THY üç yıldıza düştü!

    Çok beğenilenler

  • Skytrax 13 Mayıs 2019, Pazartesi 11:24:57 YSK bu son Skytrax secimini iptal edecekmis. 25
    • He he he 13 Mayıs 2019, Pazartesi 19:04:05 He he he..aman ne komik! 37
    • Ayhan 14 Mayıs 2019, Salı 10:49:20 "He he he..aman ne komik!" diyen arkadaşa cevap: Gücünüz Skytarx'e yetmiyor tabii... Yetse onu da yapardınız. 7
    • KAy 14 Mayıs 2019, Salı 11:14:54 Çok ince görmüşsünüz hocam. Harika bir hiciv olmuş 5
  • kit mantigi 15 Mayıs 2019, Çarşamba 08:57:20 bildigim tek konu, thy son donemde kan kaybediyor... icindeki siyasallasma sonunda performansina etkiledi.. en son kendi gordugum 2 olay, dishatlardaki thy help desk ,2 rus teyze derdini anlatmaya calisiyor, basi ortulu calisan arkadas cap pat ingilizcesi ile dil bilmeyen ruslara laf anlatmaya calisiyor.. sirada bir suru adam var, sen rusca bilmiyorsun, sor belki sirada biri sana tercume eder.. rus teyzeler 60 70 yasinda, kadinlari kovar gibi yolladi, no russian diye diye.. allah bilir ne dertleri vardi.. kibris ucuslarindan icki servisi kjalkmis, daha once vardi, havuz medyasi haricinde gazete bulamiyoruz, birde abuk subuk ,ismi sani duyulmamis gazeteler var, sanki sirf thy ye gazete satmak icin cikarilmis gazeteler gibi...iclerine baktim, lisede cikan bulten gibi..thy siyasilesti ve artik bunun kokusu cikiyor.. kit mantigi ile yonetilme, heryere yandas doldurma,unutmayin, gecne sene ataturk havalimaninda apronda siyasi nedenden calisanlar yolcuya saldirdi, barbasansal meselesinde. 10
    • Ahmet DC 17 Mayıs 2019, Cuma 16:19:59 Çalışanın başı örtüü olmasıyla anlatmış oladuğunuz olay arasında bir ilişki kuramadım. beyinlerinizdeki örümceklerden kurtulun artık. yobazlık yapmayı bırakın. 6
  • Tüm yorumlar

  • FHC 25 Mayıs 2019, Cumartesi 01:32:45 El hakk doğrudur. THY’nin yapması gereken "kriterleri yeniden sağlamaya çalışmak". Çünkü ger-çek-ten çok kötüler. Kabin Personeli aslında iyi Ama öyle kötü ikram servisleri var ki HALİ HAZIRDA inanın THY haklı reputasyonunu, o sevimli imajını DO&CO yerle bir etti. Geçen yıl bütün yaz "eski çorap gibi kokan, lastiğe benzer lezzetsiz bir şey" yedirdiler bize KÖFTEYMİŞ. Körili Tavuk! Onca Türk lezzeti varken ne sersemce, ne salakça seçilecek bir ikram TURKISH'de.. Mangolu yoğurt. Daha ne salaklıklar. Defalarca yazdım, form doldurdum; "çok kötüsünüz dikkat edin" dedim.. Kapı-duvar.. Hatta bir-iki sefer kabin amirinin "ELİNE" teslim ederken fotoğrafını çekip onu göndermişliğim var.. Yok arkadaşlar, Müşteri Hizmetleri de yok THY'de. Yıllık 40-50.000 mil uçuyorum, uçuş bacağım THY olunca buzz gibi soğuyorum.. Atlas..? Evet.. Belki 4 yıldızı tam da haketmiyor ama THY ile arasında kesin 1 yıldız var. Yani Atlas 4 yıldız aldıysa, THY için 3 yıldız vallahi çok bile. Ziyadesiyle üzgünüm. 1
  • kemal akan 22 Mayıs 2019, Çarşamba 12:43:36 thy yani yoğurtlu makarna veya ekşimiş şarap .... 0
  • Hereos 26 22 Mayıs 2019, Çarşamba 00:05:57 Bir havacililk meraklisi olarak sogudum, sizin havaciligiiz yerin dibine batsin...teknisyen olup.pilotlara akil verenler, meteorooloji uzmani kesilenler, yeni havalimanini savunan savuayanlar...lakin hicbir bililmsel.done yok, yazik be 737 max in problemini cozdunuz , havalimanin yonlerini belirlediniz...Takdir ediyorum hepinizi aptalca siyasal zihniyetler yuzunden icine ettiniz...Ucagin aerodinmaigini, yeni havalimaninin ruzgarini ...ayip 6
  • Bravo 21 Mayıs 2019, Salı 17:12:15 TGS 0
  • Sudden Expert! 21 Mayıs 2019, Salı 16:12:03 Lufthansa ya verilen odulde sebep olarak yeni 777x kabin konsepti sebep olarak skytrax yoneticisi tarafindan sebep gosterildi, henuz gelmeyen ucagin dizayni yani, odul metodolojisinde herhangi bir urun yada hizmet filonun yuzde sekseninde bulunmali diye yazar. Iskembeden sallamak guzel is 1
