THY’NİN İKİNCİ IMSIK VAKASI MI?

    Çok beğenilenler

  • cok acik 06 Mart 2013, Çarşamba 17:19:55 Thy mevcut yonetimi tarihinin gelmis gecmis en basarisiz, en isci dusmani olan yonetimidir 2
    • rf 06 Mart 2013, Çarşamba 23:50:25 Başarısız yönetim? komiksiniz hepiniz. 0
  • mantık 07 Mart 2013, Perşembe 09:42:40 3 kişi de hayatta. Git konuş, öğren ve yaz. Onu da biz mi yapacağız! 0
  • Tüm yorumlar

  • Fyosya 10 Mart 2017, Cuma 10:50:13 Ve son durum, imsik havalimani kr.hv.birligi olarak kullaniliyor, ve dip not; pisin yönü hakim ruzgarlari yandan aliyor, yani buyuk ucak inip kalkmasi cok zor 0
  • shgm 07 Mart 2013, Perşembe 22:01:02 hayırlı olsun, shgm lisans müdürü A.K. görevinden alınmış. 0
  • teknisyen 07 Mart 2013, Perşembe 09:34:46 Ustadlarim sizler daha iyibilirsiniz elbet ama benim gorum sefa beyle ayni Mehmet nazif beyi devlet bataktan kurtardi thy ile satin alarak olan bizlere olucak az para cok is ama kim calisicak merak ediyorum ,iskur bir baslangicti habom ise devami, inanin tum personel gelecek korkusu yasayip herkes baska planlar kurar oldu.Havacilik kulturu ne oldu ama bi cezbedici tarafi kalmadi..... 0
  • a. a 07 Mart 2013, Perşembe 03:04:15 1997 yılında 583 milyar yaklaşık 4 milyon dolardır. karı büyük zarar yok 0
  • taş da düşebilir 06 Mart 2013, Çarşamba 17:01:12 yönetim kurulu başkanının eski fırıncı olduğu bir şirkette herşey olabilir!!!! 0
  • 583 06 Mart 2013, Çarşamba 15:18:21 583 milyar tl'nin eski para birimi olduğunu okuyup da anlamayanlar var galiba... 0
  • Her isi boyle 06 Mart 2013, Çarşamba 14:26:01 Bir sekilde rant aktarimi yapilmis gibi gorunuyor suan yine oyle gorunuyor, kesinlikle sorusturulmali 0
  • alone 06 Mart 2013, Çarşamba 11:54:37 583 milyar TL, sanırım hata var türkiyedeki tüm kitleri satsan bu rakamın yarısı etmez 0
  • Civan 06 Mart 2013, Çarşamba 11:33:19 Sayın yorumcu 2014 yılına bakıp EASA ya verilen taahutleden demek daha doğru.Ayrıca MRO 3. Havalanı olsa bile neden kapansın .THY en kolayını cözdü personel açığını nasıl kapatacak Saygılar 0
  • tyler 04 Mart 2013, Pazartesi 07:52:25 rüşvet ve haksız kazancın hikayesini yazmışsınız. bilerek zarar ettirilen bir kurum (ki hatalı bilmiyorsam o dönem thy devlet kuruluşu) haksız kazanç sağlayan bir iş adamı ve bunlara göz yuman bir bürokrattan itiraf bekliyorsunuz. bu halka her şey mübah. 0