THY Teknik ve Deniz Kolçak…

    Çok beğenilenler

  • Wencor 16 Eylül 2021, Perşembe 10:44:19 İnsan kaynakları başkanının kardeşi wencorun Genel Müdürü. Tüm tamir wencora gidiyor onu durdurun önce. Önceki yönetim den kalma. Burda yorumcuların çoğu neyin kafası anlamadım. Hırsızlık herşey önceki yönetim zamanın da yaşandı ki yeni yönetim geldi. Şimdi kimsenin hesabına gelmiyor tabi. 1
    • Yeni Götürüm 17 Eylül 2021, Cuma 13:36:40 Yeni götürüm demek istedin herhalde. İşin içinde olan adamı bu yönetim başkan yapmış adamın biri yazmış okumuyor musun Sen neyin kafasindasın kardeş Nedime neyin nesi, Tülay, Alp, Mehmet Melik 1
    • Ekşici arslan 17 Eylül 2021, Cuma 19:25:45 Bir de hakkını arayan milleti torpilli diye suçlamisti ekside baş torpilli. He siz emeginizle alın terinizle geldiniz en çok siz hakettiniz he. Colugunuzdan çocuğunuzdan çıksın be, evlat acısı yaşayın hatta her bir aciyi tadın zira bizim analarımız da sizin sayenizde acı cekmeye devam etti, ohhh paralar bizim gibi evvela Allah'a sonra da bileğine güvenen sahipsizlere değil, sizin gibi deerli amca/dayi/baba/abisine güvenenlere gitti ohhhh 0
    • Önceki Yönetim 17 Eylül 2021, Cuma 21:44:49 Şimdi nereye gidiyor? Kaf dağının arkasına mı? 0
  • Alayı haramzade 13 Eylül 2021, Pazartesi 11:41:41 İyi ki bunlar dini bütün,sofu,softa,haramı helali bilen,hak yemeyen,alınları secdeye değenler ya aksi olsaymış neler olurmuş Allah bilir! 2
  • Tüm yorumlar

  • Ali bey. 17 Eylül 2021, Cuma 13:09:14 Ali bey. Yüzlerce Türk pilotu issiz Avrupa Türk pilot kabul etmezken biz onlara ucma izni veriyoruz. Yunan ucarken Türk pilota is yok 6
  • Siz de kötüsünüz 16 Eylül 2021, Perşembe 22:53:38 Burda yönetime verip veristirenler,siz de en az onlar kadar kötüsünüz,burdan baskalarinin aldigi maasa göz dikip,verip veristiriyorsunuz.kimse kendi maasini belirlemiyor ki,verileni aliyor.herkes baskasinin yaptigi isi kucumserse duzelmez hicbirsey.havacilikta bir butunuz hepimiz,bir kisi aksarsa sistem sallanir,herkes önünden yesin kendine baksin..kiziyordum yazanlara ama katiliyorum,sen de basvur arkadasim hangi birime istiyorsan,madem daha kolay kabin ekibi olmak,sen de kendine güveniyorsun,ise alim acilinca basvur ama bizi de haberdar et,sevinelim maasin yukseldigi icin.ben ucus personeli degilim hic de istegim olmadi,ben oldugum yerde mutluyum cunku,yapanlara da saygim buyuk,hepsine emniyetli ucuslar diliyorum 7
  • Aldırmamak yada Utanmamak hangisi 16 Eylül 2021, Perşembe 22:18:43 Bu kadar ciddi iddialar gün yüzüne çıkmışken görmezden gelerek kayıtsız kalan yöneticilerin istifa değil acil olarak görevden alınması lazım. 1
  • Pilot ilani 16 Eylül 2021, Perşembe 17:47:44 ACT kaptan ve fo ilani acmis bilgilerinize. 0
  • Önder Kiremitçi 16 Eylül 2021, Perşembe 04:42:57 İstanbul havalimanında bir küçük suyun fiyatı 15 TL. Matiklerde bile 11 lira. DHMİ, İGA veya bir başka yetkili terminal içlerine içilebilir temiz su düzeneği kurmalı ve halka ücretsiz içme suyu temin etmelidir. 1
