THY çalışanları tüm hakları kaybeder…

    Çok beğenilenler

  • Kaptan 12 Şubat 2018, Pazartesi 00:49:27 Ali bey gerçekten sizin HAVA İŞ. Le olan bağınızı merak ediyorum. THY çalışanlarının yasal olarak kurulmuş e-devlet te Taşımacılık sektörü altında yer almış bir sendikaya üye olmaları neden çalışanları işiinden etsin? Halihazırda sendika üyesi olmayan çalışanları şirket ilten attı mı? Herkes sendikaya üye olmak zorundamı? Siz denetleme kurulundamısınız ki Leven Yılmaz Kaptan a hesap sorup işini öğretiyorsunuz? Şu yazınız bile HAVASEN in nekadar doğru yolda olduğunun göstergesi. Çok yakında üye sayısını gördüğünüzde siz de bu gerçeği itiraf etmek zorunda kalacaksınız. Size tarafsız sağduyulu günler dilerim. 32
  • Sayın Ali Kıdık 12 Şubat 2018, Pazartesi 08:22:00 Bizler Hava İş’le zaten kaybedeceklerimizin tamamına yakınını kaybettik, bizler işin içinde oluğumuz ve yeterli eğitim seviyesinde olduğumuz İçin sizden istirhamımız, bizlere köstek olmayın yeter, desteğinizi istemiyoruz zaten.... 29
  • Tüm yorumlar

  • Suzanna 18 Şubat 2018, Pazar 02:38:51 Havasene kabinden max 300 kişi geçer, boşuna hayal kurmaya gerek yok, bu macera yakında biter, crm ne olur sonra ... 1
  • Ali Kıdık 17 Şubat 2018, Cumartesi 11:49:58 Neden bir iş kolunda ki sendika oluşumu ya da seçimi sizin hibi bu şirket için ve sebdika için dış kapının dış mandalı olan birisi için bu kadar önemli.Bana işçi emekçi yanında olma hikayelerinizi anlatmayın , gerçek sebebini merak ediyorum.Not yeni yada ben eski sendika üyesi değilim 0
  • Ali bey 16 Şubat 2018, Cuma 23:18:32 Peki hava iş haklarimizi peskes cekip, hepsini tektek kaybedilmesine ne diyeceksiniz ? Sizce haklarimiz alinirken hava isi hala desteklemelimiyiz ? Cevap verebilirmsiniz ? 0
  • Son 16 Şubat 2018, Cuma 17:30:16 Havasen son şansınızdır iyi değerlendirin yoksa o şirket ile sendika sizi aralarında yerler. 0
  • Kabin 16 Şubat 2018, Cuma 11:18:11 Eli ayagi titreyenler sendika kurmus.BIZI 305 VE GREVDE SATANLAR SENDIKA KURMUS EMEKLI OLUN GIDIN EVINIZDE CICEK SULAYIN. 11
    • olmayan grev 17 Şubat 2018, Cumartesi 15:29:22 olmayan greve katıl sonra işten atıl ondan sonrada kaptanlara çamur at. hak hukukunuzu tam bilin olmayan greve neden katıldınız 0
  • hava is haklarimizi satti! 15 Şubat 2018, Perşembe 08:20:54 24saat teblig kuralı gitti 30dk mesai kapanisi artik eklenmiyor er boslari kirpildi cift boslarin gecesine ucus veriliyor haftalik 30 saat limiti kalkti 7 gun ust uste ucmak kitabina uyduruldu ayni gun iki mesai acmak normal oldu LAX, SFO gibi bazi meydanlarda insanlik disi yati suresi kisaldi. resmen git gel gibi. 1
  • . 15 Şubat 2018, Perşembe 00:38:53 Uçuş emniyetini tehlikeye sokan gerçekten brifingin kısa yapılması mı yoksa uçucu personelin limitlerde uçurulmasını destekleyen prokollore imza atılması mı? Yapmayın... 1
  • Uçuş 14 Şubat 2018, Çarşamba 23:19:59 Havasen seçeneği intihar olur, kurucular kendi arasında birbirine girmiş durumda. 15
    • gece 16 Şubat 2018, Cuma 05:57:20 şu an zaten bilinçsizce yavaş yavaş ölüyorsun bu mesai ile, hiç olmazsa kendi iradenle bir şey yapmış olursun intihar ederek! 1
    • Yooooo 17 Şubat 2018, Cumartesi 19:04:59 Yok canım seni yemişler. Herkes bal kaymak ve mutlu. Trolleme git. 0
  • Güzel propaganda 14 Şubat 2018, Çarşamba 22:52:44 Evet Ali Bey güzel propaganda yapıyorsunuz ama bu en çok HAVASEN'e yarıyor.Ekip o kadar kızıyorki yazdıklarınıza akın akın HAVASEN'e geçiyor.Bugün yarın açıklanacak geçen sayısı ve bu geçiş ivmesini artıracak hep birlikte göreceğiz.Aynen devam doğru yoldasınız :) 0
    • Bence yanlış 16 Şubat 2018, Cuma 17:59:19 Akın abi hava sen e gecmedi :) 0
  • CMC 14 Şubat 2018, Çarşamba 21:30:19 Kaptanların ipiyle kuyuya inilmeyecegini çocuklar bile biliyor. Grev sürecinde kabini nasıl yapayalnız bıraktıklarını kimse unutmadı merak etmeyin. Kendi çıkarları uğruna sendikayı kurup kabinide piyon gibi öne süreceklerini düşünüyorlarsa avuçlarını yalarlar. 9
    • Kartal 16 Şubat 2018, Cuma 10:22:47 Sizi kaptanlar değil sendika sattı.Yanliş yoldasınız dedik anlamadınız.Kaptanlara bahane bulacağınıza kendi kabin arkafaşlarınıza bakın.Sahi siz kaç bin kişiydiniz? 1
    • bir calisma arkadasi 16 Şubat 2018, Cuma 15:08:44 hic kimse kimseyi yalniz birakmadi , atilay aycin gaz verdi kendini aklamak icin . grev olunca kimse hesap soramayacakti , giden trilyonlarin. 0
    • ? 16 Şubat 2018, Cuma 21:31:00 Nasıl kabini yalnız bıraktılar ? Greve katılan kabin ekibi 305 kişi dersek katılmayan çoğunluğun yanında değiller miydi ? 0
  • Adalet sağlansın geri dönelim. 14 Şubat 2018, Çarşamba 16:38:05 Hava-İş genel kurulu toplansın, uçuculara sayıları oranında delege seçme hakkı verilsin, böylece HAVA-SEN’ in kurulmasının gerekçeleri ortadan kalkar. Böyle bir durumda HAVA-SEN kendini lağveder ve yeniden adil bir seçime hep beraber gideriz. Ama mevcut durumda kusura bakmasınlar ama HAVA-SEN’e katılmaktan başka seçenek yok ortada. HAVA-İŞ’ in uçucuların (Kokpit+Kabin) sayısı ile doğru orantılı delege seçmesini engelleyen tutumu HAVA-SEN’ in doğmasına sebebiyet vermiştir. Hakkkımız gasp edilirken sessiz kalmak da biz uçuculara yakışmaz. 0
    • Hava sen de 15 Şubat 2018, Perşembe 21:46:43 Hava sen de adalet olacak mı? 10bin kabin 4bin kokpit. Delege sayıları ne olacak? %35 delege kokpitten, %70 kabin olacak mı? Tabii ki olmayacak. Ne farkınız kalacak Tatlıçocuktan???? 7
    • capitano 16 Şubat 2018, Cuma 06:10:42 neden olmasın arkadaşım, kabin kokpit aynı uçakta uçmuyor mu, aynı uçuş mesaisine dahil değil mi? %75 kabin delegesi; “ulan çoğunluk biz de artık uçakları biz uçuracağız, siz kabine geçin” mi diyecek, %100 kabin olsa ne olur, %100 teknisyen olsa ne olur,%100 kokpit, dispatcher, loadmaster olsa ne olur, %100 insan/adam/namuslu/şerefli/dürüst olsun, yeter ki haklarımızı savunsunlar, insan gibi şartlarda uçalım, insan yerine konulalım. 1
    • İnanmayan arkadaş’a 16 Şubat 2018, Cuma 13:51:23 Kabin sayısı kokpitten fazla olacak asıl istenen tamamen kabinin aktif görev alması.. FTLden en çok muzdarip olanlar onlar, bundan dolayı da bu konuda aktif görev alarak hepimizin sesi olabilecek kadar tecrübeye sahipler.. 1
  • Avrupa 14 Şubat 2018, Çarşamba 15:31:13 THY yönetiminde neler oluyor yurt dışında makam aracı ve otel begenmeyen en pahalı otellerde kalıp en pahalı makam araçlarına binip şirkete fatura edenler kimler 0
  • Tarafsız 14 Şubat 2018, Çarşamba 13:57:35 Sn Ali Kıdık 19000 üyeli 300 delegeli seçim yapılan sendikada delege adaletsizliğinden bahsetmiyorsunuz önce hava iş bu adaletsizliği çözmeliydi 11000 kokpit ve kabin ekibinin seçime gönderebildiği delege sayısı 80 kalan 8000 üyenin ki ise 220 delege. Bu mantık dışı delege sistemi için birşeyler yazmanızı bekliyorum. Yoksa yaptığınız taraflı yorumların hiçbir değeri yoktur. 1
    • :) 16 Şubat 2018, Cuma 21:33:21 Boşuna beklersin :)))) 0
  • Km 14 Şubat 2018, Çarşamba 12:44:02 Hav iş sendikasini hiç mi hiç sevmiyorum ama hava sen e kaptanlara güvenip mi geceyim.hani şu grevde bizi yalnız başımıza bırakan kaptanlara.bir kısım kaptanlarımızı ayırarak söylüyorum bence kabin umurlarında bile degil. 19
    • Tuzak 14 Şubat 2018, Çarşamba 21:12:32 “Kokpit grevde kabini sattı” söylevi uçucuları bölmek için kullanılan tuzak bir slogan. Öyle bir şey yok. Eski HAVA-İŞ Yönetimi, eski TALPA yönetimi, eski TASSA Yönetimi elbirliği ile biz uçucuları sattılar. TALPA ve TASSA sabahın köründe tam grev başlarken “biz grevi desteklemiyoruz” diyerek üyelerin direncini kırmadılar mı? HAVA-İŞ’ de üyeleri tarafından yüzde yüz desteklenmeyen bir grevi başlatarak bu mağduriyete sebep oldu. Biz uçucular olarak biriz, beraberiz, bize adaletli delege oranını sağlayacak bir sendikada devam ederiz. Neticede sendika olduğu İçin biz var değiliz, biz olduğumuz İçin sendika var. Kendi irademizi yansıtan bir oluşum içinde neden yeni bir başlangıç yapmayalım! 1
