THY'de zammı bırak, iş analistlerine bak!

    Çok beğenilenler

  • Kesinti 12 Temmuz 2021, Pazartesi 11:41:17 Sirket kesinti yaparken kokpitten %50 kabinden %35 yapiyor fakat zamma gelince ikisine de ayni zam yapiyor. Pilot dusmanligi can bezdirdi artik 45
    • düşman 12 Temmuz 2021, Pazartesi 14:54:20 adam orda ne yazmış sen hala kabine aynı zam yapılıyordiyprsun kimin ne düşmanlığı yaptığı çok belli ama algın kıt galiba okuduğunu bile anlamıyorsun 39
    • Kesintiye 13 Temmuz 2021, Salı 13:07:35 Zamaninda sadece size iyileştirme yapılırken sesin cıkıyormuydu? 5
    • Kabinci 13 Temmuz 2021, Salı 20:02:58 2019da pespese 3 kere zam alirken cok memnundunuz sesiniz cikmadi tis e aykiri zam aldiniz .ozaman simdi de bi zahmet susun biktik artik sizden biraz omurgali olun.ya sev ya terket begenmiyorsan git kardesim ucma kapi orda.sıkıldik artik yuzde 50nizden kesintinizden yeter bitmediniz. 8
    • Kokpit 14 Temmuz 2021, Çarşamba 10:15:00 Kabinci, aramızda tabi ki bi fark olacak sen de bunu anlayamıosum bi türlü.sen çay kahve servisi yaparken biz uçak uçuruoruz ondan zamanında aldığımız zamlardan hala ağlama 7
    • Kokpitciye 14 Temmuz 2021, Çarşamba 19:44:09 Sen sadece çay kahve... ile başlayan cümlenin sahibi sen sağ taraftasın çok belli. Ben burda hiç bir sorumlu pilotun kabine kötü bir söz söyleyeceğini sanmıyorum. Çünkü eskiden bu portalda siz tıfıllar yokkende tartışmalar olurdu bu kadar basitleştirilmesi siz yeni gelenlerden sonra oldu. Eskiden her üni den mezun olanda sertifika için başvuramazdı , her parası olanda... siz insanları kızdırdınız, onun parası çok bana ver , ben en önemliyim vs vs bizim bitirilen şirket kültürümüzde bunlar olmazdı. Hem kabin hem 2.pilot kaliteler yerlerde. İyi olan zaten kendini bilir. Ve üzgünüm iyiler sayesinde sizin gibi tiplerde hala karnını doyurabiliyor sizde sırttan inmesi gerekenlerdensiniz. 3
    • Kaptan 15 Temmuz 2021, Perşembe 16:09:34 Yok canım sol sandalyedeyim de sizin bize atıp tuttuğunuz gün böyle oldu herşey,ne ekip bütünlüğü bıraktınız ne bişi.kaldı ki kusura bakmayacaksın senin yerin iki aylık bi eğitimle doluyor kokpit sandalyesine o kadar kısa basit eğitimlerle oturulmuo.ondan maaş zammı geçmiş yıllarda aynı oranda olmadı die buraya sallamıcaksın bak şimdi enflasyon zammını ortak aldık ,geçmiş yılların acısını bi yere bırakcaksın oturcaksın köşende 2
    • Kaptan 15 Temmuz 2021, Perşembe 16:10:04 Bu kuyruk acınıbi yana bırak bence snn için daha hayırlı olur 1
    • Kabinciye 15 Temmuz 2021, Perşembe 23:05:53 He canım hee 1
  • Planlama 12 Temmuz 2021, Pazartesi 11:43:41 Hediye karsiligi hic gunahi olmayan adamlarin ucuslarini alip arkadaslarina verenler arastirilmali ve isten cikarilmalidir. 5
    • Katılıyorum 13 Temmuz 2021, Salı 04:39:53 Bence de araştırılmalı. Planlama gümrük memurları gibi neredeyse 4
    • gümrük memuru 13 Temmuz 2021, Salı 14:38:43 Bizi niye karıştırıyorsun , 4
  • Tüm yorumlar

