THY’de ahlak sorgulanıyorsa!

    Çok beğenilenler

  • BOZBAĞ 04 Ekim 2021, Pazartesi 08:25:58 Ve utanmadan kuzenini memurken iş analisti yaptılar. Süleyman Servet Bozbağ canımızı sıkıyorsun. 9
    • Sülo 04 Ekim 2021, Pazartesi 12:42:44 Ünlü oldun bro 0
    • Süleyman 04 Ekim 2021, Pazartesi 19:06:50 Dislike basma Süleyman 3
    • Businesss Analisss 05 Ekim 2021, Salı 12:44:09 İş analisti olarak kim bilir ne büyük projelere imza atacaksın, pazarlamanın gururusun 0
  • süslü ilker 04 Ekim 2021, Pazartesi 23:14:21 Benzeri pozisyondaki akplilerin bilhassa Thy'nin başındakinin derdi lüks ve tatlı yaşam,Los Angeles'de villa almak,Mercedes maybach'a binmek,lüks marka kıyafet giymek,saat takmak,pahalı restoranlarda yemek yemek. Müdür ve diğer kısımdakiler de benzer kafadalar ama tabii onlar hadlerini biliyorlar daha mütevazi ! evler,arabalar,kıyafetler vs peşindeler hamdolsun. Bunlar için bir lokma bir hırka ayakları falan hikaye. Bir de utanmadan millete azla yetinin,şükredin,işiniz var,dışarda işsiz çok bilmem ne diye de hem akıl verir hem de aba altından sopa gösterirler ahlaksız,yiyici,ruhlarını ve vicdanlarını paraya satmış sahte müslümanlar. 2
    • Yanlışlıkla 05 Ekim 2021, Salı 19:42:37 Like yapacakken yanlışlıkla dislike yaptım. Çok pardon 1
    • çakışan 06 Ekim 2021, Çarşamba 02:04:58 sonları yakındır İnsallah ... 0
  • Tüm yorumlar

  • Çiftlik 09 Ekim 2021, Cumartesi 22:17:55 Fazıl Çiftçi sana hakkımı helal etmedim bilesin mahşerde buluşuruz! 0
  • Engelli 06 Ekim 2021, Çarşamba 14:20:57 Engelli hastayım 39 yaşımda thy den işten atıldım verimsizmişim KOSKOCA THY ye engelli hasta olarak fazla geldim sanırım hastalanınca yakışmadım artık HAYATIMIZ ZOR GEÇİYOR ZATEN ENGELLİ HASTA OLARAK BİRDE BUNLARI YAŞIYORUZ 19 yaşımda başladım uçak bakım teknisyeniydim sağlıkla uzun seneler uçaklarda çalıştım fakat son senelerimde hastalandım polinöropati ellerim ayaklarımdan güçsüzleştim eskisi gibi çalışamadım istemediler uğraşan alay edenler oldu mecbur kaldım işten atılmaktan korktum engelli raporu çıkardım gözükmeyen hastalığım resmileşir inanırlar uğraşmazlar bu seferde 37 yaşımda emekliliğin dolmuş insan kaynakları yöneticime yollamış oda emekli edilsin demiş son 2 sene işten çıkarmaya çalıştılar hep sakinleştirici ilaçlarla dayanmaya çalıştım ilaçlardan hafıza kaybı yaşadım kim işe alır artık beni 40 yaş üstü ağır hastayım VEFA anlayışlı merhametli yönetici anlayış bekliyorum heran sizde Engelli olabilirsiniz Allah cc büyüktür tek isteğim eski işime geri dönmek çalışmak 9
    • Bir dost 09 Ekim 2021, Cumartesi 21:57:43 Güzel kardeşim her şeyi güzel anlatmışsın da tehlikeli sınıf iş yeri olan Teknik AŞ de bu durumda nasıl görev alabilmeyi düşünüyorsun 3
  • Teknoloji müdürleri 06 Ekim 2021, Çarşamba 06:42:10 Başkanların hepsi Ali Serdar ın adamları eski çalışma arkadaşları yada yandaş. Müdürler de öyle. Biat ve yalakalık ile terfilik var. Müdürler den birkaç tanesini çıkarın hiçbiri biriminin ne iş yaptığını bilmez işin uzmanı değildir. Yazmakla bitmez. Hilyemi Emremi sevilaymı oğuzmu çelebi mi. İsmail Özgür yıllardır buraya ne yaptı sadece ağzı iyi laf yapıyor. Merve Darıcı ekibi en iyi adamları ondan dolayı ayrıldı. Bitmez bunlar. 8