  • Yoneticiler 20 Mayıs 2019, Pazartesi 20:33:44 Tk da torpil ile gelmis tarikatci vizyonsuz yoneticiler degismeli, baska olmaz 2
  • yorumlar nerede 20 Mayıs 2019, Pazartesi 10:44:16 kac gundur yorumlar okunmuyor, sansur mu var yorum okumaya? 0
  • APTAL BİR DEĞER.. 20 Mayıs 2019, Pazartesi 00:09:49 GEREKSİZ ÖNEM VERİLMİŞ BU SKYTRAX'AÇ 1
  • KKK 18 Mayıs 2019, Cumartesi 21:57:30 O 4 yıldızı alana kadar gece gündüz neler yaşandı , nasıl hazırlanıldı , denetmenlere açık vermemek için personel nasıl dişini tırnağına takarak çalışıldı , kabinde kızlar nasıl özveri ile çalıştı , ground temizlik kontrolleri nasıl yardırdı vs vs. Lütfen örnek verirken Atlas bile 4 yıldız almışken.. ile başlayan cümlelerinizi tekrar gözden geçirin, küçümsemeyin! Bütçesi filosu belli mütevazı bir şirket olarak Atlas Global'in bunu parasıyla aldığını falan iddia edecek kadar da uçmuş olamazsınız bence... Dersine çalışan sınavı geçer, kimseye anlam vermeyin! Kabini küçümseyen teneke, siz ayda 5-6 uçuş yaparken onlar 90 saat uçsa sesini çıkarmaz ve yolcusunun memnuniyeti için öf bile demeden teker açana kadar çalışır! Bilgisayar ekranında soruları yan tarafa koyup doldurarak Tk ya girmediyse bu onun ahlakı ile ilgilidir. Yoksa fiziken de size bin basar , çalışkanlık olarak da, zeka olarak da... 2
  • U. Arkun 18 Mayıs 2019, Cumartesi 13:40:55 Ben surekli Atlas Global ile ucuyorum... Cok ama COK memnunum. THY deki kibir, luzumsuz havalar, ukalaliklar, bilmem kimin yakini gelecek diye bekletmeler yok... Dort yildizi fazlasiyla hak ediyor... Burada neye dayanarak ATLAS GLOBAL i THY den daha asagi BIR yere konumlamaya calistiginizi anlayamadim... Herkese tavsiye ederim… 7
    • eren 24 Mayıs 2019, Cuma 12:51:10 Umarım Atlas Globalin New York uçağında rahatça yer buluyorsunuzdur ben Thy ile Temmuz ayında zor rezervasyon yaptırdım 0
  • Serdar 18 Mayıs 2019, Cumartesi 12:33:54 Sevgili Murat geçenlerde Saraybosna'da geldim. Oradan yiyecek aldım. Kırılacak eşya etiketinkstedim, THY bize vermiyor dedi. İstanbul'a indiğimde yiyecekler patlamisti haliyle. Ama esas önemli nokta Calvin Klein çek cek valizimin çekme kolu kirikti. Hemen hepsi için rapor tutturdum. Valiz vermek istediler ama aynı ayarda valiz verecekseniz kabulüm dedim. Hainsiniz dediler. Neyse birkaç gün sonra cevap geldi ve İngilizce bir metin. Benden fatura istiyor. Ben nereden bulayım faturasını. Öteki valiz ve yiyeceklerden bahsedilmiyor bile. Faturası yok yurtdisindan aldım dedim sonra 126 TL sigorta bedeli cikartmislar. Valizin değeri 203 USD. Defarca itiraz ettim yaptırın valizimi isterseniz bedavaya yaptırın ben size nasıl teslim ettiysem öyle geri verin diyorum onlar da ısrarla fatura diye cevap yolluyor. sikayetvar.com'da yazı yazdım cevap geldi. Yaptırın faturayı yollayın yeniden değerlendireceğiz diyor. Yani öderiz demiyor Yahu ben bunun orjinal parçasını hangi tamircide bulabilirim. Siz yaptırın siz kırdınız dedim, öyle bir uygulamamız yok diyor. Bu arada mesajlar ingilizce. Ayşe teyze Mehmet amcanın başına gelse bu olay ingilizce cevabı nasıl anlayacaklar onu da çözmüş değilim. Valizim kırıldıginda rapor tutulurken bir Japon geldi. Aynı gün iki ayrı TK ucusunda valizleri parçalanmış. Adam çıldırmış ama japon nezaketini kaybetmiyor gene ve hiç bir şey yapamayız deyip adamı gönderdiler. İkramlar berbat. İkinci pilotlarla ilgili yorumları bir de eski öğretmen kaptanlar dan dinleyin. Kokpit kapısını açmayı