  • Pursercan 25 Temmuz 2021, Pazar 22:32:12 öğretmene yattığı yerden 6000 lira kazanıyor diyen bir zihniyete aradaki farkı göstermek için söylüyorum: Sen hostessin o öğretmen. Hostes görevleri belli anlatmama gerek var mı, cay kahve servisi ve gerektiginde tikanmış yerlere elle müdahale. Herkes sosyal statüsünü bilsin sen nasıl ögretmenle kendini bir tutarsın. Şansınız TK'da olmak kimse size o paraları vermez ruýanızda göremezdiniz şukredin, ögretmenlere laf atmayın. 0
  • Game 25 Temmuz 2021, Pazar 09:30:18 Hep aynı şey bayramda Yatı alınır boş vs çıkarılır bakarsın Uçuş var uçak aynı sefer duruyor Yatı duruyor yani.... 0
  • Meesss 22 Temmuz 2021, Perşembe 22:24:26 İsler bu kadar artmisken TGS persenollerinin ikramiyeleri hala odenmiyo . 2022 ocak diye imza atildi fakat isler acilmasina ragmen ucretler odenmiyo ,pandemide bizden kesilen ikramiyelerle personelleri tazminati odende isten cikarildi .simdi adam yok denip senelik izinlerimiz verilmiyo .onu gectim mazeret iznimiz bile verilmiyo ,1gun izin alamiyoruz.4,5 saat araclardan inemeden calisiyoruz .nereye kadar insanlar artik bunalmis durumda .bu insanlardan nasil verim bekleniyo 1.5 yildir adamlar izin yapamiyo ,yazikkk cokk yazik birde THY avrupanin en cok ucus yapan markasii.YAZİKK 1
  • Yerli Kaptan 20 Temmuz 2021, Salı 02:46:17 Yatılar, uçuş saatleri, gece uçuşları adil dağıtılmalı. Bunu planlayamayan kişiler orada oturmamalı. Uçuş seçmek kimsenin hakkı olamaz. Bunu kendine hak görenler aramızda utanmadan dolaşıyor. 2
    • Mudur 25 Temmuz 2021, Pazar 14:09:24 Mudur ve tekno pilotlardan basla, hepsi sultan olmus 0
  • Almanyada Pilot 19 Temmuz 2021, Pazartesi 09:50:40 THY yabanci pilotlari geri cagriyor https://www.aerotelegraph.com/turkish-airlines-holt-auslaendisches-cockpitpersonal-zurueck 2
    • Ucret 25 Temmuz 2021, Pazar 14:11:22 Yabancilara taninan kiyaklar; ilave yatilarla gelirlerinin artirilmasi, ucus ta seciken tatil destinasyonlari, extra verilen bos gunler, pas ucusta koltuk secme hakki ve oncelik, daha neler neler 0
  • Ekip Planlama 19 Temmuz 2021, Pazartesi 08:18:04 Tepeden tırnağa torpil müessesi olan şirkette, yapay zekayı ekip planlama md. yapsalar iki günde çöker. 2
  • Yandaş 19 Temmuz 2021, Pazartesi 08:16:11 Yandaş olup da huzursuz olan canim ülkemde; 2., 3. huzur hakkı almayan yandaşı dövüyorlar.Bal tutan parmağını yalar dedik, bunlar bal kavanozun dibini ekmek banıp sıyırıyorlar.Haram zıkkım olsun , 7 ceddinden çıksın. 0
  • Öğretmene de giydirdin ya purser.. 16 Temmuz 2021, Cuma 22:08:15 Yattığı yerden 6000 alan öğretmen varken filan demiş biri...gaza gelip kalp kırmayın gençler... 3
  • PLANLAMADAN BIKTIM 16 Temmuz 2021, Cuma 19:02:23 Biktim resmen. Her bayramda aynisi oluyor. Her seferinde bayramlardaki ucuslarim bir sekilde aliniyor ya cfr oluyor ya bos gun ataniyor. Sonra bakiyorum alinan ucuslarim gayet de icra edilmis. Overtime hakkimi hangi planlamacilar arkadaslarina hediye ediyorlarsa Allah burunlarindan getirsin helal etmiyorum. 1
