THY’NİN SLOTLARI VE KTHY’YE YAPILAN İHANET!

    Çok beğenilenler

  • Slot mu 02 Mart 2015, Pazartesi 20:59:56 kthy nin batmasının en büyük sebebi sendikanın bitmek bilmeyen maaş artış talebidir. Kthy den sonra yer hizmetleri şirketi cas da aynı sendikanın oyununa kurban gitti. Ama hala akıllanmadılar geriye kalan cas çalışanları ısrarla aynı sendikanın peşinde koşmaya devam ediyor. Kktc de bu sendika olduğu sürece havacılık yapmak mümkün değildir. 1
  • A. Karlıdağ 04 Mart 2015, Çarşamba 15:08:19 Milli havayolumuza hayırlı olsun. İngilizlerin kalbinde bu kadar büyümeyi gerçekten takdir etmek gerekir. Bir de çalışkan isimleri İngiltere noktalarına müdür yapsalar şirket 5 kata daha büyür İngiltere'de. Hayırlı günler. 1
  • Tüm yorumlar

  • Yer 31 Mart 2015, Salı 13:15:27 KTHY nin THY ye borcu 7 milyon dolardi. Yani bir slot fiyatinin 6 da biri kadar. 0
  • MUSTAFA 30 Mart 2015, Pazartesi 14:09:18 SAYIN (LHR SLOT) BEN KTHY BATMADAN ÖNCE İLGİLİ SLOT BÖLÜMÜNDE ŞEF POZİSYONUNDA ÇALIŞIYORDUM. SLOTLAR KESİNLİKLE THY ADINA ALINMIYORDU. CYPRUS TURKISH AIRLINES KYV ÜÇLÜ KODUMUZ İLE ALINMAKTA İDİ. LÜTFEN EMİN OLMADAN YORUM YAPMAYIN. TÜRKİYE HARİCİNDE ALINAN TÜM SLOTLAR, SEFER TÜRKİYENİN HANGİ MEYDANINDAN GERÇEKLEŞECEK İSE SEFER İLGİLİ MEYDANDAN BAŞLAYIP "ADB-LHR-ADB" BİTECEK ŞEKİLDE ALINIYORDU. TÜRKİYE BACAKLARI İSE ECN-ADB--ADB-ECN ŞEKLİNDE TÜRKİYE SLOT MERKEZİNDEN ALINMAKTA İDİ. BİLGİLERİNİZE 0
  • neyin kafasi 30 Mart 2015, Pazartesi 01:19:01 Birincisi ingilterede 3 ayri kontrol noktasi yok tek kontrol noktasi ile ucaga gidiyorsun bunu basta soyleyeyim adam ezberden yazmis nede olsa hangi partiye calisiyorsa. İkincisi cemil cicegin israrla elcilige ve kthy basbakanina kapatin diye siyasi baski yaptigi istanbuldaki avukar saziye deniz hanimin mahkeme gutanaklarinda var thy ve thy teknik ile olan. Bu adam hangi kafa ile ezbere yazdiysa ne ictiyse bende aynisindan istiyorum. Kthy ile daha derinden sir bilgileri yazacaktim ama yazmiyacam. Allah yukarda elbet allah sorar 0
  • LHR Slot 04 Mart 2015, Çarşamba 23:43:21 KTHY zamaninda bu 2 slotu alirken THY altinda almistir ve KTHY ucuslarini durdurduktan sonra THY'e olan borclarindan dolayi bu slotlar THY adi altinda oldugundan dolayi KTHY'nin THY'e olan borclarina karsilik THY bu slotlara bedava denilecek rakamda konmustur... 1
    • personel 27 Mart 2015, Cuma 14:37:21 Bravo Walla nasılda haramı helal yapabildin sen kesin malum parti sempatizmanısındır ! 0
  • Fiyat 04 Mart 2015, Çarşamba 14:47:42 Heathrowdaki slot fiyatlari günün saatlerine göre degisebiliyor. THYnin aldigi slotlar ögleden sonra. 7 inis/7 kalkis olmak üzere, 14 slot icin toplam 22 milyon dollar ödenmis. önümüzdeki kis tarifesinden itibaren gecerli. 0