    • Hayret bişey 15 Şubat 2018, Perşembe 19:20:32 Ulan sanki şu andaki sendikanın çok da umrundasın 0
    • foria 15 Şubat 2018, Perşembe 19:34:50 Hani o bahsettiğiniz grev var ya, her şey aceleye geldiği birlik olunamadığı için o sonuç ortaya çıktı. O dönemki kabin çalışanı sayısı en az 5000’di. Katılım kaçtı siz yanıtlayın. İşte tam da bu yüzden birlik olmaya ihtiyaç var. Eğer bahsettiğiniz mevcut sendika ile devam etmekse mevcut sendikanın yüzde 65i kabin kokpit,seçebildiği delege oranı yüzde 30. 0
    • lili 15 Şubat 2018, Perşembe 20:27:10 grevde sizi yalnız bırakan kendi arkadaşlarınızdı, kanuni bir grev değildi, son anda haber verilen grevle bir yere varmak imkansızdı, ama yine de pilotlar da katılmalıydı haklısınız, sizi anlıyoruz, kaçırılan nokta şu, kabin tek başına da her türlü eylemi yapabilir ve de isteklerini alabilir, ille de öncü birliklere gerek yok, yeterli sayınız var. 0
    • Kartal 16 Şubat 2018, Cuma 10:28:05 Kabin kabinin umurunda değil canım.Kaptanlara neden güveniyorsunuz biliyormusun! Şundan; siz kabinde sendika kuracak yürek yokta ondan. 0
  • mafiş 14 Şubat 2018, Çarşamba 09:43:14 pilot camiasından bir cacık olmaz.hepsi patronu gördümü tırsar bırakın birşeyler söylemeyi düşünmekten bile çekinir.,ilk fırsatta en yakın arkadaşının bile ayağını kaydırır.böyle bir güruhla sendika bizim neyimize 18
    • Sahip çıktılar 14 Şubat 2018, Çarşamba 21:34:01 Sendika delege seçimlerinde HAVA-İŞ tarafından görmezden gelinen uçucuları geçen seçimlerde Bahadır Kaptan ve ekibi gibi ortada bırakmayıp yeni bir sendika kuran, elini taşın altına koyan mesai arkadaşlarımızı takdir edip onlara destek vereceğimize onlara hakaret mi edeceğiz? Yazıklar olsun o halde bize? Elini taşın altına sokmayınca KAÇTI, elini taşın altına sokunca GÜVENİLMEZ diyoruz, gerçekten biz NE DİYORUZ arkadaşlar!!! Mantık lütfen. Aklımızı başımıza alalım elimizdeki bu tarihi fırsatı kaçırmayalım. Hadi artık hemen şimdi, korkularınızı bir kenara bırakın ve adaletsizliği ortadan kaldırmak için cesurlar hareketine destek verin. 1
    • zizi 15 Şubat 2018, Perşembe 20:29:18 bu kadar kaba ve düşüncesiz yorumlar kimseye yakışmaz, bir işe de yaramaz, hiçbir insan topluluğu güruh değildir, her insan kendisi için biriciktir, siz bile!! çürükler çıkınca her topluluk şereflidir canım kardeşim 1
  • Cobretti 14 Şubat 2018, Çarşamba 09:20:45 Sizin bu Havaiş sevdanıza anlam veremiyorum.”nerede çalıştığı belli olmayan bir thy çalışanı”demişsiniz kurucu üyelerin biri için.havaişin şimdiki başkanı neciymiş nerden gelmiş ona hiç değinmediniz.bu kaptanlara olan hınçınız nedir?gerçekten havacılıkla dedikodu dışında bir bağlantınız yok. 0
  • Demek ki doğru yoldayız 14 Şubat 2018, Çarşamba 09:11:51 Sizde böyle yazdığınıza göre belliki hava iş baya bir paniklemiş ve söylediklerinden dahada fazla çekiniyorlar hava senden. Demek ki doğru yoldayız durmak Yok yola devam 3
  • Yazık 14 Şubat 2018, Çarşamba 00:34:40 Thy cadı kazanı.. Allah düşürmesin.. Bayrak taşıyana bak ! 6
  • Havasende şimdiden neler oluyor 14 Şubat 2018, Çarşamba 00:32:08 Çarkçı kaptan ekibindeki diğer arkadaşları ile fikir ayrılığına düşmüş. Grubun bir kısmı disk e diğer kısmı hak iş e ufak bir kısım ise Türk iş e geçmek istediklerini belirtmiş. Çarkçı kaptan grubu yatıştıramadığı için havasen üyelerine bir anket yapıp yakın zamanda olağanüstü genel kurula gidecekmiş. Şimdiden grup içerisinde muhalif bir adayın sesleri duyulmaya başlamış. 27
    • Pilot 14 Şubat 2018, Çarşamba 02:43:19 Muhalefet iyidir. Ben dedim ben yaptim oldudan cok daha guzeldir. Demokratik olarak oy verilir cogunlugun istedigi olur. Bunu mevcut sendikada yapamadigimiz icin yeni sendika kuruldu zaten. 0
    • Bir sorun 14 Şubat 2018, Çarşamba 10:59:41 dediğiniz gibi bir durum yok şuan herkes birlik içindepatır patır havasene geçiyor neden geçtiklerini bir dönüp sendikacılık oynayan hava-işebir sorun.... 1
    • .. 14 Şubat 2018, Çarşamba 14:05:04 Muhalefet iyidir. Sıkıntı tek seslilik yaratmaya zorlamakta. Medeni insanlar gibi konuşulur, tartışılır ve sonuca varılır. Öyle bir şey duymadım, varsa da sıkıntı yok. 0
  • Teknik maaş 13 Şubat 2018, Salı 23:58:01 Eğer teknik maaşları dünya standardı olan 25k-30k seviyesine gelecek ise hemen üye olayım. Unutmayın ki uçak kendi inip kalkiyor ama teknik imza atmasa 1cm bile hareket edemez izin alamadan 22
    • Tekniğe 14 Şubat 2018, Çarşamba 01:10:09 Uçak kendi inip kalkıyor diye pilotları küçümsemeye çalışan arkadaş. İstesen de üye olamazsın çünkü iş kolun farklı. 2
    • foria 14 Şubat 2018, Çarşamba 13:21:46 maas standardinizi aramanizi takdir ediyorum ama kendinizi havalarda gormeniz cok komik. sirketteki her pozisyon ihtiyactan dogmustur ama genel mudurden yer hizmetlerine kadar hic kimse bulunmaz hint kumasi degildir. 0
    • Line 14 Şubat 2018, Çarşamba 22:28:23 Arkadaşım 21 senelik uçak teknisyeniyim .Hakkımızı arayalım ama kimseye bok ve çamur atmayalım .Biz bir takımız . 0
    • Ahahaha 15 Şubat 2018, Perşembe 01:28:37 B U yorumu kopyalayıp heryere yapıştırıyor bu teknisyen arkadaş.Olmadığında uçağın bir cm hareket edemeyeceği şey push back aracıdır .Onada gereken parayı veriyorlar 0
    • Eveeet 16 Şubat 2018, Cuma 21:40:16 Uçak kendi inip kalkıyor :) Ama doğru zamanda , doğru düğmeye basmazsan yapamıyor ne yazık ki. Bizi değerli kılan bilgimizdir, umarım herkes değerinin hakkını alır, birbirimizi kırmadan ve birlikte 0
  • Havacı 13 Şubat 2018, Salı 23:45:45 Böylelerini kanun ıslah eder. Allah’ı karıştırmayalım bence. 0
  • Farkında olmayanlara 13 Şubat 2018, Salı 23:21:48 Taktik maktik yok, bam bam bam!!.. Havacıların sesi geliyor!!.. 2
  • Korku 13 Şubat 2018, Salı 22:55:55 Biz mi siz mi 0
  • Ali Kıdık 13 Şubat 2018, Salı 21:48:27 Bu yorumu yüksek ihtimalle yayınlamayacaksınız.Yeni sendikaya üye felan değilim fakat sizin bunca canla başla mevcut sendikayı savunmanızı uzun zamandır takip ediyorum .Sanırım tarafınız belli ( çalışan olduğunı sanmıyorum) Birde neden insanları tehdit ediyorsunuz.Bir birey olarak sokakta benim kadar rahat dolaşabiliyor musunuz.İç heaplaşmanızdan rahat çıkıyor musunuz .Sizin bu yanlı haberlwriniz ancak tepki işe daha fazla insanı bu sendikaya yönlendirir.Birde siz hangi thy çalışanından thy yi daha fazla sevebilirsiniz.Burası biziz biz burası .Siz kimsiniz 2
  • 320 Cpt 13 Şubat 2018, Salı 21:02:10 Brifingde konuşulan konuları uçuş emniyetine getirip yorgun, uykusuz, limitlerde yapılan mesailerden bahsetmemek pek manidar olmuş. 4
  • Levent yılmaz'a 13 Şubat 2018, Salı 20:20:18 Levent Yılmaz canımızı aldığın yetmedi. Şimdide sendikacılık mı oynamaya başladın ? Ayıp ya git işinle ilgilen. Gerçi tekbaşına sen yetmezsin mutlaka arkanda birileri vardır. Sen ve özellikle arkandakiler unutmasın : GÜN OLUR DEVRAN DÖNER bu keser birgün sizleri de keser 7
    • ARKASINDAKİ 14 Şubat 2018, Çarşamba 10:31:36 DALGIC. millete ceza vermek kendilerine pazar uçuşu yazmakla meşkuller 2
    • roro 15 Şubat 2018, Perşembe 20:32:19 kişisel sıkıntıların çözüm yeri burası değil ki, sıkıntınız varsa gidin konuşun, kimseye kapı kapatacak insanlar değiller, şimdiye kadar da gayet şeffaf bir yönetim sergilediler, suçun olduğu yerde ceza da vardır, durduk yere hiçkimse kurula çıkarılmaz, uzun yıllardır tanırım hepsini, gayet de düzgün insanlar ... 1