    • Aynından burda da var 23 Temmuz 2021, Cuma 15:56:05 Yazıp duruyorum habire ki elde delil olsun diye, yoksa seferi kimlere ne karşılığında pazarlıyorlar o kısmı da geçtim artık..şimdi haram zıkkım edebiliyoruz sadece ama, her şey kayıtlı bu devir değişecek. 0
  • PLANLAMADAN BIKTIM 16 Temmuz 2021, Cuma 19:01:43 Biktim biktim resmen. Her bayramda aynisi oluyor. Her seferinde bayramlardaki ucuslarim bir sekilde aliniyor ya cfr oluyor ya bos gun ataniyor. Sonra bakiyorum alinan ucuslarim gayet de bayram gunleri icra edilmis. Overtime hakkimi hangi planlamacilar arkadaslarina hediye ediyorlarsa Allah burunlarindan getirsin helal etmiyorum. 2
  • Paranın 16 Temmuz 2021, Cuma 17:11:39 Esirleri olarak yaşamayın lüzumsuz aldığınız her sey hayatınızdan veriyorsunuz. Şirkette ya iş ya da para hastalığı var maalesef. Hayatınızı yaşayın.. yaşamak için illa mal royal gitmek gerekmiyor anlayana 2
    • Ana fikir 23 Temmuz 2021, Cuma 15:58:26 Konudan sapma var, para hırsı başka bir dava konusu. Katılıyorum kesinlikle, ama burda mesele hakkın olanın alenen çalınması. 0
  • Maaş kavgası 16 Temmuz 2021, Cuma 17:09:12 Yapmayın. Kapitalizm de sistem sana sunuyor ister kabul et ister etme. Kabin kokpit teknisyen herkes önemli olan aldığı maasi bereketiyle yemek nasip etsin. Ama kabinci biri olarak artık kendizini zengin görmeyin. Pilot ile aynı sitede yaşamak yada aynı araba kullanıyorsan biraz mantik sorgulaman lazım. Kabinde durumu çok iyi olan da var kötü yada kokpitte.. biraz kendinizi sorgulayın 2
    • Kapi 23 Temmuz 2021, Cuma 16:00:36 Kapitalizm size göre kapi kökünden geliyor heralde. Eksik anlamışsınız kapitalizmi. 0
  • Ekip Planlama 15 Temmuz 2021, Perşembe 17:31:39 Bu şirkette ekip Planlama diye bir birim olduğu sürece, bilin ki birileri kayırılıyor. Planlama işi, belli kurallara göre rastgele yapılır. Koyarsın bir algoritma, ay sonu calistirirsin, belli olur gelecek ayın takvimi tüm uçanlar için. Eğer birileri o düğmenin basindaysa, bilin ki birileri kayırılıyor. 4
  • İsteyen 15 Temmuz 2021, Perşembe 01:34:36 İsteğe bağlı 40 saat uçulsun ona göre maaş hesaplasın İsteyen saw da sadece uçsun İsteğe bağlı çalışan memnuniyeti önemli 2
  • Zam 14 Temmuz 2021, Çarşamba 19:26:01 Kabincilerle pilotlara farkli zam orani verilmeliydi. Zam konusunda pilotlarin elini ayagini baglayan maalesef kabincilerdir. 26
    • Kesinlikle haklısın 15 Temmuz 2021, Perşembe 19:36:28 Yerden göge haklısınız. Kesinlikle farkli oran verilmeliydi. Kabine daha cok verilmeliydi. 19
    • Az kaldi 16 Temmuz 2021, Cuma 11:48:09 Geçersin kabine sende 13
    • Doğru 18 Temmuz 2021, Pazar 00:23:44 Kabine daha fazla verilmeliydi haklısınız. 2
    • Kabin 22 Temmuz 2021, Perşembe 02:46:50 Kabincilerin hakettigi maas 4999 TL’dir. 4
  • Devlet Memuru 14 Temmuz 2021, Çarşamba 18:22:35 Katma değer üretmeyen devlet memurlarından hiçbir kesinti olmadı pandemi döneminde. Ama bunca sene katma değer üreten ve şirketin bu kadar büyümesini sağlayan çalışanların maaşları ilk fırsatta düşürüldü. Teknik tam çalışıyor üstelik. Harama helale dikkat eden bir yönetim var güya. Hak yiyorlar apaçık ve ben hakkımı helal etmiyorum bu kararları alanlara. 4
