THY’DE “KIRK SATIR MI KIRK KATIR MI” VE “MODERN KÖLELİK SİSTEMİ”

    Çok beğenilenler

  • Bir taşeron 07 Temmuz 2014, Pazartesi 01:38:55 Domuz eti yemekten korktukları kadar kul hakkı yemekten korksaydılar şirket bu halde olmazdı. 0
    • habom 07 Temmuz 2014, Pazartesi 16:42:40 domuz eti yememek kolay asıl kul hakkı yememek mesele. akp zihniyeti içki içeni linç ederler ama her türlü yanlışa ses çıkarmazlar. kul hakkı yemek akp'nin fıtratında var. 1
    • MARABA 07 Temmuz 2014, Pazartesi 20:27:23 BU SÖZDE MÜSLÜMA YÖNETİCİLER HİÇ ALLAHTAN KORMUYORLAR MI?ONLAR EBUBEKİR TÜM SEVETİNİ KÖLELERİ AZAT ETMEK İÇİN HARÇADI,BUNLARSA KÖLELİĞİ GERİ GETİRDİ...HANGİSİ MÜSLÜMAN?EBUBİR Mİ ,YOKSA BU YÖNETİCİLERMİ...ACABA RAHAT UYKU UYUYABİLİYORLAR MI 0
  • adam 07 Temmuz 2014, Pazartesi 16:36:40 taşeron gibi bir kölelik sisteminin bu hale gelmesinin baş sorumlusu akp dir. fakat taşeron çalışanların çoğu akp'li ve bunlar hak ediyo. akp'yi destekleyen herkes bu sömürünün sorumlusudur. 0
  • Tüm yorumlar

  • gaddarlar 03 Ağustos 2014, Pazar 16:33:22 Ben ne yeni yoneticelere nede eskilere hakkimi helal ediyorum by yonecitiler hala itemsanda tahir denen adami tutuyorlarsa ve ondan cekiniyorlarsa ben thy yonecilerini yonetici demem cunku bu adam yillarca calisanlarin kanini emdi Vampir gibi sirketin sahibi gibi hareket etti herkes taseronlara insan gibi bakmadi halada bakmiyorlar yanu biz bu ulkenin hep zencileri olduk ama unutmayalim buyuk bulusma gununde zalimlerle hesaplasacagiz bakalim sizi makaminiz servetiniz kurtarmaya yasasin zalimler icin cehennem..... 0
  • skandall 13 Temmuz 2014, Pazar 16:57:45 Bireyleri somürr ki sesleri cikamasin Sesleri çikamasin ki daha cok çalasin (pardon kazanasin) Kazsnasin ki daha cok somürrr resin) Yaaşaasin moden kölelik 0
  • Android Uygulaması 13 Temmuz 2014, Pazar 13:00:41 Thynin her yaptığı kötü, pegasusun her yaptığı iyi. Böyle bi mantık var mı? 1
  • Tayland yazan 13 Temmuz 2014, Pazar 02:51:56 Haset hastalığı Allah'a iman etmemekten kaynaklanır. Allah'ın taksimine karşı gelmektir.ben aynı işi yapıyorum neden aynı maaşı alamıyorum dıyebılırsın ama senden önce ıse girenlere verılen nımetı begenmemek hasettır. Çünkü senden önceki ıse giren büyüklerinize maaşı şirket degıl Allah verir. Sen kımsın ki Allahın taksımıne karşı gelıyorsun.Haline şükret .callısanların Tayland'a gıtmesı senı ılgılendırmez.ısteyen ıstedıgı yere gıder.gunah ıslıyorsa da onun sorunudur.yukarıya bakarsan hayatın boyunca mutsuz olursun.tk personelı de olsan sonra pilotun hayatına özenırsın.pilot olursun sonra müdürlere başkanlara özenırsın.bunun sonu yok.maddıyatta kendınden alttakıne bakacaksın manevıyatta ıse senden usttekılere... 2