    • TGS 16 Eylül 2021, Perşembe 21:30:46 Ekip terminalinde bulunan markette 1,5 TL Kartı olan girebilir 0
  • İğrenç 15 Eylül 2021, Çarşamba 10:57:46 Alışmış kudurmuştan beterdir. İşin ucunda Paramountda basılanlar var. 0
  • 2023E AZ KALDI 15 Eylül 2021, Çarşamba 06:10:33 AZICIK SABREDİN SEÇİMLERE AZ KALDI.BUNLARDAN YARGI NEZDİNDE HERŞEYİN HESABI SORULACAK. 4
  • Teşekkürler 14 Eylül 2021, Salı 23:37:52 Teşekkürler Ali bey,bu kişilerin içine korku saldığınız ve işin peşini bırakmadığınız için teşekkürler. Herkesin bildiği bir gerçeği açıkça yazdığınız için teşekkürler.Bu ve bunun gibiler şimdi kara kara düşünsünler. Umarım adalet karşısına çıkar ve suçlarının cezasını çekerler. 0
  • Engelli 14 Eylül 2021, Salı 17:44:14 #Engelli hastayım 39 yaşımda thy den işten atıldım 19 yaşımda başladım uçak bakım teknisyeniydim sağlıkla uzun seneler çalıştım fakat son senelerimde hastalandım ellerim ayaklarımdan güçsüzleştim polinöropati çıkarmaya çalıştılar hep sakinleştirici ilaçlarla dayanmaya çalıştım ilaçlardan hafıza kaybı yaşadım kim işe alır artık beni 40 yaş üstü ağır hastayım VEFA anlayışlı merhametli yönetici anlayış bekliyorum heran sizde @Engelli olabilirsiniz Allah cc büyüktür tek isteğim sadece eski işime geri dönmek çalışmak 14
    • Güzel günler yakın 14 Eylül 2021, Salı 20:33:12 Merak etme bu hırsıza din bezirganına yobaza oy atmazsan herşey düzelecek… oyunu modern Türkiye için at. Başımıza bela olanlara değil… onlar yargılanacak sonra yallah arabistan 9
    • Emeklilik 16 Eylül 2021, Perşembe 22:37:22 Neden attilar acaba,emekliliginizin dolmus olmasi lazim normalde 20 senede,sadece maas almiyorsunuz.engelli vatandaslarin daha erken doluyor diye biliyorum,belki maas da baglanirdi.neden emekli etmediler? 0
  • Teknik 14 Eylül 2021, Salı 14:10:18 Açıklığa kavuşması gereken çok fazla şey var. gerçek bir denetim ve soruşturma şart. halı altına süpürülecek şeyler değil bunlar. Hukukta bekletilen dosya neyi beklemektedir? Rüşvet komisyon adı her neyse , bunu ortaya çıkaran satınalma personeli , yeni gelen satınalma yönetimi tarafından neden görevden el çektirilmiştir. Bir önceki yönetim tarafından gönderilmiş personeller neden geri getirilip yeni mevkiler verilerek adeta ödüllendirilmiştir. Adı geçen firmalar ile alışveriş hala devam etmekte midir , işlem hacimlerinde nasıl bir değişiklik olmuştur. Er ya da geç herşey açıklığa kavuşur, kum gider sel kalır , yeni genel müdürden beklenti bu ve benzeri konularda çok büyük hassasiyet gösterip dirayetli ve basiretli davranmasıdır. 1
    • Satınalmacı 15 Eylül 2021, Çarşamba 09:17:15 Yeni Gn Md nasıl bu konuya dokunsun Sonrasında ne olur... 0
  • Demir 14 Eylül 2021, Salı 05:21:56 İşin ucu nerelere gidecek, Bir bakarsınız yurtdışına. Belki bir komşuya. Yazar belki bilmeden dünya tarihine geçecek bir konu buldu. Ucunu ararsa. 0
  • Nuh Yılmaz 14 Eylül 2021, Salı 05:11:57 Bazıları kritik yorumlar gözükmesin diye içi boş yorum yaparak onları alta itiyor. Geçin bu işleri. Bu iş çok pis yere gidiyor. 0