  • haramiler 14 Temmuz 2021, Çarşamba 13:02:16 iktidarı bitmeden bize gun yüzü yok, o mezun olduğu bir önceki okul Masallah ne cevherler (!) yetiştirmiş. pandemi basından beri eski uçuş operasyonunu hic azaltmadan sürdüren ya da is yükü artan insanlar resmen biçildiler, hepinizin burnundan fitil fitil gelsin. elbet devran dönecek, basınızı döndüren guc sarhoslugunda yaptıklarınız suratınıza çarpacak, Allah bütün haramileri kahretsin !!! 1
    • tr 17 Temmuz 2021, Cumartesi 21:47:59 Rabbim serefsiz munafik alcak satilmis Fetos tohumlarini destekcilerini, Pkkcilari ve partileriyle is tutanlari kahreylesin. 2
  • Kabincilere 13 Temmuz 2021, Salı 23:30:14 Siz de kabul alabiliyorsaniz gidin baska ülkelerde çalışın, kalanlarınizin ücretine de Tis harici zam yapılsın; sanki keyfinden yaptı şirket kokpite o zamlari zamanında. Neden sonuç ilişkisi bile kuramiyor bazılarınız! 24
    • Sanki 14 Temmuz 2021, Çarşamba 09:15:37 Kendi bir yere gidebiliyor da. Bir de kabine laf atmış. Havacılığın zirve yaptığı zamanda 100-150 genç, laf ettiğiniz, z kuşağı f/o gitti ortadoğu ülkelerine de sayelerinde zam aldınız. İşimiz biz zamanında şöyle, biz şurada böyle falan diye ahkam kesenlere kalsa zam falan alamazdık. Yatın kalkın gençlere dua edin. İşler açılsın biz yine 50-100 kişi kaçarız. Siz de artık şirket ne harçlık verirse ona tamah eder, tehditler işe yaradıdiye sağda solda anlatırsınız. 12
    • Sankiye 14 Temmuz 2021, Çarşamba 12:41:08 Bir z kusagi ogrenmissin heryerde kullaniyorsun belli. Ancak aydinlatmak amacli soyluyorum, z kusagi kokpite yeni yeni dahil oluyor, cekip gidenler y kusagiydi yine onlar olacak. Z kusaginin mottosu dunya.... girsin.... Bilmem anlatabildim mi? 2
    • Kabincilere Cevap 14 Temmuz 2021, Çarşamba 15:39:28 birader bende ENG hariç 3 lisan daha var yakam bayrak dolu pek çok yerden kabul aldım AB pasaportu lazımdı yoksa 1 dk durmazdım sizin terminoloji bilginiz hariç ingilizceniz yok korkarsınız gitmeye uyum sağlamanız zor yabancı yerlere doğruları konuşalım belki 3-5 genç f/o gider o da zor borcu yoksa yani 14
    • Planlamaya neşter vurulsun 14 Temmuz 2021, Çarşamba 16:22:45 Planlamaya neşter vurulsun artık yasak aşk yaşıyanlar para hediye karşılığı uçuş alan değiştiren işten atılsın yönetim duysun ekip planlama da Thy de gerçekten dürüst çalışanların bu insanlar yüzünden hakkı yenmesin artık 3
    • Ttt 15 Temmuz 2021, Perşembe 02:06:21 Kabinciler hicbir yere gidemez thy onlar icin balli kaymak. Baska hicbir havayolu sirketi bu kadar maas vermez onlara 11
    • Sanki ye 15 Temmuz 2021, Perşembe 08:52:07 İçerden sayılarla konuşayım , o dönem THY den günlük 40 ortalama pilot ayrılıyordu , yaklaşık 12si fo kalan 20 si yabancı pilot ( kaptan ,fo) 8 i ise Türk kaptandı.o dönemde THY mAlesef geleceğini kaybetti.Genç nitelikli kaptanlar , tecrübeli nitelikli folar ( çoğu 30 yaş üstü idi) ve görece iyi yabancı pilotlar.Z kuşağı tabiki genele göre daha aceleci ve hareketli fakat üzülerek söylüyorum genel bilgi ve tecrübeleri bu iş için henüz sizin söylediğiniz seviyelerde değil 1