  • isim rumuz 12 Temmuz 2014, Cumartesi 20:29:56 Ahl de çalışan habom personellerinden sadece a bakımda çalışanlar şu an kısmı yetki için belli br aşamaya geldi onun disinda diğer tüm bölümler hala kırbaç ayrıca bildiğim kadarıyla hala tip verilmiyor .ahl habom 3 yıldır tekniğe geçiyor garibanlar 0
  • Kısmi yetki ve tip 12 Temmuz 2014, Cumartesi 18:23:52 Araştırırsan teknik aş de görev yapan habom personeline kısmi yetki ve tip verildiğini göreceksin 2
  • tgs 12 Temmuz 2014, Cumartesi 15:16:45 uçaklara bagaj yükleyen personel sayısı az diye vakti gelen uçaklar a bagaj yüklenmeden kapatılıyor. 1
  • modern kole? 11 Temmuz 2014, Cuma 23:30:40 Beyler onubunu birakinda 2 yada 3 yildir ahl teknik hangarinda calisan habomculara neden tip yada kismi yetki verilmiyor surekli kirbac surekli kirbac madem hic birsey verilemiyor gondersinler butun habomculari saw a? Ne olucak bizim halimiz mngde birlesmeden sonra herkese kismi yetki dagitildi adamlarin ing is bilgisi 0 in altinda yazik.BU kadar sacmaliklara imza atan yineticilere sesleniyorum bundan 2 maks 3 yil sonra yetismis adam bulamucaksiniz!birde utanmadan nasil birlesiriz diye hesap kitap yapsin diye yurt disindan danismanlik yapan sirket ile anlasiolar durumu cozmesi icin farkindaysaniz hepsi teknisyenin hak ettigi parayi vermemk icin.gece yatarken nasil kafalarini rahat bur sekilde yastiga koyuyirlar. 0
  • iPhone Uygulaması 11 Temmuz 2014, Cuma 22:55:12 Diyorlar ki; Eger calisma kosullarindan rahatsizsaniz sizin yerinize calisacak cok adam var b kapisinda.. Su cahil cuhela aciklamalara bakar misiniz? Bu aciklamayi yapanlardan biride m.yilmaz'di hatirlatirim. Habomun ahini iliklerinde hisseden can sasmaz, personelini sinek gbi ezmeye calisan mudurler ve sen taseronsun deyipte sohbetine dahi almayan teknisyenler! Yonetici olsam degi b kapisi havalimani kavsagina sokmam hicbirnizi! Sonradan gorme tayfasi! Tayland'a memeleketim diyenden ne beklersin ki!? 0
  • iPhone Uygulaması 11 Temmuz 2014, Cuma 22:46:36 sizi tuzla sb ye alalim modern kolelik neymis ogrenirsiniz 1
  • isim rumuz 11 Temmuz 2014, Cuma 12:05:41 Kimse inanmadigindan birlesmeye yorum da yapmiyr artik .oyun hamuru olduk 0
  • TGS 11 Temmuz 2014, Cuma 08:03:20 BAGAJLAR YÜKLENİLMEDEN UÇAKLAR VAKTİNDE PAKATILIYOR 0
  • hbm 11 Temmuz 2014, Cuma 03:34:36 En çok ağrıma gidende yardımcı teknisyen yaftası . Madem bir sözleşme imzalıyorsunuz yazın bilelim yardımcı teknisyenin yapacağı işleri . 0
  • Bilge 10 Temmuz 2014, Perşembe 18:57:11 ÇELİK İŞ ve HAVA İŞ e açik çağrı EMANET geldığın yeri unutma FERO madem bu ise girdin maaşinini da kankanla kapiyon TEKNİSYENliği ya yüregin yetmedi yada Yunus ağbeyin itti her neyse aldığıniz paranin hakkini verin yaptiģin anlaßmayi gordunmu Emanet.sen napiyon Fero .Uyeye acik toplanti yapin 2 sendikada olsun hakkimizi bize anlatin bakalim.Tekkige yeni başlayanlar % 55 Habomcular % 27 Adalete bak 1
  • dikkat 10 Temmuz 2014, Perşembe 12:20:11 İsmail beyin gider ayak atadığı müdürlere çok dikkat edin 1
