye verse nolur ki, zaten maaslar yerlerde... komık komık ucretlere calısıyor ınsanlar...

MNG Teknik’ten çalışanlarına anlamlı jest.  Küresel kriz özellikle havacılık sektöründeki dev şirketleri derinden sarsarken MNG Teknik çalışanlarını sevindirdi.

Krizde işçi çıkarmak yerine personeli motive ederek krizi fırsata çevirmek isteyen MNG Teknik, bu ay personele ikramiye sürprizi yaptı.

MNG Teknik, çalışanlarına dönem dönem ikramiye verirken, bu ay ikramiye alan personel büyük sevinç yaşadı.

MNG Teknik çalışanlarını sevindirdi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (21)

Misafir ~ 13 yıl önce
İkramiye ikramiye dediler ama tam bır yıldır ıkramiye verıceklerdi sonuna da verdıler bu gun yattı sugun yattı yok mng borcu vardı onu kapattık bu uzun zaman surdu en sonunda yattı bu yatan ikramıye (mng) kendısı vermedı sadece dışarıya yapılan işler lerden çalışan elemanların hakkı ama buda bıle ayrımcılık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
padişahım çok yaşa.sene başından beri biz de bekliyoruz.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
Köpek insanı ısırırsa haber olmaz insan köpeği ısırırsa haber olur.MNG çalışanlarına ikramiye vermiş de ne olmuş.MY TAKNİK ve ACT çalışanları da şirketlerine 1 er 2 şer maaş ikramiye bırakıyor.İşte haber bu.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
isine saygisi olan insan icin iş ve ortam fark etmez. isinde severek, zevkle calisirsan hak seni zaten bulur aramana gerek yok.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
bastakı ınsanlara belırlı zamanlarda bır teknıgın nasıl yonetılmesı hakkında bılgıler vermıstım bravo demekkı bunlar dogru ımıs kendımı tebrık edıyorum darısı dıger kendını bılen sırketlere Eskı bır tek arkadasınız Şeker

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
kriz diyorsunuz işvereni haklı gibi gösteriyorsunuz .mng hangar içinde üç dışında yedi uçak bakım yapılıyor çalışanlar kışın soğukta yazın sıcakta çalışıyor onların hakkı daha fazlasına layık

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
özel şirketler duyun görün okuyun bu yaz günlerinde en yoğun iş temposunun olduğu bu dönemde personelinizi motive edin değil mi?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
arkadasların soledıgı gıbı bız maasımızı alamıoruz elımızde ne gelırse yapıoruz, mng ye helal olsun gelsın mytechnıc ı de alsın bız ıkramıye de ıstemeyız maas versın yeter... yada mytechnıc teknısyenlerını alsın zaten bu fırmaya dısardan teknısyen gelmez ıcerdekılerde kacmaya yer arıyo, hadı mng kurtar bızı......

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
kızarır mı onun yuzu yaaa, ortada dolasıyo gerıne gerıne umursamadan...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 13 yıl önce
onur air yılda 4 defa ikramiye verse nolur ki, zaten maaslar yerlerde... komık komık ucretlere calısıyor ınsanlar...

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000