    • Ttt ye 19 Temmuz 2021, Pazartesi 05:21:55 Herkes sen mi sadece sertifikası olsun elinde. Senin tek seçeneğin havacılıksa bu senin sorunun. Kendin gibi sandığın belli başkalarını da biraz aydınlanma iyi gelir. 1
    • Kabin personeline cevap vermeye çalışan zat a 23 Temmuz 2021, Cuma 16:11:53 Haberin yok herhalde kabinden 400-500 kişi şu an ücretsiz izinde ABD de çalışıyor. Boş konuşmaya devam et. Kim gitmiş,gidebiliyormuş ortada. Kabin personeli havacılığa devam etmek zorunda da değil, başka şirket bu kadar maaş vermez demişsiniz ya hani, bu da boş.. Türkiye 13 bin kalifiye kabin ekibi çıkaramaz sanıyorsanız kendinizden yola çıkarak konuşuyor olacaksınız ki oldukça komik. Baba parasıyla hava atıcam derken, iş veren kölesi olmaya devam ediniz, başarılı olduğunuz işi yapın. 0
  • 737-900er 13 Temmuz 2021, Salı 22:58:40 Yalanınız batsın. Sistemde neden görünmüyor acaba? 4
  • Şırdancı Cihan 13 Temmuz 2021, Salı 22:50:09 2017/2018 senelerinde Özveriyle çalışıp kırgın ayrılan QR ve EK pilotları sayesinde kazanılan haklar milli havayolumuzu maddi olarak olumsuz etkiledi, sendika sayesinde kabin hizmetlerininde Kokpit ile birlikte anılması kabin ekibininde mevcut imkanlardan faydalanmalarına sebep oldu. Ülkece ve Şirketçe bu büyük kriz ortamında el birliğiyle; gerekirse zam almadan fazla mesai ücreti almadan, görev yapmalı şirketimize destek olup ülkemizi kalkındırmalıyız, dönem bel bükme yük olma dönemi değil arkadaşlar, 1000lerce insan ekmek yiyor bu şirket sayesinde. Lütfen destek olalım 74
    • Hasssss 14 Temmuz 2021, Çarşamba 00:37:40 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Dr.Oz 14 Temmuz 2021, Çarşamba 01:05:23 Şırdanı azalt Cihanım, dengeli beslen 1
    • UYANIK 14 Temmuz 2021, Çarşamba 10:30:40 Şırdancı sen sakatat mesleğine devam et kabini kokpiti ne konuşuyorsun bilip bilmeden.Ben 25 yıllık şirket elemanı olarak söyleyeyim sana 2017-2018 de hak falan kazanılmadı çok daha önceki senelerde kazanılanlar yenildi bilakis.Kokpit kabin hakları da ayrıldı eskiden her ikiside uçuş işletmeye bağlıyken haklar birdi.Ağzımolan konuşmasın lütfen. 2
    • Suriyeli 14 Temmuz 2021, Çarşamba 18:24:42 Suriyelilere Malezyalılara sen destek ol, ben fazla sorumluluk alacak kadar aptal değilim. 0
  • Km 13 Temmuz 2021, Salı 22:37:14 Tanıdıklarına en karlı yatıları sürekli planlayan PLANLAYAMAMA birimi HIRSIZLARI.....bu yorumu okuduğunuzu biliyorum okumuyorsaniz da torpil yaptığınız köpeklerinizden(tüm köpeklerden özür dilerim) birileri okuyorsa paylaşsın... Adaletsizlik ve yediğiniz kul haklarında ve b.klarda BOĞULUN İNŞALLAH hepiniz yedi sulaleniz... 5
    • Amin 14 Temmuz 2021, Çarşamba 19:21:42 Amin 0