  • AMELE 10 Temmuz 2014, Perşembe 10:59:02 YA ARKADAŞ NERDE KALDI BU TAŞERON YASASI ÇIKTI ÇIKACAK FALAN İŞTE AKP BİRKEZ DAHA YAPTI YAPACANI AKP NİN ZİHNİYETİ BU MODERN KÖLELİK ZENGİNDEN AL ZENGİNE VER ALLLAHA BUNUN HESABINI NASIL VERECEKSİNİZ BUNCA İNSANIN KUL HAKKINI NASIL ÖDİYECEKSİNİZ SORUYORUM... THY MÜDÜRLERİ SİZDE TAŞERON İŞCİLERİN ÜZERİNDEN ALDIĞINIZ PİRİM VE HAKSIZ PARA LARIN HESABINI NASIL VERECEKSİNİZ HARAMDIR O PARA SİZE COCUGUNUZUN BOGAZINDAN NASIL GEÇİRECEKSİNİZ...... 2
  • ROSSİNANTE 10 Temmuz 2014, Perşembe 08:16:53 bu kadar huzursuz bi ortamın bulunduğu ve bunun yönetımce calısanlara yaşatıldıgı aşıkarken nasıl oluyorda hala musterıler bakım ıcın thy yı tercıh edıyr anlamıyorum... ha birde BAŞBAKAN THY HABOM TESİSİNİ DEVLETTEN HIC BIRSEY TALEP ETMEDEN KENDİ İMKANLARIYLA YAPTI DEDİ.YANLIŞ...O HANGAR BİZ HABOMCULARIN YENEN HAKLARIYLA KUL HAKKI YENEREK İNŞAA EDILMISTIR. 1
  • THY Uzman 10 Temmuz 2014, Perşembe 01:09:07 Topçu Hava Yolları 0
  • HabomaHaksızlıkOKu 10 Temmuz 2014, Perşembe 00:23:21 Tekniğe yeni elemanlar aldılar 90-93 doğumlular işi hiç bilmeyen elemanları 01.07.2014 tarihinde işe başlattılar uzman (kadrolu) memur(sözleşmeli) bunlar %55 ile işe başladı.Habomcuları tekniğe geçirirlerse %27 ile başlayacaklar.Hiç tecrübesiz insanlar habomculardan daha fazla alıcaklar.Üzücü bir durum.Çok haksızlık yapılıyor.(inanmayan matristen bölümlere göre arama yapıp bakabilirler.Örneğin insan kaynakları departmanı çalışan listesine girip yüksek sicillilere baksınlar görürler) 0
  • Şener 09 Temmuz 2014, Çarşamba 21:37:17 Baskı,tehdit,adam yerine konmama.Neden hep oyunlar Teknik ve Teknisyen üzerinde oynanıyor.Bunu anlayamıyorum.Ama böyle gitmez.Bir yerden patlak verir.Bu yönetimi ALLAH a havale ediyorum. 0
  • İşçi 09 Temmuz 2014, Çarşamba 18:57:51 Bu halka müstehak, hep bu Pensilvanyanın suçu bunlar. Ahhh kardeşlerim ahhh, nasıl saftınız, bunları başımıza getirdiniz. Umarım yakında taşeron biter, ismi kölelik olur, bu halk bunu fazlasıyla hak ediyor. 0
  • KALABALIK 09 Temmuz 2014, Çarşamba 11:29:18 10 cümlelik bilgi bile yok, son 10-20 yazısında toplam 5 paragraflık yazı çıkmaz. Milletin yumuşak karnı hakkında konuş, milleti dolduruşa getir, sağa sola iki sataş al sana yazı. Aynı şeyi ben okumaktan bıktım, başkan yazmaktan bıkmadı. 27
    • kalabalık için 09 Temmuz 2014, Çarşamba 14:13:44 10 cümlelik bilgi bile yok diyen kişi, bu yazıların halktan gelen iletiler doğrultusunda sorunları ayyuka çıkartmak için yazıldığından haberin yok sanırım. Sefa Bey yandaş olmadan, işçi çoğunluğunun şikayet ve sorunlarını dile getiren bir bireydir. Yazılarını yazarken eş dost ilişkisiyle yönetici konumunda rahat eden yüzde 5'lik kesim için değil yüzde 95'lik kesim için her hafta konularını dile getiren biridir. Milletin yumuşak karnı derken doğru ifade edip yanlış şekilde konuyu ifade etmişsiniz. Sert karın olsa zaten ifade etmenin bir anlamı yok yanlışlıkları haksızlıkları dile getirmek zaten yumuşak karın hakkında konuşmaktır ki araştırmacı bir yazar olarak Sefa Bey'den ben ve benim görüşüme sahip kişiler bu tarz yazıların devamını her hafta sabırsızlıkla bekliyoruz. 3