  • Başkanın Adamı 14 Eylül 2021, Salı 05:09:50 Deniz Ankara’da güzide bir kuruma özel kalem müdürü oldu. Kimse uyanmadı. Bu olaylar patlayana kadar, 0
  • ID 14 Eylül 2021, Salı 05:06:48 Yıllarca Gn Md ü olduğu şirkete parça satan adamı Ankara’da yanına özel kalem müdürü olarak alan İD bir açıklama yapmayacak mı? 0
  • Kul Hakkı 13 Eylül 2021, Pazartesi 23:01:34 Teknik A.Ş’nin müfettiş kökenli İK Başkanı duruma el koymuş. İddiaya göre ben yolsuzlukluklara göz yumamam, fıtratıma ters diyerek soruşturma açılmasını isteyeceğini, bu yapılmaz ise istifa edeceğini söylüyormuş. Ne mutlu hala dürüst, namuslu insanların sayısı fazla. 4
  • İsmail 13 Eylül 2021, Pazartesi 22:38:03 Bir zamanlar Thy teknik başkanının oğlu etik olmayan bir şekilde Thy'ye mal satan şirkette Thy New York kartviziti ile çalışıyordu bunu unutmayın. O kişi şimdi başka bir makamda orada yükünü tutuyor. Şimdikiler de aynı şekilde onların izinden şaibeli işlere devam ediyor. Bunların hepsi aynı, alayı para,makam,çıkar için herşeyi yapar. 1
  • THY Teknik Mühendis 13 Eylül 2021, Pazartesi 20:21:53 Valla artık çok söylenecek bir söz kalmadı, gereksiz ne kadar masraf varsa pandemi sebebiyle bizim birimde kısmaya çalışıyoruz. Şirketimiz kalkınsın diye ama boşuna anca bizim cebimizdeki 3 kuruşa göz dikilsin efendiler yesin yesin şişsin. Tek temennim bir an önce bütün çalışma arkadaşlarımın maaşlarının normale dönmesi ve hepimizin artık hak ettiği yaşam standartlarına kavuşması. Bu saçmalık yeteri kadar uzadı. 1
  • İstifa edecek erdem 13 Eylül 2021, Pazartesi 18:50:09 İlker aycı sende istifa edebilecek erdem yok onu anladık.Yarın makam gittiğinde insan içine karıştığında kafanı kaldırabilecekmisin?Aldığın ahlar, yediğin kul hakları seni bulmayacakmı sanıyorsun! 1
    • Cengizkhan 15 Eylül 2021, Çarşamba 01:26:49 IA’nın geçmişi belki değil mi sonuçta 0
  • Mikail Bey Lütfen 13 Eylül 2021, Pazartesi 17:44:34 Ne zaman el atacaksınız. Egemen Bağış kılıklı birisi komponent hizmetin başına başkan olarak atadınız. Jet Inter. Şirketi nasıl oluyorsa sizin alacağınız ürünleri 1 hafta önceden biliyor. NY da hemen çabucacık siparişe bağlıyor Daha neyi bekliyorsunuz Allah aşkına. Kabuk (shell) içinde gizlenen başkana da dikkat et sabah akşam anlaşma anlaşma başka birşey bildiği yok. Anlaşmalar ile işleri bağladığı zaman zaten satinalmaciya birsey demeye gerek kalmıyor elini kolunu bagliyor 3
    • Piyon yöneticiler 13 Eylül 2021, Pazartesi 18:44:48 İlkeri nasıl bilirsin, Mikaili nasıl biyorsun.Bu adamların hangisi THY içerisinde çabalayarak, üreterek bu noktaya geldi.Bozacının şahidi şıracı..Arkadaşım medet beklediğin adamlar böyle, Allah basiret nasip etsin diyecek ne varki.. 1
    • Yerli ve milli 16 Eylül 2021, Perşembe 09:30:55 İpin ucunu yakalayanlar varmış.. doğru yoldasın arkadaş.. biraz daha büyük düşün..bulacaksın 0
  • Ne zaman 13 Eylül 2021, Pazartesi 14:30:07 Bu ülke kaynaklarını parasını kadınlarını yabancılara peşkeş çekmeyi ne zaman bırakacak? 2