  • cok beklersiniz 13 Temmuz 2021, Salı 21:53:09 siz bi daha o maaslari zor gorursunuz. anca buralarda aglayin. siz dik durmadikca, eylem yapmadikca hic bir sey olmaz. uc sene once biz hadi oradan diyip basip gittik de zam alabildi kokpit. yoksa ayni tas ayni hamamdi. tabi adamlar da biliyor kimsenin bir yere gidemeyecegini. anca genc first officerlar ve yeni nesil kaptanlarda var o Guven Ozveri ve Tecrube. hava sen kuruldu, kuruculari cikartacagiz dedi sirket. istifamiz hazir bekliyor, kuruculari cikarirsaniz istifa ederiz diyen 200 senyor kaptanin istifa mektuplari sominelerinde duman oldu o gun. sonra ah vah ediyorlar. kabine de uzulemiyorum, hava sen'i yalniz biraktiniz. genc meslektaslarima uzuluyorum. ama eminim, onlar da kendilerini kurtarmanin bir yolunu bulur. geri kalanlar da sirket nereye cekerse yulari o tarafa gider. 6
  • Artık Yeter 13 Temmuz 2021, Salı 21:26:48 Artık yeter gün birlik olma vakti. Şirkete baskı kurup kabin ekibi maaşlarının asgari ücrete eşitlenmesi için herp birlikte elimizden ne geliyorsa yapmamız gerekiyor 41
    • Km 13 Temmuz 2021, Salı 21:52:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • Artık 13 Temmuz 2021, Salı 22:41:51 Yeriz seni minnoş 3
    • Asgari ücret mi? 14 Temmuz 2021, Çarşamba 00:00:42 Gider sen çalışırsın o paraya vasıfsız 4
    • Gerçekten yeter 14 Temmuz 2021, Çarşamba 19:27:19 Adam o kadar işsiz ki boş boş şu mesajı yazmış, asgari seviyede çalışan bir beynin bile yok 1
  • Memlekette 13 Temmuz 2021, Salı 18:04:43 Memlekette her saniye birileri vurgun yqpiyor, iyi bir ulkede yasamiyoruz, bu ulkede bu yoneticilerle kimsenin gelecegi yok, herkes gun kurtariyor 2
  • SawBase 13 Temmuz 2021, Salı 17:57:40 Yatı yapan memur abartısız + 2 bin fazla alıyor yatı yapmayan memurdan yatı hacırahları ile. Ist den yatı beklerken kendimizi saw da bulduk. Değerli yöneticilerimizden bu işe el atmalarını rica ediyoruz. Maaşların düştüğü bu dönemde bir kısım ayda 8-10 kare yatı yaparken bir kısım aylarca yatı yapmıyor. 5
    • Gerçekler farklı 16 Temmuz 2021, Cuma 17:05:04 İst uçan herkes yatı yapmıyor öyle bir algı oluşturmayın 0
  • Manavcı 13 Temmuz 2021, Salı 17:46:28 sanki pilotlara asgari ücret veriyor.Bu bile fazla..gidecekse gitsin.Hiçbir yere gidemez.. 46
  • Thy taseronlari 13 Temmuz 2021, Salı 17:31:26 Thy de memurlarin taseronlari taseron kullaniyor o derece yani, eksik bile soylemis olabilirim 1
  • .. 13 Temmuz 2021, Salı 16:53:52 Tgs olarak her zaman dış kapının dış mandalıyız yönetim çalışanlarını ciddiye almıyor 1
  • Eşitlik-adalet 13 Temmuz 2021, Salı 16:38:46 Kendine devamlı lax,mia gibi harcırahlı yatı yazdıran ama asla 40-60 saat hapis yatılı doğu uçuşu yazdırmayan yönetici, teknik pilotlar burda mı? Tamaaammm. Ay ben çok kargo uçuyorum diyip 10-11 saatlik uçuşta haşofman giyip min 2 film 2 sezon dizi bitiren kabin memurları burda mı? Tamammmm. Bir şekilde çıkar ilişkisine sahip kokpit kabin ve ekip planlamacının masumun uçuşunu değiştirip kendine kıyak uçuş atayanlar, karşılığında ne aldığı belli olmayan kokpitçi kabinci planlamacılar burada mı tamammmmm. Pandemi başında ilk 3-4 ay hiç uçmadan lisansı düşen, ama son 1 aydır 70 saat yazılımca ay ben çok uçuyorum full maaşımı verin, ama pilotlar size zam yapılırken ses çıkarmadınız diyen kabin ekibi burda mı tamaaaaam. Namuslu arkadaşlarımı ayırırım. Teknik arkadaşlar zamansız sahada koştururken yaZlığından günde 2 saat laptop başında duran ama vpn i full rmt.thy.com a bağlı gösterip uzaktan feciiii çalışıyorUm diye gösteren uzaktan çalışmacılar burada mı? Tamaam( cidden devamlı toplantı halinde olan kritik yerde çalışanlarda var biliyorum, onları ayırıyorum) işte aradığınız adalet eşitlik 7