  • Gerçekçi ol.. 13 Şubat 2018, Salı 20:16:20 Şimdiki başkan son anda aday olmadı mi.. ali Gülçiçek, ve ekibinin karşısında Adem tütüncü Cem akar Mustafa Tayşi Mustafa özgüleç Kaan kochan Yaşar hız İzzet levi Recep Atasaggin ve daha niceleri aylarca toplantılar yaptılar tam seçimi kazanacaklar di ki, ne oldu Hamdi topçu hepsini ekarte etti korkuttu sindirdi ve şimdiki yönetimi Başkan seçtirdi.anlayacagin sayın kıdık kısa Zamanda da seçim kazanılır. Yeterki tarafsız örnekler ver. 0
  • NURZAT 13 Şubat 2018, Salı 19:57:46 Tgs’nin hakkını dokuz şehit aldı. Allah mekanlarını cennet eylesin. THY yönetiminin de bu konuda katkısı yoktur. Hiçbir şey yapmadan iki üç maaş alan torpilli yöneticisine, ne derinlik gördü ise iki yada üç maaş verenler işçi düşünmezler, düşünemezler. Ceplerini düşünürler, thy 5 kat fazla yöneticisi vardır. THY iyi yönetildiğini yönetici sayısını 5/1’e düşürüldüğünde göreceğiz. Dünyada bu kadar gereksiz ve niteliksiz yöneticisi olan ikinci bir şirket olamaz. Siyaset arka bahçesi niteliksiz yönetici fabrikası... 1
  • 330 F/O 13 Şubat 2018, Salı 19:19:00 29 yaşındayım ve ilk gün HAVA-SEN e geçiş yaptım, unum eleğim hala elimde yani. Havaiş tehdit ettiği şekilde sendikasından ayrılanların listesini açıklasın bilelim kaç BİN kişiyiz öyle 200 300 kişi demeyle kimseyi kandıramazsınız. 1
    • Pilot 14 Şubat 2018, Çarşamba 02:47:39 Agziniza saglik kaptanim. Ben de 330 da FO'yum. Cok yakinda havasenli olmayan pek bi pilot kalmayacak. Diger tum gorevlerdeki arkadaslarimizi da bekliyoruz. Iskender hocam ve sayin ekibi, sizlerleyiz. 0
  • Kıdık 13 Şubat 2018, Salı 18:12:37 Ne yazdın be kıdık millet 3 senedir neler çekiyor umrunda olmadı şimdi mi aklına geldi , ne yazdın be kıdık 2
  • Üst yönetim 13 Şubat 2018, Salı 16:36:52 Hava işin başarısız olduğu açık , borçlanma hakkını elde etmesi tehlikeli , uçucu personel operasyonda ana unsurdur onların sözüne kulak tıkamak kaybettirir , yeni sendikaya geçmek yasal bir haktır , zaten bütün haklar kaybedildi hiçbirşey olmaz en kötü enflasyon oranında zam verilir . 3. Havalimanının açıldığı büyümeye çalışıldığı dönemde toplu işten çıkarma olması imkansız . 0
  • KM/3 13 Şubat 2018, Salı 15:56:24 Ali Bey Hava iş üyesi bir çalışan olarak sormak istiyorum bu Zeytindalı hareketine olan düşmanlığınız nerden geliyor? Uzun zamandır İskender Çarkçı'ya söylemediğiniz söz kalmadı. Eline kalem alan yazıyor çiziyor, sizin gibiler yüzünden iyice soğudum bu işten de ülkeden de. 0
  • Ila 13 Şubat 2018, Salı 14:09:44 Havaş zaten hep unutulur. 0
  • Escape 13 Şubat 2018, Salı 13:21:51 Sayın Ali Kıdık bey en azından Hava iş sendikasında uygulanan delege adaletsizliğinden de (kamyoncu polemiği) bahsetmenizi isterdim.Yazınızın ne kadar tarafsız olduğu çok tartışılır.Hayırlı günler. 2
  • Reality 13 Şubat 2018, Salı 13:21:36 Demek ki her şey yolunda .Güzell tutuşan birileri var demek ki.Ölü doğan sendikayı göreceksin sen. 1
  • 330 f/o 13 Şubat 2018, Salı 13:00:45 sabah akşam karalama kampanyası yaptığınıza göre hava-sen doğru yolda. genç pilotlar olarak yeni oluşumun destekçisiyiz.unumuzu elemedik yani 1
  • fo 13 Şubat 2018, Salı 12:52:56 bazıları fena tutusmus:) ekmek aslanın agzındaymıs tehdıtler baslamıs:) 3
  • Hakikat 13 Şubat 2018, Salı 12:52:16 THY genel kurulu yaklaşıyor,Sayın Kıdık anlaşılan çok şey biliyorsunuz.Gerçekleri yazın da genel kurulda birileri yola koyulsun 1
  • Körükçü 13 Şubat 2018, Salı 12:26:16 Kayyumlardan maaş alanlar kimler Ali bey bu konuya geniş yer vermenizi istirham ederiz 0
  • Simdi eminim 13 Şubat 2018, Salı 12:25:15 Bu kadar kamyoncu karalamasi olduguna gore yeni sendika dogru yonde hizla yol almakta, bende katilacagim 2
  • pow 13 Şubat 2018, Salı 12:11:05 sizlerin neler yaşadığımızdan hiç haberiniz yok zaten kaybedecek bişey de kalmadı ali bey herkes yorgun iş kaygısı hat safhada. ekip planlama batırcak bu şirketi. korkum odur aslında bizler buna dur diyecez. inş. saygılar 0
  • Yolcu 13 Şubat 2018, Salı 11:54:18 Bir yolcu olarak okuduğum bu yorumlar beni dehşete düşürüyor. Daha önemli tehlikeler var, strese girince kafasını, kolunu duvara vura vura kanatan FO'lara testten geçiyor diye hiç bir uygulama yapılmıyor. Kime güveneceğiz, testle anksiyete bozukluğu tanısı mı konulur? İyi ve kötü neye göre ayrılıyor, uçuşların fazlalığı nedeniyle her FO ya da her Kaptan kontrolleri düzgün yapılmadan uçurulacak mı? Biz yolcuların güvenliğini kim sağlayacak, iyi Kaptanların kıymetini kim bilecek? Yani diyeceğim o ki daha büyük tehlikeler bekliyor sizi! 0
  • KAy 13 Şubat 2018, Salı 11:53:42 HAVASEN e geçip geçmeme konusunda kararsızdım ama Ali Bey'e teşekkür ederim; yazısını okuduktan sonra HAVASEN e geçtim. (gayet ciddiyim ironi yapmadım) (yine de yayınlanmaz bu yorum da) 1
  • Ödüm Koptu 13 Şubat 2018, Salı 11:42:55 HAK MAK KAYBEDİLMEZ.BUNDAN DAHA KÖTÜ NE OLABİLİR Kİ?SANKİ ÖZEL HAVAYOLU ÇALIŞANLARININ SENDİKASI VAR. 0
  • Kubilay 13 Şubat 2018, Salı 11:42:13 Hava iş Sendikası senin kadar savunmuyor.. Senin çıkarın ne acaba.. 170 uçucunun oyuna bir delege, 1 kamyoncuya 1 delege.. Senin anladığın seçim sendika bu.. Bu sistemi ancak çıkarı olanlar savunur.. Aidatın %95 ini veren uçuş ekiplerinin temsil oranı % 15.. Mevcudun %. 75 uçuş ekipleri.. çoğunluk kimdeyse yönetim onda olur. Bunun adı Demokrasi.. Bilmiyorsan söyleyelim... 0
  • Destekliyoruz 13 Şubat 2018, Salı 11:25:19 Eskisiyle zaten tum haklarimizi kaybettik, yenisi umuttur 0
  • A320 captain 13 Şubat 2018, Salı 11:14:03 Ali bey merak etmeyin,havasen için uçuş sonrası propoganda yapıyoruz 0
  • hikaye 13 Şubat 2018, Salı 11:00:24 algı operasyonu yapma daha ne yapacakalrını bilmeden kötülüyorsun!! 0
  • Kabin 13 Şubat 2018, Salı 10:26:25 Algı yönetme çabaları bunlar ama boş. Akın akın istifaları verdik ve katılımımızı yaptık hava-sen e. Herkes için hayırlı uğurlu olsun bundan sonraki süreç 0
  • ESKİ TEMSİLCİ 13 Şubat 2018, Salı 09:20:58 YAKLAŞIK 20 SENEDİR BU ŞİRKETTEYİM.ATİLAY BAŞKANIN BİR LAFI VARDI SAKIN HA KAPTANLARA GÜVENİP YOLA ÇIKMAYIN.BİZLERİ 305 DE ZOR DURUMDA BIRAKAN KAPTANLAR.GREVE ÇIKMAYAN KAPTANLAR.HAYAL KURMAYA GEREK YOK 1962 YILINDAN BERİ HİZMET VEREN HAVA İŞ SENDİKAMIZA SAHİP ÇIKIP MÜCADELEMİZİ KAÇARAK DEĞİL KALARAK BURDA YAPALIM 21
    • Bişey diycem 14 Şubat 2018, Çarşamba 21:30:40 Son çıkan ışıkları kapatmayı unutmasın, bi not yazıverin kalanlara. 0
    • Yapma Efem! 16 Şubat 2018, Cuma 01:33:13 Sen bunlari yazinca kimsenin fikri degistimi! 0
    • hello 18 Şubat 2018, Pazar 02:31:06 Hmm demek kabin olduğu gibi greve çıktı ama kokpit destek vermedi. Çok ayıp etmişler bence. Peki meraktan soruyorum. 305 tane kabin memuru mu varmiş o vakitlerde şirkette? 0
  • Serkan 13 Şubat 2018, Salı 09:15:38 Kaleminize sağlık Ali bey konuyu çok güzel anlatmışınız.Burdan özellikle yeni arkadaşlara oyuna gelmeyin kazanılmış haklardan kayıp yaşamayın.Yetkili sendikada kalın mücadeleyi burda verelim.Allah korusun disipline giderseniz iş feshi olursa direk tazminatsız atılırsınız.Bizden uyarması 16
    • Sx 14 Şubat 2018, Çarşamba 11:53:18 Atarsa atsın kardeşim ölümlü dünya olduğunu unutmayın aç kalcak değiliz gider başka iş buluruz 0
    • Bişey diycem 14 Şubat 2018, Çarşamba 21:36:32 Serkan cım, senin havaiş bünyesinde yönetim kademesine gelip, çalışanların maddi manevi daha iyi haklara sahip olması için canla başla çalışmanı destekliyorum. Ben de havasen bünyesinde çalışacağım. İyi olan kazansın. 0
  • Bir dost 13 Şubat 2018, Salı 07:10:11 Hava iş den ayrılanlar için muhasebede hesap yapılıyor ve ik fişliyor haberiniz olsun . 19