  • MIKAIL BEY SIZE 13 Eylül 2021, Pazartesi 13:55:54 kime nasil seslenelim ki? Ali bey gercekleri ana hatlariyla gundeme getirdiniz. Bu olaylardan sonra Satin Alma Birimi Baskani, Muduru, sefi hatta cogu vardiyada calisan uzman/memur kadrosu isten cikarildi veya yerleri degistirilmedi mi? Yeni kadroda olan ''sozumuz meclisten disari'' yoksa baskalarina mi hizmet etmektedirler ? Bu olaylari engellemek satin alinacak bir sistemle mumkun. Yatirim yapmak zorsa , IT de calisan arkadaslar yazacaginiz bir sistemle tum teklifleri bir cati altinda toplayabilirsiniz. Bu sisteme onay verdiginiz tum tedarikciler erisebilir, ve sayin MIKAIL AKBULUT Aylik olarak gelen tum teklifler rapor olarak sizlere sunulur. X firmadan alinan y teklif daha dusukken Z firmasindan alinan T ( Yuksek )teklife onay ver verebiliyorsan.. T yi mi sectin , indirim mi istedin hersey sistem uzerinden ! Cok basit, dolandiriciligi vede hirsizligi engellemek! tabi gercekten bu islere hizmet etmiyorsaniz.Bu dunya YALAN , cer,cople kalbinizi kirletip ahiretinizi kaybetmeyin NOKTA 0
    • Mikailde gider 13 Eylül 2021, Pazartesi 18:46:07 O zaman işler düzelir bir ihtimal 2
    • IT mi 17 Eylül 2021, Cuma 22:45:42 IT de torpil kaynıyor, onun yeğeni bunun kardeşi şunun karısı ötekinin oğlu mahvetti ITyi, dünyadaki IT piyasasını 10 yıl geriden takip ediyor hangi ITden bahsediyorsun kardeş 0
  • ne desek boş 13 Eylül 2021, Pazartesi 13:40:59 Thy'yi denetlemek için atanan adamın oğlunu thy'ye torpille alıp kargoda müdür yaptılar şimdi başkan yardımcısı. Sadece thy'de değil tüm devlet kurum ve şirketlerinde şaibesiz,hakka,hakkaniyete uygun hiçbir iş olmuyor,personel alımından,terfilere,ihalelere kadar nereyi tutsan elinde kalıyor ama balık baştan kokuyor. Bugün haberlerde vardı son 15 yılda bütçeden kamu kuruluşlarına aktarılan 'görev zararı' ödemesi 600 küsür milyar tl'ye ulaşınca fark edilmesin diye isminin 'görevlendirme gideri' diye değiştirildiği ortaya çıktı. Yazık, ülkede kokuşmamış,çürümemiş,yolsuzluk,şaibenin girmediği yer kalmamış,şimdi de koltuk sallanınca yerli,milli,vatan,millet edebiyatı yapıp ülkeyi ve milleti hala soyup soğana çeviriyorlar,aile boyu,yandaşlarla beraber haksız yere daha da zengin oluyorlar ama kimin umurunda? Onca rezillikleri ispatlı,belgeli ifşa oldu bir savcı çıkıp da ne oluyor diyemedi,bir de utanmadan ağızlarından Allah'ı düşürmüyorlar,Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın... 3
  • Gereksiz 13 Eylül 2021, Pazartesi 09:51:55 Boş haber boş insan. Aldığın avanta ve pas biletler gözüne dizine dursun. İpin uşağı seni 25
  • Yürekli kalem 13 Eylül 2021, Pazartesi 07:55:44 Ali kidik gibi yurekli kalem işidir bu isimleri yazmak yüce Adalet tecelli eder mi bu komponentlerin İran'a yasa dışı bir şekilde çıkarılmasına yataklık edenler tek tek yargılanmaya devam eder mi bilemiyorum 2
  • Ey eyirport 13 Eylül 2021, Pazartesi 06:08:33 Öncellikle artık bizim önemimizi anlayın biz olmasak uçak muçak kalkmaz ayirpotttan. Arefefe kahramanlarının önemini ne zaman anlicaksınız. Biz olsak uçak parçalarını satabilirlermi. Ayirpotun gerçek kahramanları bu işi çözecektir merak etmeyin 3