bilmeyen F/O lar var diyor. Amerika'da eğitim almış F/O İngilizce'den elenmiş. Çatır çatır diğer şirketlerde uçan arkadaşlarım elendi, alınmadı. İngilizce gram bilmeyen hostesler. Bunu THY yönetimine bildirdim. Binali Yıldırım ve Temel Kotil birlikteyken birçok şey söyledim. Binali Yıldırım şaşırdı kaldı. Temel Kotil de o gün bugündür beni görünce şeytan görmüş gibi bakar. Kimsenin bir bilgisi yok bence TK'da neler oldugundan. Ülke içindeki eyaletler gibi bölümler. Dış ilişkilerde merkeze bağlı a içişlerine kim kime dumduma. Bence kalite düşecek degeri düşecek sonra üç otuza Katar'a satılacak. 5
  • ObjektiFKA 17 Mayıs 2019, Cuma 23:52:01 Murat kardes, gel bir uc ama busınessta degil ekonomide uc, o kiralik ucakların konforunu mu anlatayım sana calismayan IFE sistemini mi ? Yıl 2019 hala sehırlerarası otobus firması gibi basustu monıtorden karıncalı film izliyoruz. Lavabo Wc temizligi diyorsan Kabin ekibi su icecek zamanı zor buluyor hangi birisine yetissin, kokpit gibi ayakları uzatıp gazete okumuyor meyve yemiyor bunlar gercektir yasananlardır, yolcuyla mı ilgilensin kokpitle mi wcyle mi calismayan monitorle mi ikramla mı? Sana Liyakat olayından hic bahsetmeyeyim zaten, Hangi derneklerde takılırsan nereye ne zaman istasyon sefi olacagini sen daha iyi bilirsin Sen 3 yıldızı bulmussun sevin ben 2 yıldız bile vermem 2
  • Skytrax 17 Mayıs 2019, Cuma 20:46:05 Madem Skytrax her işi parayla yapıyor bugüne kadar alınan, çarşaf çarşaf haber yapılan ödülleri de para vererek mi aldınız? O zaman iyi güzel, bugün hayin. Bana benzer bir hikayeyi hatırlattı :) 0
  • İlgisiz 16 Mayıs 2019, Perşembe 08:14:18 İlgisiz biri olarak yorumlardan anlıyorum ki, THY içine etmişiz. Kiralık uçaklar, dışı boyalı için dökülen uçaklar. Liyakat yok torpil çok. Yemek kültürü yok, yemekler tanıdıktan ucuza alınıyor. AKP iktidardan düştüğünde ardında bir enkaz THY göreceğiz anlaşılan. 10
  • TGS YHM 16 Mayıs 2019, Perşembe 01:06:58 Yer hizmetleri okadar kalitesiz ki anlatmaya cümleler yetmez. 20 personelden 1 tanesi belki yolcuyu anlayabilecek kadar İngilizce biliyor. Yolcu kuyrukları çok uzun, işlem için bekleme sıraları yani. Personellerin iş bilgisi yerlerde. Yeni havalimanıyla oluşan rötarlar diz boyu. Geçen gün şahit olduğum olay şudur ki, bir personel diğerine sesleniyor, acele et uçak 30 dakikadır kapı AÇMAYI bekliyor. Yolcuya bağıranlar mı dersiniz, molaya gidiyorum diye işlemi yarım bırakanlar mı dersiniz, business yolcuya ekonomi yolcusundan farksız muamelemindersiniz, gibi gibi sayılabilecek daha onlarca problemler. Eğer ki değerlemede yer hizmetlerindeki yolcu memnuniyetsizliklerini baz alıyorlarsa 2 veya 3 yıldızlık değer bulacağına THY nin emin olabilirsiniz. Bu sıralar birde wheelchair sıkıntılarıda baş gösterdi ve anlatılmaz yaşanır cinsten. Asla ama asla bu şekilde görmek istemiyoruz tabiki milli havayolumuzu ama bizde doğruyu söylemezsek bu havacılık platformunda kim söyleyebilir ki başka işten atılma korkusuyla. Böyle büyük ölçekte bir havayolu için çözüm çok basit bencede. Liyakat ile yani alınteriyle yönetici olabilecek personellerin yönetmesi lazım. Ki zaten güçlü olan bir havayolunun gücünü tüm dünyaya yada yolcularına gösterebilsin. 3
  • Beter olsunlar 15 Mayıs 2019, Çarşamba 13:15:06 O kadar kisinin ahini alan firma daha da beter olsun insallah! 21
  • hllsprdvm 15 Mayıs 2019, Çarşamba 09:58:37 Bir yorumcu daha bahsetmiş; bilhassa kahvaltı ikramları artık gerçekten skandal derecesinde. Her seferinde ucube yarım tostun yanında su böreği geliyor. Yetmezmiş gibi üstüne bir de ekmek dayıyorlar. Birileri ilgili mercilere iletsin: THY'nin yolcu profili sizin hamur bağımlısı kitleniz değil. 6