    • O kim 09 Ekim 2021, Cumartesi 13:29:49 Kim bu trol. Ali Serdar konusundaki fikirler dogru olabilir. Ama şirketin en çok iş yapan müdürlerine çaktığına göre kuyruk acısı olan biri olmalı. 9
  • Emekliligi geleni 06 Ekim 2021, Çarşamba 05:45:41 Gönder... 3
  • PEGASUS HAKSIZLIĞI 05 Ekim 2021, Salı 15:51:26 Ali Bey, sendika nedeni ile çıkarım yapılınca en çok sesi ben çıkaracağım dediniz! Ama sizi göremiyoruz, kaleminiz yazmaz oldu Pegasus’u! Thy haksızlığına kaleminiz oynuyor da Pegasus’a neden oynamıyor? Yazmazsam istediğinizi söylersiniz demiştiniz, bizler düzgün personelleriz de isminizi çok anmıyoruz haberiniz olsun! Yoksa hep aklımızdasınız. 1
  • Hangisi masum 05 Ekim 2021, Salı 10:08:00 Emine demirci eski fetö üyesi. Nasıl da kadroyu alınıp yönetici yapıldı. Gerçek THY lilerin başa gelmesine az kaldı. 11
  • Biri ahlak mı dedi 05 Ekim 2021, Salı 07:17:54 Btde hergün veda maili geliyor. Buradan ayrılanlar başka şirketlerde 3 4 kat maaş alıyor. Sözde maaşları iyileştirdibiz sömürülen insanlar olduk. Arkası adamı olmayan insanların maaşını düşürmek ünvan vermemek yeni mobbing oldu. Ama ben yinede kaleyi terketmeywceğim. 6
  • Ali Serdar yakut 05 Ekim 2021, Salı 07:02:04 5 maaş alan bir yönetici. THY de gmy teknolojide genel müdür teknik de yönetim kurulunda. Başka adam yokmu. İk nin başına Neslihan Beyhan diye birini getirdi kadın şirketi yabancı danışman firmalarına eöamat etti. Bunlara ne kadar para veriliyor çıkıp anlatsın. 1
  • Yazık bt ye 05 Ekim 2021, Salı 06:49:14 Benim kuzenim btye başvurdu güzel teklif aldı kendisine bu yorumları yazıları gösterdi. Vazgeçti çalışmaktan teklifleri kabul etmedi. 5
  • Bilal 05 Ekim 2021, Salı 06:47:35 Sahiden bu şirketin genel müdürü yokmu. O nerede neden orada duruyor. Bilal ekşi sadece maaşını mı alıyor. Her şeyin sorumlusu Aycı olmaz Ekşi de hesap vermeli. 1
  • Başkan ve Oğulları 05 Ekim 2021, Salı 02:03:43 Bu adam Paramount’cunun özel kalemi nasıl oldu? Görüştürebilirim deyip bişeyler mi istiyormuş? 1
    • 777 Fo 06 Ekim 2021, Çarşamba 01:07:13 Ben gelecek aydan itibaren yokum. Kalanlara sabir ve en yakın zamanda ayrılmak icin gerekli cesareti diliyorum. Gerçekten sorumluluk ve is yükü olarak kıyaslandığında bir kabin amiri ile aynı değeri gören FO olmayı içinize sindirmeden harekete geçeceğiniz günleri görmeniz dileğiyle. Benim en yoğun şekilde calistigim dönemlerde yatarak para kazananlara da varsa hakkım zehir zıkkım olsun.shutdown checklist complete 12
    • Ahlak ve akepe! 06 Ekim 2021, Çarşamba 07:33:42 Guldurmeyon beni. Sana oy moy yok! 0
  • Ah luck sahipleri 04 Ekim 2021, Pazartesi 22:45:53 Ahlak sahibi olalim işimize gücümüze bakalim derken,ahh luck sahibi olanlara yenildik.Sonra o lucky bitch'ler şanstan değil çok çalıştıklarından dolayi basardiklarini söyleyince de dönüp yerlerin ve göklerin sahibine yalvardik;ya Rab herşeyi bilen sen değil misin?Yoksulluğu yoksunluğu doğduğumuz sehri ülkeyi aileyi biz secmedik,eksilerden başladık,herkese çalıştığı kadar vardır dedin,çok çalıştık.Yalan konuşmadık,kendimizi kurtarmak için baskasina çamur atmadık,kimsenin emegine hakkına göz dikmedik,hakkimizi istedik.Biz çok çalışırken onlar sMArT çalıştılar,yani çalışma saatlerinde birşeyler üretmek yerine birbirlerinin duburlerini la'k eylediler.Biz bunların yalanlarıyla oyunlarıyla baş edemedik,onları evlatlariyla imtihan eyle,kazandiklarindan kat kat fazlasını kaybettir,ummadiklari yerden vur ya Rab,"biz çok buyuk hata ettik de böyle oldu" dedirtene kadar vur. 2