  • tgs 13 Temmuz 2021, Salı 15:28:30 tgs yi yazın sürekli belki birileri görür duyar sizin aracılığınız ile sesimizi. Yok olmuyor böyle artık. çift maaşları geri istiyoruz eylülde geriye dönük ödemeleriyle beraber pandemide ödenmeyen kısımlarla. yetmiyor üç kuruş maaş yetmiyor! eğer siz yettirebiliyorsanız buyrun gelin alanda çalışın. artık ne kadar ekmek o kadar köfte 4
  • Kesinti 13 Temmuz 2021, Salı 15:28:03 Müfettişlerin maaşların yüzde kaç kesiliyor bilen var mı ? Malum teftiş kurulunda olduğu gibi; donanımlı, liyakatli, tecrübeli, en az bir dil bilen, bir çok sınavdan başarıyla geçmiş, şirkete olağanüstü katkılar sağlayan personel THY’nin başka ünitesinde yok. 6
    • Zaytung 14 Temmuz 2021, Çarşamba 00:20:32 Zaytung haberi mi ? 4
    • Teftiş bşk terfileri 15 Temmuz 2021, Perşembe 00:21:15 2 ay önce hepsi bir üst ünvana geçirildi. Örnek müfettiş yardımcısı müfettiş, müfettiş başmüfettiş oldu böylelikle kesintileri devam ediyor ama pandemi öncesi maaşlarını alıyorlar. 0
  • pilotlara yazan 13 Temmuz 2021, Salı 14:35:18 dostum sende pilot ol, eleştiren arkadaşlar sizde kabin memuru olun, bileğinin hakkıyla gelen herkes bu ücretleri hak ediyor. Bizi dibe çeken bu kıskançlığımız Umarım bütün meslek grupları hak ettiği ücreti alır umarım ama zor bu ülkede çalanlar dayısıyla partisiyle bir yere gelirsen anca ! 7
  • 2023 13 Temmuz 2021, Salı 14:24:41 Bekliyorum, sabrediyorum değişecek herşey 3
  • thy 13 Temmuz 2021, Salı 13:41:24 30% değil 45% kesmiş asla geri vermez...!!!!! 4
  • müdür yazana 13 Temmuz 2021, Salı 12:26:46 O soy isme sahip olan herkes akraba mesela kargo'daki. Araştır gör öyle olmayan aklınla ahkam kes. 1
  • Ali 13 Temmuz 2021, Salı 12:13:40 Vali,general maaşı az diyene,, ben hemen değişmeye hazırım vali yada orgeneral olmaya, 3
  • Esit ucus 13 Temmuz 2021, Salı 10:42:40 Maasi gectik, Gulbaran Mudurlerin Teknik Pilotlarin ucus secmelerine engel ol, ekip planlamaya kimse karisamasin, Gulbaran senden bunu istiyoruz, Kaptan Pilot kim varsa esit ucsun, planlamadan kiyak yapilmasin, Gulbaran bunu yap, Adaleti sagla 8
    • Bi tek 13 Temmuz 2021, Salı 12:53:29 Kaptan mi adaletli ucsun? Bi bitmediniz be tiksiniyorum. 4
    • Oldu 13 Temmuz 2021, Salı 14:01:05 Ne kadar naifsin 1
    • Mudur 13 Temmuz 2021, Salı 16:36:42 Mudur ve teknik pilotlar kaldirilirsa daha faydali olur, bir is yaptiklarini gectik, nemalandiklari personele saldirip huzursuzluk yaratiyorlar 6
    • 777 FO 14 Temmuz 2021, Çarşamba 01:39:42 Gülbaranmı yapacak bunu,çok komiksin,Ekip planlama başkanı iken kankası ve aileleri ile yaptığı ballı kaymaklı tatil uçuş planlamalarını araştırsınlar önce 3