  • trajedi 09 Temmuz 2014, Çarşamba 09:00:12 Sefa başkan;sen ne dersen de;halk bunu istiyor ve buna müstehak...ve önümüzdeki maçlara bakacağız mantığı hakim...ama unutulan bir şey var; yakında futbol yasaklanırsa nerede oynayacaklar?...lisans yada yetki...tk yada habom...taşeron yada thy..yani kıssadan hisse;günlük ve vardiyalık yaşıyoruz...tamam belki seni eleştirenlerde olacak;ama önce senin kadar donanımı olmalı...bu mantığın acil olarak revizeye ihtiyacı var...ama bu beyinlerle asla olmaz... 1
  • ÖS 08 Temmuz 2014, Salı 11:24:25 Başbakan her konuşmasında paralel yapı ve Pensilvanya'dan söz ederek inlerine girdik söylemi THY TEKNİK AŞ'de bu yapı ile ilgili çalışma sözkonusumu? Ayrılan GNL.MD.oğlunun yolsuzluklarının ortaya çıkmaması için kullandiği kurumun hukukcusu ve altındaki md. Thy Teknik Aş'de huzur İçinde görev yapıyorlarmı? 0
  • Taşeron Sorunu 08 Temmuz 2014, Salı 09:06:18 Ben TK personeliyim. Daha dün bir arkadaşım call center'ı arayarak önce görevliyle konuşmak için 10 dk. hatta bekleyerek açık biletini fark ödeyerek yeni bir bilet ile değiştirmek için yarım saat dert anlattı. Ancak şansına telefondaki görevli işe yeni girdiği anlaşılan ve yanındaki daha tecrübeli bir personelden iş başı eğitimi alan birir çıktı. Normalde 13 TL. farkla değiştirebileceği bilete 91 TL. fark istenince, bu farkın neden bu kadar yüksek olduğuna dair açıklama istediğinde aldığı cevap ise evlere şenlik olmuş. "En uygunu bu."!?! Israr edince de müşteri ilişkilerine bağlayacağız diyerek başka bir numaraya yönlendirilmiş fakat hat düşmüş. 3-4 dk işlem için yarım saat vakit kaybedince de bu sefer uygun bilet tükenmiş. Arkadaş da nasıl iyi bir şey gördüğünde yazıyorsa bunu da sosyal medyada paylaştı. Herkesin bildiği gibi "Zincirin direnci en zayıf halkası kadardır." Taşeron sistemi de maalesef THY'de kanayan bir yaradır. 0
  • kalabalik 07 Temmuz 2014, Pazartesi 22:19:52 Sefa Bey yazdiginiz yaziyi 10 cumleyi gecmeyen bir paragraf ile anlatilabilir. 31
    • KALABALIKYAPMA 07 Temmuz 2014, Pazartesi 23:00:24 KALABALIKMISIN ALABALIKMISIN ÇOK BILIYORSAN SEN YAŞ NE KADAR TERBIYESIZ BIRISIN FARKINDAMISIN CAHILLIK ÖNDERI OLDUGUN HALINDEN BELLI MAL BURDA TENKIT EDECEĞİINE OZAMAN 10CUMLELIK YAZDA BİZDE ANLAYALIM.AMA OLMAYAN BIR BOŞ BEYINDEN BİRŞEY ÇIKMAZ.SEFA BEYEDE TEŞEKUR EDERİM SENIN GIBI MALLARI ORTAYA ÇIKARTIYOR.BİLGİLİ OL CESARETLI OL YAZINI YAZ ADAM OLDUGUNU GÖSTER YOKSA BURALARDA REZIL OLURSUN.SENIN GIBILER ANCA SU BULANDIRSIN..BAK KOÇUM BU TARZ KONULARDA YAZILAN