THY Teknik’te ağır cezalık yolsuzluklar…

    Çok beğenilenler

  • Teknik Mühendis 23 Ağustos 2021, Pazartesi 11:51:48 Aylardır üç kuruş maaşımıza göz diktiler, milyon dolarları cebe indiriyorlar. Hakkımı helal etmiyorum. Bu oyunların içerisinde her kim hangi yönetici var ise öteki tarafta elim yakalarında. Artık benim mühendis arkadaşlarımın , teknisyen arkadaşlarımın ve diğer bütün ortaklık çalışanlarının hakkını verin hakkımızı gasp etmeyi bırakın. 4
    • puhah 23 Ağustos 2021, Pazartesi 16:12:09 sirketi soymuslar adamin derdine bak. dostum boyle giderse ortada calisacagin sirket kalmayacak. 13
    • Teknisyen 23 Ağustos 2021, Pazartesi 18:30:26 Teknisyensiniz, muhendis ayri birsey 17
  • sorumlu belli 23 Ağustos 2021, Pazartesi 14:58:11 Ülkede eskiden de rüşvet,yolsuzluk,torpil vs vardı ama hiç bu kadar rezillik olmamıştı. Bu sözde dindar,sofu,softa,siyasi islamcı,dincilerin olduğu her yer en başından en alttakine çürümüş,kokuşmuş,batmış, adam video ve tivitlerde onlarca rezaleti ifşa etti kılını kimse kıpırdatmadı, hakim,savcılar iktidar ne derse onu yapar olmuşlar, yazıdaki gibi thy benzeri kurumlarda yolsuzluk,dümen gırla gidiyor yine kimsenin taktığı yok artık ucu birilerine dokunduğundan mı yoksa ganimeti paylaştıklarından mı bilinmez, namus,şeref,onur,utanma,arlanma kalmamış, güvenlik desen hak getire, heryerde afganlı,suriyeli,özbek,ermeni ne arasan var, ortalık suçtan geçilmiyor, ekonomi hepten bitik,elin turisti gelsin diye taklalar atılıyor, bir tivitle döviz kuru patladı eski seviyesine inemiyor, alım gücü düştükçe düşüyor, herşey ateş pahası, dış borç,işsizlik,ithalat rekor seviyede ve bütün bunların sorumlusu da 20 yılda güç zehirlenmesi yaşayan iktidara para ve çıkar için durmadan oy verip duranlardır... 2
  • Tüm yorumlar

  • Kanuni Sultan Süleyman 24 Ağustos 2021, Salı 22:27:54 Ölmeden önce demiş ki... Ben ölünce bir elimi tabutun dışında defnetmeye götürün.. Sebebini sorduklarında.. Cihana hükmeden ben cihan fatihi kanuni Sultan Süleyman bile bu dünyadan mal mülk namına elim boş gittiğini herkes görsün demiş!!! 6
  • eski thy 24 Ağustos 2021, Salı 16:26:50 Eski Thy de sağlam torpil, ahbap, eş, dost hiyerarşisi vardı. Bir yerde birinden bahsederdin, ertesi gün adam Newyork ta bile olsa kulağına gider, dedikodu halkası genişlerdi. işle güçle zaten ilgilenen yoktu. Üretici neyi dikte ettiyse harfiyyen uyulur, dışına çıkılmazdı. Çıtayı yükseltmek gibi bir misyonda yoktu, vizyonda. 17
  • evet 24 Ağustos 2021, Salı 15:03:30 Doğru çalmakta, tırnağı olamazlar. Onda ayrıca başkasına bedava satma özelliği de vardı, ona henüz erişen olmadı. O bir milleti sattı, geleceğini, benliğini çaldı. Allah bir daha böyle rezil bir durum göstermesin. Bunlardan da kim herhangi bir şeyi istismar ediyorsa Allahından bulsun. Bu ülke hırsızlık, yalan, dinsizlik üzerine kuruldu, iflah olması çok zor. 3
  • oda mı 24 Ağustos 2021, Salı 14:57:21 Bencede öyle, eğer pazarlık peşinde değilse... 0
  • T. G. S 24 Ağustos 2021, Salı 13:56:18 Hiç kimse t.g.s firmasını konuşmuyor 11
  • Fridays 24 Ağustos 2021, Salı 12:09:15 Gecen yine cuma namazindayim… 4