  • Sanalpilot 04 Mart 2015, Çarşamba 14:10:22 Sevgili no panic; ne LCD den bahset ne de cep telefonundan. Çünkü giydiğin iç çamaşırından, yediğin tane mısıra kadar pek çok ama pek çok ithal ediliyor bu ülkede. No panic diye yazmışsın ama aslında paniklemeli ve silkelenmelisin. Yükselen kurun, değeri hızla düşen cebindeki paranın ve gün geçtikçe pahalı hale gelen hayatın sana bir etkisi yoksa o zaman haklısın. Continue as filed! Gelelim bu THY'ye. Küreselleşmeyi savunanlar bugün büyük sorunlar yaşıyor, artük dünya herkes için çok küçük bir yer haline geldi. Havacılık sektöründe bek çok şirket sorun yaşarken THY'nin büyümesi çok manidar. Neden/sonuç ilişkisine bakınca tamamen temiz bir işleyişten bahsetmek pek zor. Nerede sorun var ise, THY'ye oraya ya hat açıyor ya da kısa zaman önce hat açmış oluyor. Son olarak Türkiyenin de elçiliğini kapattığı ve bazı diğer ülkelerin de dış temsilcilerinin geri çekildiği son derece karışık olan Yemen'e hat açmak oldukça ilginç. 2
    • HÜT 04 Mart 2015, Çarşamba 17:02:19 THY nin büyümesi çok manidar !!!.Bu ne demek Allah aşkına.Milli havayolumuzun büyümesi sizi rahatsızmı ediyor.Siz hangi ülkenin vatandaşısınız ??? 1
    • Doğru 05 Mart 2015, Perşembe 08:01:48 Keşke bu yazdıklarınızı anlayacak kapasitede olsalar da bir iki kelimesini anlasalar. Ama ne acı ki körü körüne inandıkları konularda bir şey anlamalarını beklememek lazım. Acı ama gerçek. 1
  • UK 04 Mart 2015, Çarşamba 14:07:42 SAS'tan birtane slot alindi THY tarafindan $22USD. Yatirimi geri kazanabileceksen ister $22USD olsun ister 150. Sorun yok. ISIS hakkinda THY nin sakliyacagi veya buyuk bir hatasi oldugunu dusunmiyorum, sizinde ifade ettiginiz gibi. O yuzden Temel Kotilin gitmesi bence iyi olur, sonucta Ingiltere THY icin onemli bir market. Herhangi bir karalama ya sessiz kalmasi veya gormemezlikten gelmek daha da kotu sonuclara gidebilir. Kesinlikle gidilmeli. Giderekte kimse kuculmez. Agzinin payini verip geri gelir. Sonucta Heathrow airport da olan bir olay. 1
  • usd 04 Mart 2015, Çarşamba 11:09:46 usd 2.55 olmus siz neyin peşindeisnizzzz!!! 2.70 e gidecek gibi battık remsne! 6
    • no panic 04 Mart 2015, Çarşamba 12:57:01 Binlerce tl verip lcd televizyonla cep telefonu almazsın olur biter. Dövizler ülkede kalır. Ayrıca ihracat yapanlara ciddi avantaj sağlar. Söylemedende edemeyeceğim muhaliflik yapıcam diye her şeye felaket senaryosu çizmenizde iyice baydı artık.. 3
    • saka:) 04 Mart 2015, Çarşamba 13:50:59 arkadaşlar çok sakacı ıhracatın bile 60% ının ithal oldugunu kafaları basmıyor!!!! 1
    • ???? 04 Mart 2015, Çarşamba 14:14:39 Arkadaşım burası bir havacılık sitesi. Kaldı ki ekonomiden anlamıyorsan burada sallamayacaksın. Dolar sadece ülkemizde değil tün dünyada değerleniyor. Doların yükselmesini Türkiye önleyemez. ABD ve İngiltere bile önleyemiyorken biz kimiz? Diğer arkadaşın dediği gibi ihtiyacın yokken 2500 TL verip her yıl telefon almazsan döviz içeride kalır. LED TV alacaksan da git yerli malı Vestel al, Beko al paran ülkende kalsın. Yabancı hayranlığı yap, paran onlara gitsin sonra çık Dolar 2,5 oldu de. 1