YAZILARIN AMACI SISTEMDEKI YÖNETIM KADAMELERİNİN YANLIŞ UYGULAMALARI VE YÖNETIMLERİ SONUCUNDA ÇALIŞANLARIN MAĞDURIYETINI DILE GETIRMEK ONLARIN YAŞADIKLARI SORUNLARI PAYLAŞMAK VE ÇÖZMEK,BİZD YORUMLARIMIZLA BU YAZILARA ÖNERİDE BULUNMAK DESTEKLEMEK VEDE SORUNLARI DILE GETIRENLERI TAKDİR ETMEK BIR NEVİ DEMOKRATIK ŞEKILDE ÇÖZÜM YOLLARINI ÜRETMEKTIR ANLADINMI KOCUM.SEN BIRDAHA BOYLE YAZMA BENCE BILGINI ORTAYA KOY YADA GEL BANA SANA KURS VEREYIM.HANGI KONU OLURSA OLSUN .ÖNCE ÖĞREN SONRA KONUŞ.SORUYA CEVAP VEREMYCEKSEN OTUR SUS DİNLE OKU 4
    • trajedi 11 Temmuz 2014, Cuma 11:33:35 ODA KULE;BUDA KULE..SANA HER YER ŞANZELİZE...TAMAM MI ALABALIK... 0
  • RK 07 Temmuz 2014, Pazartesi 19:31:42 2003 yılından önce Thy Teknik AŞ Genel Md. Yrd. İle yönetilirken, başari ibresi sürekli yukarıya doğru gidiyordu.2003 yılından sora gelen yöneticiler malasef çıkar ilişkilerine girip kurum başarısı aşağıya doğru gerilerken bu kişilerin mal varlıkları'da inanılmaz olarak artmıştır. Beklentimiz yargı bu artışın kaynağını sorgulaması gerekmiyormu 0
  • TAŞERON 07 Temmuz 2014, Pazartesi 19:27:38 TAŞERONLUK SADECE TEKNİKDE VEYA BAŞKA YERLERDE DEĞİL KABİNDE DE VAR. UÇAN AŞÇI ADI ALTINDA KÖLELİK, UZUN UÇUŞ SAATLERİ BUNUN ÜZERİNE YERDE ÇALIŞMAK OKADAR SAAT UÇMANIN ÜZERİNE. NE MESAİ ÜCRETLERİ, NE SİVİL HAVACILIK KURALLARI, NEDE İNSANLARIN HAKSIZ İŞTEN TAZMİNATSIZ ÇIKARILMASI, KALİFİYE ELEMANLARI YOKMUŞ GİBİ DAVRANIP ONLARI YOK SAYIP VASIFSIZ İNSANLARI BELİRLİ YERLERE GETİREREK KENDİ YERLERİNİ GARANTİYE ALMALARI. ÇETE GİBİ SEÇMECE SUS PUS İNSANLARI YANLARINA ALARAK PAPAĞAN GİBİ KULLANMALARI..... SAYMAKLA BİTMEZ. THY DE TAŞERONLUK HAVADA TAŞERONLUK 0
  • iPhone Uygulaması 07 Temmuz 2014, Pazartesi 19:06:48 Tgs de de şikayetler aldı basını gidiyor 32 ekip 23 e düşmüş - Atatürk ucuslari artarken - 1 saatlik ucus icin 1 saat bavul beklenir mi ? 1
  • KARADAYI 07 Temmuz 2014, Pazartesi 14:16:50 Sefa Bey Merhaba, Kalemine sağlık. MODERN KÖLELİK olan TAŞERON sistemi ile ilgili bu kadar net açık bir yazıyı sadece siz yazdınız. Ya Allah aşkına soruyorum: Bu yöneticilerde hiç mi vicdan yok. Aynı işi iki kişi yapıyor, biri TAŞERON diğeri memur yada uzman (!) ne uzmanı yahu. İŞE YENİ GİRMİŞ kişiyi UZMAN yapıyorlar. Ramazan günü duamız, bunlara kim göz yumuyorsa aldıkları para zehir olsun. Ayrıca; TAŞERON FİRMALARIN YETKİLİLERİ KİM? NEDEN TAŞERON ile ilgili hiç birşey yapılmıyor? Bu yetkililer birilerinin çok yakını? Havadan ay sonu binlerce insanın üzerinden oturduğu yerden TAŞERON firması yetkilileri para kazanıyor 0
  • RB 07 Temmuz 2014, Pazartesi 13:23:25 Sayın Sefa bey, konuyu çok güzel analiz etmişsiniz. THY TEKNİK AŞ'de (DEMİR) yönetimi ile başlayan yanlışlıklara; öz oğlunun ortağı olan (MGD)'da şirkete alınarak kurumun adına yapılan anlaşmalarda, tek yetkili olarak görevlendirilmesi, kurumun nasıl yönetildiğini ortaya koymakdadır. Gnl.Md.Yrd.ları bu kişinin ayrılan Gnl.md. İle ilişkilerini bilmelerine rağmen, baskıdan dolayı suskun kalmişlardır. 3