  • 8 / 5'LER VARDIYALILAR UÇUŞ EKİPLERİ 04 Ekim 2021, Pazartesi 21:06:00 Evet vardiyalılar 2 sene pandemi de operasyona geldi ucucu ekip ucusuna geldi korona oldu hergün hastalık bilmem ne veeeeee 8 5 calısanlar ofise geldi krallar evde hapis olmuslar kıyamam motivasyon olsun 25 tl yol parası 50 tl yemek parası pogaca corba karsılama şaka gibi ya :) hoşgeldiniz ne diyelim. 4
    • Ak baba 05 Ekim 2021, Salı 12:58:22 Eh normal hepsi birbiriyle aynı sülaleden. 0
    • Gerçekten 05 Ekim 2021, Salı 23:07:13 Nasıl bir karşılama nasıl bir şölen nasıl bir ayrıcalık insanın aklı duruyor cidden! Aslında tüm persobel şu mailllere cvp yazsa biz sizin personeliniz değil miyiz bizimkisi can değil miydi diye ama nerde o cesaret o birlik beraberlik di mi? 0
  • funda 04 Ekim 2021, Pazartesi 20:02:33 yurtdışı müdürlerinin bir kısmı-yurtiçi müdürlerinin bir kısmı--kurumsal iletişim mdrleri-protokol mdrü-özel büro mdrü-basın müşaviri gidiyo 2
  • .. 04 Ekim 2021, Pazartesi 18:23:50 Çivisi çıktı THY’nin. Artık dikiş tutmaz. 1
  • Thy ‘de 04 Ekim 2021, Pazartesi 16:38:25 Yer çalışanları ortamı tam kaos 0
  • Yarım SALARY Kaptan 04 Ekim 2021, Pazartesi 15:56:42 Ahlak 360 gün 6 saattir ve sorgulanmayacak şekilde sağlam olmalıdır. Yoksa Takip Ettiren mutlaka sorgulayacak! 1
  • BT temizligi imandandir 04 Ekim 2021, Pazartesi 15:28:00 BT taht oyunlarından muzdarip.Teknik konularla uğraşması gerekenler oyun hile fitne ile uğraşıyor.Adam gibi yönetici gelip toparlayamadigi için işle uğraşması gerekenler personelle uğraşıyor. 4
  • hepsi ahlaksız 04 Ekim 2021, Pazartesi 14:02:54 Thy,Tusaş,Tei'de uzman,şef,müdür,başkan,yönetici olanlara bakın araştırın kimin nesi olduklarını,nasıl iş ve makam sahibi olduklarını görürsünüz mesela bilal ekşi'nin kayınbiraderi ne dil bilir ne iş ama müdür ! Thy'yi denetlesin diye atanan adamın oğlu da Thy kargo'da ortadoğu başkan yardımcısı! Karadenizli kuzenleri de unutmayalım biri Londra'da kargo bölge müdürü oldu diğeri de uçuş işletme de müdür. Thy'nin istasyon ve kargo'nun yurtdışı müdürleri de öyle alayı torpille işe girip,makam sahibi olmuşlar ama sorsanız ahlaklı da onlar dürüst de inançlı da iş bilen de bilmem ne de, yersen tabii. Torpille kendilerine kariyer yaptılar yani kul hakkı yiyerek o yüzden bilmem nereyi bitirdiklerinin,aldıkları eğitimin de hiç bir kıymeti yok. Tusaş'ın başına gelen temel efendi ve yandaşlarını da es geçmek olmaz, bir sürü eski personel mobbingle işten atıldı yerlerine götürücü tayfa işe alındı,rezalete ve yemeye doymuyorlar! Allah acısını hepsinden sülale boyu çıkarsın inşallah. 1
    • Düşkün Apo 05 Ekim 2021, Salı 21:52:35 THY teftiş kurulu pardon torpilliler kurulundaki doğan görünümlü çakma müfettişleri saymayı unutmuşsunuz. 0