  • hllsprdvm 15 Mayıs 2019, Çarşamba 09:50:54 Diğer dediklerinize sonuna kadar katılıyorum ancak dış boyayı değiştirmenin kime ne faydası olacağını anlamış değilim. Şu anki livery kurumsal imajla uyumsuz değil. Tüm filoda böyle bir değişikliğin gerektireceği maliyetle çok daha öncelikli sorunlar düzeltilebilir. 3
  • exelite,cls+ yolcu 15 Mayıs 2019, Çarşamba 09:18:13 rusya kktc arasinda atlas jet kullaniyorum ,cok memnumum..koltuklar rahat genis.. ikram kalitesi iyi. ayni guzergahta, thy hemen hemen 2 kati daha pahali.. thy eski ikram kalitesini kesinlikle kaybetti.. ve fiyatlari abarti bir sekilde artti. hizmet diyen arkadaslarin yorumlarini okudum, bodruma indik, cantanin canini okumuslar,kirmislar,, sorun degil, kazadir olabilir,sigortam var, hasar raporu alamadim, calisan kiz, bize emir geldi,tasarruf ediyoruz, kesinlikle kimseye kaza raporu veremeyiz diye yasal hakkimi elimden aldi, ozel seyahat sigortamda var,sizden bir talebim olmayacak dedim, kesin emir diye odadan cikartti.. iste thy nin yan sirketi,calisma kafasini gostermek acisindan faydali. brezilya ercan, parkurunda, tamamen hakli oldugun bir tartismada, transit deskte 2012 yilinda seni bu ucusa bindirmeme hakkim var diyen,ustume yuruyen arkadasi sikayet ettim, 1 sene sordum ne yaptiniz diye,cevap bile gelmedi..atlantik otesi ucuslarimi o gunden sonra baska sirketlerle yapiyorum 5
  • Skytrax 15 Mayıs 2019, Çarşamba 05:39:01 Şunu iyice kafaniza sokun,madem para ile bu oluyordu da, en iyi ve paralı olduğu zaman Para vererek neden 5 yıldızı almadı yada alamadı? Demekki para değilmiş konu, adamların hakkına girmeyin, şu anda dünyanın sayılı derecelendirme kuruluşlarından biri skytrax, daha itibarlı olanı bilen söylesin. Thy tüm dünyadaki havalimanı operasyon kalitesizliginden dolayı 5.yıldızı zaten alamaz. 4.yıldız ise hep 3.5 üzeriden olmuştur. Bu atlas içinde geçerlidir. Şu anda thy de kabin dökülüyor, dogal olarak gitti 1 daha, yani olan 3 te 2.5 üzerinden. Bu kafayla seneye skytrax ta sıralamaya giremeyecek. 12
    • ABC 15 Mayıs 2019, Çarşamba 09:27:31 Yolcu degerlendirmesine gore ayni puanlara sahip firmalar nasil olur da farkli yildizlara sahip olur peki? Sorun Thy’nin 5 yildiz alip almamasi degil ancak be Etihad ne de Lufthansa 5 yildizli olabilecek havayollari. Etihad ekonomi sinifinda ucretsiz ikramlari kucultup ekstra olarak parayla ikram satisina basladi. Lufthansanin Avrupa business classinda business class’a ozel koltuk bile yok, ekonominin orta koltuklari bos birakiliyor. Simdi bu firmalar bes yildizli nasil oluyor peki? Skytrax guvenilirligi olmayan bir kurumdur. Zamaninda Thy nin bu kadar cok reklamini yapmasi hataydi zaten Skytrax dan su kadar odul aldik filan diye. 3
    • eren 15 Mayıs 2019, Çarşamba 16:26:37 emekliliği geleni çıkarıyorlar o kadar mutsuzuz ki..halbuki 50 yaşına kadar uçma hakkımız var..kimine bir sene kimine üç ay içinde ayrıl diye kağıt imzalatıyorlar..bu tecrübemiz dışarda iş bulmamıza yaramıyor 20 senedir uçuyoruz biz. 1
    • Skytrax nedir 15 Mayıs 2019, Çarşamba 19:12:49 https://www.worldairlineawards.com/awards-methodology/ Skytrax in ne olduğunu bilmeden yorum yazanlar, lütfen bunu okuyun, işkembeden zırvalamayın. Thy de adam.gibi hizmet kabinde ve ikramda vardı,şimdi hepsi yerlerde. Ayrıca sadece hub istasyona göre değerleme yapılmıyor. 2
  • Atlas ve THY 15 Mayıs 2019, Çarşamba 03:19:04 Atlas 4 yildiz, Thy 3 yildiz. Sebep? Kabin temizligi vb gbi konular. Yani kabinle alakali. Simdi soruyorum atlas jet km’lerinin maaslari ne kadar THY km’lerinin maaslari ne kadar? Tekrar ediyorum, TK km’lerinin maas ederi 3000 tl’dir. 28