  • Bilge 07 Temmuz 2014, Pazartesi 12:54:18 İskolu yetkisi çözülmeden ve THY işvereninin etekleri suya ermeden bu is bitmez.Kukla yonetimlerden olusan DERNEKLER.SENDİKALAR oynayin beyler oynayin bu hani harman sizin aksirincaya tiksirincaya kadar yeyin.Çalisanlari bilgi manyaģi yapmis siniz herdediginize inaniyor ama bilin gun gelir keser döner sap doner biz hesap sorariz.Kuklalarinizda sizi kurtaramaz.3 yildir vardiya primsuz calisan akil çalisan hala hedefini bilmiyor.İskolunda taşaron çalişmaya hayir .EŞİT İŞE EŞİT ÜCŔET Özgur sendika seçme hakki 0
  • Senarist 07 Temmuz 2014, Pazartesi 12:41:22 Sefa Beyefendi, kaleminize sağlık. Allah razı olsun sizden. Modern Kölelik sistemine ne hükümetten, ne muhalefetten ses çıkan yok. Bu THY, THY Teknik A.Ş.' de de hiç bir yetkili sesini çıkardığı yok. Müdür, Başkan, Genel Müdür Yardımcıları, Genel Müdürler kendi maaşlarının pesindeler. Bizim geldiğimiz beslendiğimiz kaynak ne diyor? "HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSAN DİLSİZ ŞEYTANDIR." Bu haksızlıklara çanak tutanlardan bile eminim ŞEYTAN kaçıyordur. Aynı şirkette aynı işi yapıp uçurum denecek kadar maaş farkı var. TAŞERON ELEMANI 1000 TL maaş alıyor, Allah aşkına ya. Allah aşkına Genel Müdür, Başkan, Müdür bu bu 1000 TL rakamını okuyabiliyor mu? Hiç mi vicdanları yok. Buna el atan kim olursa olsun çok ciddi sorunu çözmüş, insanların sıkıntısını gidermiş olacaktır. Çok basit hesapla 2 milyon TAŞERON var, aileleri ile birlikte 10 Milyon mağdur eder. Bu sayı hiç birşey ifade etmiyor mu? TAŞERON ACİL ÇÖZÜM BEKLİYOR. CUMHURBAŞKANLIĞINDAN DA ÖNEMLİ... İNSANIN HAYATI DEMEK. 0
  • Sefa Bey 07 Temmuz 2014, Pazartesi 11:53:31 Taşeron firmanın yetkilerinin dışında bir iş yapıyorum. Burda benim gibi birçok arkadaş mevcut. Taşeron firmada hakkımızı savunabileceğimiz, muhattap alabileceğimiz, bizi bilgilendirebilecek hiç bir insan yoktur. Müdür diye görünen kişiye sorduğumuz tüm sorulara aldığımız cevap 'Bilmiyorum' oluyor. Ne hakkımızı savunabiliyoruz, nede gelişmelerle ilgili bizim bulunduğumuz durumdakilere ne olcağı hakkında bilgi sahibi olabiliyoruz. Birleşmeyle ilgili şu anki durumda Habom çalışanlarından bir kısmını SAW tarafına gönderiyorlar. Gönderilecekler arasında Taşeron çalışanlarıda mevcut. Sabiha Gökçen tarafına gönderilmeyle ilgili ne bir belge ne bir evrak imzalmış değiliz, daha doğrusu gönderilmeyle ilgili bize yazılı yapılan bir tebliğ mevcut değil. Benim evim Avrupa tarafında. sabah 4buçuk gibi uyanmam gerekiyor ki mesaiye yetişeyim. Kabul etmediğimizi bildirdiğimiz halde gidin insan kaynaklarıyla konuşun, gidin başkasıyla görüşün, gidin kendi taşeron müdürünüzle görüşün diyorlar. 0