  • Izahsiz mizah 24 Ağustos 2021, Salı 10:37:51 Olur boyle. Kaptanlar yakit tasarrufu yapiyor musunuz? Ilk 3 u aciklayacaz haftaya. Hadi bakalim tek motor kim ucacak:) 6
  • Kpt737 24 Ağustos 2021, Salı 10:01:15 Burası ortadoğu. Normaldir ve kaza yaşanıncaya kadar kimsecikler umursamaz. Olsa bile yine aynı düzen sürer. 1
  • Fışkırıyor 24 Ağustos 2021, Salı 09:08:03 Ülkenin her yerinden adeta fışkırıyor. Kimlerin yüzü suyu hürmetine dimdik ayaktayız Allah bilir. 1
  • Ulusal Medya 24 Ağustos 2021, Salı 00:57:17 Abi sen bunları neden muhalif ulusal medyaya vermiyorsun? Göremedik hala oralarda. Çok iyi haber ellerine sağlık. Bela okumaktan başka elimizden gelen bişey kalmadı. 1
  • TR.145.001 24 Ağustos 2021, Salı 00:49:40 Artık bu şirket üniformasıyla geçirdiğim her günden utanır oldum. Pandemi bitse de kendimizi kurtarsak, bu hırsızlar adımızı lekelemeden 1
  • Neler oluyor böyle 24 Ağustos 2021, Salı 00:08:11 TGS’ye alım var mı ? 17
  • MÜHENDİS 23 Ağustos 2021, Pazartesi 23:42:36 BU ODTÜ İTÜ CÜLER HEPSİ BÖYLE BÜTÜN HAVAYOLU PATRONLARINI DUYURULUR ÇALMA ÇIRPA HEPSİ FULL MAAŞALLAH HEPSİ CUMA NAMAZINDA AMA 7
  • Ali bey 23 Ağustos 2021, Pazartesi 21:37:42 Bunları yazarsam hayatı tehlikem var diyorsunuz, dosya halinde götürüp savcıya verseniz ve suç duyurusunda bulursanız daha iyi olmazmiydi. 2
    • 24 Ağustos 2021, Salı 12:09:45 Hiç 3
    • Savcı? 24 Ağustos 2021, Salı 19:15:40 Savcı? 0
  • Abc 23 Ağustos 2021, Pazartesi 21:29:16 Yapilan araç kazalarida yuksek fiyatlara tamir edilip personelden ainiyor ücreti araç isletme tesis bakimda denetlenmeli... 2
  • Pool anlaşması 23 Ağustos 2021, Pazartesi 21:25:39 Arızalara teşhis koyarken pooldan malzeme çekmek için yanlış teşhis koyanlara ne demeli 1
  • Gözünüzü toprak doyuracak 23 Ağustos 2021, Pazartesi 18:43:42 Aç adam da tok adam da bir tabak yemekle doyar... Almayın mazlumun ahını çıkar aheste aheste... Herkesin adaleti şaşar Allah'ın adaleti şaşmaz.. Ve dahi bu dünyadan mal mülk ile göçen daha görülmedi... Nasıl öleceksiniz, nasıl hesap vereceksiniz!!! 2
  • Cpt 23 Ağustos 2021, Pazartesi 18:17:47 Yok mu ulkede savci kardesim? Spk nerdesin? Bu sirketin sahibi Thy AO degil mi? Pes gercekten pes! 1
  • Bir kaç kere şahit oldum 23 Ağustos 2021, Pazartesi 17:11:57 Şahit olduğum bir konu, uçakta bir parça bozuk değişmesi gerekiyor teknik parça yok diyor yolcu uçakta acaba diyorum ne olacak yer başka bir uçaktan parçayı söküp taktılar dedim.ki kendi kendime bu kadar mı düştük yerlere 34
    • Yazdığının 23 Ağustos 2021, Pazartesi 18:42:52 Konuyla hiç bir alakası yok. Yerde yatan uçağı set bozulmasın diye bıraksınlar mı? Bedava asset. Onun yerine gidip stok mu şişirilsin? Herkes anladığı işe yorum yapsın. 2
    • Garip 23 Ağustos 2021, Pazartesi 19:36:51 Bu normal bir durum zaten parça transferi denen birşey günlük 20-30 kere oluyor 0
    • Ee 24 Ağustos 2021, Salı 00:00:36 Ne var bunda? Faal komponent transferi yapılmış işte 1
    • Sen nerenin 24 Ağustos 2021, Salı 03:49:06 Ürünüsun? Dediğin olayı tüm dünya yapıyor. Taiden tut askeriye kadar yapılması doğal bisey. Yurtdisinda da sık yapılır. İsmi de swap 4
  • Mali 23 Ağustos 2021, Pazartesi 16:42:30 Her yanından pislik fışkırıyor… 3