    • tellal 04 Mart 2015, Çarşamba 14:31:23 olm sen ne işsin. fuat avninin farklı bir verisyonu musun. kaç zamandır her haberin altına döviz bürosu gibi usd kurunu yazıp duruyorsun. Olm bak bu memleketi masa etrafında toplanıp kurtarmaya çalışyorsunuz, şimdide felaket tellalığı yapıp batırmak derdinde misin. Ayrıca yırtma kendini usd yükseldi diye memleket batmaz. Sende kafa olsa usd yükselmesini sadece tl ile karşılaştırmaz bir de euro veya diper para birimleri ile karşılaştırırsın. bak mesela 5 ay önce usd euro 1.35 idi şu sıralar 1.12 civarı. Hadi şimdi git birazda euro bölgesinin haber sitelerinde yorum yap. avrupa battı diye. keza kabak tadı verdin. 0
  • iPhone Uygulaması 03 Mart 2015, Salı 22:35:37 Ingiltere cikisinda bir cok kontrolden bahsettiniz yanlis anlamadiysam. Halbuki, pasaportunuzu bir check-in yaparken birde ucaga binerken gosteriyorsunuz.baska pasaport kontrolu yok.hele polisin cikisda yaptigi hic bir kontrol yok. Guvenlik aramasi bile,havaalani egitimli personeli tarafindan yapilir ki buda üst baş ve el bagaji aramasidir,pasaportunuza bakmazlar. Girişler ne kadar zorsa, çıkışlarda bir o kadar kolaydir ingiltereden. Dolayisi ile kimin girdigini bilirler ama cikio cikmadigini bilemezler 1
    • hdfghd 04 Mart 2015, Çarşamba 11:15:03 evet görünürde çıkışta kontrol azdır (paspaort konotrolu yoktur) ama siz check in yaptıktan sonra zaten sistem sizi kontrol ediyor. sakın sanmayın ki elini kolunu sallayan oradan çıkabilir. bu sadece güvenliği gözüne sokmadan yapmaktır. 1
    • hdfghd..... 04 Mart 2015, Çarşamba 14:34:08 e o zaman durdursalarmış 15 yaşındaki kızları. adam ne güzel açıklama yapmış. ingilterede check-in harici pasaport kontrolü yok, bir odada bir polis oturoyur, yüzüne bile bakmıyor geçenlerin. ingiltereden çıkış yapan kaç kişinin pasaportunda çıkış kaşesi var. Sistemden kontrol ediyormuş. Eeeee etseydi o zaman. 0
    • rumuzsuz 08 Mart 2015, Pazar 13:09:46 hdfghd Check-in yaptiktan sonra, sistem neyi kontrol ediyor anlayamadim? Polis sizi yakalasa, ancak bileti alirken verdiginiz pasaport bilgilerinizi havayollarindan transfer ettikten sonra yakalar. baska turlu hangi sistemden yakalayacak? girmek zor, cikmak kolaydir bu ulkeden. Guvenligi gozune sokmamak diyorsunuzda, otomatik silahli, tam techizatli polislerin alanlarda boy gostermesini nereye koyacagiz? 0
  • İngiliz oyunu 03 Mart 2015, Salı 11:40:02 İngilizler kararlı gözüküyor. Bizi bu işe alet etmek için devleti seferber ettikleri anlaşılıyor. http://www.hurriyet.com.tr/dunya/28346334.asp 0
  • iPhone Uygulaması 02 Mart 2015, Pazartesi 17:16:43 İngilizlerin iki yüzü vardır, biri gösterdikleri diğeride asıl olan ! 0