  • Bılgin 07 Temmuz 2014, Pazartesi 11:20:22 Tebrikler arkadaşlar iyi eğitim almışsiniz konu teknisyen sorunu birleşmedeki kazanimlar ve 3 yillik kayiplar dehil.Sizin hangi okulu okuyup daha ileri işeyebileceginiz sorunu tebrikler.EMANET te FERO da HAMDİ de sizin sayenizde bizimle çok oynar .Konu birlesme HAVA İŞ in satışi ÇELİK İŞ in isbirliği icinde suskun kalmasi .2.5 kat vardiya intibak işkolu mahkemesi BEYLER.kesin siz daha ileri işeyerek ucak bakarsiniz 0
  • Güldüm diyene. 07 Temmuz 2014, Pazartesi 10:43:58 Arkadaşım demek yaralısınki cevap yazma gereği duymuşsun. Benim lafım biz daha eğitimliyiz beden bize az para veriyorlar diyen kesime. Unutmayınki çelik işi başınıza getiren arkadaşta teknik eğitim mezunu. Bu zamana kadar ne yapmış? Okadar yazdığım yazıda sadece teknik eğitim kısmına takılıp laf yetiştirmeye kalktıysan gerçi muhtemelen sende biz daha eğitimliyiz siz lise mezunusuz bize daha çok para verin diyenlerdensin. Hani şu dirsek çürütenlerden. Çürütmeseydiniz arkadaşım o adam akıllılık yapmış uçak lisesine gitmiş mezun olmuş işe girmiş. Bide bu açıdan bak ;) 0
  • olmaz 07 Temmuz 2014, Pazartesi 10:07:49 teknis maaşı düşerse uçuş emniyeti düşer.. 1
  • KARADAYI 07 Temmuz 2014, Pazartesi 09:28:39 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 4
  • KAFA İŞTE güldüm 07 Temmuz 2014, Pazartesi 09:11:18 teknık eğitimcileri bukadar çekememezlık neden yapılıyor anlamış değilim doğrusu...bence tornavidayı tutmayı kendınız öğrenın... 8
  • hükümeti 07 Temmuz 2014, Pazartesi 08:56:50 thy de dönen taşeronlaşma sistemine karşı hükümeti uyARIYORUMMMM 0
  • Cağlar 07 Temmuz 2014, Pazartesi 07:40:00 Sayin yorumcu bu konuda daha çok yazacaksın malzeme bol hata gırla. Eskiler ''Eşek bile aynı çukura bir kere düşermiş''derdi.Para başkasının bizim olunca yönetmek dağıtmak kolay.Çok şey söylenebilir ama bir iki şey hatırlatmak lazim''Yabancı uzman''ne kadar doyurucu geliyor dimi ''Yabanci Uzmana verdik''şu anda da yabanci danişman lar var onlarda EASA arasinda sorman danışman değildi.Bu şirkette öncedende uzmanlarla iş yapıldi sulandirilarak da olsa uygulandi.2003 .2006 arasi SN.Temel KOTİL SH&É diye bir uzmanlar gurubuna söylenen 700.000$ a arastırın diye vermiş aylarca toplantılar yapılmısti.sonuç 700.000$ uzmana verildi.Kendi insanini bu kadar ayrıştiran başka bir yapı yoktur.Yabanci vok iyiki.1 250.000$ ila 1.500 .000$ ingilizlere sadece işçilik dönüsüm uçagi icin (hangarlar bombos birakilmışken ) otel yol hariç verildi.TT 5000€ yunanlı bulgar caĺıştıriyoruz.SAW da TT de 8000€ pratik eğitmen çalıstirıyoruz.zenginliğe bak .Adamlar hakli bizde adam yok.15.000€ aşağida çalışmiyorlar. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Temmuz 2014, Pazartesi 06:40:09 Bu memleketin her köşesine taşeron mantığını söküp kendi ınsanlarını köle haline getiren ey Allah'tan korkmazlar öteki tarafı bekleyemeyecegim , Allahım gazabını üzerlerinden eksik etme bizde görelim yarrabbim .amin 0