    • Lan 13 Eylül 2021, Pazartesi 20:24:07 Bu özgüven patlaması nereden geliyor 0
  • C/S 13 Eylül 2021, Pazartesi 05:48:29 Milyon dolarlık uçağı release et, component değiştir, vardiyalı çok çalış, off gününde uçmak zorunda kal, istediğin güne mazeret alama, basteknisyen kaprisi çek, hergün 2 saat yolda harca, devlete %35 vergi öde, zaman baskısı altında modern kölelik yap, bedeli bir hostes maaşı etmesin. Yazık günah! Çay kahve dağıtan, tek detayı BC olan kıza o maaş çok kardeş. Senin ederin 4199 TL. 24
    • Aç herif 13 Eylül 2021, Pazartesi 18:53:35 Milletin kazancında gözün olacağına kendi maaşın neden az onu sorgula! 5
    • Haddini bil 13 Eylül 2021, Pazartesi 20:57:48 Terbiyesizlik yapma.. benim ekmegime dil uzatma git kendi hakkını savun 9
    • Cs 14 Eylül 2021, Salı 00:18:54 Trolluk yapma ist hat bakım D ekibinde gel söyle bu lafları 2
    • JTU 14 Eylül 2021, Salı 02:09:12 Kardes git bir peruk tak makyajini yap yarin işe başla hemen mesain 04:30 ilk seferin.Milletin ekmeğinde gözün varsa gözün çılsın 4
  • Hh 13 Eylül 2021, Pazartesi 05:07:45 Ordan kesip sanami vericekler:) 2
  • Roger that 13 Eylül 2021, Pazartesi 01:55:54 Arkadaşlar şu bşr gerçek ki şirkette maaş adaletsizliği var, çay kahve dağıtan kişilere 9-10 bin tl maaş verilmesi hiçbir mantığa sığöamaktadır ve ekonomik külfet oluşturmaktadır. Pegasus onur air vb kabşn amiri maaşı bile 5-6 bin tl. 78
    • Kabini mi kastettin? 13 Eylül 2021, Pazartesi 04:30:21 Öyle deme onlar acil bi durumda seni ve yolcuları kurtarmak icin ordalar-mış.( bir ay önceden günü saati belli olan acil durum eğitiminde 5 kelimeyi ezberden söyleyemez çoğu) ....özetle "yersen" 7
    • Bsg 13 Eylül 2021, Pazartesi 07:17:02 Bi bitmediniz gitti... 4
    • Korvetli Fo 13 Eylül 2021, Pazartesi 08:08:45 Teknik haber kısmındayız kardeşim yanlış yere yazmışsın yine trollüğünü 1999 lirayı başka yerde yaz AGI dahil sen böyle yazdıkça ikramiyede alacaklar gelecek ay rakamı biliyorsun zaten 4
    • Cunku 13 Eylül 2021, Pazartesi 10:48:14 Biz kabin amiri memuru degil prensesiz biz 5 6 range imin porsumun deposuna yetmez 5
    • Çaycı 13 Eylül 2021, Pazartesi 11:19:02 Haklısınız diğer şirketlerle birlikte maaşların 14-15 bin bandına çıkarılması gerekmektedir 4
    • Lp 13 Eylül 2021, Pazartesi 11:24:12 Onur Air iki senedir maaş almıyor bidefa Bu sözde yapılanlar ve söylenenlerin pilotlara yansıması nedir Hangi hastanenin bize ne faydası oldu yoksa sizmi faydalandınız İş kanununu konusunda geçmişte neler yapıldığını az çok iyi körü ne yol alındığını biliyoruz Ben mi çıkartıcam abi THY yi çok iyi yönetenler çok uçup zarar ediyorlar bumu başarı Bari sun eksprestende corendon da pegasus yöneticilerininde ne yaptığını söyleseydin Daha başarılılar diyemi söyleyemediniz yoksa Neyse ya 0
    • Ne 8 bini Hacı.... 13 Eylül 2021, Pazartesi 11:57:17 Elhamdülillah bu ay 12bin ikramiyesiz yattı..... O paraya senin gibi fakirler çalışır. 11