  • Gerçekse!! 23 Ağustos 2021, Pazartesi 16:21:43 Bu iddialar gerçekse durum çok vahim. Maalesef öyle hukuksuz ve korku dolu bir ülke olduk ki. İredelyen,hakkını hakkıyla arayan herkes terörist ilan edilir hale geldi. Yapılan doğruları görmeyen muhalefet gibi yapılan yanlışları sorgulamayan yandaşlar yüzünden bu haldeyiz. Personelden kesip belli bir kesime bu dünya da akıllarınca cenneti yaşatıyorlar. Bunlar ne Müslüman olabilir ne de insan. Çoluk çocuğumuzun ailemizin rızkını bu şekilde çalanlara Allah bu dünyada da Ahirette de merhamet etmesin. İnşallah Allah doğru yola yöneltip yanlışlarından dönenlerden ve yapılan haksızlıkları düzeltecek olanlardan eylesin. 2
  • Latif 23 Ağustos 2021, Pazartesi 15:46:14 Müfetislerin hepsi FETÖ den kalma... bunu hepsi biliyor... ne olacak sandiniz... Halk uyuyor ve uyutuyorlar... Uyanmaniz icin daha 100yil gecmesi gerekir hepiniz aptalsiniz... korkasiniz, isine ne geliyorsa öyle davraniyorsunuz.. hicbir zaman Avurpa demokratik düsünceli olamasiniz.. Atatürkün tirnagi olamazsiniz.. Cakma Atatürkcüler ve Cakma müslümanlar.. Size para desinler herseyinizi herkese satarsiniz... 8
    • Dörtgöz 23 Ağustos 2021, Pazartesi 19:02:40 Dörtgöz hala teftişde mi ? Öyleyse vay teftişin haline. 0
  • Göktürk 23 Ağustos 2021, Pazartesi 15:42:13 biz aylardir ayni olayi Almanya Md. yapiyor diyoruz kimsenin sesi cikmiyor hem de belgeli ispatli.. Adamlar biy Kartalciyiz, menzilciyiz diyorlar bize Allahini bile getirseler kimse birsey yapamaz diyorlar. Üst Yönetimin hepsi bundan bilgili müfeetislerin ellerinde tüm bilgiler var ama..... A.O ve B.E hepsini kilifina uydurup alttaki yönetim ile yukariya sizdirmiyorlar.. yani aslinda THY`yi baskan yardimcilari felan filan yönetiyor. Digerleride baska isler ile mesgul... ;) ah ah sizi gidiler... elbet birgün hükümet degisir ve hepiniz yargilanirsiniz degilmi sizi cakma Almanya müdürleri sizi... 3
    • Müfettiş 23 Ağustos 2021, Pazartesi 19:05:46 Müfettişin elinde bilgi, belge var ise gereğini yapar, yapmak zorunda. Aksi halde kendi suçlu duruma düşer. Görevi ihmalden yargılanır. Hiçbir müfettiş buna cesaret edemez. 15
    • Flappin Bird 24 Ağustos 2021, Salı 01:05:01 kartal menzil ensar tügva vs bunları say say bitmez bunların Allah dedikleri şey para olmuş bilen çok iyi biliyor bunları bukelamun bunları görse renk değil kabuk değiştirir ben çok belli oluyorum der başka bir hayvan olayım der 0
    • Emin 24 Ağustos 2021, Salı 12:09:23 Emin misin? 1
  • Alfa 23 Ağustos 2021, Pazartesi 14:38:27 Ama gümüş yüzük takmak haram 19
  • Denetlenmeli 23 Ağustos 2021, Pazartesi 12:51:21 Ozel sirket ayaklariyla Sayistay denetimi disina cikarilmis, gercekte bir arpalik, bir kit olan, Thy ve bagli kuruluslari Denetlenmeli, kendi calisanlarini bile aldatan, seffaf olmayan, bankamatik personelle dolu,usulsuz islemlerin haddi hesabi olmayan bir sirket, Bagimsiz unsurlarla Denetlenmeli 0
  • Denetlenmeli 23 Ağustos 2021, Pazartesi 12:51:18 Ozel sirket ayaklariyla Sayistay denetimi disina cikarilmis, gercekte bir arpalik, bir kit olan, Thy ve bagli kuruluslari Denetlenmeli, kendi calisanlarini bile aldatan, seffaf olmayan, bankamatik personelle dolu,usulsuz islemlerin haddi hesabi olmayan bir sirket, Bagimsiz unsurlarla Denetlenmeli 0