    • Kmye 15 Mayıs 2019, Çarşamba 09:39:33 Km olamadın mı canımcım??? Ondan mı bu kuyruk acın. Gel biraz maaşımdan vereyim de ağlama. 26
    • Kmye’ye 15 Mayıs 2019, Çarşamba 20:20:56 Km degilim, 77’de pilotum. Suyuma limon ltfn. 10
    • Km6 17 Mayıs 2019, Cuma 23:55:20 Nefret ettigim birsey varsa o da su kokpite çay kahve goturmektir hadi yolcu bir bedel oduyor hakkidir hizmet beklemekte biz bunlara hizmet etmeye mecbur degiliz herkes cayını kahvesini suyunu kendi gelsin alsın arkadas 8
    • Bıktırdın artık 20 Mayıs 2019, Pazartesi 01:52:29 Şu saçma yorumundan bıktık artık 0
    • Pilotcuğa 20 Mayıs 2019, Pazartesi 05:27:28 Önce adam olun. Kabinde suratınıza bakıyoruz diye buradan zırvalamayın artık... 2
  • apaçi 15 Mayıs 2019, Çarşamba 03:07:53 hahahahaa yoruma gel. nasıl yani dövmeli, dik uzun saçlı falan mı? 1
  • rst 15 Mayıs 2019, Çarşamba 00:01:04 Niyetim THY karalamak degil ama eger THY gercekten 5 Yildizli olmak istiyorsa, öncelikle bu kiralik Ucak alimina bir son vermeli. Cünkü bundan dolayi 1001 cesit Kabin konfigürasyon da ucmakta. THY Ucak siparislerinde gelecege eli acik olmali. Ve standart bir Kabinde karar kilmali, örnek Lufthansa. Ekonomi sinifinda yemeklere iyilestirme yapilmali özellikle Orta Dis Hat Kahvalti menüsünde. Uzun zamandir THY ögle ve aksam yemeginde bir Makarna tutturup gidiyor. Yemek siparislernde ise sansina ne cikarsa. Son olarak ta yeni imaj degisikligine gidilmis ama ne hikmetse ucaklarin dis boyamasina yansimamis. Yani yeni Kabin ici renkleri olsun, yeni Kabin üniformalari olsun THY ucaklarin dis boyama ile hic bir uyumlulugu yok malesef. Mevcüt boyamalarinda da Ucak tiplerine göre cok farkli bir tasarim var...örnegin kimi ucaklarda lale konulmamis kimi ucaklarin gri belly (karin bölgesi) gri renkte degil ve daha niceleri saymakla bitmez. Yabanci Büyük Hava Yollarinda böyle bir sey göremezsiniz. 3
  • Kalite 14 Mayıs 2019, Salı 22:20:46 Ankarada kalite yoksa İstanbulda ve diğer illerde hiç yoktur, Ankaraya ne zaman liyakatliler gelir, ondan sonra her kuruma liyakat gelir, kalite de böyle artar. Anlayan anladı. 4
  • Re: Yeter Artık 14 Mayıs 2019, Salı 21:52:41 Otobüsle git daha çok kar edersin. 4
  • 1001 pilota 14 Mayıs 2019, Salı 19:37:24 Kardeşim madem bisiklet vermeyecekleri adamlar uçuruyor olabilir neden o zaman mülakatta o sözde herşeyi bilen akademisyenler insanları neden aşağılayıp adil davranmıyorlar? burada bile kötü kokular geliyor burnumuza. Madem bu kadar ihtiyaç var neden önlerine gelen insanı aşağılıyorlar? Bu insan yabancı olsa bunu yapabilecekler miydi? 0
  • KM GİRİŞ 2019 14 Mayıs 2019, Salı 18:44:37 Yeni nesil gümbür gümbür geliyor bizim gibi referansla gelen gençler eski şaşalı günlerine getirecek evelallah 53
    • jülyentavuk 17 Mayıs 2019, Cuma 23:56:42 AYNEN KARDESIM BENDE REFERANSLI THY AKADEMIYE GIRENLERDENIM BOMBA GIBI GELIYORUZ ESENYURTTAN SELAM 5
  • KM GİRİŞ 2019 14 Mayıs 2019, Salı 18:44:37 Yeni nesil gümbür gümbür geliyor bizim gibi referansla gelen gençler eski şaşalı günlerine getirecek evelallah 35
  • Kabin temiz 14 Mayıs 2019, Salı 16:47:05 Kabin pis tuvalet pis kalite yerlerde olarak mesajlarını ileten elit+ yolcular acaba kabini personel mi o duruma getiriyor yoksa kullananlar mı?Ortamın kalite ve temizliğini onu kullananlar belirler zira bazı eğitimler ve görgü için 7 çok geç derler elit kart yada 100 kere uçmanız kimi insanları değiştirmiyor kalite kişide başlar 12