    • umarrrıımmmm 14 Şubat 2018, Çarşamba 18:56:52 Benim eğitim borcumu tek taraflı sözlesme feshederek iptal etmiş olur, alamaz. üzerine bir de tazminatımı alır basar giderim misss. 0
    • Pilot tan adam olmaz dedik 16 Şubat 2018, Cuma 18:05:27 Iste tam da bu yüzden. Her fırsatta kendi çıkarlarınızı düşünürsünüz. Böyle birsey varsa kac kişi ekmeğinden olacak umurunuzda değil. Eğitim borcu silinirmiş. KENDINIZ ÇALİN KENDINIZ OYNAYIN 0
  • FO 13 Şubat 2018, Salı 03:29:01 Nedir bu sendika sendika muhabbeti. Özel şirkette yıllarca sendikasız uçtum hiçbişi olmadı. Burda biri uçuculukla ilgisi olmayan diğeri emekliliği gelmiş asker kökenli kaptan ve devreleri. Zorla Havasene üye ol diye baskı yapan kaptanlar. En iyisi iki grup da yönetimde olmasın, sendikaları kapatın gitsin. Özel sektördeki CEO’lar gibi tam donanımlı 50 yaşını geçmeyen yönetici ruhlu, empati ve iletişim becerileri iyi birileri gelsin ona oy verir, geçeriz. 9
  • Purser 13 Şubat 2018, Salı 01:24:14 Valla bende biktim her ucusumda kokpite cekilip zeytindalini dinlemekten kime neyi anlatiyorsunuz son sansimizmis havasen sevgili kaptanlarim sans yaratmaya gerek yok zamanindaki penaltidaki topu kaleye atmayan sizlersiniz sans oydu aradan cok zaman gecmedi simdi ne degisti onu anlamis degilim o zaman calisma kosullari daha mi iyiydi guldurmeyin yeni arkadaslar inaniyor bu hikayelere ama ben 2001 yilinda elektrik faturami ankaradan odemek zorunda kaldigim 17 gun blok uctugum gunleri unutmadim cok sukur suanda en rahat zamanimizi yasiyoruz aylik 110 saatse maksimum ucacagiz tabikide neyin savasi bu bende gece 3 de mesai kapayip 15 de mesai aciyorum ama 5 bosu bitisikde yapiyorum Ben bana dali anlatan kaptanlarima diyorum benim bir sikayetim yok neyden memnun degilsiniz tipki sizin bize grev zamaninda dediginiz gibi... 19
    • foria 14 Şubat 2018, Çarşamba 13:33:59 hayir olay keyfi degil amirim, bence olayi yanlis anlamissiniz. bir de yolculara sorun bakalim sizin ucaginizda 15-3 arasi calisan ya da 17 gun blok yapan birisinin ucaginda olmak ister miyidi? esinizin cocugunuzun akli sizde kalir miydi. sonra da bizim isimiz cay kahve dagitmak degil diyorsunuz, haklisiniz ama once yaptiginiz isi kendiniz ciddiye alin. 0
  • Vay arkadaş 12 Şubat 2018, Pazartesi 23:21:55 Yatıları uzatmak mi amacıniz? 19
  • Las Vegas 12 Şubat 2018, Pazartesi 23:17:04 Arkadaşlar tehlikeli bir kumar oynuyorsunuz.Ama unutmayın ki kumarda her zaman kahveci kazanır. 31
    • .. 13 Şubat 2018, Salı 11:16:24 Ve siz de diğer kahvecinin adamı görüntüsü veriyorsunuz 1
    • Haklısın Vegaslı 13 Şubat 2018, Salı 20:40:23 Burda da dediğin gibi sadece kazanan THY olacak. Milleti bribirine düşürdüler. Burdan cahilce atışıolar. Sürü psikolojisi. MANO'yu toplayacak olan tek kişi var o da THY. 1
    • THY'ye 13 Şubat 2018, Salı 20:42:08 Asla Hakiş kurbanı olmicaz. DİSK hepsinden iyidir. Bugün itibariyle havasen e üye oldum. Eğer Disk e geçmezse burdan ayrılır tekrar Havaişe geçerim 1
    • Çarkçı 13 Şubat 2018, Salı 20:45:25 Çarkçı kaptan arkanda konfederasyon olmadan bi halt yapamazsın. Bu işveren seni asla adam yerine koymaz. Türk-İş e geçemezsin. Hak-iş zaten işçi kıyametinin habercisi ve geçersen üyen kalmaz. Kaldı DİSK. Ne yapacaksın. En azından Disk e katıl da arkanda bi güç olsun. Yoksa sende bizi sadece kullanmış ve harcamış olursun. 8
    • DİSK iyidir 13 Şubat 2018, Salı 20:46:46 Disk tek gideceğin yer. Hakları en iyi o savunur. THY yönetimi karşısında bi kuvvet olmalısın. Yoksa senden yol çıkmaz 0
    • Çarkçı'ya 13 Şubat 2018, Salı 20:49:48 Grevi satmış pilotlara güvenip çıktığın yolda en başta dönem arkadaşların seni satacak. İşverene ayak direttiğin gün arkanda bir tane pilot kalmaz. Pilot sadece paraya bakar. Ancak senin gibi 65 yaşa dayanmışlar kalır. Senin de hiç gücün olmayacak. Biz bunu yapıcaz demekle olmuyo. Pilotlar iş yavaşlatmalı ama nerdeee ??? Ha havaiş ha havasen ne olacak zihniyet değişmedikten sonra ? Açıkla. 5
  • F/o 12 Şubat 2018, Pazartesi 22:51:10 34 yaşındayım, havasene bir hafta önce geçtim. Daha emekliliğime de çok var yani. Geçiş amacımdan biri hakkımın korunmasına katkısı olacağını düşünmem diğeri de havaişte krallığını kurmuş, bizim aidatlarımızla şu an bile sülalesine yetecek serveti kesinleştirmiş sözde yönetici gerçekte yasal zorbaların hayatlarında görmediği tokatla geldikleri gibi gitmelerini sağlamaktır! 4
    • Ka 13 Şubat 2018, Salı 01:28:37 Ya sen gec zaten ne gormussun ki sirkette neler degismis neler kazanilmis neler kaybedilmis sen ne bileceksin gecen gecsinde kardesim Ucuslarda kafa sisirmeyin yok az zamanimiz varmis yok hemen birleselimmis kokpit uludagda biz abanttaymisiz ayrim orda bile varmis eee uludaga giderken sesiniz cikmiuir mu simdi mi sendika kaka oldu Birakin bu isleri kokpit yine bir gecede geri cekilir olan benim zavalli arkadaslarima olur yine daha onceki yakin zamandaki 2 ornekte oldugu gibi 7
    • Delege 13 Şubat 2018, Salı 01:30:48 Delege olarak secilen yillarca sirtimizdan para kazanmis kisiler mi simdi benim hakkimi koruyacsk biz bu insanlari ek gorevdeyken gorduk unutmadik ama yeniler bilmez tabi onlar oldugu surece zor 0
    • Geç de olsa asalaklardan kurtulma gayreti. 13 Şubat 2018, Salı 15:17:09 Yolunuz açık olsun.... 0
    • Thy kpt 13 Şubat 2018, Salı 21:26:41 Sayın yazar , kanunsuz işmi yapılıyor.Bu heyecanınız niye?Hava iş için bir sürü iddia var.Bunları cevaplamalarını isteseniz anlarım da, yeni kurulan sendikaya bu kininiz nefretiniz niye?Bir kere olsun bu sendikanın Şirket öenfaatleri geteği be Ekip planlamanın gözardı ettiği uçuş emniyet konularına çözüm getirebileceğini, iyi niyetli olduğunu niye düşünmezsiniz.HavaSen’e geçen birçok arkadaşım gibi beni de o sizin küçümsediğiniz, ama yıllardır şirketimizde kazasız belasız milyonlarca yolcu taşımış çok değerli büyüklerimiz (sizin emeklilere düşmanlığınız neyse bilmem ama basitleştirerek emekliliği gelmiş diye ifade ettiğiniz) ‘den maalesef olmayan, Allah sağlık verirse onlarca yıl daha bu mesleği yapmak isteyen kaptanlarız. Mesleğimizi uçuş emniyetine uygun yapmak istiyoruz.Bu anlamda yeni sendikanın bizlerin ihtiyaçlarını çok daha iyi ifade edeceğine inandığımı HavaSen’e geçtik.Lütfen saygılı ve objektif ve tarafsız davranın.Açıkçası yazınız bence çok taraflı bir yazı. 2
    • Thy kpt'a 14 Şubat 2018, Çarşamba 00:38:55 Kaptanım sakin olunuz, kötü bişey söylememiş. 3
  • THY KARGO / TAŞERON 12 Şubat 2018, Pazartesi 22:42:45 Koymuşsunuz 2000 kişinin başına(5M Kurumsal) traştan MÜDÜR denen zatı.İhalede firma değiştiğinde kendini kurtarma derdinde.alıyor kendi 10 bini kafa rahat tabi.5M memuru-İşçisi zordan kahırdan.Geçen kargoda genç öldü.Allah rahmet eylesin.Firma(5m)şirketi ölen işçiye 6 bin kıdem tazminatı verdi.Kargo personel yardım topladı cebinden ekmeğinden kesip şirketin 5 katı yardım toplamış. Personelin yardıma muhtaç.THY kargo başkan,başkan yard,müdür,şef çalıştığımız tüm yönetim görüyor taşeronın halimizi.Adamlar ayda 50 bini cebe indiriyor hepside 5 vakit öyle biliyoruz tabi.gerçeği Allah bilir. Ama ölüm var zaman çabuk geçiyor.Demiyor ey ilker bey yazık bu adamlara! Dışarıdan adam almayalım alalım bu adamları kadroya.Ama MAÇA yemiyor,Diyersek acaba bizim durum ne olur bal kaymak-koltuk elden gidermi böyle korkaklar yönetiyor işte şirketi.Demiyorlar ki ülkede taşeron kalmadı.Belediye çöpçü bile kadrolu.THY'na şirkete taşeron yakışmıyor.Eyy THY yönetim kurulu.Koy yüreğini ortaya yeme kul hakkı. 2
    • kabin 13 Şubat 2018, Salı 14:18:22 kesinlikle yazsaydim aynisini yazardim 1
    • Yazın çok güzel eline sağlık 13 Şubat 2018, Salı 20:05:55 Eline sağlık yazın çok güzel 1