  • THY 04 Ekim 2021, Pazartesi 13:33:42 THY evet,Teknikte evet.Biraz da diğer iştirakleri yazsana.Örneğin Sunexpress’i. Sunexpress için yapılan olumsuz yorum dahi yayınlanmıyor sevgili Kıdık.Örneğin,Türkiye ile alakalı,mesele ece ve tayfası, Örneğin eray nasıl ege bölge müdürü oldu?Liyakati,iş bilgisi nedir?Anadoludan sorumlu arkadaş,Altuğ,,,,adına müdür demeye dahi dilim varmıyor.Bu arkadaşların kabiliyetleri nedir?Ne proje üretirler?Şirkete katkıları nedir?ali Yaşar Aydoğan şirkette neiş yapar?Nerede çalışır?Almanya sxd kapandı.TK’dan Genel Md yrd olarak atanmış olan Alper rafet özen hala genel md yardımcısı olarak nasıl görevde duruyor?SXD kapanmış olmasına rağmen 15 bin eur maaş almaya devam ettiği doğrmudur?vs.vs.vs. 0
  • M büyükkaba müdürüm 04 Ekim 2021, Pazartesi 12:20:04 Buralara çok emek verdik. Bunlar burayı talan etmeden önce adalet ahlak vardı. Şu anda bize akıl vermekle olmaz bu iş. Ortaya çıkıp bu israfı bu liyakatsızlığı yönetime anlatmalısınoz. Biz her zaman arkanızdayız korkmayın. 20 yıllık emeğinize sahip çıkın. Başkanın hatalarını sadece bize değil başkası bilmeli. 52
    • Ölümden iyisi veba 05 Ekim 2021, Salı 03:45:16 Dışardan izleyiciler olarak BTyi hep üzgün magdur çalışanların yeri olarak gördük.Birlikte proje yaptığımız arkadaşların çoğu iyi çalışan insanlardı ama yöneticileri hep abuk sabuk konuşan,ortalıkta boş boş dolaşan insanlardan secerlerdi,bizim bildigimiz BT hep böyle,bu bahsettiğin ASRI SAADET dönemi hangi ara yaşandı acaba merak ettim simdi 6
  • ucan adam 04 Ekim 2021, Pazartesi 12:10:58 arsizlik, ahlakszilik ve zulüm her geçen gün artıyor. thy maalesef bakkal dükkanı gibi fırsatçılık ve küçük hesaplarla yönetiliyor. cnn’de ya da bizim medyada ahaber tadında röportajlar yayınlanıyor, gerçekler ise çok farklı ve acı. herkes mutsuz, gergin ve gelecekten kaygılı 0
  • Başkanlar ne yapar 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:59:48 Başkanlar ve yardımcıları ne yapar. Başkan varsa yardımcı niye var. Bu şirkette Serdar gürbüz Timuçin gülerşen ne katıyor. Suratsız kendini beğenmiş kibrinden kimseyle muhatap olmayan ekibinde ki insanları tanımayan yurdakan başkan bu kadar parayı hakkedecek neiş yapıyor. Zafer Babür zaten efsane yıllardır emrine çalılıyor. Atm memuru 2
    • Başkan bakan hep aynı 05 Ekim 2021, Salı 07:07:02 Eksik yazmkşsın dostum. Kadir yıldıza ne demeli. Öğretmenlikten mezun adam. Nasıl başkan oldu içerideki herkes iyi biliyor. Yılmaz goralı ve ekibi tamamen boş beleş adamlar. Sanki aya adam gönderiyorlar. 3
    • Başkana gelene kadar 05 Ekim 2021, Salı 23:09:20 Başknızdaki şefler amirler ne yapar onu bi sormak lazım? Bir tek şikayetinizi memnuniyetsizliğinizi tek bir talebinizi bile sırf üstlerine iyi gözükmek amaçlı aktarmazlar bile. 1