    • hllsprdvm 14 Mayıs 2019, Salı 20:35:25 Tuvaletleri kullananlar o duruma getiriyorsa yeniden temiz hale getirmek de kabin ekibinin sorumluluğu. Qatar'ın uçtuğu yerler THY'ninkilerden pek de farklı değil. 6
    • Besim 17 Mayıs 2019, Cuma 23:57:41 kabinin isi wc temizligi olmamalı arkadas boyle sacmalik dunyanin neresinde var insan olan arkasini temizler onune geleni tasimamali sirket herkes ucmamali derim 2
    • eren 20 Mayıs 2019, Pazartesi 04:35:51 katar 20 kişi kabinde..tuvalet için bir km bar servis sırasında bakmak gerekmiyor 0
  • torpil 14 Mayıs 2019, Salı 16:32:44 boş verin bunları,önemli olan torpillier rahat etsin ballı maaşları alsın... 5
    • Güven 17 Mayıs 2019, Cuma 23:58:36 Aynennnnnnnnnnn giyim magazasinda kasiyerdim simdi istasyon sefiyim soyle 9-10.000 km uzaklarda catlayin 0
  • tk 14 Mayıs 2019, Salı 16:27:21 thy teknik ENGELLİ HASTA calışanını işten attı 9
    • Engelli 16 Mayıs 2019, Perşembe 01:50:06 Ya bi git herşeye atlıyorsun oksijen israfı 9
  • Legoland 14 Mayıs 2019, Salı 15:43:59 Kesin bağıran lego figürlerinden dolayı 3 yıldıza düşürmüşlerdir. 2
    • DEF 14 Mayıs 2019, Salı 19:53:27 Skytrax: Bağıran lego figürlerinden dolayı 3 yıldıza düşürdük. 1
    • Skytrax-Press 17 Mayıs 2019, Cuma 23:59:18 Evet Yolcularınıza Cizgi Film İzlettirmeyin 0
  • ABC 14 Mayıs 2019, Salı 15:29:21 Lufthansa 5. yıldızı almasından daha saçma olan şeyler var. Mesela yolcu değerlendirmesine göre Thy 5/10 puan almış. British, Air France ve Etihad da 5/10 puan almış. Ama British ve Air France 4 yıldızlı. Etihad ise 5 yıldızlı. Etihad’ın 5. yıldızı nasıl aldığını da bilen biliyor. Dolayısıyla Skytrax’ın ne kadar güvenilir bir firma olduğu tartışmaya açık bir konu. 6
    • MUC 15 Mayıs 2019, Çarşamba 12:10:37 Etihadin yildizida dörde düstü buara... 0
  • hllsprdvm 14 Mayıs 2019, Salı 15:19:47 Emirates 5 değil 4 yıldızlı 0
  • Neresinden 14 Mayıs 2019, Salı 15:10:15 Neresinden tutsan elinde kalacak yorumlar... Madem Skytrax bu isi para karsiligi yapiyor, o zaman yillardir en iyi ekonomi sinifi, en iyi ucak ici hizmet vs. gibi odulleri alirken kimsenin sesi cikmiyordu, kimse parayla verdik aldik demiyordu? Ayrica parayla alinabiliyorsa THY'de paralar suyunu mu cekti, Morgan Freeman'a, Lego oyuncakli videolara hala milyon dolarlar sak diye odeniyor? Ayrica Atlas daha mi cok para vermis THY'den de 4 yildiz almis? Bu durum dolarin fiyati ucuzken "ekonomimizin basarisi, biz yaptik" diye hava atip pahalilasinca "dis guclerin oyunu" diye aglamaya benzedi. Bu koylu kafasindan kurtulamadigimiz her gun Afganistan ve Pakistan'in medeniyet seviyesine yaklasiyor olacagiz. 6
  • Yeter artık 14 Mayıs 2019, Salı 15:04:48 Sık sık IST-PVG uçuyorum. Aeroflot $650'a taşırken ben TK'ya $950 ödüyorum. ÖDÜYORDUM. Sırf kendi havayolum diye.. Artık yemezler. Bundan böyle SVO'da 2 saat aktarma yaparım, $300 param da cebimde kalır. Hizmet nasıl olsa aynı. 16
  • Kabinci 14 Mayıs 2019, Salı 13:23:27 Kabinle ilgili sorunlardan dolayi 3 yildiza dusuldu. Atlas kabin memurlarina 3500 tl maas verirken thy’nin 9000-10000 tl maas vermesinin sonucu bu. 58
    • Akif 18 Mayıs 2019, Cumartesi 00:00:46 Arkadas Avrupa İstasyon Müdür Maaşından bi bahsetsene maçan yiyorsa ;) Torpilli gm çalışanı seni gidi seni Kira yardımından vs bahsetmiyorum bile 0
    • Akif 18 Mayıs 2019, Cumartesi 00:00:46 Arkadas Avrupa İstasyon Müdür Maaşından bi bahsetsene maçan yiyorsa ;) Torpilli gm çalışanı seni gidi seni Kira yardımından vs bahsetmiyorum bile 0