  • Kabin 12 Şubat 2018, Pazartesi 22:04:25 KABİN AŞ KURULACAK ,KOKPİT KABİN AYRILACAK ve havasene geçenler için zor günlerin başlangıcı olacak,ben kaptanlara asla güvenmiyorum. 48
    • Hmm 13 Şubat 2018, Salı 00:24:01 Güvenmediğin kaptanlara iniş te teşekkür ediyorsun evimize sağ salim getirdiniz diye 2
    • cici 13 Şubat 2018, Salı 10:51:33 kafa çalıştırmak lazım kabin aş kurulursa senin kokpitin yanında olman daha faydalı sana 1
    • Shgm/Icao 13 Şubat 2018, Salı 11:18:45 Bu yasal olarak mümkün değil arkadaşlar. 1
    • Senin 13 Şubat 2018, Salı 11:26:45 Kabinden olduguna inanmiyorum, kamyoncu olma ihtimalin cok yuksek 1
    • Acı ama gerçek 13 Şubat 2018, Salı 11:49:48 Tk astronotları ilk fırsatta kabini satacak. Göreceksiniz. Kabini maşa olarak kullanıp tis imzalama seviyesine gelecekler. Kendi sayıları tis imzalama sınırını geçtiğinde o zaman herkes kendi yoluna diyecekler. Kabine verdikleri temsilci sayısından belli ne oldukları. 2013 deki greve katılmayarak benim tuzum kuru diyen kokpit, şimdi tutuştu. Allah'ın sopası yok. 5
    • Kokpit 13 Şubat 2018, Salı 12:30:31 Katıl hava-sen’e kaptanlardan ayrılma, aynı sendikada olursan bir şey olmaz. 0
    • porter 13 Şubat 2018, Salı 13:05:25 sizin sayınız kaptanların 5-6 katı. burada icra edilen meslek değil sayı önemli. ki eski sendika sayesinde kaptanların kaybettikleri sizin kaybettiklerinizden çok daha fazla. bu yüzden kaptanların bu yeni sendikayı blok olarak tamamına yakınının destekleyeceğini düşünüyorum. 1
    • Kaptanlara Güvenmeyenlere 13 Şubat 2018, Salı 14:17:12 Aman dikkat o güvenmediğin kaptanların kullandığı uçaklarda ömrün geçiyor , çok güven problemin varsa bırak işi hiçbir şey canından kıymetli olamaz darling ... 1
    • Hadi Hadi 13 Şubat 2018, Salı 14:33:59 anca gidersin. ben kaptanım ve kabine çok güveniyorum. bu sendikayı beraber kurduk beraber yaşatacağız. 0
    • HAKSIZ 13 Şubat 2018, Salı 20:34:11 HAKSIZ 0
    • HAKSIZ 13 Şubat 2018, Salı 20:35:22 SEN ŞUANKİ EKONOMİK DURUMUNU KAPTANLARINA BORÇLUSUN KABİN BENCEDE AYRILIRSANIZ KOKPİT İÇİN DAHA İYİ OLUR 7
    • Haksız a 14 Şubat 2018, Çarşamba 13:42:55 Kabin maaşını kokpite borçluymuş :D 0
  • Levent bey 12 Şubat 2018, Pazartesi 21:47:57 Bahsediyorlar Levent bey bu işe el atması gerekiyor. Ne konuşuyorlarsa yerde konuşsunlar havada lak lak yapmakla olmaz bu işler. Mesaidesin sen 25
    • tamam işte 13 Şubat 2018, Salı 14:38:55 adamlar zaten yerde konuşmuşlar. brifingin nerede yapıldığını biliyor musunuz siz. Bak sende bu mesajı yerde ve mesaide yazıyorsun. :) 1
  • Örnek iett 12 Şubat 2018, Pazartesi 20:06:15 Örneğiniz bile kamyoncu otobuscu hey allam ya me günlere kaldık 2
  • Kavga 12 Şubat 2018, Pazartesi 19:36:46 Zorla havasen e geçmemizi isteyen kaptanın ve amirin son halini umarım herkes duyar... Gece 3 te kalkmışım gelmişim uçuşa bana uçuşta brifing yapacağına adam havasen e geç diye baskı yapıyor, ne oldu bekle dedin a kapısının önünde gelen giden yoktu zavallı erdal kpt o yediğin yumruğu artık emekliliğine kadar unutmazsın seni de khb yakında çağırır sarışın kobra 48
    • O zaman 13 Şubat 2018, Salı 00:31:03 Sen bir aslan parçasısın bu dirayetli duruşunla;)) 0
    • helal olsun 18 Şubat 2018, Pazar 02:33:49 Ben de askerde generalin kapısını bir tekmeyle açtım girdim içeri. Sonra dedim kalk ben oturacam oraya... Sonra işte alarm çaldı uyandım. 0
  • Ali Kıdık bey 12 Şubat 2018, Pazartesi 19:31:12 Hava iş'in torpilli başkanı seçimde sendika gelir giderini açıklayacağım dedi açıklamadı, eski başkanı passat'a biniyor diye eleştirdi kendisi daha lüksüne biniyor, ayçin'den 2 trilyonun hesabını soracağım mahkemeye vereceğim dedi sonra da sanki kendi parasıymış gibi üstüne sünger çektim dedi, tis'i uygulamayan, çalışanları boyuna tehdit eden, feto mobbingi nedeniyle haksız yere işten atılanları geri almayan işverenle elele kolkola poz verdi, hakkındaki akçeli iddialara adam gibi cevap veremedi bunlara ne diyeceksin sayın yazar? Hava sen hiç değilse tepki veriyor, bana ne demiyor biat etmiyor, çalışanların hakları için ne gerekiyorsa yapacağım diyor. Bu kadar insan tepki veriyorsa birileri şapkayı önüne koyup düşünsün. Tatlıbal'a kayıtsız şartsız destek vermenin sebebi ne onu da açıkla biz de bilelim haklı olduğuna inanırsak destek verelim.Ve de tüm yorumları yayınlayın ki senin için hiç değilse objektif diyelim. 4
    • Kuyruk acısı 13 Şubat 2018, Salı 20:22:38 Senin bi kuyruk acın var galiba :)) 2
    • Rahatsız 13 Şubat 2018, Salı 20:24:46 Rahatsız arkadaş burdan sallamayla olmaz. Madem bu kadar dertliydin ve delikanlıydın sendikadan o zaman istifa etseydin. Gerçi zaman geçmiş diil. Havasen seni beklio. Durma git. Hava-iş bize yeter. Sendikamız safralardan kurtuluyoooooo :))) 5
    • Rahatsız ve kuyruk acısı'na 14 Şubat 2018, Çarşamba 09:46:26 Sizin gibi sahibinin sesleri yorum yapmasınlar. Adam az bile yazmış gerçekler sizin gibilerin işine gelmez. 0
  • Muaz 12 Şubat 2018, Pazartesi 19:02:20 Kim bu köpükçü yönetici 0
  • Birisi 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:59:20 Ali bey karısı yürümesin diye uçağı pasaport kontrolüne yakın körüğe çektirmek isteyen şahıs hangi federasyonun yönetim kurulunda? Hangi kayyumdan ballı maaş alıyor? Bindiği trilyonluk makam aracı? 2
    • ? 13 Şubat 2018, Salı 11:22:06 Kim o zat-ı şahane? Söyleyin herkes bilsin. 1
  • İtibarlı yönetim. 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:15:15 "Biz bu süreçleri sizlerle paylaşırken, son dakika ortaya çıkan İskender Çarkçı ekibinin başarısız olacağını iddia etmiştik ki; dediğimiz aynen oldu. Çünkü bir oluşumun iki üç ayda kendini tanıtması, yapacaklarını anlatması, üye nezdinde itibar kazanması imkansıza yakın bir durum olarak değerlendirilmeliydi." Mevcut sendika yönetimi seçildiği dönemde seçimden ne kadar önce ortaya çıkmıştı?? Hatırlayanlar el kaldırsın ilk önce siz Ali bey.. 3
    • Mükemmel 13 Şubat 2018, Salı 21:38:31 Bir yorum .Peki cevap gelir mi ? Tabiki hayır 0
  • Cpt 12 Şubat 2018, Pazartesi 16:20:25 Hak mak kaybetmeyiz seni ne ilgilendirir, 2
  • thy ye kpt dan cevap 12 Şubat 2018, Pazartesi 15:22:48 Kapıda bekleyen millet ne olsa yaparım abi diyen egitimsiz millet.Gel sen de pilot ol ingilizce biliyorsan üniversite mezunuysan kabin memuru flying şef ol kapı acık.THY nin ihtiyacı var ki 600 cıvarında yabancı pilotu istihdam ediyor.Türk pilot bulamıyor.Bu sendika ile durumumuz ortada.Bir de HAVA SENİ deneyelim birşey kaybetmeyiz.Ozel şirketlerde kimse sendikaya üye değil ama bizden çok daha iyi şartlarda görev yapıyorla.İşallah taraflı airport editörü bunu yayınlar. 3
    • İşten atma 13 Şubat 2018, Salı 00:35:22 Kimi kimsesi olmayan türk pilotları işten atıyor. Türk pilot bulamıyormuş hadi git işine . Bizleri işimizden edenler vatan hainleridir. Bi tarafınız yiyorsa cpt cocuklarını veya tanıdığı olanları işten atsanıza sıkar biraz. Sizler vicdansız ve hainsiniz.gücünüz bize yeter ancak ama haram zıkkım olsun biyerden mutlaka cıkıcaktır burdan duyarız elbet. 1
    • Kpt a 13 Şubat 2018, Salı 20:27:07 Sakın durma. Sendikaya bi hayrınız olmadı. Bari gidin de şerriniz dokunmasın 2
    • Tüm çalışanlara 13 Şubat 2018, Salı 20:31:21 Arkadaşlar bizler burda birbirimize girerken, bizi bu duruma sokan THY nin çok seviyeli liyakat sahibi beyefendi yöneticileri sigarasını yakmış bizi seyrediyo. Asıl projeyi anlayamayacak kadar salak değiliz. İşveren teknik aş de yaptığını burda da denemek istiyo. HAK-İŞ'i getirmeye çalışıyorlar. HAK-İŞ gelirse hepimiz yanarız bunu anlayın artık. Hangi sendikaya giderseniz gidin. İster havaiş ister havasen farketmez. Ama sonuç bariz HAK-İŞ bağıra bağıra geliyo. Hepimizin canı yanacak artık anlayalım. Gerçekleri görelim. 0