    • Al bir kokpitçi daha 13 Eylül 2021, Pazartesi 11:58:54 Milletin maaşına takacağina git ingilizce öğren. 8
    • Yaw 13 Eylül 2021, Pazartesi 12:40:52 Bilmesek inanacağız. Pegasus kabin amiri ile Thy kabin amiri arasında şu an nerdeyse hiç maaş farkı yok. Ayrıca yıllardır anlamadığınız şey şu: Thy’yi kıyaslayacağınız şirketler Onur ( ki artık öyle bir şirket de yok bence ), Pegasus falan değil. Emirates, Singabur,Qatar, Etihad’la kıyaslayacaksınız Thy’yi. Kıyasladığınızda göreceğiniz şey de en düşük maaşın Thy’da olduğu. Çayı, kahveyi bırakın da oturup kendi mesleğinizle ilgili bir iki satır bir şeyler okuyup öğrenin. Belki 3000 yerine 3250 tl veren bir iş bulursunuz 13
    • kac 13 Eylül 2021, Pazartesi 13:02:53 abi ayda kac tl kazaniyosun? 1
    • X 13 Eylül 2021, Pazartesi 13:07:58 Şikayet sonrasi tıpış tıpış doğru işe yol alirsin. 4
    • Gel sen de dağıt 13 Eylül 2021, Pazartesi 13:33:41 Al 9-10 bini rahat et. Thy haberi çıksa da bunu yazsam diye bekliyordun sanırım. Ya da 8 bin veren dürümcüler onlarla da görüşebilirsin. 8
    • Yazık 13 Eylül 2021, Pazartesi 15:50:18 Troll olduğun 2km den anlaşılıyor. Ancak sen trol olsan da senin gibi düşünen aynı uçakta görev yaptığımız, kader birliği kurduğumuz kaptanlar bile var. Havacılığin içinde olan biri bile böyle düşünüyorsa, biz dışarıdan birine işimizin zorluğunu nasıl anlatacağız acaba. Gerçekten yazık. Pegasus, onur air de görev yapan kabin memuru ve amir arkadaşlarımın da maaşlarının yükselmesi gerekir. Bizimkilerin düşmesi değil. Ne zaman ki insanlar başka meslekleri basite indirgeyip dişlemeyi bırakır. O zaman birlik ve beraberlik olunur. Pilot için de yahu adam şoför demesi kolay. Doktor için yahu adam kasap demesi kolay. Gecesini gündüzüne katan TGS personeli için çöpçü demesi kolay. Lütfen artık başkalarını aşşağı çekmekten vazgeçip kendinizi yükseltmeyi deneyin! Böyle oldukça hep birlikte yükseleceğiz 9
    • Roger that 13 Eylül 2021, Pazartesi 16:00:13 Yeterince anlamamışsın bence. "Çay kahve dağıtan kişiler" dediğin insanlar uçakta doğum yaptırıyor, yarın bir gün uçakta birşey yaşansa onlar müdahele edecek. Senin önünde doğum yapılacak olsa bayılır kalırsın. 5teki uçuşuna 1 de kalkıp hazırlanıyorlar. Onlar olmasa kimse ekmek yiyemez. Oturduğunuz yerden ona buna laf atacağınıza kendinizi biraz olsun geliştirmeye çalışın. Böylece arkasından konuştuğunuz insanlar kadar kazanabilirsiniz. 23
    • :) 13 Eylül 2021, Pazartesi 17:17:56 Sen git önce Türkçe öğren, A1 seviyeyle olmuyor böyle. Çay kahve işi diyorsan başvur, seni tutan mı var? 13
    • Kıdemli Mühendis 13 Eylül 2021, Pazartesi 20:10:20 Dostum siz bi kabinde ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz yeterince basınçlandırmıyorlar mı bu kabini kan mı gitmiyor acaba ? Aloo ATA 21 kardeşim ilgilenin şurayla. Acil durummuş da hayat kurtarıyormuş da bık bık. Teknisyeninin mühendisinin bakımını yaptığı kadar uçuyorsun. Pilotunda da yetenek varsa işte hayatın kurtulur acil bi durumda. Kettle kısa devre mi yapıcak ne acil durumu anlamadım ki. 5