    • Kabin memuru 20 Mayıs 2019, Pazartesi 18:51:35 Ben pass olarak uçtuğumda da, görevli iken de tuvaletlerdeki kabin ekibinin azami özen gösterdiğini görüyorum, Senelerdir bir arkadaşımız bile yolcu ile kaba konuşmamıştır, herkes işini severek yapıyor. İşin Aslı bazen yolcu uçağa yerde yaşadığı sorunlardan dolayı barut gibi geliyor ve biz ne yaparsak yapalım yolcunun yüzünü güldüremiyoruz. Başka birimlerde çalışan arkadaşlara bi lafım yok ama herkesin de kabine yüklenmesi adil değil. 2
  • Captain 14 Mayıs 2019, Salı 13:22:32 Atlas fo’lari apaci gibi, thy fo’lari daha iyi ve bilgili. 28
  • Peki bu duumda 14 Mayıs 2019, Salı 12:59:02 Atlas Globalin parasımı varki 4 yıldız almak için versin diye de düşünüyor insan 3
  • Kabın Amiri 14 Mayıs 2019, Salı 12:56:49 Personele yeterli zammı yapmazsan, mesai tavan yaparak çalıştırılırsa, öyle seyyanen ödeme yaparak sus payı verirsen 2 yıldıza kadar düşer. Personeli memnun et personel sana 5 yıldız verir. Daha önce 5 yıldıza bir adım kalmıştı fakat çalışanlar TIS den memnundu ve mutluydu. 25
    • Allah'tan kork 14 Mayıs 2019, Salı 14:23:25 4 yıldız alan atlas'ta kabin amiri ne kadar alıyor? 21
    • Çava reş 14 Mayıs 2019, Salı 15:13:45 Havasenliye umut doğan bir yazı hemen Hava-İş’i kötüleme çabaları yazık buralara kadar düştünüz merdiven altlarından 14
    • Kabin amiri`ne 14 Mayıs 2019, Salı 15:59:37 Sacmaladin simdi... 13
    • Ohaaa 14 Mayıs 2019, Salı 18:05:24 Şirketi de üzerinize yapsınlar ı? Pegasus da insanlar sizin kazandığınızın yarısına sizin uçtuğunuzun 2 katı uçuyor, el insan thy nin iştiraklerinde çalışan bir kişi söylediklerinizi söylese amenna deriz ama sakın ola ki kabin ekipleri hele ki amirler para mevzusunu açmayın 24
    • KA10YearsExp 18 Mayıs 2019, Cumartesi 00:03:09 ben bu işi ancak bu paraya yaparım zaten MBA +3 yabancı dilim var 2si TR seviyesinde senin neyin var ? Torpil Referans ? Hakkınla bir yere gelmen zor oldugun yerde , is bulmuslar dua et bence, kuyruk acın bundan olsa gerek , neyse Newyork rowotel den selamlar 0
  • kalite yerlerde 14 Mayıs 2019, Salı 12:56:37 şapkayı önümüze koyup düşünmemiz lazım. 5 yıldıza oynadığımız yıllar ile şu an arasında uçurum var ikram kalitesi çok düştü, personel kalitesi çok düştü galleyde bağıra bağıra dedikodu yapan mı dersin, serviste birbirlerine kanka diye hitap eden mi dersin. 3 yıldızı hakediyor mu bilmiyorum ama 3 4 sene önceki TK çok daha kaliteliydi onu biliyorum. 6
  • Optimist 14 Mayıs 2019, Salı 12:15:47 Skytrax e parayı ver sana 5+1 yıldız bile derler.. 23
  • Lütfen ama 14 Mayıs 2019, Salı 12:12:57 Artık suçu kendinizde aramayı öğrenin. Yani THY yönetimi. YK tut müdürlere kadar. 4
    • Astadavısta 19 Mayıs 2019, Pazar 09:50:25 İnşallah torpilin sonu gelecek THY Bitirildi kalitesiz yönetimle idarecilerle bu kadar olur. 0
  • Kabindeki sıkıntılar 14 Mayıs 2019, Salı 11:48:35 Whitecloud düşünsün bize ne, her fırsatta personeli tehdit etmek kolay tabi :) 1
  • 737NG 14 Mayıs 2019, Salı 11:34:05 Atlas welcome ve anonslar çok kaliteli Business da fiyat ve hizmet makul Atlas dört alması güzel ama Thy üç değil ciddi bir değerlendirme hatası var.Kimse kusura bakmasın skystrax ciddi değerlendirme hatası yapmış 4
  • Gerçekler acıdır 14 Mayıs 2019, Salı 11:29:01 Değerlendirmelerde 5 yıldız alan şirketlerin kabin içindeki personel sayısı ile bizdeki personel sayısını kıyaslarsanız şayet sonuç hiç de şaşırtıcı gelmeyecektir. THY dünyanın en büyük charter havayolu şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Hiç biriniz de kusura bakmayın bunun sorumlusu sizsiniz her şeyi herkesten daha iyi biliriz mantalitesine sahip sözde yönetici arkadaşlarım. O zaman görücem sizi. Ne gerek var canım diye sümen altı ettiğiniz tavsiyeleri nerenizden çıkarırsınız görücez.. 8