    • HAK-İŞ'e bayram yakındır 13 Şubat 2018, Salı 20:35:22 Hak-iş genel sekreteri OSMAN YILDIZ, 2 hafta önce neden THY üst yönetimiyle görüştü? Bugün havasene yer verenler, yarın havasene yol verecekler. Hakiş kirli pazarlıklar peşinde. Teknik deki arkadaşlar kan ağlıyo. Havaiş sevsek de sevmesek de çelik iş den 10 kat iyiydi diolar. Yakında hepimizi ÖZ TAŞIMA-İŞ'e geçirecekler. Ama cahil kesim bunu anlayamayacak sonunda da sesini kesip kabullenecek 0
    • THY YÖNETİCİLERİ 13 Şubat 2018, Salı 20:38:22 Çıkın delikanlıca anlatın asıl derdinizi. Niyetiniz şirketi sendikasızlaştırmak. İki sendikayı birbirine kırdırıp şirketi böleceksiniz. KABİN AŞ KOKPİT AŞ THY AO (sendikasız sadece yer gm vs çalışanları) Asıl proje bu. Bu kazık yağlı kazık !!! Hepimiz zarar görücez. Sonumuz hayrolsun 0
  • SusuzHotcup 12 Şubat 2018, Pazartesi 14:51:37 Son çırpınışlarınız, sanıyorum gerçekten artık korku sardı ki dört bir yandan saldırma niyetindesiniz. Kaç senedir Hava-İş sendikalısıyım; onca planlama hatası, yapılan haksızlıklar karşısında arayınca bile kaale alınmamak, kaybedilen haklar karşısında üyesini savunmak yerine uçun bu böyle diyen, gizli odalarda anlaşmalar yapan, aylık yatırılan paralarla neler yaptığını açıklamayan bir sendika, şeffaf olmayan sendika ile yola devam etmektense çoktan Yen'i oluşuma geçişimi sağladım. Sizin de gerçekten korkunuz olmasa bu şekilde haberlerle insanları yönlendirmeye çalışmazsınız. 0
  • şaşkınım 12 Şubat 2018, Pazartesi 12:18:51 bazen anlamak gerçekten çok güç Tis sayesinde kazanılan maddi manevi hakları say say bitmez anca muhaliflik yapıyorsunuz klavye delikanlıları sizi önce hangi bayrağa selam verdiğinizi bilin bence aynı anda iki sendikaya da üye olmak isteyen arkadaşlarım var şaşkınım gerçekten hem karnım doysun hem pastam dursun hesabı. 16
    • Kokpit 13 Şubat 2018, Salı 12:33:53 Bayrakla ne ilgisi var bu işin? Vatan için maaşsız mı yapıyorsun mesleğini? Milletin gözünü boyamaya çalışma tatlı su milliyetçisi 0
    • KM 13 Şubat 2018, Salı 13:32:51 Sen nerde ucuyosun? Adini soyadini versene mertsen yurek varsa. Hangi haktan bahsediyosun? ER boslarimiz gitti. Mesai dinlenme surelerimiz gitti. Kabil sonrasinda 12 saat bile olmadan ucus yapiyorillet 0
    • air 13 Şubat 2018, Salı 14:44:24 tis saysinde ne kazanılmış bir yazsanda öğrensek. biz bu yönetim başa geldiğinden beri devamlı kaybettik.kazandığımız birşey oldu da kaybettiklerimizin çokluğu karşısında görden mi kaçırdık acaba. 0
  • Havaişin BANKA BORÇLANMA YETKİSİ 12 Şubat 2018, Pazartesi 12:16:14 Son genel kurulda bankalara bprçlanma yetkisi aldılar???!!!Bu borçlar ödenemediği zaman kim ödeyecek??Söyleyeyim Borçlar Kanununa göre sendika mallarına haciz gelir ilk önce sonra yetmezse üyelerin mallarına(ya da aidatları arttırırlar ki zaten 3 kat fazla ödüyoruz)...Azıcık okuyun be kardeşim yazıktır insanların gelecwğiyle böyle oynanır mı??? 0
  • hava sen 12 Şubat 2018, Pazartesi 12:00:05 bu kadar yaygaraya anlı şanlı bir açılış bekliyorduk doğrusu sayın çarkçı bu ne sessizlik. 12
    • Cvp 13 Şubat 2018, Salı 00:36:54 Sizler için özel program var yakında. 1
  • Taraflı yayın 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:46:44 Havacılık camiası içinde çok takip edilen sitelerden biri olan Airport Haber maalesef başından beri taraflı yayınına devam ediyor. Rekabetçi ortamın daha iyi hizmet üreteceği gerçeğini bir tarafa bırakarak sebebimi anlamadığım bir şekilde negatif propogandaya alet oluyor. HAVASEN yeterli üye sayısına ulaşıp toplu sözleşme yapma hakkını kazandığında tutumu ne olacak şimdiden merak içindeyim. 0
  • ÇAVBEla 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:30:23 BENDE ŞUNU ANLAMIYORUM, MEVCUT SENDİKAYA NİYE SAHİP ÇIKAMIYORSUNUZ, DEDİĞİNİZ GİBİ ASKERLERİMİ SİNİZ YOKSA YOLDAŞLARIMISINIZ.? NET ? 8
  • Kokpit 320 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:29:50 Buradan Tum Kokpit -Kabin arkadaslarima sesleniyorum. Gecen sene bu adamlara sinirimden e-devlet uzerinden cikisimi sagladim. Her turlu hakkimida aldim. Pazar bayram ikramiye hic birsey kaybedilmiyor.Kesin bilgi. Bana kurtlar vadisi tipli , ilkokul mezunu insaat vs isleriyle ugrasan tosuncuklar lazim degil. Yazar ayrica uslubun hic yakisik degil hic kimse hic kimseyi tehdit edemez. Biat kulturunu cok ozumsemissiniz. Deli gibi ihtiyaci var kokpite oyle kolay degil senin tehdit ettigin gibi . 1
    • Dogru 13 Şubat 2018, Salı 18:44:07 Dogru soyluyorsunuz sendikanin yapmis oldugu bisey degil bunlar zaten yasal hak. Bilmeyen insanlar ne yazikki sendikadan ayrilirsak haklarimizi alamayiz diye dusunuyorlar sendika degisti die sirket neden cikarsinki insanlari ozaman bu sendika demek olmuyor thy ye bagli bir mudurluk olmus olur ? Bunu kabul edip mevcut sendikaya devam eden butun kokpit kabin sikayet etmesinler ozaman maas prim ftl konularinda 0
  • thy 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:19:31 bırakın bu işleri thy size hiç bir sendikayla huzur vermeyecek pilotlar şartlar kötü uçmayalım mı diyecek sıkar bıraz o iş kabinciler ben servis yapmıyacagım mı diyecek hadi size gülele güle thy de millet kapıda bekliyor çalışmaka için siz para pul peşinde koşturmaca az gerçekçi olalım lütfen 37
    • sergio 12 Şubat 2018, Pazartesi 12:15:12 çaresiz güruh değil arkadaşım kokpit ve kabin, meraklanma yaptığımız iş evrensel bir iş, her yerde ekmek kazandırır ama biz kendi yurdumuzda adam yerine konarak, hakla hukukla çalışmak istiyoruz, sen dünyaya sadece “para” penceresinden bakıyorsan , bu senin sorunun, biz hak-adalet-eşitlik penceresinden düşmemek için çabalıyoruz 0
    • Kaptan 12 Şubat 2018, Pazartesi 15:02:50 Kaptan bu şartlarda uçmuyorum derse Mars’tan kaptanmı alacak şirket. Nitekim son bir yılda 700 den fazla kaptan fo uçmuyorum dedi ve istifa etti gitti. Biz ne kadar Thy gibi bir şirkete muhtaç isek Thy de bizim gibi tecrübeli çalışanlarıba muhtaç. Unutma ki uçakların motoru soğumuyor bile. Sürekli uçuyor çok şükür. 0
    • Sergio ya 13 Şubat 2018, Salı 13:13:41 Ne kadar ise eşit şartlarda girdiysen hak eşitlik gibi kavramların peşinden kosarsin . Torpillimisn referanslı misin 0
    • sergio 15 Şubat 2018, Perşembe 20:43:06 çok şükür “bilekliyim”, “bilgiliyim”, “cesaretliyim”, “çalışkanım”, “başkalarının hakkını yemekten korkan,olduğum gibi görünen, göründüğüm gibi de olabilen biriyim” canım kardeşim. 0
  • Geçiyoruz 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:57:34 Vallahi de billahi de tallahi de geçiyoruz. İster ağlayın ister kendinizi yerden yere vurun ister böyle tehditler savurun. Uçucu ekipleri yorgunluktan bayılırken neredeydiniz? 27
    • Tabi tabi 12 Şubat 2018, Pazartesi 13:04:23 Yeni yiyiciler gelince yorgunluktan bayılmayacaksın zaten. Düşunmesini bilmeyenler... 17
    • Joson statham 12 Şubat 2018, Pazartesi 15:22:41 Çok hada iyimi olacak mantık almiyo sizin bu davranışı yetkiyi alirsaniz thy' ye ne söyleyeceksiniz ne tür yaptirimlar yaptiracaksiniz grev 'e mi çıkacaksınız ne yapacaksınız madem thy 'yi biz zorlarız duyuyorsanız yüreğiniz yiyorsa hep beraber grev ' e çıkalım 5
    • Muemma 12 Şubat 2018, Pazartesi 15:25:48 Ne yani hava sen geldiğinde THY korkacak mi buna siz akıllı pilotlar bile inanmaz 12
  • 10.köy 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:57:20 ya o değilde , adamın verdiği örnek doğru ya la ,, mevcut yönetimi eleştirin tabi ama derdiniz üzüm yemek olsun herkes bağcının peşinde ,, 8
  • Ne olacak 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:56:02 Ne olacak carkci yetkiyi aldin diyelim THY senle masaya mi oturacak 25