  • iPhone Uygulaması 07 Temmuz 2014, Pazartesi 03:34:11 Bu düzen devam ettiği sürece bi şey değişeceğini sanmıyorum o yüzden Cem KARACA dan diyorum ki " ustam geldi sırtıma vurdu, Unut dedi romanları, İşçisin sen işçi kal, Giy dedi tulumları..." 0
  • iPhone Uygulaması 07 Temmuz 2014, Pazartesi 03:03:37 Burdan şükredin sabredin diyen akıl fukarası arkadaşlara sesleniyorum siz gidin lahmacuncu çırağı olun şükrümde sabrımda ALLAHla benim aramda sana ne?? Sen benim hakkımı emeğimin karşılığını ver gerisi benim dinime imanıma kalmış. Bu gidişle yarın donunuza kadar emeğinizi çalacaklar sen böyle konuşmaya devam et arkadaşım emin ol beyinsiz halin donsuz halinden daha utanç verici... 0
  • Eski gunler 07 Temmuz 2014, Pazartesi 01:34:57 Hangarlarda otuz yilim gecti diyorsun, yav Sefa sen otuz yilin ancak 3 yilinda dogru duzgun calistin. Varsa yoksa dugun-dernek, film-firildak isler pesinde kosuyordun. Nerde calgili cengili bir organizasyon varsa sen ordaydin. Ayiptir, bari bizi yeme Sefa! Bir kirk kisiyiz, birbirimizi biliriz. 21
    • HA.... 07 Temmuz 2014, Pazartesi 01:41:29 :) Sen kim olduğunu söylemeden bizi yeme nasıl diyorsun arkadaş.Bizde aynı dönemlerden gelmeyiz söyle ki bizde evet bu arkadaş ne derse doğrudur diyelim. Ne dersin 8
    • Ne içtinse ondan. 07 Temmuz 2014, Pazartesi 19:04:37 Sizce sefa bey bu saçma yorumu neden onaylamış dersiniz. Birincisi yorumu okumuş ve gülerek bakın ne salakca yorumlar atanlar var demek istemiş. İkincisi biz okurların bu yoruma benim gibi karşı yorum atmaları için yapmış olabilir. Bence bu tür yorum atanlar teknisyen olamaz. Sefa beyin laf attığı çakma yöneticiler kuyruk acısı ile laf atıyor olabilir. 8
  • Kafa işte? 07 Temmuz 2014, Pazartesi 00:33:01 Çok merak ediyorum habom çalışanlarına 1000tl daha az maaş vermek için milyon dolara bir şirket satın alındı. 60milyon dolar diye duymuştum. Belki daha fazladır. Hesaplıyamıyorum acaba kaç yıllık fazladan 1000 tl ödenir o parayla? Ya bu şirkette telefon atölyesi diye bir atölye var ya :) baktığı şey ne? Telefon :D ama teknik aş. Bunun bi şefi bide müdürü vardır atölye mühendisi vardır. Aman ha telefon falan bozulur mazaşlah şirket batar :) yav telefon bozulsa tamir etsen ne olucak? Neyse ya. Orda çalışanlarda bizim arkadaşımız. Teknik habom düşman değil arkadaş herkes gayet iyi anlaşıyor. Buradaki bazı arkadaşlar yediremiyor herslde kendine. Bin tl fazla alıyorsa ne olmuş? Ne yspsın adam o parayı sanamı versin? Adam senden fazla alıyor diye adamın suçu ne? Yok almıyorummu desin? Şükredin zaten birgün hakeden daha iyi duruma gelecek. Ama evet bize yapılan yanlış ama okadar. Kimse kimseden üstün değil ne cdler var uçağa dokunmaya korkuyor ne TEKNİK EĞİTİM mezunu var tornavida tutamıyor 15