    • Hat açılışı 14 Temmuz 2021, Çarşamba 19:34:18 Bir dönem yeni bir hat açıldığında Purser eşiyle aynı uçuşta sefer yapıp bol bol resim veren birileri vardı, kimdi onlar ? 1
    • Zor.. 19 Temmuz 2021, Pazartesi 14:15:35 Mevki sahibi herkes kendini ve arkadaşlarını kayırıyor... bakınız a330 tip müdürlüğü.. 2
  • Tgs uçak alti işçi 13 Temmuz 2021, Salı 10:40:49 İş yoğunluğu dan dolayı her gün mesai kalıyoruz konu maaş ve ikramiye ye geldi zaman iş yok ki 1
  • Gümrük 13 Temmuz 2021, Salı 04:40:25 Planlama = gümrük memurları. Buna dur diyecek yok mu??? 1
    • Hukum 13 Temmuz 2021, Salı 11:35:38 Etdegistikligi çok güzel çözüm 3
  • İş analisti 13 Temmuz 2021, Salı 00:50:16 O ne yawww 4
    • isee 13 Temmuz 2021, Salı 18:14:54 4 maaş alan yandaşspor’lar var ya öyle birşey olabiliii 3
  • analist 12 Temmuz 2021, Pazartesi 23:43:59 hey yavrum thy, 8-10 yıllık, iş analisti olarak çalıştırdığın insanları uzman kadroda çalıştır, iş analistliğinin i'sini yapmayan heriflere title saç. ondan sonra neden istifa ediyorsunuz... 3
  • Vay be 12 Temmuz 2021, Pazartesi 19:07:03 Şu sitede bütün yazarlar toplanmış zam konusunda yaziyor ciziyor. Adamlar zaten kesintili haliyle bile bir validen kat kat fazla maas aliyorlar. Bu kadar ajitasyona gerek varmı. Yuzde 10 aldilar tamam yeter. Yüzde 3 alan memurun canı yokmu. Aldiklari zam bile bir devlet memurunun maasi kadar. Görende kaptanlara asgari ücret, digerlerinede dahada az maas veriyorlar zannedecekler. Bir orgeneral maasi bile kesintili kaptan maasinin yarisi kadar. Bu kadar abartmaya gerek yok. Maaslar güzel. Maaslar iyi. 214
    • Vay be 12 Temmuz 2021, Pazartesi 22:35:16 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Ali 13 Temmuz 2021, Salı 01:42:46 Komik bu arkadaş 4
    • Pilotlar 13 Temmuz 2021, Salı 04:38:10 Pilotlar maasi hakediyor da kabincilerin doktordan fazla maas almasini ben anlamiyorum 74
    • . 13 Temmuz 2021, Salı 10:42:25 Öl 5
    • Pursercan 13 Temmuz 2021, Salı 10:50:47 Yeni atanmış öğretmen yattığı yerden 6 küsür bin alırken ben gece gündüz kelle koltukta hastalık riski altında kabinde 300 kişiyle uğraşıyorum sen neden bahsediyosun babacan? Kabin maaşına göz dikeceğine 41 yerden maaş alanlara ses çıkarabilir misin aslan parçası? 6
    • Zihniyet farkı 13 Temmuz 2021, Salı 11:07:09 Bu şirket havacılık şirketi biletleri yani geliri dolara endekskli gider buna çalışanların maaşı da dahil TL cinsinden. Yanı havacılıkta standart üyksek. Anlayacacağını sanmıyorum ama vali ve memeur maaşların da bukadar düşük olması havacılık sektörün suçu dağil. 2
    • Ot kafa 13 Temmuz 2021, Salı 11:11:36 Luftansada kaptan merkel den fazla maaş alıyor Almanya bizi kıskanmıyor mu? 5
    • KM 13 Temmuz 2021, Salı 11:18:06 sen valilerin sadece valilikten veya belediye başkanının sadece belediyedeki görevinden ücret aldığını zannediyorsan korkarım ki isviçre de yaşıyorsun 2
    • Yurtdışı bilet satış 13 Temmuz 2021, Salı 11:29:17 Yurtdışı bilet satış personeli çok çalışıyorlar ve çok yoruluyorlar. Onların 14000$ (bazı bölgelerde) olan maaşlarına azıcık zam lütfen! 8