    • bilgilendirme olsun 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:35:22 Hava iş den şimdiden istifa sayısını mecbur kalıp açıkladıklarında başka ne olacağını düşünüyorsun ki? Hedeflenen rakama bu ay sonu ulaşıyor havasın sen uyu.:) Az olayları takip edin yaa böyle yazılan herşeye yayınlanan herşeye sap gibi inanmayın. araştırın sonra konuşun. 0
    • thy 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:40:28 thy var olanı evirip çevirip istediği şekilde çarkçıyı çark ettirecek ole kolay olsaydı hava iş thy de borusunu öttürürdü. onların dediği gibi olmaz o iş 6
    • Evet 12 Şubat 2018, Pazartesi 13:05:43 Bakanlik kime yetki verirse onunla masaya oturmak zorundadir. Cahil git oku öğren 0
    • Hemde seve seve 12 Şubat 2018, Pazartesi 13:11:53 Ne sandin ? 1
    • HAVASEN li 12 Şubat 2018, Pazartesi 18:02:12 Ya ne olacak yetkiyi almış sendikayla değil de seninle çay mı içicek? 0
  • Jason statham 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:54:47 Pilotlara sozum eğitim seviyenizin yüksek olduğunu akıllı adamlar olduğunuzu dile getiriyorsunuz. Ama Thy' nin ekmeğine yağ sürersiniz başkada bisey olmaz bu çabanızı keşke mevcut sendikaya sahip çıksanız çok daha farkli olacaktır.ama siz akıllı adamlarsınız yanlıştan dönmesinide bilirsiniz. 26
    • Bişey diycem 12 Şubat 2018, Pazartesi 21:37:51 Sen neyin peşindesin? Thy nin ekmeğine yağ sürmek derken? 0
    • THY bizim 13 Şubat 2018, Salı 14:15:48 Şirketimiz. ekmeğini yiyoruz. sen neyin kafasını yaşıyorsun. bizim derdimiz göbek büyüten sendikayla. 0
  • Macera 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:45:35 Bakın bu işten çalışan zararlı çıkar.Nedeni havasenin kurucuları sihirli değneğimi var zannediyorsunuz gelince hoop Ftl kalkacakmı zannediyorsunuz .Bizi bir saniye düşünüyor olsa bölücülük yapmaz ve gider mevcutla birleşirdi .Hangi paranızı almadınız ben aldım .Ben işimi krizde kaybetmedim.Bu sendika sayesinde bu arkadaşlar gelip emekli olup burada çicek gibi takılıp rahat emeklilik yapmak istiyorlar sen atılmışın sen uçmuşun sen ezilmişin bu değil dertleri macera ardından bu işten zarar görenler olunca olurmu öyle ben demedim senin özgür iraden deyip kenara çekilince ne olacak .Ekmekle oynuyorsunuz ve sendika parası cebinize girsin diye hiç acımıyorsunuz havasen grev mi yapacak ftl mi kaldıracak ya şu an havasenin içinde uçanlara deki hadi bu uçağı kaldırma yemedi ki daha önce şimdi yermi İŞİ gider yermi UÇUŞTAKİ MASUM ARKADAŞLAR BU MACERA DAHA ÖNCE YAŞANDI NE OLDU BİLİYOR MUSUNUZ HEP KABİN YANDI KÜL OLDU ARDINDAN DA bizler maaşsız kaldık .Onlar uçtu onlar şirket aradı uçulacak dediler onlar dediğim hep bu havasen olanlar .Hadi bir örnek verin ben uçmadım ben kural uyguladım diyen varsa havasen den gelsin alnını öpücem .Yok olamaz .Bu ekipleri KANDIRMAYIN .Gençler hala yaşıyorsunuz uçakta problem olduğunda hangisi arkanızda durdu .Havaiş tehdit değil olanı söylüyor en kötü sendika sendikasızlıktan iyidir.SONRA BU MACERA YÜZÜNDEN CAN YAKMAYA BAŞLAMAYIN HAVASENCİYİM HAVAİŞLİYİM AYRIMI OLMAMALI .HAVASENCİLER ŞU ANDA BİLE UÇAKLARDA BUNU YAPIP EKİPLERİ GERMEYİN.KHB UÇUŞ MOTİVASYONU BU YÜZDEN YERLERDE ŞU AN EKİPLER UÇUŞA ODAKLANMALI .BU KONUDA ÖNLEM ALIN . 33
    • Bravo Troll 12 Şubat 2018, Pazartesi 18:00:35 Hava İş te temsilci olarak bulunanlar acaba neden ayrılıyor? Onlarda bazı yanlışların farkına mı vardı yoksa? O beğenmediğin ve güvenmediğin kaptana nasıl xanını emanet ediyorsun? Sendikasız kalan kim HAVASEN devletin tanıdığı ve e- devle sitesine koyduğu bir sendika değil mi? Hepimiz sizin gibi düşünmek zorundamıyız? Yarın kabin ekibi olarak iki kişiye bir oda verildiğnde aynı odaya düşersek bana bunu hatırlat olur mu? 0
  • Şaka mısın? 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:37:56 Yazdıklarınız ve bütün bunları dönüp dolaşıp uçuş emniyeti ve şirket düşmanlığına bağlamanız akıl alacak türden değil. Bugüne kadar yaşananlardan ve varolan havaiş sendikasının yaptıklarından haberiniz yokmuş gibi davranmanız, kaybedilen hakları görmezden gelmeniz size de kaybettirir. 26
  • İsimsiz 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:13:20 TAI ile ilgili neden yazmıyorsunuz acaba ne oldu neler değişti ???? 2
  • Teknik AŞ 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:03:16 Sayın Yazar, Bir zamanlar THY Teknik AŞ’de Hava-İş Sendikasındaydı. Hava-İş’ten koparılırken Neden sesinizi bu kadar çıkarmadınız? Hava-İş yönetimini eleştirmediniz? 25
    • thy teknik 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:24:56 teknik a.ş. sendika hukukta kazanmıştı o dönemi bilmeden konuşmayın hukuken kazanmamızda bı sıkıntı yokken tamamen hak- iş alsın thy çalışanlarının gücü kırılsın diye hukuken kaybettirildi. her şeyi geçtim şu anki havaişin kuruluşunda teknik a.ş. vardı kokpit ve kabın hazıra kondu teknik a.ş. greve çıkabilecek potansiyeli olan işletmeydi bu gücü bilinçli yıktırdılar. Şimdiki amaç bundan farkli değil. 2
  • E-Devlet 12 Şubat 2018, Pazartesi 09:37:02 Anayasal hak olarak, çalışan istediği sendikaya geçebilir. Dayanışma aidatı ödeyerek hiç bir hakkını kaybetmez. Tüm bu geçişler 1 dk içinde e-devletten yapılabilir. Hava Sen şirketini en çok seven sendikadır. Hedefi çalışanların huzurunu sağlıyarak, en emniyetli ve en verimli şekilde şirketimizi ileriye taşımaktır. 25
    • süürrr rüüüü 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:59:59 bende tam bunu merak ediyordum, e-devletten 1 dk sürmeyen işlemi hala yapmayıp bur da niye turluyorlar bunu anlamıyorum??? 8
    • YES 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:49:33 Doğru söze ne denir 0
    • Şışşşşşşşşş 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:55:52 Ne ala memleket işine gelen yorumları yayınla gelmeyenleri yayınlama, sonrada ben yazarım diye ortada dolaş . 1
  • Şaka 12 Şubat 2018, Pazartesi 09:22:23 Gerçekten şaka gibi uçuş emniyeti brifingte sendikadan bahsedilmesinden dolayı kalmadı öyle mi? 5 günde 20 bacak uçuş yapıp hepsinde mininum 10 saat dinlenme? Bütün gece uçup sabah inip ertesi sabah 3 utc de 10 saatlik uçuşa gitme? Bunlardan dolayı kalmamış olabilir mi? 24
  • Esbtgs 12 Şubat 2018, Pazartesi 09:07:51 Prim için tgs yönetimine teşekkürler...Az da olsa bir yaramıza merhem oldu... 2
  • değişim 12 Şubat 2018, Pazartesi 09:04:55 Ali bey siz ülkede siyasetin değişmesi için mücadele etmiyor musunuz?Peki sendikalarda ki değişime niye karşısınız?ayrıca süreç sizin yazdığınız gibi olmaz.yanlış bilgilendirme olmuş. 0
  • .. 12 Şubat 2018, Pazartesi 08:46:20 Airporthaber'in tüm süreç boyunca havais yayın organı gibi çalışması üzücü. Ak parti bu ülkede neden iktidar oldu? Işlerin iyi gitmediği bir ortamda kitlelere umut oldu. Havasen de aynı ortamda kuruldu ve düşündüğünüz gibi ölü doğmuş değil. Sizin de söylediğiniz gibi havais korkudan her türlü cirkefligi yapacağı için tedbirli hareket ediliyor 25
    • Çirkef diyen 12 Şubat 2018, Pazartesi 14:45:39 Ağzını topla edebini takın kötü söz sahibinindir 9
    • .. 13 Şubat 2018, Salı 11:34:49 Size katılıyorum. Kötü söz sahibine aittir. Gocunmuyorum zira çirkef anlattığım durum için bir kötü söz değildir. Bir tespittir. Süreç herkesin gözünün önünde yaşandı. Hala da epostalarda, oralarda-buralarda tehditler savurmakla meşgul bir havaiş var. Bence bu bile yeter. Saygılar.. 0
  • tehdit etme 12 Şubat 2018, Pazartesi 08:38:12 sendika ağziyla konuşup insanları tehdit etmenize gerek yok .korkunun da ecele faydası yok. kamyoncuların oyları ile seçilen ilkokul mezunu birinin başkanlığındaki sendika ile devam etmeyeceyeceğiz. 24