  • yazık 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:45:41 Siyasal islamcı,din tacirleri ve yandaşlarında ahlak,adalet,hak,hakkaniyet,hukuk gibi şeyler aramayın onların tek derdi para,makam ve çıkar gerisi boş. Ülkede kokuşmamış,rüşvet,yolsuzluk,her türlü rezalet iddiaları ayyuka çıkmamış tek bir kurum kalmamış,ülkeyi ve thy,tei gibi şirketleri yönetenlerin maaile çevirdikleri dümenler bir bir ispatla ortaya çıkarılıyor kimse de ne oluyor demiyor. Adaleti ve kamunun hakkını korumak ve sağlamakla görevli olanlar da iktidarın oyuncağı olmuşlar,üç maymunu oynuyorlar. İyi ki bunlar dini bütün,alınları secdeye değen,haramı,helali bilenler ya aksi olsaymış neler olurmuş yüce Allah bilir! Yüce Allah hak yiyene,adil olmayana,adaleti sağlamayana,çürümüş,yozlaşmışların olduğu toplumlara huzur,bereket,refah vermez,vermiyor da ama kimin umurunda,hala akıllanmıyoruz maalesef... 1
  • IT neden taşınıyor 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:35:48 THY it Libadiye'de yeni bir binaya taşınıyor. Sabiha da Halkalı da bina varken buraya neden bir daha taşınıyor. Bu bina kimin. Karadenizli bir milletvekiline ait. İt nin başında Ali Serdar yakut ve İlker ayının tanıdığı. Bu dönemde bu binaya aylık ne kadar kira ödenecek. Binayı thynon satın aldığı söyleniyor. Maaşlar bu kadar düşükken yanda müteahhitler zengin ediliyor. Bina yapı yapı ya ait. 2
    • Libadiye 05 Ekim 2021, Salı 07:08:13 Bunu bende duydum kimse bilmesin diye pandmide yaptılar bu işi. Ali Kıdık Bey bu Libadiye dosyasını açmanız lazım. O bina kimin gerçekten kirası ne kadar 0
  • Az kaldı 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:20:44 Az kaldı sabredin. 2023 den sonra hepsi temizlenip o makamlara layik olan insanlar gelecek ve ülkemiz kalkınacak. Biraz sabır 5
    • ?? 05 Ekim 2021, Salı 03:38:03 Hala bu topraklarda yetisenlere nasıl güveniyorsunuz o gelenlerin de çocukları akrabaları olacak illa ki bir güzellik ayrıcalık tanınacak, ister istemez, çünkü Türk milleti cömerttir 1
  • Tanımıyorum ama 04 Ekim 2021, Pazartesi 07:49:29 Eğer bu işe girerken birilerini araya koyarak girmediyse, işte o zaman hak ve adaletten bahsedebilir. Umarım öyledir. Aksi, ilahi adalettir. 3
    • Atını seven cowboy 04 Ekim 2021, Pazartesi 12:43:57 Oyle insanlarin istifa etmesi mumkun mudur yada haksizliga ugramasi?? 0
    • Araya birilerini koymadan giren yok ki? 04 Ekim 2021, Pazartesi 15:44:24 Torpilim yok aracı da yok diyen yalan söylüyor,amcası babası abisi olmasa bile amcası babası dayısı abisi olan birinin köpeği olarak girmiştir muhtemelen, en azından 10binden fazla maaş alanları için bu boyle. Dolayısıyla bu ilahi adalet olsa, o birimdekilerinin tamamının yer yarılıp içine girmesi gerekiyor. 7
    • Araya birilerini koymadan giren 05 Ekim 2021, Salı 23:10:56 Arıyorsanız sicili eski olanlara bakacaksınız 2
  • Ali kıdik bey 04 Ekim 2021, Pazartesi 07:37:50 Gün içinde bu ayrımcılık ile ilgili acil yeni yazınızı bekliyoruz 4
  • TEI deki CEMAAT 04 Ekim 2021, Pazartesi 07:35:58 Bunlar münafıklar cemaati.Haksızlıklara susan hain karaktersiz insan topluluğu.Menfaat uğruna vatan da satar bunlar.Satıyorlarda.Kurumun başına atama ile gelen GM kendisine biat eden yalaka bir grup ile hesap vermeden takılıyor.İşe giren ve işten ayrılan personellere bakılsın neler olduğu net çıkar ortaya.Daha önce iki koyunu bekleyemeyecek adamların TEI de müdürlükleri liderliklerine bakılsın.Akp nin kirli yüzü bu gruplar işte.Hayatı palavra yalan olan bir güruhun devlet malını nasıl hiç edip dilsiz şeytanlaştıklarına şahit oluyoruz.Sırf menfaat için.Yazıklar olsun.Çoluk çocukları sakat doğar yakında çoğunun… 3