  • tb 14 Mayıs 2019, Salı 11:02:35 içimizdeki irlandalılar maalesef yine sallamaya başlamışlar.. Thy nin pek tabiki bu kadar sırtını dönmesi doğru değil fakat içinizde 5 yıldızla ödüllendirilmiş havayolu ile uçmuş kaç kişi var bilemem fakat THY den öyle aman şu hizmeti süpermiş diyebileceğimiz artıları yok buna inanın Emirates, Lufthansa, kesinlikle ama kesinlikle THY den iyi değil bilakis eksi ama malesef bizde var olan kendimizi hep aşağılık kompleksine sokarak kendi kendimizi kabullenememiz anlaşılır gibi değil.. tamam kabul eksi olan şeyler var fakat genele bakmak lazım diye düşünüyorum.. 16
    • 1000 pilot 14 Mayıs 2019, Salı 12:16:47 Olay sadece uçakta içtiğiniz domates suyu ve hosteslerin ilgisi olsaydı haklı olabilirdiniz. Pilotlar şirketten hızla ayrılıyor çünkü pilotlara yaklaşım ve çalışma şartları kötü. Lufthansa, Cathay gibi şirketlerin bir yılda 1000 tane pilot almaya çalıştığını hayatta duyamazsınız. Bisiklet vermeyeceğiniz adamlar siz domates suyunuzu yudumlarken sizi 10km yukarıya saatte 850 km hızla uçuruyor olabilir. Bence en dikkat edilmesi gereken konu bu. Uçakların bakımı eksiksiz mi, kokpit kaliteli ve yeterince dinlenmiş mi? Gerisi pastanın süsü. Murat Bey'e bu konuya değindiği için teşekkür ederim. 9
    • TGS YHM 16 Mayıs 2019, Perşembe 00:58:10 Yer hizmetleri okadar kalitesiz ki anlatmaya cümleler yetmez. 20 personelden 1 tanesi belki yolcuyu anlayabilecek kadar İngilizce biliyor. Yolcu kuyrukları çok uzun, işlem için bekleme sıraları yani. Personellerin iş bilgisi yerlerde. Yeni havalimanıyla oluşan rötarlar diz boyu. Geçen gün şahit olduğum olay şudur ki, bir personel diğerine sesleniyor, acele et uçak 30 dakikadır kapı AÇMAYI bekliyor. Yolcuya bağıranlar mı dersiniz, molaya gidiyorum diye işlemi yarım bırakanlar mı dersiniz, business yolcuya ekonomi yolcusundan farksız muamelemindersiniz, gibi gibi sayılabilecek daha onlarca problemler. Eğer ki değerlemede yer hizmetlerindeki yolcu memnuniyetsizliklerini baz alıyorlarsa 2 veya 3 yıldızlık değer bulacağına THY nin emin olabilirsiniz. Bu sıralar birde wheelchair sıkıntılarıda baş gösterdi ve anlatılmaz yaşanır cinsten. Asla ama asla bu şekilde görmek istemiyoruz tabiki milli havayolumuzu ama bizde doğruyu söylemezsek bu havacılık platformunda kim söyleyebilir ki başka işten atılma korkusuyla. Böyle büyük ölçekte bir havayolu için çözüm çok basit bencede. Liyakat ile yani alınteriyle yönetici olabilecek personellerin yönetmesi lazım. Ki zaten güçlü olan bir havayolunun gücünü tüm dünyaya yada yolcularına gösterebilsin. 0
    • Hop dedik 16 Mayıs 2019, Perşembe 14:24:41 Qatarla uçmuş olsaydınız anlardınız 3ü 5i 0
  • duzelmek lazim 14 Mayıs 2019, Salı 10:59:53 Transit bankosunun hali, temizlik, musteri hizmetleri, kabin ici sicaklik, ground personelinin istenen kalitede hizmet verememesi zaten uzun suredir gundeme geliyordu. Skytrax`in karari bunlari yeniden gundeme getirmis oldu. 1
  • Elite Plus 14 Mayıs 2019, Salı 10:52:06 THY'nin uçaklarındaki tuvaletler çok pis. Yemek masaları çok pis. Yemek servis edilen trolleyler çok pis. Koltuklar çok pis. Tuvaletler umumi tuvalet gibi neredeyse. (Bunları yılda 100'den fazla THY uçuşu yapan birisi olarak yazıyorum). 47
    • km 14 Mayıs 2019, Salı 12:51:21 yanlış ve yalan 5
    • KM 14 Mayıs 2019, Salı 12:51:33 UÇMA O ZAMAN THY İLE ? GİT BASKA ŞİRKETLE UÇ KARDEŞ. TUVALET PİSSE , ONU KULLANANLARA EĞİTİM VERMELİ ÖNCE , YEMEK SERVİSİNDEYKEN BİLE TUVALETİ TEMİZLEMEYE Mİ GİTSİNLER ? GİT BİR JAPONYA , KORE UÇUŞUNA , ADAMLAR YERLERİ , AYNAYI , LAVABOYU SİLEREK ÇIKIYOR LAVABODAN. YAA DEMEKKİ OLAY ELİTE PLUS OLMAKTA DEĞİLMİŞ. 28