    • şaka 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:50:05 ilkokul mezunu dediğin adam yüksek lisans mezunu. zahmet edip bi biyografi bile okumaktan acizsiniz. 16
    • ben şok 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:56:40 pardon ilkokul mezunu derken .. 11
    • yuh 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:41:47 okuma alışkanlığı olmadığından öz geçmiş okumamışlar:) 1
  • unuttunuz 12 Şubat 2018, Pazartesi 08:20:20 Ali bey Tşeronları unuttunuz. ne oldu THY, DHMİ taeşronlarının kadroya alınma durumu. hiç ses soluk yok.takipcisi olacağım demiştiniz. 1
  • Bundan SonRa 12 Şubat 2018, Pazartesi 08:06:07 Hava-iş o kadar hakkımızı yedi ki bundan kötüsü olamaz. Eğer tarafsız olsaydınız son 3 yılda protokol adı altında kaybedilen hakların bir listesini yapardınız. Sadece Uçuş İşletme seçimleri bile durumu açıklıyordu. Bu kadar çalışanın kaç tanesi uçucu ve yüzde kaçı delege? Hesap ortada. Biz zaten Hava-iş ile kaybettik, bundan sonrası daha kötü olmayacak. 23
    • Daha kötüsü 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:25:17 Belli ki daha kötüsünü hayal edemiyorsun. Bilmiyorsan daha kotüsünü, özele bak görürsün. Farkın kalmaz özelden.... 14
    • ? 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:47:57 hava-iş hakkınızı değil thy a.o. hakkınızı yiyor ftl i havaiş getirmedi saçmalamayınaz mantıklı olun 4
    • FTL 13 Şubat 2018, Salı 14:25:51 Biz FTL yi uçmaya razıyız ancak FTL nin bizi koruyan maddelerini şirket lehine protokol adı altında değiştiren bu sendika. 1
  • Hiç boşuna uğraşmayın.. 12 Şubat 2018, Pazartesi 03:10:36 Son çırpınışlar bunlar, güle güle hava-iş ve kamyoncular.. uçucular kendi haklarını çok daha iyi savunacaklardır.. siz de tarafgirsiniz !!! Tarih bunu da yazdı... 0
  • İşsiz kalmak 12 Şubat 2018, Pazartesi 01:38:56 Sayın Yazar, yeni sendikaya geçilince işsiz kalınacağını nereden çıkardınız, insanları yanlış yönlendiriyorsunuz. Amacınız nedir, bundan çıkarınız nedir? 22
  • NoIdea 12 Şubat 2018, Pazartesi 01:31:16 Ali Bey, Hava-Sen sonunda başarılı olucak ve Hava-İş bizi kilitliyemez ki çünkü iflaz edicek ... tatil matil yok artık. Bye bye Mr. Tatlıbal 26
  • B777-301ER 12 Şubat 2018, Pazartesi 00:59:07 Konuya bir de şu yönden bakalım mı? Hali hazırda Havaİş kurulda sizin adınıza bankalardan borçlanma yetkisi alıyor, gayrimenkul almak için kendine sizin adınıza izin veriyor. Ödediğim aidatların amacı sendikanın otel alması apartman dikmesi için değildir. Yeni başlayan HavaSen’in tüzüğü ve amacı sadece uçucuların derdini çözebilmek ve birlik olabilmektir. Ben kendi adıma bu oluşuma bir şans verdim. Beğenmezsem seçme hakkım gene bendedir, Ama kimseye benim adıma bankalardan borç almasına izin vermem. Yarın öbürsü gün o borçları ödeyemezse Hava-İş sizce kim ödeyecek bu paraları??? 22
    • çok doğru 13 Şubat 2018, Salı 14:49:06 Hava iş planlarını mevcut üye sayısına göre yaptı. Aidatlar gelmeyince batacaklar. Borçlar kanununa göre üyeler sorumlu. Ayrıca yapılan evler için mevcut borçlar da size kalacak. Hadi size iyi günleeerrr 0
  • Frenk 12 Şubat 2018, Pazartesi 00:57:23 Taşımacılık kolunda son birkaç yılda kurulan diğer sendikalar da sizi bu kadar rahatsız ettimi? TİS ile paralel artan oranda aidatlar neden %50 arttırıldı? Hava-is hakkında açılan davalar hangileri? Hakaret ettiği iddiasıyla edilen kaptanı mahkemeye vermek yerine neden şirketin disiplin kuruluna verip ekmeğiyle oynama yolu seçildi? Mevcut aylık gelir 2.5 milyon TL nin üzerinde iken neden kredi yetkisini alma ihtiyacı duydu? kazanılan haklar Anayasal olarak koruma altında iken ;geriye götüren protokoller neden imzalandı? Temsilde homojen bir dağılım neden olmadı? Çok seslilik neden bu kadar korkutucudur? Yinede aba altından sopa göstermeyi neden tercih ediyorsunuz? 22
  • Emniyet 12 Şubat 2018, Pazartesi 00:44:47 Uçuş emniyeti sendikanın imzaladığı tadil protokolü ile kalmadı zaten. Siz neyin emniyetinden bahsediyorsunuz? Artık bu şirkette üst üste 5 gece açık mesai yapılıyor. 5 gece uykusuz kalınca emniyetsiz değil, uçuş öncesinde hava-seni anlatınca emniyetsiz. Bak sen şu işe!!! 23
  • KÖPRÜDEN ÖNCEKİ SON ÇIKIŞ 12 Şubat 2018, Pazartesi 00:43:44 HAVA-SEN 21
    • Çıkmaz sokak 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:26:05 HAVA SEN 22
    • HAVA SEN 12 Şubat 2018, Pazartesi 19:20:09 ÇIRA BEN :-) 1
  • Km 12 Şubat 2018, Pazartesi 00:32:57 Havaisin ne faydasini gorduk? Su an sendikali misin sendikaliyim, o zaman sendikan ne yapti? Tum hallarimi sirkete verdi. Birak abi ben havasen e gectim bile. 23
    • Aferin 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:31:04 Iyi yapmışin. Garson olarak 10bin maaş alıyorsan hava işin tis i ile aliyorsun. O tis gitsin görürum sizi. Devletin bile 1000 tl ye part time öğretmen çalıştırıp vatandaşını sömürdüğü bir ülkede garsona 10bin vermezler bro.... 33
    • AFERİN'E 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:33:00 DOĞRU SÖYLÜYON BRO, HAVALI GARSON AMA :) 6
    • Otelde garson 12 Şubat 2018, Pazartesi 12:08:09 Piyasadan haberin yok galiba arkadaş, ben otelde garsonluk yapıyorum ben bile net 3500tl + ortalama 1350tl prim alıyorum. Adamlar uçan garson alsınlar o kadar zoruna gitmesin. Ayrıca garson da lazım memlekete. Her iş kutsaldır acaba sen ne iş yaparsın? Fitne tohumları ekmek dışında yani? :)) 0
    • sergio 12 Şubat 2018, Pazartesi 12:12:38 öğretmenin yurtdışında çalışabilecek kapasitesi olsa basar gider, üç otuz paraya çalışmaz merak etme, hava kuvvetleri pilotlarını nasıl ki elinde tutamayınca adam gibi maaş vermek zorunda kaldılarsa, doğru düzgün kaliteli ve tecrübeli kabin memuru çalıştırabilmek için de seve seve o parayı verecekler canım kardeşim, aç tavuk olmayı bırakın, aklınızı ve kalbinizi hasetle kinle takas etmekten vazgeçin, bu ülke hepimize yeter, şirket hisssedarlarına para kazandırıyorsa çalışanlarını sömürmeden haklarını yemeden de pekala kazandırabilir. 0
    • aferin e 12 Şubat 2018, Pazartesi 13:00:38 tipik ortadogulu mantigi. anadolu comari seni. insanlar 10000 de kazanir 1000 de kazanir 100000 de. bu onlarin dayanisma icine girmesine haklarini korumak istemesine engel olmaz. eger sen 3000 liranla mutluysan A101 den alisverisine, doblona binmene devam et. bizede ici bos fikirlerini dikte etme. bro 0
    • Yazık 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:01:16 Umarım bir gün o garson dediğin uçakta ailenden birinin hayatını kurtardığında senle yaşamasına yardımcı olduğunda bu sözlerinden pişmanlık duymazsın..Yazık hiçbirşeye saygınız kalmamış.. 1
    • Aferine yanıt olarak 12 Şubat 2018, Pazartesi 20:08:29 Aferinciö sen hangi restoranda ayılan bayılan olduğunda kalp krizi geçirdiğinde yangın olduğunda yada herhangi bir tehlikeli durum olduğunda gözün garsonu mu arıyor acep??en ufak bir durumda bir tarafınüçbuçuk olduğunda gözleriniz kabin memurlarını arar dimi kardeşim ama senin o GARSON muamelesi yaptığın insanlar orda ilk önce senin EMNİYET VE GÜVENLİĞİN için orda. Ha garsonluk küçümsenecek bir meslek mi haşaa. ama sen ilk önce bir aç bak bakalım KABİN MEMURLUĞU tanımına bak sonra yorum yaz.En yakın örnek bkz.Pegasus kazası 1
    • FO 12 Şubat 2018, Pazartesi 22:58:55 Al işte sırf bunun gibi yorumlar için bile durulmaz. Havais kabine garson, pilota kamyoncu gözü ile bakmaya devam etsin. Nasıl ki beyin taşımakla akıl sahibi olunmuyorsa servis yapmakla garson da olunmaz. 0
    • Aferin e 13 Şubat 2018, Salı 14:52:40 Sizin seviyeniz bu işte. gerçek yüzünüz bu . Bizim sendika aidatlarımızla semirdiniz şimdi bize garson diyorsunuz. yazıklar olsun 0