    • Ne Kadar Yanlış Olursa 04 Ekim 2021, Pazartesi 19:22:11 Ne kadar yanlış yapılırsa yapılsın:ki yapılmaması lazım, yapılmışsa da kanun önünde hesap verilebilirlik olması lazım. Yine de çoluğu çocuğu katacak bedduayı doğru bulmuyorum. Biz ne de olsa içimizdeki iyiliği korumak zorundayız, ki en nihayetinde ellerimiz temiz diyebilelim. Fakat zamanında örgütlü ses çıkmadı, bireysel ses de çıkmadı. Burada bir sürü beddua okuyoruz şimdi. Zamanında ya hep uzaktan bakıldı, ya susturulduk, gazlambalandık, istismara uğradık ya da zayıf astların hep güçlünün yanında durduğunu gördük. Yeni nesil de belli kavramlardan bahsettiğinizde ancak boş balık gözleriyle bakıyor. Çoğunun statükoya karşı çıkacak cesareti, iradesi ve egosu yok. Emin olun Z kuşağı mevcut kötücüllüğün beslenmesinde en büyük yakıt olacak. Ne olursa olsun güçlüye her türlü hizmet etmeliyim kafasındalar, ki bu korku onları güçsüz ve iradesiz kılıyor. Ha Y nesli çok mu farklıydı diyeceksiniz, biz de vahşi kapitalin en sivri köleleri olduk en nihayetinde, ama neye hizmet ettiğimizi de bildik. Kandırmaya ve yalan söylemeye yeltenmedik. Bazı taraflarımızı temiz tutmaya çalıştık, kimsenin dışkı dolu tabağını kabul etmedik, kimseye de yedirmeye çalışmadık. Bunların dakika dakika logunu tutmak lazımdı, eşeklikten onu da yapmadık. Şimdi geriye kalanlar ceremesini çekecek. Hep birlikte batağa çekilmelerini, uçurumdan yuvarlanmalarını izleyeceğiz. Kurunun yanında yaş da yanacak. Fakat şu kafamda netleşti ki bize hepsi müstehak. Artık acımak yok. Düşenin dostu olmaz. 2
  • Lütfen yayınlayın 04 Ekim 2021, Pazartesi 06:52:11 Ben sizlere içeriden bilgi veriyorum. Kartallı sözde başkan süper ahlaklı Ahmet C ve onun yandaşı Ahmet k İsmaili istifaya zorladılar. Terfi erme hakkını elinden aldılar başka birini terfi ettiler. Diğer müdürler buna itiraz ettiler onlarıda sindirdiler tehdit ettiler. İsmaile 4 maaş teklif ettiler delikanlı adam bunu kabul etmedi. Bu haftaki istifaları bildireceğim 26
    • Diğer müdürler 04 Ekim 2021, Pazartesi 14:55:56 Diğer müdürler kim, Musa b. Murat b. mi? Onlar hak ederek mi müdür olmuşlar da haksizliga itiraz eedebilsinler? Körler sağırlar birbirini ağırlar. Sirayla iyi polis kötü polisi oynayıp birbirlerinin ceplerini dolduruyorlar, olan zavallı alttaki çalışana oluyor. Bir kere şunu kabul edin, düzgün adam zaten orda durmaz. O kadar fitnede haksizlikta hala dilsiz şeytan olup orda para kazanan da kazancının helalligini sorgulasin. 7
    • Diğer müdürler 05 Ekim 2021, Salı 06:57:08 Aslında hepsi aynı beceriksizliği sahip. Başkan Ahmet Coşkun babası milletvekili. Sonradan gelen çevik dönüşüm saçmalığıyla zaman dolduran Ahmet katmaz ilker aycının adamı. Musa büyükaba Bilal ekşinin adamı. Murat Bayrakı çoktan gönderdiler birşey demeden. 7
  • Yiğit bt ciler 04 Ekim 2021, Pazartesi 06:44:20 Bu meşale bt ciler tarafından yakılacak bence. Pilotlar Bir İsmail Karacan olamadı. Şimdi İsmaili şefi müdürü başkanı düşünsün. Ali Bey Ufuk Üngör hala çalışıyorsa ondan bilgileri bizimle paylaşırmısınız. İçeride bt ciler ayaklandı çünkü 4
