THK uçaklarını ister satar, ister yakar. Kime ne?

    Çok beğenilenler

  • Vatandaş 02 Ağustos 2021, Pazartesi 21:32:05 İster yakar ister satar öylemi parasını babanmı verdiki kafalarına göre alıp satıyorlar hayırdır 2
  • Tgs postabasi 02 Ağustos 2021, Pazartesi 15:05:58 Dun genç bir kardeşimiz gece 16 saat çalıştırılacak kalp krizinden vefat etti...iş kanunu 39 madde derki gece çalışması 7,5 saati gecemez der,burda bir kanun ihlali var,ramp müdürü şefi dahil o günkü istasyon müdürü dahil yargılanır ve hapis cezası alırlar eğer üzeri örtülmezse, gidecekseniz bu konunun üzerine gidin.bu yöneticiler çalışanların vicdanında çoktan idam oldular bile 1
    • 2 ihlal var 02 Ağustos 2021, Pazartesi 18:07:13 Is kanununa göre 2 ihlal var, Yakını ölmüş mazeret izni verilmemiş,ikinci ihlal gece 7,5 saat üstünde çalıştırılması.mahkemeye tasinirsa ağır ceza alır tgs ve yöneticileri 1
    • Aziz 03 Ağustos 2021, Salı 12:14:12 Örgütlenme hakkı olmadığı sürece toplum her türlü manipule edilir kardeşim, Sendika candır hiç olmamasından iyidir ama sarı sendikalar patron dostudur, bu hükümeyi seçmeye devam ettiğiniz sürece sömürüleceksiniz bu kadar basit, durmak yok yolmaya devam. 5
  • Tüm yorumlar

  • Ragıp 08 Ağustos 2021, Pazar 21:17:40 1.thk içi boşaltılırken neredeydiniz? 2.personeline maaş ödeyemeyen basit bir paraşüt planör kursunu bile idare edemeyen kurum orman yangını söndürmek gibi kritik bir işi yürütemez 3.sorumlular hakkında açılan davalar ve suç duyuruları varken hatta osman.y.nin davası hala devam ediyorken suçu başka yerde aramak en hafif tabirle saflıktır 4.thk derhal vakit geçirmeden kapatılmalıdır yada devredilmelidir 5.evinizde işe yaramayan bir eşyayı tutmuyorsunuz.thknın bundan farkı yok.kimse atatürkün kurduğu kurum falan diyerek wikipedia kasmasın.madem atatürk kurdu içi boşaltırılırken neredeydiniz diye sorarlar adama. 0
  • Kayyım Tuzluk mu 08 Ağustos 2021, Pazar 16:11:46 Ne hikmetse kayyım gelmesiyle uçaklar birden hurda oluyor ve fahiş fiyatla uçak kiralanıyor ve birileri zengin ediliyor! Sıkışınca geçmiş yöneticileri kötüle, olmadı çevrendekileri kötüle, o da olmazsa 3 mektup yaz!!! Rezillerin yaptığı iş rezaletle sonuçlanır. 1
  • Rus Uçakları 08 Ağustos 2021, Pazar 12:06:54 Rus yangın söndürme uçaklarına ihale açılabilmesi için CL-215 Uçaklarının kötüleyip sistem dışına atılması gerekiyordu. (İhale Kanunu Yurtiçi ve Yurtdışı temin usulleri) Bu ne sağladı? Bir takım yandaş çevrelere cukkayı götürme imkanı. Peki sonuç ; BE-200'lerin yangında etkisizliği, 204 milyonun kimlerin cebine gittiğinin belirsizliği ve yüzbinlerce hektar ormanın yok olması. Bunda sorumlu kim? Herzaman ki gibi sorumlu asla bulunamayacak. 0
  • Rus Uçakları 08 Ağustos 2021, Pazar 12:06:54 Rus yangın söndürme uçaklarına ihale açılabilmesi için CL-215 Uçaklarının kötüleyip sistem dışına atılması gerekiyordu. (İhale Kanunu Yurtiçi ve Yurtdışı temin usulleri) Bu ne sağladı? Bir takım yandaş çevrelere cukkayı götürme imkanı. Peki sonuç ; BE-200'lerin yangında etkisizliği, 204 milyonun kimlerin cebine gittiğinin belirsizliği ve yüzbinlerce hektar ormanın yok olması. Bunda sorumlu kim? Herzaman ki gibi sorumlu asla bulunamayacak. 0
  • Havacı 06 Ağustos 2021, Cuma 05:32:44 Uçuş ekibi = flight crew = kokpit. Kabin ekibi = cabin crew. Kabin memurları uçucu ya da havacı değildir. 1
  • THK 03 Ağustos 2021, Salı 13:17:34 THK Türk milletinin kurumudur,kökü bu cumhuriyet kadar eskidir, Her yıl kurban derilerini toplayıp millete hizmet etmeye güya çalışan millete mââl olmuş bir yerdir. "ister satar ister atar " demek başıbozluğun ve pişkinliğin DANİSKASIdır 9
    • thk 03 Ağustos 2021, Salı 20:11:16 Ne hizmeti varmis cok merak ettim?? Balolar partiler? Gencecik pilot adaylarinin maduruyeti?? Bu cumhuriyet cocuklari yuzunden bu halde bu kurum! 8
    • Olmadı 08 Ağustos 2021, Pazar 21:10:49 Aynı hassasiyeti thk içi boşaltılırken göstermediyseniz daniska başka yere gider 0
  • Bagislar 02 Ağustos 2021, Pazartesi 23:59:21 Bagislarla kurban derileriyle ayakta duran kurum istedigi gibi alip satamaz hicbir seyi peskes cekemez 2
  • CPT172 02 Ağustos 2021, Pazartesi 01:05:49 İkide bir de pilot lisansi var deyip duruyorsunuz alt tarafi ppl lisansi var 7
    • Gerz 03 Ağustos 2021, Salı 11:35:54 Ppl lisansla çalışılabiliyor değil mi sigortalı maaşlı ? Herbokologlar gelmiş yine fikri var 24
    • Aynen 08 Ağustos 2021, Pazar 21:12:14 Sep uçurma yetkisi var ama bir mep i az kalsın düşürüyordu diploma cahilliği alır ama ppllik baki kalır 0