    • Evet denetlenmesi.. 24 Ağustos 2021, Salı 07:57:58 Üst yöneticilerin çiftliği haline gelmiş bu kurum kesinlikle denetlenmesi lazım. Kimlerin akrabası nerelerde araştırılmalı. Liseli müdür atayabiliyorlar böyle olunca... 1
  • tgs mesai 23 Ağustos 2021, Pazartesi 12:32:30 THY zirvede, TGS yerlerde.. TGS hızını alamayıp artık sabah vardiyasında kart saat 5de basacak şekilde saat 3de servis kaldırıyor. 5de iş başı öğle 14.30'da paydos. 6
    • Daha ne 24 Ağustos 2021, Salı 10:17:51 istiyorsun? iş bulmuşsunuz çalışın işte. iş var, maaş var, gününde alıyorsun. nankör olmayn artık ya. yerine çalışma izinli bi suriyeli gelirse ağlama sonra 18
  • Airmail34 23 Ağustos 2021, Pazartesi 11:02:24 Hele ambargolu ülke ise ABD acayip bastırır THY ye inşallah değildir 2
  • EsbTgs 23 Ağustos 2021, Pazartesi 10:09:28 Memleketin neresinden tutarsan tut elinde kaliyor.20 yilda soyulmadik kurum , sirket , vatandas kalmadi.Az kaldi azzzz.Hepiniz gideceksiniz , gideceksiniz , gideceksiniz. 7
  • Meraklı 23 Ağustos 2021, Pazartesi 09:31:10 Thy teknikin müfettiş kökenli insan kaynakları başkanı ne diyorsun bu işlere? Suç duyurusunu hazırladın mı? 1
  • Kokpit 23 Ağustos 2021, Pazartesi 08:52:52 Yakıt tasarrufu yapın fidan dikicez dediler inanılmaz motive olduk! çalınmayan her parça için fidan dikeceğiz deseymiş şirket onlarda çalmazmış... 1
  • nereye 23 Ağustos 2021, Pazartesi 07:58:06 duyumlarima gore bu pisligin icinde ziraii ilaclama sirketi sahibi bir turk te varmis irandaki ortagi ile kacak parca ticareti yapmak icin firsat ariyormus 1
  • Misafir 23 Ağustos 2021, Pazartesi 01:25:52 Halkbank savasından sonra thy davasıda yakındır 0
  • Eski personel 23 Ağustos 2021, Pazartesi 01:00:50 Eski THY’de bunlar olmazdı. Olduğu zamanda gereken yapılırdı. Devlet envanterine kayıtlı toplu iğne kaybolsa hesabı sorulurdu. Yapanın yanına kar kalmazdı.. 3
  • Teknik 23 Ağustos 2021, Pazartesi 00:51:27 Kim denetliyor, kim teftiş ediyor burasını? Devleti soymak bu kadar kolay mı? Bu iddialar karşısında TEFTİŞ KURULLARI, SAVCILIK harekete geçecek mi? THY Teftiş ne işe yarar? 1
    • Yoldaś 23 Ağustos 2021, Pazartesi 13:46:35 Yandaslari kim denetleyebilir kim sorabilir??? Tosuncuk bile oze mahkemede dusunun artik gerisini 2
    • Teknik yazana 23 Ağustos 2021, Pazartesi 16:26:51 Thy'yi denetlemek için atanan adamın oğlunu torpille thy'ye soktular müdür yaptılar hala bilmem ne müdürü. Bu kafa mı thy'yi denetleyecek? 1
  • Hjhf 23 Ağustos 2021, Pazartesi 00:38:29 Devletin malı deniz... 1
  • Vatandaş 23 Ağustos 2021, Pazartesi 00:22:19 Dava açacaklar sana, neden yazıyorsun. 8
    • Doğruyu yazmak lazım 24 Ağustos 2021, Salı 10:54:15 Davası netleşen, tekniği aldatan adamın ismini, firmasının adını vermemiş... Zanda olan adamın ismini vermiş firmasının adını vermiş Bu mu gazetecilik 1
  • Kamyon 23 Ağustos 2021, Pazartesi 00:16:23 Freni patlamış kamyon gibi yuvarlanıp gidiyor. Personel yüzde 30-50 kesintiyle çalışırken... Tasarruf kapsamında 3 kuruşu bile kesilirken... Personele gereksiz hak kayıplarıyla eziyet edilirken... Diğer taraftan milyonlar götürülür. Çok iyi ya. 3