  • Küçük Türkiye 04 Ekim 2021, Pazartesi 02:09:51 Aynı kafalar aynı şekilde sepetlenecek. 2
  • Tei mi!!! 04 Ekim 2021, Pazartesi 01:45:26 Tei'de TEK KAYNAK gösterilerek binlerce dolarlık verilmiş işler ahlaki mi. Gün gelir bu işlemleri yapanlar yargı önünde hesabını verirler. Devletin ve yetim hakkını yiyenler bu tür usulsüzlüklerin karşılığını Allah ve hukuk karşısında vereceklerdir. 2
  • Machiavelli 04 Ekim 2021, Pazartesi 01:12:14 “insanlara vereceğin ceza, intikamını alır diye korkmayacağın bir ceza olmalıdır.” Diyor machiavelli. Güçten düşünce elbet birileri intikamını alacak. 3
  • Tei nin durumu 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:56:38 1. Ahlak, 2. liyakat, 3. adalet, 4. rahmet, 5. de bereket. Ahlak olmassa diğerleri de olmaz. 1
    • Ahlak kalmadi 04 Ekim 2021, Pazartesi 20:35:53 Ahlak yerine sana din icazeti verelim 0
  • TEI ve ahlak 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:50:29 Cematlerinden yerleştirilmiş, TEI GM nin baş danışmanı; dolandırıcılıktan 2,5 yıl sabıkalı. Ahlaklı insanları ahlaksız, ahlaksızlarıda ahlaklı gösteriyor ve GM de onun kararlarına sorgusuz harfiyen uyuyor ve uymak zorunda. Her iki cihanda da adalet önünde hesap vereceksiniz insallah. 1
    • Uzmandan 04 Ekim 2021, Pazartesi 01:46:54 ensar türgev yaz yaz bitmez ingilizce form versen adını soyadını yazmaktan muzdarip adamlar şef müdür komedyanın kralı bu şirket 0
  • TK002 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:31:39 Bir zamanlar Rizeli, olmazsa Trabzonlu yabancı dil bilmez iş tecrübesi liyakatı olmayan kişiler Londra, Newyork… müdürü yapıldı, şimdi de kartallılar yapılıyormuş.. Şirket içi rivayetlere göre 2 gmy ve 1 başkan Aycı’ya rağmen işlerini yapıyorlarmış, Aycı’yı topal ördeğe çevirmişler. Yakında da Aycı’nın ayağını kaydıracaklarmış. Zemin yoklanıyormuş. Bu şirkette en alttan en üstte ayak oyunları hiçbir zaman bitmez. 3
    • Peki 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:13:25 Hem kartalli hem rizeliysen noluyo acaba. Onu nerak ediyon ben 0
    • Alamanyalı 05 Ekim 2021, Salı 21:57:42 Hem kartallı hem rizeli isen, bir de giresun ile bağlantın var ise son sürat UÇUŞA GEÇİYORSUN… 0
  • TK001 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:31:26 İstifa eden arkadaş Kartallı olmadığı için istediğini alamamış anlaşılan.Eskiden olsaydı bu Rizeli arkadaşa hemşehrisi eski YKB kesin bir yer bulurdu.Bu şirket neleri görmedi ki; 2002_2006 yılında çalışanların %20 si, içlerinde ben de dahil, ya emekli edildi ya da atıldı. Hiçbir havacılık ve yöneticilik tecrübesi olmayan akbil davası bilirkişisi fırıncı muhasebeci koskoca şirkete başkan yapıldı. 7
    • tr 04 Ekim 2021, Pazartesi 06:27:35 dam ustunde saksagan. yapilan yanlisliklarla hirsizliklar eski donemi aklamaz. o donemde ise yaramaz kisiler temizlendigi icin Tk global hale gelebildi. eskiyi bilmeyen sanir ki cok iyiydi sirket? afrika hava yolu gibiydi tk eskiden 12
    • TR’ye 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:36:49 Çok doğru söylüyorsun. Bugün YANLIŞLIK, HIRSIZLIK yapıldığını kabul ediyorsun demek. Sorun da bu zaten. Anlamış olmaya başladığınıza sevindim. Bu arada o dönemde %20 personel atılarak şirket bu hale gelmiş, pekiyi şimdiki kokuşmuşluğu ortadan kaldırmak için ne kadar atılmalı onu da sen söyle.UNUTMA THY’nı bugünlere o işten atılmayan grup var ya vefakar, özverili, liyakatli ve çalışkan onlar taşıdı. 1
  • Yazik 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:28:36 Mail üstüne mail geliyor 9/5 ler iş başı yapacak diye,servise binmekten cekinirlerse 25 TL yol parası,yemekhanede ki kalabalıktan cekinirlerse 25 TL yemek parası, yazıklar olsun asi henüz piyasada yokken agzina ağzına kadar dolu servislerde ölenlerin haberlerini alırken ise gidiyorduk,biz bir aileyiz ha, hakkının 1 gramini helal edersem yazıklar olsun. Yemek yediğimiz yer havasız 60 M2 yer,arayan soran yok,apronda çalışanlar ....ç sanki. 5
    • Eline 04 Ekim 2021, Pazartesi 02:41:30 Ağzına sağlık. Ağronda sehır ofıslerınde ucakta calışanlar bu şirietin şersoneli degıl çünkü. Yemek parası otel paradı şu bı bir de sabah corba sandviç dağıtılacakmış. Desturrrrrrrrrrrrrrrrrr gm kıymetlileri işe başlıyor bizler çöpüz çünkü 1
    • Sunexpress 04 Ekim 2021, Pazartesi 07:14:32 Geçen TK akademi ile ilgilenen harekat memuru arkadaşıma babacan bir kaptan tavsiyede bulunmuş; Evladım git Sunexpressin akademisini kovala, adamların CEO'su Müslüman değil, hak yemez, ter akıtana saygı gösterir diye. Trajikomik, güler misin ağlar mısın? Ama sonuçta etrafıma dönüp bakıyorum, haklı adam 3
    • Bilal 04 Ekim 2021, Pazartesi 07:37:11 Bilal eksi bey bu haksızlığı ya esitleyin yada istifa edin,İstanbul havalimaninda apronda iki yıldır çalışan THY personelinden haberimi yok yöneticilerin,mesele 25 TL değil bu kadar derin ayrımcılık yapıyor olmanız,ekiplerin yol parası kesilirken bunu vermeniz,Bu kul hakkı kul aloooo. 3
    • Yazık CEVAP 04 Ekim 2021, Pazartesi 22:40:55 Mesela işe ve yemeğe giderken çekinen personel ne tuhaftır akşam iş çıkışı koşa koşa AVM'lere gidip o kalabalıkta sinemada cafelerde güzel lokantalarda bir güzel keyif yapıyor.Böylede garip bir durum var 0
  • Km 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:26:35 Önce yolsuzluk bitsin sonra maaş düzelsin. intiharın eşiğindeyim. haksızlığa tahammülüm kalmadı daha fazla. İnsanoğlundan tiksindim iyice... 4
    • Hayır 04 Ekim 2021, Pazartesi 11:57:25 Yok arkadaş, sakın ha öyle birşey yapma. O görev, hak yiyenlere düşer. Sen çalışansın, onurun timsalisin. 0
    • Her zaman çıkış var! 04 Ekim 2021, Pazartesi 13:11:02 Sakın kardeşim her zaman bi yol vardır. Bakış açını değiştir. Farklı bi çözüm ara! Mutlaka çözüm var! Hiçbir şey sonsuza kadar sürmüyor. Mutsuzluk ve çaresizlik de öyle. Mutlaka bir çıkış yolu vardır. Belki baktığın noktada yoksa bile başka tarafa çevir bakış açını! 0
    • Aziz 04 Ekim 2021, Pazartesi 22:48:44 Bu da geçer kabin memuru kardeşim bu da geçer, sıkma canını intihar da neymiş, ne olursa olsun yaşamak güzel! 0
    • O kadar 06 Ekim 2021, Çarşamba 01:13:56 Ama o kadarrrrr iyi anlıyorum ki bu duyguyu anlatamam. Çok düşündüm hala da düşünüyorum çok çok net anlıyorum çok! 1
  • Olmaz. 04 Ekim 2021, Pazartesi 00:12:44 Bensiz gökyüzü olmaz 3